Miten saa hyvän kropan?

hoikaksitahtova

Miten saa samanlaisen kropan kuin Alexis Renillä? En osaa puhelimella laittaa linkkiä mutta googlatkaa, olisi kiva jos joku osaisi auttaa :) Eli toisin sanoen miten tulla hyvin hoikaksi, muttei kuitenkaan liian laihaksi?

Pituutta mulla on 168 cm ja painoa 50 kg (näytän painavammalta kuin kuulostaa), en haluaisi kamalasti laihduttaa mutta miten voisin kiinteytyä? Asun korvessa joten kuntosalille ei ole mahdollisuutta päästä eikä huvita mennäkään, yhdestä kerrasta on sen verran huonoja kokemuksia.

Käyn lenkillä muutaman kerran viikossa, kesälomalla joka päivä. Jumppaan kotona vähän joka päivä, mutta tämä tuskin riittää. Miten siis pitäisi liikkua ja syödä, jotta kiinteytyisi?

9

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.paha

      Proteiini on ehdoton, ilman sitä mikään ei kiinteydy. Sä tarvitset tuohon personal trainerin ja ravintoterapeutin, sekä tietenkin ammattikuvaajan.

      Jos nyt leikitellään ajatuksella että pääset noihin mittoihin, niin otappa minuun yhteyttä niin tehdään jotakin kivaa yhdessä.

    • Photaroi

      Hommaa sinäkin sama varma laihdutuskeino: photoshop- metodi.

    • tanssi_kuin_ali

      pitkät juoksulenkit ei oikein muotoile kroppaa. Enempikin tapahtuu kropan riutumista. Tulet maratoonarin näköiseksi. Pelkkää kuivunutta jännettä ilman lihaksia. Vähennä turhaa monotonista hissuksiin juoksemista. Lyhennä juoksulenkit lyhyiksi hiittispurteiksi. Jos löydät raput tai ylämäen, niin sellaista edestakaisin. Spurtti ylös. Kävelet alas ja taas spurttaat ylös. Ei montaa rutistusta tarvi tehdä kun jo tuntuu. Kunto kasvaa taatusti ja saat lihaksiakin. Voimistelussa tarvitset myös voimaosioita. Ei vain notkistelua ja venyttelyä. Hyppynaru on erinomainen apuväline. Voit hyppiä virtuaalisesti ilman narua. Melkein sama vaikutus. Hyppytyylejä on monenlaisia. Purbeet ja lankutus. Lankuttaa ei tosin saa minuuttitolkulla. Olet kyllä alipainossa. Melkein sanoisin luuviulu. Ethän loukkaannu. Muutama lisäkilo niin kroppasi tulee upeasti esiin. Tanssi on hyväksi. https://www.youtube.com/watch?v=0NIvRAaOdlQ
      https://www.youtube.com/watch?v=1CO1Hx_DVSU

      • massa.laskenta

        Nykyään näkee aika paljon naisia joilla on viimeisen päälle muokattu vartalo, eikä tuossa nyt mitään väärääkään ole. Itse kuulun kuitenkin kuppikuntaan joka ei katsele lihaksikkaita salikissoja, luonnollinen hoikkuus on mielestäni kauniimpaa kuin naiset jotka pitävät jatkuvalla treenillä yllä lihasmassaa joka on tavallaan luonnotonta.

        Hiittaaminen ja liikunta ylipäätänsäkin ovat hyvä keino laihduttaa ja parantaa lihaskuntoa, mutta en näe mitään syytä treenata ja syödä urheilijan lailla koko ajan vain ylläpitääkseen lihasmassaa joka ei pysy ilman treeniä. Sama koskee mielestäni jossain määrin miehiäkin, ihmettelen miksi 180cm kaverin pitää ylläpitää 110kg:n massaa kun ilman ylimääräistä ruokailua ja treeniä paino putoaisi sinne 90-95 kiloon.

        Kaikille urheilijoillekin jotka ylläpitävät kilpaurheilun takia normaalia suurempaa lihasmassaa, käy aktiiviuran jälkeen niin että lihasmassa putoaa sille tasolle mikä on heille luontaista.


      • hoikaksitahtova
        massa.laskenta kirjoitti:

        Nykyään näkee aika paljon naisia joilla on viimeisen päälle muokattu vartalo, eikä tuossa nyt mitään väärääkään ole. Itse kuulun kuitenkin kuppikuntaan joka ei katsele lihaksikkaita salikissoja, luonnollinen hoikkuus on mielestäni kauniimpaa kuin naiset jotka pitävät jatkuvalla treenillä yllä lihasmassaa joka on tavallaan luonnotonta.

