Te jotka olette kohotuttaneet kasvoja Viimsissä Katrin Krüünvaldilla, millaisia tuloksia on tullut ja miten pysyvä on leikkauksen lopputulos ollut? Kertokaapa.
Kokemuksia kasvojenkohotuksesta: Katrin Kruunvald?
9
1943
Vastaukset
- Expl
Näyttää markkinoinnilta
- Piilomainostustako
Uusi aluevaltausko? En muista että häntä olisi mainittu kasvojen kohotuksia tekevänä plastiikkakirurgina.
- Expl
Sana kasvojen kohotus on minun aikanaan lanseeraama suomenkieleen. Se on siis vain sana, joka ei näytä merkitsevän enää samaa leikkausta, jolle sen nimi annettiin. Siksi kannattaa tarkasti katsoa kussakin tapauksessa mitä se toimenpiteenä sisältää. Se voi olle 15 minuutin toimenpide tai 6tunnin leikkaus. Siksi pelkästään tämä termi ei ole riittävä esimerkiksi hintavertailussa.
- Vertailupohjaa
Olen samaa mieltä. Hinta- ja laatuvertailua voi tehdä vasta esikäynnin jälkeen kun on tehty leikkaussuunnitelma. Vasta silloin tiedetään edes hiukan mitä tehdään.
- FreshFace79
Hei, minulle tehtiin minilift 9 päivää sitten Kruunvaldin toimesta, ja olen tyytyväinen. Minulla oli ihoylijäämää alakasvoissa ja leukalinja kadoksissa, vaikka olen vähän alle 40 -v.
Toipumisessa kannattaa varautua ainoastaan siihen, että varsinkin ns. S -viillon jälkeen korvat turpoavat ja niitä kutittaa, mikä on vähän kiusallista. Eilen otettiin tikit pois, ja nyt korvakutina helpotti onneksi lopullisesti. korvat ovat niin herkät ihmisillä yleensä.
Kokemukseni oli paljon positiivisempi kuin Lasen Tilkassa, jossa olin eräässä muussa toimenpiteessä 2 vuotta sitten.- - FreshFace
Kirjoitusvirhe, siis Laser Tilkassa
- Expl
Tätä on markkinointi. Sitä ei tiedä oliko se kokemus jo, vai vasta tulossa ja oltiinko käyty Tilkassa koskaan. Samanlaisia uskottavia faktoja kaikki. On monenlaista yrittäjää tällä alalla, kyse ei taida kuitenkaan olla plastiikkakirurgiasta. Ei myöskään löydy esteettisen plastiikkakirurgian kansainvälisestä lääkäriluettelosta. Siis aloittelee kantapään kautta kirurgian oppia. MUTTA EIHÄN SE HAITTAA. JOKATAPAUKSESSA RISKIT ON ULKOISTETTU ASIAKKAALLE.
- FreshFace
Edelliselle; aloittaja kysyi kokemuksia, minä kerroin. En ymmärrä, miksi joillekin on niin kova paikka sulattaa se fakta että Virossa on ok palvelua ja paikkoja. Onko niin, että itsensä ylihinnoitelleet suomalaiset lääkärit pelkäävät syystäkin kassavirta valuvan toisaalle?
- Tarvitaan_kriittisyyttä
Suomalaiset plastiikkakirurgit harrastavat aktiivisesti tuota virolaisten kolleegojensa mollaamista. Perusteina on yleensä että virolaiset ovat peruskoulutuksenaan kirurgeja, hammaslääkäreitä ym. eikä erikoistumiselle plastiikkakirurgiaan anneta mitään arvoa.
Mutta potilaan on oltava varuillaan sillä niin Virossa kuin Suomessakin on hyviä ja huonoja plastiikkakirurgeja.
Tällä palstalla on alettu suhtautumaan kriittisesti näihin kehuihin, koska on havaittu toimintaa jossa ensin kysytään kokemuksia jostain nimetystä lääkäristä ja sitten parin päivän kuluttua on tullut ylistäviä kommentteja. Noiden viestien lähettäjäksi on usein epäilty kyseistä lääkäriä tai hänen henkilökuntaansa. Itse lopetin positiivisten kommenttien jakamisen sen jälkeen kun lukijat alkoivat epäilemään kyseisen toimipaikan henkilökunnaksi. Näin toimii aika moni ja siksi uudet potilaat joutuu etsimään tietoa vaikeammin, pahimmillaan pettymään. Näyttää siltä että vain haukkuvia kommentteja uskotaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991598Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481119Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441010Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46838Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760