Mies! Kolahdit korkealta ja kovaa.

Ssssssssssshhh

Ei minun päässä pyöri enää mitään muuta kuin sinä. En ole tuntenut vastaavaa ketään muuta kohtaan koskaan. Tää tunne voimistuu koko ajan, vatsassa on perhosia ja sydän on tulessa. Päivä päivältä kaipaan ja haluan sinua enemmän. Sinussa on jotain käsittämättömän mystistä. Vetovoima meidän kahden välillä on lujaa. Ilmassa on sähköä ja kipinöitä. Sinä tuot kaikki parhaat puoleni esiin, mutta silti pelkään että rakastat vain mielikuvaasi minusta. Pelottaa kuinka meidän käy, mutta silti haluan katsoa tämän loppuun saakka.

28

1169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päässäpyörii

      Voimakkaita sanoja ja tunteita, mutta kenelle osoitettu? Jos ei ole esteitä, niin katso toki loppuun saakka. Jos on, kuten mulla, niin ei olekaan niin suoraviivainen juttu. Siksihän täällä ollaan, vaikka yhteys on oikeassakin elämässä.

      • Höppäliinu

        Samma här.Tai oikeastaan tiedän vain mitä itse tunnen:mies tuntuu sympaattiselta ja voisin tuijotella hänen silmiinsä kauan...Mutta varattuina se jää siihen.Toisaalta mullakin on vain yksi elämä....Onneksi ja valitettavasti en näe häntä joka viikko.


    • alffapeetti

      Oletko J - vai S-nainen?

      • J-höppäliinu

        Mikäs kirjain itse olet- mies?


    • eteestunne

      mä oon kauan sitten kolahtanu kovaa :D ainahan se elämä on ollut ahdasmielistä, ei tämä mitään uutta ole ;P

    • kohdattiin

      Mielikuva on vain vahvistunut. Miten tästä ikävästä selviää?

    • Ssssssssssshhh

      En ole J, enkä S. Eikä sillä ole väliä kuka olen.

      • kohdattiin

        Oisikko k.


      • Aavistusvaan

        Kyllä sillä on väliä kuka olet. Ja silläkin, mihin aikaan ja missä viestisi 1.10. lähetit.


    • EräsM1

      Hän on N, satun tietämään. ;)

    • eräsN_

      Täsmälleen sama tilanne on mullakin. Mies jäi edelliseen työpaikkaan ja silti pyörii mielessä. Mielenkiinto oli ihan selvästi molemminpuolista ja yhteystiedotkin on aikanaan vaihdettu. Rohkeus ei vaan riitä ja olo on niin avuton. Aika ei tee näköjään tehtäväänsä kaikissa tilanteissa.

    • menikösyteensaveen

      satu hannele taas ????

    • Jiiman69

      Tyltoveruus pysyköön työtoveruutena. Rakastan naisystävääni. Hän on kaikkeni.

      • Yksinonhyvä

        Älä sitten anna ymmärtää olevasi kiinnostunut. Lähestulkon suoria vohjeitä tullut. Toki ne ovat laimentuneet. Olisiko sittenkin nyt tuuli kääntynyt ja omakin naisen taas arvossaan hyvä näin. En suosittele samaa kuin itselleni kävi.
        Jatketaan omaa elämää. Onnea parisuhteeseenne.


      • Jiiman69
        Yksinonhyvä kirjoitti:

        Älä sitten anna ymmärtää olevasi kiinnostunut. Lähestulkon suoria vohjeitä tullut. Toki ne ovat laimentuneet. Olisiko sittenkin nyt tuuli kääntynyt ja omakin naisen taas arvossaan hyvä näin. En suosittele samaa kuin itselleni kävi.
        Jatketaan omaa elämää. Onnea parisuhteeseenne.

        Kiitos! Näin on hyvä.


      • Yksinonhyvä

        Erehdyksiä sattuu. Tutustumisen kautta ymmärsin että et ole arvoiseni.


    • Aavistusvaan

      Miksi nämä hienot aloitukset eivät koskaan johda mihinkään? Eivät varmaan osu kohteisiinsa? Jotenkin vaan kolahti tuo viestin sisältö ja sen kirjoitusajankohta, varsinkin erään keskustelun jälkeen. Siis jos et olisikaan kirjoittanut viestiäsi kotonasi... Varmaan väärä aavistus tämäkin.

