Joy Division on vanhoista aidoista goottibändeistä se ainoa ja oikea!
Joy Division
2
184
Vastaukset
- In-Sights
Voi ollakin - itselleni se on kuitenkin enemmän post punk -bändi kuin goottibändi. Ja ainakin niistä _brittiläisistä_ se ainoa oikea, aivan.
Juuri kuuntelin Insightia jossain masentavan suomalaisen viikonloppumenon keskellä kuulokkeista, eikä voinut olla hymyilemättä musiikista viimeistään sen laseraseväliosuuden iskiessä korviin... - 24hours
Juu se on aika kasaria :) Niitä legendaarisia on vaikka kuinka. Noveltyn alun kitarasoolo, Heart and soulin ihanan epävireinen laulanta, koko Unknown Pleasuresin mekaaninen äänimaailma ja Closerin depressiivis-epätoivoinen tunnelma. Onhan se post punkia myös, mutta emotioiltaan ehdottomasti goottia. Yksin jos haluaa velloa tuskissaan, Joy Division on parasta seuraa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801967
- 1271661
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161151- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858