Naiset haluaa miehen joka juo. Kaikki jotka juo saavat naisia helposti. sosiaalinen mies juo ja naiset tykkäöä sosiaaliista miehistä tuppisuut jotka ei juo, jäävät muiden jalkoihin eikä niitä kutsuta bileisiin.
Juokaa alkoholia
24
180
Vastaukset
- Wwu
No jos nyt sitten on ihan pakko...
- suomalainen-mies-
Kaikki 3 suhdettani on alkanut humalassa. 12 yhden yön suhdetta sain baarista koska olin humalassa. tässä viimeisen 4 vuoden aikana olen yrittänyt päästä treffeille aina selvinpäin eikä ole onnistunut. Monia naisia olen pyytänyt treffeille ihan selvänä mutta aina tullut pakit. Humalassa on aina onnistunut.
- känninenmies
Juon viinaa joka viikko, ja tänään heräsin putkasta yksin.
On vissin mennyt hyvin? - Absolutismi
Voisivatko myös naiset osallistua tähän keskusteluun ja kertoa miksi asia on näin?
Miksi nainen haluaa ryyppäävän miehen? Miksi nainen valitsee baarissa humaltuneen miehen ja raitis mies jää yksin?
Mikä miehen raittiudessa on vikana?- enjuo
Miksi mies haluaa ryyppäävän naisen?
Olen ja pysyn sinkkuna koska miehistä raitis nainen on tylsä.
- syljenlasiin
En käytä alkoholia enkä halua miestä joka käyttää.
- palstaa.ei.lasketa
Mistä sinut sitten löytää?
- syljenlasiin
palstaa.ei.lasketa kirjoitti:
Mistä sinut sitten löytää?
Ei ainakaan kapakasta.
No kyllä minä en halua miestä joka kokoajan vaan juo ja juo. Joka viikonloppu pitäisi olla kännissä. Ensin suhteen alussa sitä ei juoda, mutta jo puoli vuotta ja kokoajan oltais menossa baariin ja siellä sitten otetaan kaksinkäsin. Ei, ei ja vielä kerran ei. Jos ei voi halata ja pussata ilman viinaa, niin sitten saa olla koko mies.
muhkee_muhku kirjoitti:
Yeah sis yeah!😃
No mä päästän miehen hyvää hyvyyttä kavereittensa kanssa saunailtaan. Sovitaan että juo vaan 6 tölkkiä olutta koko iltana ja kaverit taluutta taksista äijän meijän eteiseen klo 4:30. Ei vastaa viesteihin illalla, kotiintuloajasta myöhästyy....ei tuollasiin juoppoihin voi luottaa..yök.
Mieliviini kirjoitti:
No mä päästän miehen hyvää hyvyyttä kavereittensa kanssa saunailtaan. Sovitaan että juo vaan 6 tölkkiä olutta koko iltana ja kaverit taluutta taksista äijän meijän eteiseen klo 4:30. Ei vastaa viesteihin illalla, kotiintuloajasta myöhästyy....ei tuollasiin juoppoihin voi luottaa..yök.
Voi helkkari minkälainen sontiainen! Kait sä nyt semmosen mulperin kanssa ootkin ihan kusessa, kysyä pitäs että - mitähän helvettiä sä sillä luurilla teet, kun et vastaile viesteihinkään???!!
Koristeeksiko oot iphones perkele ostannu, niiiii. Tommosen reissun jälkeen kotiarestia vähintään 2 vkoa ja länget rusetille ainain kuukaudeks, eiköhän se jotain sinne kahden aivosolun kamppailuun tupeen alle rekisteröi.muhkee_muhku kirjoitti:
Voi helkkari minkälainen sontiainen! Kait sä nyt semmosen mulperin kanssa ootkin ihan kusessa, kysyä pitäs että - mitähän helvettiä sä sillä luurilla teet, kun et vastaile viesteihinkään???!!
Koristeeksiko oot iphones perkele ostannu, niiiii. Tommosen reissun jälkeen kotiarestia vähintään 2 vkoa ja länget rusetille ainain kuukaudeks, eiköhän se jotain sinne kahden aivosolun kamppailuun tupeen alle rekisteröi.No mä kato pyysin sen porukat jo aamuks kyllään. Vähän arvasin tämän. Että oli kuule vaikeaa kun vähän väliä juoks vessaan purjolle. Kyllä sai vanhempansakin tietää minkälaisen pojan ovat kasvattaneet. Minä tyttö vaan hymyilin.
Sitten kun pidettiin tyttöjen ilta, minä kostin. En tullut kun vasta aamulla ja livertelin muka kännissä...kyllä oli jätkä vaikeena.Mieliviini kirjoitti:
No mä kato pyysin sen porukat jo aamuks kyllään. Vähän arvasin tämän. Että oli kuule vaikeaa kun vähän väliä juoks vessaan purjolle. Kyllä sai vanhempansakin tietää minkälaisen pojan ovat kasvattaneet. Minä tyttö vaan hymyilin.