      • Ssssssssssshhh

        Paljon on sanottu ja paljon on vielä sanomatta. En tiedä oletko hän, mutta toivon että olisit. Ap


      • Aavistusvaan

        Yksi asia viesteissäsi ei täsmää, mutta luotin silti intuitiooni. Vaikea uskoa, että kokisit minua kohtaan niin voimakkaasti. Helppo uskoa sinun ajattelevan samoin. Samoin pelkään, että olet luonut minusta vääriä mielikuvia, koska ethän voikaan tietää vielä kaikkea. Puhumalla tästä päästäisiin eteenpäin tai ainakin irti näistä foorumeista, joihin jumiutuminen saati niille kirjoittaminen on minulle jotain ennenkokematonta. Samoin kuin koko tämä tilanne, johon olemme ajautuneet ja jossa on liian paljon pelissä. Silti haluan olla kanssasi tavalla tai toisella ja olisi helpottavaa tietää sinun ajattelevan samoin, ettei tarvitsisi täällä arvailla, eikä ylitulkita arjen eri tilanteita.. Eikä miettiä, olenko liian tungetteleva, kun seuraasi hakeudun.


      • Aavistusvaan

        ...tämä palsta on täynnä epämääräisiä vihjeitä ja turhia toiveita. Siksi haluan vielä tarkentaa, että jotta voisin olla toivomasi hän, myös oman toiveeni pitäisi toteutua. Ja se toive on, että jostain syystä et halunnut paljastaa nimesi ensimmäistä kirjainta viestissäsi 2.10. tai sitten kyseisen viestin kirjoitti joku muu.


      • Ssssssssssshhh
        Aavistusvaan kirjoitti:

        Yksi asia viesteissäsi ei täsmää, mutta luotin silti intuitiooni. Vaikea uskoa, että kokisit minua kohtaan niin voimakkaasti. Helppo uskoa sinun ajattelevan samoin. Samoin pelkään, että olet luonut minusta vääriä mielikuvia, koska ethän voikaan tietää vielä kaikkea. Puhumalla tästä päästäisiin eteenpäin tai ainakin irti näistä foorumeista, joihin jumiutuminen saati niille kirjoittaminen on minulle jotain ennenkokematonta. Samoin kuin koko tämä tilanne, johon olemme ajautuneet ja jossa on liian paljon pelissä. Silti haluan olla kanssasi tavalla tai toisella ja olisi helpottavaa tietää sinun ajattelevan samoin, ettei tarvitsisi täällä arvailla, eikä ylitulkita arjen eri tilanteita.. Eikä miettiä, olenko liian tungetteleva, kun seuraasi hakeudun.

        Tavalla tai toisella minäkin haluan sinut ja vain sinut. En koe sinua lainkaan tungettelevana. Haluan että olet lähelläni. En ole paljastanut täällä nimikirjaimiani.


      • Aavistusvaan

        Et ole paljastanut nimikirjaimiasi, mutta kiistit alkukirjaimesi olevan sen mikä sen pitäisi olla. Siksi en usko sinun olevan hän, vaikka aavistukseni viestisi kirjoitusolosuhteista taisikin osua oikeaan. Onnea matkaan!


    • eivaanaavistuksia

      Ei pyörinyt minunkaan päässä kuin yksi mies. Aikani pakoilin ajatuksiani ja lopulta rohkaistuin ja sain tehtyä aloitteen. Yllätyin siitä, miten samanlaiset tunteet meillä oli toisiamme kohtaan. Hymyt, katseet ja sähköinen tunnelma paljastivat jo kauan sitten sen, mistä uskalsimme puhua vasta kuukausien kuluttua. Vaikka en saisikaan häntä omakseni, olen saanut maailman parhaan ystävän ja ihanan huomaavaisen rakastajan. Rohkeutta kaikille työpaikkaromantikoille.

      • duunisekstarille

        Kysyn vaan..et käyttääkö rakastajasi kumia. Me vaimot ei haluta pöpöjä miehen rakastajalta:)


      • palkallistapanoa

        Sekstaattekos työnantajan ajalla?


      • työteitekemällälopu

        No niinhän nuo duunisekstailijat aina täällä kehuu, milloin missäkin kopissa harrastetaan. Sitten lopputyöajat ollaan kavereita ja flirttaillaan kovasti. Nopsasti menee duunisekstailijan työpäivät. Tietysti jos työt jää tekemättä, voi aina jäädä ylitöihin. Palkan tai vapaan saa siitäkin. Hyvässä lykyssä hyvä Ystävä/rakastaja jää ylitöihin kanssa. Ja voi sitä riemua:)


      • elämän_iloja_oltava
        työteitekemällälopu kirjoitti:

        No niinhän nuo duunisekstailijat aina täällä kehuu, milloin missäkin kopissa harrastetaan. Sitten lopputyöajat ollaan kavereita ja flirttaillaan kovasti. Nopsasti menee duunisekstailijan työpäivät. Tietysti jos työt jää tekemättä, voi aina jäädä ylitöihin. Palkan tai vapaan saa siitäkin. Hyvässä lykyssä hyvä Ystävä/rakastaja jää ylitöihin kanssa. Ja voi sitä riemua:)

        käykö kateeksi...?


    • työteitekemällälopu

      Ei todellakaan. Mulla on aivan erillainen luonne. Työ on työ ja vapaa on vapaa. Enkä ketään varattuja vikittele. No ehkä sääliksi käy tollasia ihmisiä. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe