Te ootte suurin osa luonteeltaan takertuvia paskiaisia. Sen takia kukaan ei halua suhteeseen kanssanne. Olette oikeastikin aika ahdistavan oloisia. Teidän ainoa toivo on bongata palstalta toinen samanlainen. Kaikkia muita te tulette ahdistamaan... ☺️
Kuin moni teistä osaa olla edes itsensä kans? Tuskin moni...
Huomio palstalaisista.
60
513
Vastaukset
Onhan se jokseenkin surkeaa huomata itsessään tällaisia piirteitä, jotka yhdistävät niinkin surkeaan ja epätoivoiseen ryhmään kuin palstalaiset. Tuskin säkään nyt pelkästään ylpeä tuosta puolesta itsessäsi olet.
- Gnuk
Mä en laske itseäni palstalaiseksi. Mä oon vaan special quest Star... 😀
Mut siinä oon ihan tosissaan. Jos suhdetta haluatte, opetelkaa antamaan toiselle tilaa hengittää... Gnuk kirjoitti:
Mä en laske itseäni palstalaiseksi. Mä oon vaan special quest Star... 😀
Mut siinä oon ihan tosissaan. Jos suhdetta haluatte, opetelkaa antamaan toiselle tilaa hengittää...En minäkään laske itseäni ihmiseksi, mutta ymmärrän silti että kaikki eivät jaa tulkintaani.
Palstalaisia on vähintään kahdenlaisia: toiset takertuvat pelkästään itseensä ja toiset kaikkeen ulkopuoliseen. Jonkinlainen tasapaino ja kohtuullisuus näiden kahden välillä olisi varmaan tarpeellista, jotta mitään suhteita syntyisi.
- megaätmi
Höpö höpö.
Valtaosalla palstalaisista ei ole edes mihin takertua, pois lukien itsesääli.- olisikonäintää
Juuri näin.
Uskon että aloittajalla on kokemusta takertuvista seurustelukumppaneista jotka hän ahdistaviksi kokee, tai ainakin kielteisiä tarinoita hän tällaisista tyypeistä on kuullut. Mutta palsta-ätmit eivät nimenomaan ole koskaan naisten kanssa missään suhteessa olleet, saati takertumis-suhteessa. Niin että oletettavasti nämä eivät ainakaan saman lajin takertujia voisi olla kuin mitä ne joista aloittajalla kokemusta on tai joista tämä on kuullut puhuttavan. No ymmärrettävä ennakkoluulo tämä sikäli kyllä on, kun palsta-ätmit ilmeisesti hahmottuvat naisten päissä äärimmäisen epämiellyttävinä tyyppeinä, mikä tarkoittaa että kaikki epämiellyttävät piirteet näissä oletetaan esiintyvän.
Jos miehellä ei ole lainkaan taipumusta takertua naisiin, niin juuri tämäkin on yksi luonne- tai käytösominaisuus minkä vuoksi naisettomaksi ikisinkuksi päädytään. Ja jos tähän lisäksi vielä ei edes lähesty naisia n.s. romanttisessa mielessä, ahdistelusta puhumattakaan, niin se alkaakin olla siinä. Uskon että monilla naisettomiksi miehiksi päätyneillä on juuri näitä luonne-tai käytöspiirteitä. Toki jotain naisia aina voi olla jotka tällaisiakin miehiä yrittävät suorasukaisesti iskeä. Mutta kun nämä naiset taasen tuskin ovat pätkääkään vetoavia naisena, hyvin tiedossa olevista p/s-markkinasyistä, niin ei niistä mitään tule.
Minusta tuntuu ettei palsta eroa millään tavallaan mistään muustakaan populaatiosta, samalla tavalla niitä takertuvia paskiaisia on muuallakin. Mulla on vähän sellainen kutina että täällä on vähän enemmän sellaisia jotka ei juurikaan takertele, osa ei pääse takertelemaan, osa ei oikein kykene ja osa ei edes halua.
Kyllä multa onnistuu itseni kanssa olo vähän turhankin hyvin. Usein koen ihmiset rasittavina ja siksi taas tykkään palstalta, täällä tarvitsee jankata ja jängätä vain siinämäärin kuin itse haluaa.- hiekkalootan.hirmut
.. jotkut kersat on sellaisia että ne alkaa heittää hiekkaa toisten niskaan jos niitä ei huomioida. :D
Ja vanhemmiten jotkut tytöt on semmoisia että niillä on sitä hiekkaa enpäs nyt sanokaan missä.