Sitten kun pidettiin tyttöjen ilta, minä kostin. En tullut kun vasta aamulla ja livertelin muka kännissä...kyllä oli jätkä vaikeena.Kato mulle ei kannata alkaa...
Mieliviini kirjoitti:
No mä kato pyysin sen porukat jo aamuks kyllään. Vähän arvasin tämän. Että oli kuule vaikeaa kun vähän väliä juoks vessaan purjolle. Kyllä sai vanhempansakin tietää minkälaisen pojan ovat kasvattaneet. Minä tyttö vaan hymyilin.
Sitten kun pidettiin tyttöjen ilta, minä kostin. En tullut kun vasta aamulla ja livertelin muka kännissä...kyllä oli jätkä vaikeena.Hyvä hyvä, oma lääke maistuu varmaan "makealle" haha.🤣
Mä kerran tyhjensin kossupullollisen lavuaariin ja korvasin juomat vedellä. Pikkasenjanoista sankaria harmitti, huusi kotvan kovaa ja eri äänilajeja käyttäen.
Käänsin musiikit kovemmalle ja näytin kädellä vaan jäkä jäkä...
Pullo oli kuulema kaverille, just joo ja tyyppi jois muka kaverin viinat!? Niin varmaan, sanoin sille että sähän reilu kaveri oot, veät kaverin viinoja joita piilottelet ensin kalsareittes seassa kaapissa. Noku noku se kaveri on kuollu se selitti, se pullo jäi mulle.
Just nii, eilen ostettu pullo kuitin mukaan eli kaveri kuoli jossain eilisen ja tän päivän välissä? Ai se suuttu mulle...lähin omaan kotiin. Emmä jaksnut kuunnella turhaa huutoa ja valehtelua..muhkee_muhku kirjoitti:
Hyvä hyvä, oma lääke maistuu varmaan "makealle" haha.🤣
Mä kerran tyhjensin kossupullollisen lavuaariin ja korvasin juomat vedellä. Pikkasenjanoista sankaria harmitti, huusi kotvan kovaa ja eri äänilajeja käyttäen.
Käänsin musiikit kovemmalle ja näytin kädellä vaan jäkä jäkä...
Pullo oli kuulema kaverille, just joo ja tyyppi jois muka kaverin viinat!? Niin varmaan, sanoin sille että sähän reilu kaveri oot, veät kaverin viinoja joita piilottelet ensin kalsareittes seassa kaapissa. Noku noku se kaveri on kuollu se selitti, se pullo jäi mulle.
Just nii, eilen ostettu pullo kuitin mukaan eli kaveri kuoli jossain eilisen ja tän päivän välissä? Ai se suuttu mulle...lähin omaan kotiin. Emmä jaksnut kuunnella turhaa huutoa ja valehtelua..Oikein. Ihme selityksiä aiiiina.
Joku kerta sama äijä kaupassa töllisteli pitkään kun joku jumppavaatteisiin tälläytynyt hikinen tyrkkyakka pyllisteli alahyllyltä jotain. Pein kunnon ripityksen kassajonossa. Suhis jotain hiljaa ja hiljaa...perhana että mieli teki jo läväyttää. Sit se tyrkky vielä tuli siihen jonoon meidän taakse ja oikeen mairee hymy naamallaan. Ja tää naama punasena oli kun ei muka ois huomannut.
Kotiin kun päästiin niin vedin tiukat trikoot jalkaan ja pyllistelin edessä niin hitto tyrkkäs nurin melkein. Eipä kelvannut minun listoo kyllä katsoa, lätkäpeli kiinnosti enemmän... no se suhde oli aikalailla sit siinä. Juoppo ja perverssi..yök.Mieliviini kirjoitti:
Oikein. Ihme selityksiä aiiiina.
Joku kerta sama äijä kaupassa töllisteli pitkään kun joku jumppavaatteisiin tälläytynyt hikinen tyrkkyakka pyllisteli alahyllyltä jotain. Pein kunnon ripityksen kassajonossa. Suhis jotain hiljaa ja hiljaa...perhana että mieli teki jo läväyttää. Sit se tyrkky vielä tuli siihen jonoon meidän taakse ja oikeen mairee hymy naamallaan. Ja tää naama punasena oli kun ei muka ois huomannut.
