Naiset, mistä syistä annat pakkeja miehelle?

kaikysyäsaa

Annatko pakit miehen ulkonäön vuoksi vai miksi?

38

394

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkjgfgjiollnbgccf

Varmaan ikä ja jos kaljamahaa

• Naisasialooser11

Sinähän oletkin siis joka miehen unelmanainen. tiukka fitneskissa joka pysyy ikuisesti 20 vuotiaana?

• sisälukutaitoa
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Sinähän oletkin siis joka miehen unelmanainen. tiukka fitneskissa joka pysyy ikuisesti 20 vuotiaana?

Kysyttiin naisilta minkä vuoksi antaa pakkeja. Vastausten pitäisi siis kelvata selittelemättä.

• pakkejavain

Siisteystaso, ulkonäkö, ulosanti, yleisfiilis miehestä. Kännisille itsestään selvästi.

• Joo just siksi. Ruma mies ei saa naista. Eikä köyhäkään.

• Liveriäs

Hyvä että myönnät se on harvinaista. Älä nyt pilaa tätä fantasiaa totuudesta seuraavilla kommenteillasi

• Naisasialooser11

Mutta rumahan sinä olet itsekin, kuten kaikki muutkin naiset. Haluaisimpa nähdä sen naisen, jolla on varaa vaatia jotain muuta kuin rumaa miestä oman ulkonäkönsä puolesta.

• Naisasialooser11 kirjoitti:

Mutta rumahan sinä olet itsekin, kuten kaikki muutkin naiset. Haluaisimpa nähdä sen naisen, jolla on varaa vaatia jotain muuta kuin rumaa miestä oman ulkonäkönsä puolesta.

Naisten rumuus ja vanhuus ei haittaa. Kaikki naiset saa aina komeita nuoria miehiä.

• kuneikiinnosta
        LinerT.2 kirjoitti:

Naisten rumuus ja vanhuus ei haittaa. Kaikki naiset saa aina komeita nuoria miehiä.

Miksi pitäisi saada?

• Näin on :)

• Liveriäs kirjoitti:

Hyvä että myönnät se on harvinaista. Älä nyt pilaa tätä fantasiaa totuudesta seuraavilla kommenteillasi

Eikä unohdeta leukaa!! Pitää olla leuka kans.

• LinerT.2 kirjoitti:

Eikä unohdeta leukaa!! Pitää olla leuka kans.

Ja jalka ja käsi. Tai ainakin jompi kumpi.

Peniksen toimintavarmuudesta ja koosta ei sitten jousteta yhtään. Se tullaan testaamaan kovemman kautta tarkoin standardoiduilla mittausmenetelmillä.

• liisa.maisteri

jos mies haluaakin seurustella niin miten olisin muitten miesten kanssa sen jälkeen tai oikeasti itse ihastun mieheen niin annan pakit kun jos en ihastu niin niiden miesten kanssa on helpompaa niille on helppo antaa seksiä ja tiedän ettei minusta saa hyvää kumppania ja yleisin syy treffien ihanien jälkeen masennun ja päässäni puhuu monet eri äänet ja syön sen jälkeen 4-12 viikkoa mieliala lääkkeitä toivoo 43v maisteri ja älykäs nainen

• kjhftyuiiffvbnkhgf

Ei maisterin ulosanti voi olla noin kehnolla suomenkielen käytöllä. Ryhmittele asiasi, käytä lauseita ja välimerkkejä.

• 720

Eihän tuo ole edes nainen, maisterista puhumattakaan. Välimerkitön mieshän se siinä taas purkaa pakkomiellettään "korkeastikoulutettuihin". Toinen pakkomiellehän sillä on "Tinderiläisiin".