Heh, alan pitää sinusta xD olet vissiin itseäsi täynnä ja aina oikeassa oleva (omasta mielestäsi) törkimys :) te sellaiset, olette hauskoja :)
analyysisi ainakin mun osalta meni pieleen, koska se miksi suhteeni ei kestä johtuu siitä etten ole takertuvainen, vaan liian itsenäinen xD Viihdyn itseni kanssa parhaiten :)"Heh, alan pitää sinusta xD olet vissiin itseäsi täynnä ja aina oikeassa oleva (omasta mielestäsi) törkimys :) te sellaiset, olette hauskoja :)"
Juuri tuollaisista sopivan lurjuksista törkimyksistä kaikki naiset aina pitää. Varohan vaan ettet ajaudu gentsun kaadoksi.Harmaaritari kirjoitti:
"Heh, alan pitää sinusta xD olet vissiin itseäsi täynnä ja aina oikeassa oleva (omasta mielestäsi) törkimys :) te sellaiset, olette hauskoja :)"
Juuri tuollaisista sopivan lurjuksista törkimyksistä kaikki naiset aina pitää. Varohan vaan ettet ajaudu gentsun kaadoksi.Mä en ajaudu kenenkään kaadoksi xD itse kaataisin kyllä xD sut mielelläni :) Olet ärsyttävällä tavalla kiva xD
sesesese kirjoitti:
Mä en ajaudu kenenkään kaadoksi xD itse kaataisin kyllä xD sut mielelläni :) Olet ärsyttävällä tavalla kiva xD
Mutta kun en ole 50-luvun nainen, niin joudun jäämään ilman kaatoa xD
sesesese kirjoitti:
Mutta kun en ole 50-luvun nainen, niin joudun jäämään ilman kaatoa xD
Joo, kyllä sä 50-luvun malliin nähden hieman liian päällekäyvä saattaisit olla :D
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, kyllä sä 50-luvun malliin nähden hieman liian päällekäyvä saattaisit olla :D
Tykkäisit kyllä xD mut jätän sut rauhaan siltä osin xD osaan mie leipoa pullaa ja tehä kaikki kotityöt :) ei ole katsos kunnon miestä sattunut vielä eteen. Poikia vain ;)
- afjhoewyogwghou
ÖÖÖ... Olen aivan muualta kuin sinkut palstalta, mutta tämä näkyi julkisessa. Aloittajan takertumisterminologia hiukan ihmetyttää. Jos jonkun kanssa muuttaa yhteen ja alkaa suhteen, niin mitä pahaa siinä on?
Tuo nyt vaan taitaa olla gentsun kiukkupäivän satoa, ei ehkä hirveän tosissaan kannata ottaa.
- yybee
Vielä jaksat alamittainen virontuonti Gentsu yrittää päteä näillä palstoilla :D
Siihen aikaan kun Miehen Logiikassa oli vielä elämää, tämä Genio oli sitä mieltä, että kaikki palstan naiset ovat rakastuneet häneen :))) Viiltävää analyysia palstalaisista, saattaa monen kohdalla osua oikeaankin, jos olisi joku johon takertua. Itseäni en takertuvaksi luonnehtisi, mutta itseni kanssa tulen oikein hyvin toimeen. Sekin varmasti ahdistaa aloittajaa todella paljon.
Heh... Suurin osa on takertuvia paskiaisia ja loput on teflonia.
LinerT.2 kirjoitti:
Tulen oikein hyvin toimeen itseni kanssa ja omillani. Meinas ihan unohtua. :D
Huomenta.
Jäikös meillä eilen joku kesken? Oli niin kauhee viestimyrsky ja pelkän luurin varassa, että ei oikein ajatuksella saanut laitettuu juttua sullekaan...sit vielä lisäks pomppi ne viestit miten sattuu...Dissident kirjoitti:
Huomenta.
Jäikös meillä eilen joku kesken? Oli niin kauhee viestimyrsky ja pelkän luurin varassa, että ei oikein ajatuksella saanut laitettuu juttua sullekaan...sit vielä lisäks pomppi ne viestit miten sattuu...En oikein tiedä, kun olin eilen kovin poissaoleva vaikka välillä koitin käydä jotain töksäyttelemässä.
Niin että jäikö jotain hampaankoloon? :DLinerT.2 kirjoitti:
En oikein tiedä, kun olin eilen kovin poissaoleva vaikka välillä koitin käydä jotain töksäyttelemässä.
Niin että jäikö jotain hampaankoloon? :DLähinnä niin kai?
Siis toi mun aloitus, ei ollut mikään provoilu oikeesti. Ajattelin vaan "ääneen".
Laitoin vaan huomioita mitkä pätkähti mieleen.
Ja varsinkin muhkiksen muutos on asia, mistä olen hiton iloinen. Se on jotenkin niin pirteä nykysellään.
Sitähän en tiedä, miten kukakin oman palstailunsa perustaa, mutta minusta koitinkin vaan huomauttaa positiivisista muutoksista. Ja taas toisaalta sitä ihmetellä, että miten joku jaksaa jauhaa aina vaan samaa....