Kotiin kun päästiin niin vedin tiukat trikoot jalkaan ja pyllistelin edessä niin hitto tyrkkäs nurin melkein. Eipä kelvannut minun listoo kyllä katsoa, lätkäpeli kiinnosti enemmän... no se suhde oli aikalailla sit siinä. Juoppo ja perverssi..yök.Tiiätkö kuulostaa niiiin tutulle toi touhu, et arvaakkaan miten tutulle....se on kumma kun kaikki sutturat nähdään kaupassa, kadulla tai hitto mssä tahansa. Mut jos ite koittaa olla yhtään niinkun hot tiiätkö oikeesti H o t H o t, niin kattoo kun halpaa makkaraa, käsi käy jääkaapilla. Äijä raapii persettään ja rojahtaa sohvalle kaljansa kanssa ja kattoo ilmeettömällä naamalla laamana sipsiä mässyttäen, kaljaansa hörien - nii täh? oliks sulla jotain menoa vai? Moro!
Että mua sitten kypsyttää tommonen välinpitämättömyys mua kihtaan, MUA jonka pitäs olla kaikki eikä minkään vieraan sutturan jossain vitun naurettavissa rääsyissään. 😒
Miehet on parantumattomia sikoja! Eikä auta ees rokotukset...muhkee_muhku kirjoitti:
Tiiätkö kuulostaa niiiin tutulle toi touhu, et arvaakkaan miten tutulle....se on kumma kun kaikki sutturat nähdään kaupassa, kadulla tai hitto mssä tahansa. Mut jos ite koittaa olla yhtään niinkun hot tiiätkö oikeesti H o t H o t, niin kattoo kun halpaa makkaraa, käsi käy jääkaapilla. Äijä raapii persettään ja rojahtaa sohvalle kaljansa kanssa ja kattoo ilmeettömällä naamalla laamana sipsiä mässyttäen, kaljaansa hörien - nii täh? oliks sulla jotain menoa vai? Moro!
Että mua sitten kypsyttää tommonen välinpitämättömyys mua kihtaan, MUA jonka pitäs olla kaikki eikä minkään vieraan sutturan jossain vitun naurettavissa rääsyissään. 😒
Miehet on parantumattomia sikoja! Eikä auta ees rokotukset...No elä muuta sano. Ensin tuodaan vaikka kuu taivaalta ja kohta ei voi viedä roskapussia mennessään. Aikani kun yhdelle kuuppajumille siitä rankutin se vei ne roskat...ja on viemässä niitä vissiin vieläkin...
Mieliviini kirjoitti:
No elä muuta sano. Ensin tuodaan vaikka kuu taivaalta ja kohta ei voi viedä roskapussia mennessään. Aikani kun yhdelle kuuppajumille siitä rankutin se vei ne roskat...ja on viemässä niitä vissiin vieläkin...
Kuule älä ainakaan sure, jouti mennäkin. Roskahan se on itekin tommonen jäpä.
Ehkä sen joku noukkii mukaansa, kun aikansa tuulessa lentelee...onhan näitä tyhjiä päitä, laskee vaan entten tentten teelika mentten ja kukahan olis fiksumpi kun toinen.muhkee_muhku kirjoitti:
Kuule älä ainakaan sure, jouti mennäkin. Roskahan se on itekin tommonen jäpä.
Ehkä sen joku noukkii mukaansa, kun aikansa tuulessa lentelee...onhan näitä tyhjiä päitä, laskee vaan entten tentten teelika mentten ja kukahan olis fiksumpi kun toinen.No kyllä niitä havukoita on, mille kelpaa millainen rutjake vaan. Vaikka mullakaan ei töitä ollut silloin, niin en mä mikään kotirobotti ole. Samalla ois piristynyt siinä kuin ois ulkona käynyt. Aina jakso marista pitkistä työpäivistä. No ihan yhtäpitkään minä siellä kämpillä olin... ja vielä muksut pyöri jaloissa...heti koulun jälkeen...jouti mennä. Mitä iloa tuosta oli. Jätti sohvaan vaan kuopan,..yök.
- Joonäinon
Totta sillä suomalainen nössökansa ei uskalla tunteitaan näyttää muuten kun humalassa niin johan se on selvää että sitä alkoholia pitää olla tukevasti alla kun pitää vastakkaiselle sukupuolelle puhua.
.. Viina on ViisastenJuoma.. Vain Viisaat osaa sitä käyttää.. ;P
..Juokaa liikaa.. Tulkaa tyhmemmiksi näin.. Juokaa liikaa.. On todellisuus selkeää hetkittäin.. Selvinpäin.. ;D.. Vois hieman korjata tuota tekstiä.. "On todellisuus selkeämpää hetkittäin.. Selvinpäin..".. ;P
.. Nyt se on parempi.. Ainakin jos on tapana juoda usein liikaa tai on usein "PikkuPöhnässä".. ;P
Selvä. Minä en ole sitten nainen. 😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1538989Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492689Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292481- 562469
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971865- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231743Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461285Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146