• liisa.maisteri
        kjhftyuiiffvbnkhgf kirjoitti:

Ei maisterin ulosanti voi olla noin kehnolla suomenkielen käytöllä. Ryhmittele asiasi, käytä lauseita ja välimerkkejä.

svenska på tittare olen suomenruotsalainen aateliseen sukuun kuuluva ja älykäs ja vähän parempiin ihmisiin kuuluva maisteri eli voin kirjoittaa kainsainvälisellä tyylillä jota alempiarvoisten ja kouluja käymättömien on vaikea sisäistää ja tästä eteen päin älä puhu minulle alempi ihminen vain toinen aatelinen ja ylhäinen voi jutella kanssani niin päätäni ruoeaa särkemään tyhmien jutut niin haluan älykästä ja aatelista keskustelua jossa voi käyttää älyä

• Koska olen varattu. Miehet lähestyy aina silloin, sinkkuna ei koskaan. Johtuskohan siitä, että sinkkuna en liikkunut missään aktiivisesti, kuin fillaroimassa ja lenkillä. Landella. 🤣

Vastaan voi tulla kettu tai karhu, sinkkumiehiä harvemmin.

• Teknodonna

Itse hylkään systemaattisesti kaikki paitsi Anthony Bourdainen.

Minusta hän on lähes täydellinen mies. Muita ei yksinkertaisesti ole olemassa. Onneksi minulla on tukena kaikki maailman naiset.

😀

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Minusta hän on lähes täydellinen mies. Muita ei yksinkertaisesti ole olemassa. Onneksi minulla on tukena kaikki maailman naiset.

😀

Anthony Amazonilla on hieman kuin El Dorado itse. Anthony veneessä ja Anthony viidakossa, Anthony lentokoneessa ja myrskyssä.

Anthony on aika cuul. Ja koska Anthony on cuul, niin taatusti natsaisi.

Muutan takaisin New Yorkiin ja alan Anthonoimaan.

(Hihitystä)

😀

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Anthony Amazonilla on hieman kuin El Dorado itse. Anthony veneessä ja Anthony viidakossa, Anthony lentokoneessa ja myrskyssä.

Anthony on aika cuul. Ja koska Anthony on cuul, niin taatusti natsaisi.

Muutan takaisin New Yorkiin ja alan Anthonoimaan.

(Hihitystä)

😀

Jotenkin Bourdainen huumorintaju osuu muhun. Tai oikeastaan se ei osu, eli ei törmää, vaan myötäilee omaani kuin tuuli aaltoja ja aallot tuulta.

Hän on oikeasti hauska minun todellisuudessani, tai sen vääristymissä.

😀✌

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Jotenkin Bourdainen huumorintaju osuu muhun. Tai oikeastaan se ei osu, eli ei törmää, vaan myötäilee omaani kuin tuuli aaltoja ja aallot tuulta.

Hän on oikeasti hauska minun todellisuudessani, tai sen vääristymissä.

😀✌

Voiko ihminen olla viihdyttävä siten, että mä kokee asiat & ilmiöt samalla tavalla?

Mitä järkeä siinä on?

(Reps)

😀

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Voiko ihminen olla viihdyttävä siten, että mä kokee asiat & ilmiöt samalla tavalla?

Mitä järkeä siinä on?

(Reps)

😀

Funtsikaa nyt itse. Kokemus jostain jaetaan samoilla viboilla ja samalla suhtautumisella, samalla reaktiolla ja lähes samoin sanoin.

Mitä pointtia tässä tllaisessa on?

(Reps)

😀

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Funtsikaa nyt itse. Kokemus jostain jaetaan samoilla viboilla ja samalla suhtautumisella, samalla reaktiolla ja lähes samoin sanoin.

Mitä pointtia tässä tllaisessa on?

(Reps)

😀

En nyt osaa muodostaa muunlaista mielipidettä keissistä kuin sen, jossa kokemus monistuu itsensä tueksi.

Se on pohjimmiltaan allekirjoitus tai vahvennus.

(Hirn)

😀

• ahahahahhaa
        Teknodonna kirjoitti:

😀

Tuon takia siis Anthony Bourdain tappoi itsensä.

• MeMaisat

Huonon käytöksen vuoksi.

• Haluaisitko hieman tarkentaa?
        Meneekö raja siinä jos mies ei avaa ovea tai kulkee ovesta ensin?
        Onko se että mies haluaa että kahvilassa molemmat maksaa omansa huonon
        käytöksen merkki? Varsinkin jos mies on ehdottanut treffejä.
        Astutaanko rajan yli tilanteessa jos mies ei huomaa auttaa penkkiä naiselle kahvilassa?