        Hiittaaminen ja liikunta ylipäätänsäkin ovat hyvä keino laihduttaa ja parantaa lihaskuntoa, mutta en näe mitään syytä treenata ja syödä urheilijan lailla koko ajan vain ylläpitääkseen lihasmassaa joka ei pysy ilman treeniä. Sama koskee mielestäni jossain määrin miehiäkin, ihmettelen miksi 180cm kaverin pitää ylläpitää 110kg:n massaa kun ilman ylimääräistä ruokailua ja treeniä paino putoaisi sinne 90-95 kiloon.

        Kaikille urheilijoillekin jotka ylläpitävät kilpaurheilun takia normaalia suurempaa lihasmassaa, käy aktiiviuran jälkeen niin että lihasmassa putoaa sille tasolle mikä on heille luontaista.

        Kiitos paljon tanssi_kuin_ali! Yritän syödä terveellisesti ja liikkua paljon, vaikka arkisin se ei oikein onnistu, kun on harrastuksia ja kaikenlaista.

        En juokse kovin usein, yleensä kävelen ja pyöräilen, mutta tuota ylämäkien/portaiden juoksua voisin yrittää. Asunkin todella mäkisessä paikassa.

        En kyllä näytä mitenkään alipainoiselta, vaikka siltä kuulostaakin. Ja tanssista kyllä tykkäisin kovasti, olen jo vuosia halunnut harrastaa balettia mutta asun niin korvessa ettei täällä ole mahdollisuutta siihen :(


    • LiikuntaTurhaa

      Kirurgin veitsellä rahakkaat pääasiassa muotoilee kroppaansa ja naamaansa. Rasvaa pois sieltä ja lisätään tänne.

    • Opaljhf

      Luusto vaikuttaa myös paljon ja mihin rasva kerääntyy. Minulla keskivartalolihavuus, jota yritän pitää kurissa, kaverin ei taas paljoa tarvitsisi tehdä että olisi tuollainen kroppa. Minulla kuitenkin parempi kunto, mutta rumempi kroppa:) Hiit treeniä minäkin kannatan ja lihaskuntojumppaa. Mutta sitä en minäkään ymmärrä miksi jotkut haluaa salilla viettää niin paljon aikaa. Hyvä lihaskunto on hieno asia ja jaksaa vanhenpana, mutta yli suuret lihakset ei kiitos.

      • hoikaksitahtova

        No niinpä... Mulla on melko kapea vyötärö ja yläkroppa on aika hyvä, paidat kokoa XS, mutta pylly on iso ja reidet ovat paksut, en tule saamaan niistä ikinä niin hoikkia kuin haluaisin. Mitat 85-58-90.


    • vpkertoiliasiasta

      Biggest Looser (Suurin Pudottaja) ei välttämättä toimiva eikä terveellinen.


      Näin kirjoittaa Göteborgs Postin Johanna Hagströnm artikkelissaan koskien Biggest Looser (Suurin Pudottaja) voittajaa , Anna Book:ia:

      “Totuus on että Anna Book, ja kaikki muut osanottajat, ovat joutuneet petetyiksi ja perusteellisesti. Sen osoittaa amerikkalainen tutkimus jossa jossa seurattiin kuinka oli käynyt Biggest Looser osanottajille 6 vuodena aikana kilpailun jäkeen. Tulos oli todellinen pettymys. Kuuden vuoden jälkeen olivat kaikki paitsi yksi 14;sta osanottajasta lihoneet takaisin entiseen tai hyvin lähelle antistä painoaan.

      Mikä sitten todella pahensi tilannetta on se että osanottajien aineenvaihdunta oli heikentynyt kilojen putoamisen myötä. Ei mitenkään epätavallista nopeasssa painonpudotuksessa. Vakavinta on se että ainenvaihdunta ei ole palannut normaalitasolle. Kuuden vuoden jälkeen osanottajien aineenvaihdunta on 27% alhaisempi kuin ennen kilpailun alkua.”

      Artikkelin kirjoittajan yhteenveto

      "Biggest Looser on paskaohjelma jossa pidemmällä tätäimellä ihmiset saadaan sairastumaan, En halua nähdä ohjelmaa enää koskaan"

      Että sillä lailla kun uskotaan nääntymiskuureihin ja kaloriteoriaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10682
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3033
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2849
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1478
    Aihe