Vai onko nämä asiat enemmän siellä keskustelu kuin käytännön puolella? Eli miten
        puhuttelee muita ihmisiä? Puhuu päälle? Ei katso silmiin kun puhuu?

Olisi kivaa saada hieman lihaa luiden päälle tässä asiassa ihan konkretian muodossa.

• sinkkunainen35

Jos mies on työtön niin annan pakit

• ainahyvinomaehtoinen

Jos ne eivät ole minulle entuudestaan tuttuja tai ovat nuorempia kuin minä tai hakevat muuta kuin harrastuskaveria. Ja pitää asua samassa kaupungissa, että on helppo liikkua. Nämä kriteerit ovat aina voimassa. Jos en löydä sopivaa harrastuskaveria niin mieluummin olen aina yksin.

• Passiivisuus, aggressiivisuus, saamattomuus, huono hygienia, vähäinen aivotoiminta, empatian puute, ongelmia itseohjautuvuuden suhteen, luonteiden yhteensopimattomuus. Nuo suurimmat syyt, miksi en halunnut jatkaa tutustumista henkilöön.

• "Vähäinen aivotoiminta" :) Onko sulla jonkinlainen mittari tai testi tuohon?

• LinerT.2 kirjoitti:

"Vähäinen aivotoiminta" :) Onko sulla jonkinlainen mittari tai testi tuohon?

No ei ole, mut jos mies istuu ja katsoo seinää tyhjillä silmillä, suu auki tai puhe koostuu vain muutamasta lauseesta, vastaukset lähinnä juu, en tiiä, eikä mitkä puheenaiheet sytytä "kipinää" silmissä alan epäilemään et olen huono seura. Sitten kun tulee jälkeenpäin vihainen yhteydenotto, miksi en enää ole yhteydessä vaikka henkilö on suuresti ihastunut, väistämättä koen että aivotoiminta on vähäinen kyseisellä tyypillä.

• outoaporukkaa

Miksi kysellään kun vastaukset ei kelpaa.

• Xxxzzzccc

Annan kaikille pakit, koska haluan elää ilman miestä.

• Mies halusi seksiä, minä en.

• Sinkkuneiti32

Jos mies juo joka viikko alkoholia niin suhde loppuu heti. Ulkonäön takia en pakkeja anna vaikka mies olisi lihava tai lyhyt. Pitää olla elämässä muutakin kun alkoholin juominen joka viikonloppu.

• Jälleen huomaa että se mitä nainen sanoo on eri asia mitä nainen tekee.

Naiset antaa miehille pakit jos mies on ruma tai lyhyt tai pienituloisempi kuin nainen.

• P.a.h.v.i

Olen antanut pakit koska ei ole ollut kiinnostusta henkilöä kohtaan, myös ison ikäeron vuoksi ja siksi että mies on ollut varattu.

• Annan pakit jos alkaa vonkaamaan seksiä. Minä kyllä sanon milloin sitä voi jo harrastaa. Se on naisen oikeus. Kyllä pitää osata osoittaa, että on hellä ja haluaa osoittaa rakkautta muutenkin kuin seksillä. Entäpä jos jompikumpi ei voi seksiä harrastaa, vaikka tulee se aika kuukaudesta? Niin sittenkö ei ole mitään enää...No way! Sellaiset häntäheikit saa luikkia ihan mun puolesta metikköön veivaamaan kätöseensä.

Minäkin käyn tanssimassa paljon, niin ei siellä se vakioporukka mitään ehdottele ja niin ihania patuja on siellä, nekin vois hyvin ehdotella, mutta ne vaan tanssii ja näkee, että ne nauttii siitä pelkästä tanssista, ei ne ala mitään panoja ehdottelemaan.

Mutta omanikäiset ja vähän vanhemmat miehet....ei kukaan mieti muutakuin panoja ja seksiä. Ihan sairas tää maailma nykyään. Mainoksissakin vaan puolialastomia naisia jokapuolella, kai se vähemmästäkin päät sekoaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      152
      8953
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2669
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      29
      2450
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      52
      2449
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1855
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1733
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      46
      1275
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1197
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1136
    Aihe