Mutta kivastihan tuo nostatti pientä aaltoa...ei sodaks asti, mutta jotain äksöniä tuli. Ehkä voiskin jotain vastaavaa keksiä uudelleen, ihan ajatuksen kanssa...Dissident kirjoitti:
Huomenta.
Jäikös meillä eilen joku kesken? Oli niin kauhee viestimyrsky ja pelkän luurin varassa, että ei oikein ajatuksella saanut laitettuu juttua sullekaan...sit vielä lisäks pomppi ne viestit miten sattuu...Mua mietityttää tuo ajan heittelehtiminen. Hakeekohan joku taho tietoja serveriltä vai mistä tuo johtuu.
Sua tais harmittaa eilen joidenkin palstahahmojen kehittymättömyys. Mä puolustaudun vieläkin sillä, että mulla on niin paljon muuta tekemistä, etten oikein ehdi panostamaan tähän trollailuun joka tahon vaatimalla vakavuudella :) Musta tää Liner-hahmo on kehittynyt aikojen saatossa aika tiukaksi ja suoraviivaiseksi tädiksi pehmeästä sovittelijasta. Suunnittelin hiukan nimimerkin vaihtamista Super-atn:ksi. Oisko hyvä? Sillä sais möläytellä jo ihan mitä tahansa, sankarin viitan alla. Zipilähän meillä jo on, jos oikein muistan :)Dissident kirjoitti:
Lähinnä niin kai?
Siis toi mun aloitus, ei ollut mikään provoilu oikeesti. Ajattelin vaan "ääneen".
Laitoin vaan huomioita mitkä pätkähti mieleen.
Ja varsinkin muhkiksen muutos on asia, mistä olen hiton iloinen. Se on jotenkin niin pirteä nykysellään.
Sitähän en tiedä, miten kukakin oman palstailunsa perustaa, mutta minusta koitinkin vaan huomauttaa positiivisista muutoksista. Ja taas toisaalta sitä ihmetellä, että miten joku jaksaa jauhaa aina vaan samaa....
Mutta kivastihan tuo nostatti pientä aaltoa...ei sodaks asti, mutta jotain äksöniä tuli. Ehkä voiskin jotain vastaavaa keksiä uudelleen, ihan ajatuksen kanssa..."Sitähän en tiedä, miten kukakin oman palstailunsa perustaa, mutta minusta koitinkin vaan huomauttaa positiivisista muutoksista."
Tuo on vain ja yksinomaan sun oma arviosi. Kiva sulle jos jonkun jutut miellyttää, mutta eihän se ole kuin muutaman tyypin itsetarkoitus, hakea huomiota ja hyväksyntää. Toivottavasti et kehu kakaroitasi niiden hyvästä tuulesta silloin kun ne on hyvällä päällä. Siitä voi tulla miellyttämisen kierre, jos kokee ettei kelpaa muuten. Saa olla paskanakin välillä. Sitten taas se iänikuinen: älä suotta koita analysoida täällä liikaa. Näet vain yhden ohuen särmän kirjoittajasta, ja sekin voi olla jotain ihan muuta kuin sun silmiisi näytää :)LinerT.2 kirjoitti:
Mua mietityttää tuo ajan heittelehtiminen. Hakeekohan joku taho tietoja serveriltä vai mistä tuo johtuu.
Sua tais harmittaa eilen joidenkin palstahahmojen kehittymättömyys. Mä puolustaudun vieläkin sillä, että mulla on niin paljon muuta tekemistä, etten oikein ehdi panostamaan tähän trollailuun joka tahon vaatimalla vakavuudella :) Musta tää Liner-hahmo on kehittynyt aikojen saatossa aika tiukaksi ja suoraviivaiseksi tädiksi pehmeästä sovittelijasta. Suunnittelin hiukan nimimerkin vaihtamista Super-atn:ksi. Oisko hyvä? Sillä sais möläytellä jo ihan mitä tahansa, sankarin viitan alla. Zipilähän meillä jo on, jos oikein muistan :)En tiedä? Ehkä se vaan johtuu serverissä olevasta bugista, joku sähköpostin virhekinhän oli tuolla ilmoituksissa. Tuskin sentään mitään niin salaliittomaista juttua...
No ei mua harmita, vaan ihmetyttää. Enkä mä nimennyt tosiaan ketään tarkoituksella, just siksi, että en osaa sanoa mikä kenenkin moti tähän on...ja mitä hakee. Mutta onhan vaikka sullakin jokin sellainen syy olla täällä...ei vaan ajantappo, kyllä sä sen saisit tapettua muutenkin. Sulle mä jotain tästä koitin avata, mutta oli aika hässäkkä päällä ja oli siinä kotonakin kaikenlaista. Mutta siis ymmärrän sen, että pitää olla sitä sellaista vääntöä, että tulee edes juttuja. Mutta minustakun niitä juttuja alkais tulemaankin kun vähän muuttais linjaa ja itsellä se menee niin, että se vaikuttaa irl:äänkin... en siis kovinpaljoa sävellä tänne mitään, muutakuin noita wuun kanssa ja harmiksen kanssa viskottuja huumorijuttuja.
Ois voinut muuten lisätä flowerinkin tuohon eiliseen posi-listaan... se on paljon väläytellyt ja elämäni ekaa kertaa näin, että teki aloituksen... Sun oon jo nähnyt kerran ja lisää odottelen. Mua jotenkin kiinnostas saada jotain muuta aihetta kuin ainainen ätmivalitus tälle palstalle. Sinäänsä on ikävä pertsaa kyllä... Mutta vois sen leveämmällä repertuaarilla tehdä. Harmis minusta on ihan kivoja pistänyt, mutta niistä alkaa lähtee veto...ei oikein enää edes huumorilla osaa lähtee mukaan...
Ei sen puoleen, että en kyllä ole itsekään tuohon eloitteluun ollut aktiivinen. Sitä vois taas harkita. Pitäis vaan joku gendre löytää...LinerT.2 kirjoitti:
"Sitähän en tiedä, miten kukakin oman palstailunsa perustaa, mutta minusta koitinkin vaan huomauttaa positiivisista muutoksista."
Tuo on vain ja yksinomaan sun oma arviosi. Kiva sulle jos jonkun jutut miellyttää, mutta eihän se ole kuin muutaman tyypin itsetarkoitus, hakea huomiota ja hyväksyntää. Toivottavasti et kehu kakaroitasi niiden hyvästä tuulesta silloin kun ne on hyvällä päällä. Siitä voi tulla miellyttämisen kierre, jos kokee ettei kelpaa muuten. Saa olla paskanakin välillä. Sitten taas se iänikuinen: älä suotta koita analysoida täällä liikaa. Näet vain yhden ohuen särmän kirjoittajasta, ja sekin voi olla jotain ihan muuta kuin sun silmiisi näytää :)En mä analysoikaan. Mulle on vaan tullut sanoa mitä mieltä ja mitä fiiliksiä saan. Puotan ne sitten jos siltä tuntuu tänne. Olen mä monta kirjoitusta jo hylännytkin, kun oon miettinyt, että mitäpä mulle kuuluu...
No muksujen kasvatus on mennyt niinpäin, että ne tais tässä kasvattaa mua, tosin tietämättään. Sieltä olen oppinut sen, että miten tärkeää on se oma elämä. Äitinsä rajoittaa niitä ja varmaan ihan hyvä ajatus mielessään, mutta se suututtaa niitä. Minä voin jo oikeastaan aina vaan huomauttaa jostain asiasta niitä, mutta annan tehdä virheen. Annan olla paskana ja oikeastaan kehun silloin niitä, kun päähän pälkähtää, yleensä se on silloin, kun on itsellä hyvä mieli. Tai jos on huono päivä, niin kerron, että mun marmatukset ei johdu heistä..Dissident kirjoitti:
En tiedä? Ehkä se vaan johtuu serverissä olevasta bugista, joku sähköpostin virhekinhän oli tuolla ilmoituksissa. Tuskin sentään mitään niin salaliittomaista juttua...
No ei mua harmita, vaan ihmetyttää. Enkä mä nimennyt tosiaan ketään tarkoituksella, just siksi, että en osaa sanoa mikä kenenkin moti tähän on...ja mitä hakee. Mutta onhan vaikka sullakin jokin sellainen syy olla täällä...ei vaan ajantappo, kyllä sä sen saisit tapettua muutenkin. Sulle mä jotain tästä koitin avata, mutta oli aika hässäkkä päällä ja oli siinä kotonakin kaikenlaista. Mutta siis ymmärrän sen, että pitää olla sitä sellaista vääntöä, että tulee edes juttuja. Mutta minustakun niitä juttuja alkais tulemaankin kun vähän muuttais linjaa ja itsellä se menee niin, että se vaikuttaa irl:äänkin... en siis kovinpaljoa sävellä tänne mitään, muutakuin noita wuun kanssa ja harmiksen kanssa viskottuja huumorijuttuja.
Ois voinut muuten lisätä flowerinkin tuohon eiliseen posi-listaan... se on paljon väläytellyt ja elämäni ekaa kertaa näin, että teki aloituksen... Sun oon jo nähnyt kerran ja lisää odottelen. Mua jotenkin kiinnostas saada jotain muuta aihetta kuin ainainen ätmivalitus tälle palstalle. Sinäänsä on ikävä pertsaa kyllä... Mutta vois sen leveämmällä repertuaarilla tehdä. Harmis minusta on ihan kivoja pistänyt, mutta niistä alkaa lähtee veto...ei oikein enää edes huumorilla osaa lähtee mukaan...
Ei sen puoleen, että en kyllä ole itsekään tuohon eloitteluun ollut aktiivinen. Sitä vois taas harkita. Pitäis vaan joku gendre löytää...Ei mulla ole yhtä tai kahta syytä täällä käydä kirjoittelemassa ja lukemassa. Voi olla, että joskus on ihan hauskoja kirjoituksia, joskus harvoin ihan kiinnostaviakin. Joskus roikun tässä vain aikaa tappamassa, kun palkanmaksu lakkaa jos poistuu ennen aikojaan. Tai joistain ihan kolmannesta tai seitsemännestä syystä, eikä nekään oo niin tärkeitä että pitäisi lähteä analysoimaan. Joskus täällä tulee roikuttua ihan liian kauan, joskus menee viikko etten käy kuin kahvikupin verran keljuilemassa, kun ei vaan kiinnosta.
Moni hyvä keskustelu lähtee noista perusjankkaus-aloituksista. Kyllä ne kaikki LäPäLäPäReikäPäässäJankkaukset sekaan mahtuu. Kai ne kaikilla jonkinlaisen tarpeen täyttää. Sä voit itse valita mitä luet ja mihin kommentoit ja mitä. Paikalleen jämähtäminen on turvallista, saman toistaminen, aina samalla tavalla toimiminen. Se on kuin heijausliike, rauhoittaa itseä. Ei me voida niin isoja vikoja kenenkään päässä korjata, vaikka haluttais.LinerT.2 kirjoitti:
Ei mulla ole yhtä tai kahta syytä täällä käydä kirjoittelemassa ja lukemassa. Voi olla, että joskus on ihan hauskoja kirjoituksia, joskus harvoin ihan kiinnostaviakin. Joskus roikun tässä vain aikaa tappamassa, kun palkanmaksu lakkaa jos poistuu ennen aikojaan. Tai joistain ihan kolmannesta tai seitsemännestä syystä, eikä nekään oo niin tärkeitä että pitäisi lähteä analysoimaan. Joskus täällä tulee roikuttua ihan liian kauan, joskus menee viikko etten käy kuin kahvikupin verran keljuilemassa, kun ei vaan kiinnosta.
Moni hyvä keskustelu lähtee noista perusjankkaus-aloituksista. Kyllä ne kaikki LäPäLäPäReikäPäässäJankkaukset sekaan mahtuu. Kai ne kaikilla jonkinlaisen tarpeen täyttää. Sä voit itse valita mitä luet ja mihin kommentoit ja mitä. Paikalleen jämähtäminen on turvallista, saman toistaminen, aina samalla tavalla toimiminen. Se on kuin heijausliike, rauhoittaa itseä. Ei me voida niin isoja vikoja kenenkään päässä korjata, vaikka haluttais.Joo, no itsellä on tähänaikaan varsinkin töissä niin tylsää, että täällä vois interaktiivisesti viskoo läppää tälleen, mutta toisaalta vois paljon enemmänkin panostaa ns. laatuun, oliko se kenenkin silmissä sitten mitä tahansa. Siis kyllä tänne sopiikin vaikka mitä, ei sinäänsä. Teknis vaikkapa on hyvä esimerkki, että heittää noita omia päättömältä kuulostavia ja peris samoin...ne on ihan jees. Sitten harmiksen ja nallin ja muittenkin jutut on jees, ei haittaa mua yhtään.
Ehkä vaan oon sitten tylsistynyt, mutta jotain äksöniä tänne kaipais, tai sitten jotain uutta tuulahdusta. Kai se eilinen kirjoitus lähti jostain alitajunnan syövereistä, en mitään erikoista tarkoitusperää sillä tarkoittanutkaan. Tässä oikeastaan itsekin ihmettelen, että mikäs päähänpisto se oli. Mutta ehkä mä tässä sen keksin aikanaan.... On vaan sellainen kiva pikku virne naamalla, että jotain uutta kehittelen, en sit tiedä mitä se on...
Ainiin...miks super-atn? provona?Dissident kirjoitti:
Joo, no itsellä on tähänaikaan varsinkin töissä niin tylsää, että täällä vois interaktiivisesti viskoo läppää tälleen, mutta toisaalta vois paljon enemmänkin panostaa ns. laatuun, oliko se kenenkin silmissä sitten mitä tahansa. Siis kyllä tänne sopiikin vaikka mitä, ei sinäänsä. Teknis vaikkapa on hyvä esimerkki, että heittää noita omia päättömältä kuulostavia ja peris samoin...ne on ihan jees. Sitten harmiksen ja nallin ja muittenkin jutut on jees, ei haittaa mua yhtään.
Ehkä vaan oon sitten tylsistynyt, mutta jotain äksöniä tänne kaipais, tai sitten jotain uutta tuulahdusta. Kai se eilinen kirjoitus lähti jostain alitajunnan syövereistä, en mitään erikoista tarkoitusperää sillä tarkoittanutkaan. Tässä oikeastaan itsekin ihmettelen, että mikäs päähänpisto se oli. Mutta ehkä mä tässä sen keksin aikanaan.... On vaan sellainen kiva pikku virne naamalla, että jotain uutta kehittelen, en sit tiedä mitä se on...
Ainiin...miks super-atn? provona?Hae se äksöni jostain muualta kuin täältä :) Tai sitten järkkäät sen itse tänne. Tää touhu ei tuu muuttumaan. Kun mua ei kiinnosta nää jutut, niin teen jotain muuta. Ei kauheesti haittaa. :)
Eiks olisi kiva, jos aina positiivinen Super-atn tulis kuittaamaan sun kirjotuksiisi "hypergaminen huora" tai jotain muuta älykästä. Tuosta vois kyllä kehittää jonkun oikein ääri sovinistisen vastineen Super-ätmille. Siis ei feminististä, vaan nimenomaan sovinistisen. Palstasedät on niin tipsukoita, että olis paljonkin sanottavaa miehisyydestä ja naisellisuudesta. :DLinerT.2 kirjoitti:
Hae se äksöni jostain muualta kuin täältä :) Tai sitten järkkäät sen itse tänne. Tää touhu ei tuu muuttumaan. Kun mua ei kiinnosta nää jutut, niin teen jotain muuta. Ei kauheesti haittaa. :)
Eiks olisi kiva, jos aina positiivinen Super-atn tulis kuittaamaan sun kirjotuksiisi "hypergaminen huora" tai jotain muuta älykästä. Tuosta vois kyllä kehittää jonkun oikein ääri sovinistisen vastineen Super-ätmille. Siis ei feminististä, vaan nimenomaan sovinistisen. Palstasedät on niin tipsukoita, että olis paljonkin sanottavaa miehisyydestä ja naisellisuudesta. :DNo periaatteessa toi vois ollakin kiva. Vois olla aika hupaisaa vastata, että en halua mitään nyyhkivää vässykkää nurkkaan nyhjöttämään ja roikkumaan nilkassa vaan naisensaannin takia. Sellainen tyyppihän täältä puuttuu... Mutta sä joutuisit oikeesti keksimään sitten aikamoisia vetoja ja linkittämään iltapäivälehdistä juttuja. Toinen ois sellainen kiltti ja kunnollinen nainen, joka ei näkis kuin paneskelevan ja juopottelevan hipstermiehen täällä nykymaailmassa. Pelkkiä sätkäkonehippejä vaan...
Hitto pitäiskö itsekin kehitellä sellainen alter-palstahahmo itselleen oikeesti? Sehän vois olla nainen...kyllä mulla mielikuvitus riittäis keposeen....Dissident kirjoitti:
No periaatteessa toi vois ollakin kiva. Vois olla aika hupaisaa vastata, että en halua mitään nyyhkivää vässykkää nurkkaan nyhjöttämään ja roikkumaan nilkassa vaan naisensaannin takia. Sellainen tyyppihän täältä puuttuu... Mutta sä joutuisit oikeesti keksimään sitten aikamoisia vetoja ja linkittämään iltapäivälehdistä juttuja. Toinen ois sellainen kiltti ja kunnollinen nainen, joka ei näkis kuin paneskelevan ja juopottelevan hipstermiehen täällä nykymaailmassa. Pelkkiä sätkäkonehippejä vaan...
Hitto pitäiskö itsekin kehitellä sellainen alter-palstahahmo itselleen oikeesti? Sehän vois olla nainen...kyllä mulla mielikuvitus riittäis keposeen....Jos sulla on tylsää, niin kehittele ihmeessä joku uus hahmo, tai useampia! Sellaista äksöniä olisi ihan kiva ruokkia :)
Pertti-setä vetää ekana itsensä lataamoon, kun se ei alkuunkaan ymmärrä keskustelupalstan mahdollisuuksia.Dissident kirjoitti:
Joo, no itsellä on tähänaikaan varsinkin töissä niin tylsää, että täällä vois interaktiivisesti viskoo läppää tälleen, mutta toisaalta vois paljon enemmänkin panostaa ns. laatuun, oliko se kenenkin silmissä sitten mitä tahansa. Siis kyllä tänne sopiikin vaikka mitä, ei sinäänsä. Teknis vaikkapa on hyvä esimerkki, että heittää noita omia päättömältä kuulostavia ja peris samoin...ne on ihan jees. Sitten harmiksen ja nallin ja muittenkin jutut on jees, ei haittaa mua yhtään.
Ainiin...miks super-atn? provona?Joskus tulee noita väsymisiä palstailuun, se on hyvä merkki. Usko pois. :)
Pikku breikki tekee toisinaan terää tai just jonkun uuden hahmon luominen. Jolla voi olla mitä keksii olla ja saa toteuttaa omaa hulluuttaan. Kunhan ei satuta muita...se ei oo kivaa se. :Dmuhkee_muhku kirjoitti:
Joskus tulee noita väsymisiä palstailuun, se on hyvä merkki. Usko pois. :)
Pikku breikki tekee toisinaan terää tai just jonkun uuden hahmon luominen. Jolla voi olla mitä keksii olla ja saa toteuttaa omaa hulluuttaan. Kunhan ei satuta muita...se ei oo kivaa se. :DPuolet vakipalstalaisista kokee tulevansa kiusatuksi, kun niiden kanssa on eri mieltä asioista. Toinen puoli vakiporukasta taas näkee hurjemmatkin huutelut vain provokatiivisena tsemppinä. Niin että se loukkaantuminen on kyllä ihan itsestä kiinni, kun tällaisella palstalla ollaan. Ei sovi olla liian itsekeskeinen, tää touhu on opettanut kyllä hyvin sivuuttamaan asiattomat huomionosoitukset just sellaisina :)
LinerT.2 kirjoitti:
Puolet vakipalstalaisista kokee tulevansa kiusatuksi, kun niiden kanssa on eri mieltä asioista. Toinen puoli vakiporukasta taas näkee hurjemmatkin huutelut vain provokatiivisena tsemppinä. Niin että se loukkaantuminen on kyllä ihan itsestä kiinni, kun tällaisella palstalla ollaan. Ei sovi olla liian itsekeskeinen, tää touhu on opettanut kyllä hyvin sivuuttamaan asiattomat huomionosoitukset just sellaisina :)
Njoooo, se on vähän turhan herkkänahkaista jo semmonen loukkaantuminen. Eihän tänne kannata tulla, jos ei siedä eriäviä mielipiteitä ja näkemyksiä.
Maailma on niin kirjava asukkeineen, että kaikkeen joutuu kasvamaan ja oppia sietämään. :)
Ehtikin näköjään poistua se toinen ketju, kun olin vastaamassa sulle. Höh.muhkee_muhku kirjoitti:
Njoooo, se on vähän turhan herkkänahkaista jo semmonen loukkaantuminen. Eihän tänne kannata tulla, jos ei siedä eriäviä mielipiteitä ja näkemyksiä.
Maailma on niin kirjava asukkeineen, että kaikkeen joutuu kasvamaan ja oppia sietämään. :)
Ehtikin näköjään poistua se toinen ketju, kun olin vastaamassa sulle. Höh.Tolla satuttamisella lähinnä mietin, ettei uskottele kellekkään olevansa, jotain mihin voi nojata ja tarttua. Jotkut kun luo suhteitakin palstojen kautta. Suukopu on täällä taas ihan tavallista.
muhkee_muhku kirjoitti:
Ehtikin näköjään poistua se toinen ketju, kun olin vastaamassa sulle. Höh.En kyllä ymmärrä miksi se poistettiin. Ihan hyvää keskustelua oltiin saamassa aikaiseksi, eikä siinä pitänyt mitään sääntöjen vastaistakaan olla. Pitäiskö nyt loukkaantua? :)
Varmaan paras palsta-anti on ollut mulle tuo palstaherjoille nauramaan oppiminen. Se on näkynyt töissäkin, kun voi jatkaa ihan asialinjalla, vaikka vastapeluri jo raapisi naamaansa ja tavarat lenteleisivät. Ei siis takerru toissijaisiin asioihin, joilla yritetään horjuttaa toisen asiassa pysymistä, vaan nopea asiattomuuden sivuuttaminen ja faktojen pohjalta jatkaminen, täysin coolina pysyminen... Tästä on ollut todella paljon hyötyä :DLinerT.2 kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miksi se poistettiin. Ihan hyvää keskustelua oltiin saamassa aikaiseksi, eikä siinä pitänyt mitään sääntöjen vastaistakaan olla. Pitäiskö nyt loukkaantua? :)
Varmaan paras palsta-anti on ollut mulle tuo palstaherjoille nauramaan oppiminen. Se on näkynyt töissäkin, kun voi jatkaa ihan asialinjalla, vaikka vastapeluri jo raapisi naamaansa ja tavarat lenteleisivät. Ei siis takerru toissijaisiin asioihin, joilla yritetään horjuttaa toisen asiassa pysymistä, vaan nopea asiattomuuden sivuuttaminen ja faktojen pohjalta jatkaminen, täysin coolina pysyminen... Tästä on ollut todella paljon hyötyä :DHeh, täytyy vetästä kunnon sukkahousu/trikoohousu itkupotkuraivarit poiston takia. Alotatko sinä vai heittäydynkö minä ensin lattaialle rähmälleen huutamaan ja potkimaan? :D
Vai pitäsköhän alkaa kiusaamaan muita sen vuoksi? No ei viittitä olla keljuja.
Palstailu kyllä kasvattaa nimenomaan sietokykyä erilaisille määkäisylle. Sen minäkin olen tässä ajansaatossa huomannut. Entinen herkkähipiäinen ja arka minä loistaa kyllä poissaolollaan. Ja kuten sinäkin olen myös huomannut tästä olevan hyötyä ihan irl ihmiskontakteissakin. Ei enää tarvi pakittaa, voi seistä siinä mihin seisomaan kävi katsella koko shown hätääntymättä loppuun.
Joskin mua on aina siepannut kaikki draamakuninkaat ja kunigattaret..paljon melua tyhjästä. Nää kuppikunnat ja nokkimiset eniten tuolla irl sylettää. Se on niin turhaa mussutusta yleensä. Siellä joskus tekis mieli sanoa kyllä, että jos ei mitään asiaa ole, älä tee semmosta tyhjästä ja ole hiljaa.LinerT.2 kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miksi se poistettiin. Ihan hyvää keskustelua oltiin saamassa aikaiseksi, eikä siinä pitänyt mitään sääntöjen vastaistakaan olla. Pitäiskö nyt loukkaantua? :)
Varmaan paras palsta-anti on ollut mulle tuo palstaherjoille nauramaan oppiminen. Se on näkynyt töissäkin, kun voi jatkaa ihan asialinjalla, vaikka vastapeluri jo raapisi naamaansa ja tavarat lenteleisivät. Ei siis takerru toissijaisiin asioihin, joilla yritetään horjuttaa toisen asiassa pysymistä, vaan nopea asiattomuuden sivuuttaminen ja faktojen pohjalta jatkaminen, täysin coolina pysyminen... Tästä on ollut todella paljon hyötyä :DNo hitto, kun työjutut sotki hyvän suunnittelutuokion.
Joo, siis en mä tiedä oonko kyllästynyt palstaan, ennemmin kai silleen Dissiin vähän.,.,. Tää mun oma projekti on tavallaan ohi, mutta ois kiva silti jotain äksöniä viskata palstalle. Tää tarviis kivasti väriä ja toisaalta uutta tuulahdusta. Se vois viritellä kivoja keskusteluita ja näkökulmia. Jotenkin kaikki junnaa tavallaan paikallaan. Jotenkin monotominen tää palsta.
Siis ainahan joku luokkaantuu ja ei tykkää. Dissiskin sulautuu tänne kuin kuuma veitsi voihin, mutta silti on kritiikkiä ilmassa. Toinen mikä on just tuo Muhkun ihastumisjuttu...minua kiinnostas tehdä aktiivinen nais-hahmo, mutta ei kyllä hirveesti kiehtois miespuoliset ihastujat, vaikka tietty hahmon perusedellytys ois etsiä sitä urhoa....siinä on vielä hiomista...ehkä se vois olla sellainen ikisinkkutyyppi kuitenkin....läpensä katkeroitunut...muhkee_muhku kirjoitti:
Joskus tulee noita väsymisiä palstailuun, se on hyvä merkki. Usko pois. :)
Pikku breikki tekee toisinaan terää tai just jonkun uuden hahmon luominen. Jolla voi olla mitä keksii olla ja saa toteuttaa omaa hulluuttaan. Kunhan ei satuta muita...se ei oo kivaa se. :DNo uuden hahmon vois luodakin tänne. Sellainen sen pitäis olla, että siihen sais samaistuttua. Muuten vois käydä niin, että sitä tulis aukkoja ja sekaannuksia, sellainenhan on täällä nopeesti tarkastelussa.
Ja tietty onhan se dissiksenäkin piipahdettava täällä.
Mmmm... tää kuullostaa aikas kivalta idealta....Dissident kirjoitti:
No hitto, kun työjutut sotki hyvän suunnittelutuokion.
Joo, siis en mä tiedä oonko kyllästynyt palstaan, ennemmin kai silleen Dissiin vähän.,.,. Tää mun oma projekti on tavallaan ohi, mutta ois kiva silti jotain äksöniä viskata palstalle. Tää tarviis kivasti väriä ja toisaalta uutta tuulahdusta. Se vois viritellä kivoja keskusteluita ja näkökulmia. Jotenkin kaikki junnaa tavallaan paikallaan. Jotenkin monotominen tää palsta.
Siis ainahan joku luokkaantuu ja ei tykkää. Dissiskin sulautuu tänne kuin kuuma veitsi voihin, mutta silti on kritiikkiä ilmassa. Toinen mikä on just tuo Muhkun ihastumisjuttu...minua kiinnostas tehdä aktiivinen nais-hahmo, mutta ei kyllä hirveesti kiehtois miespuoliset ihastujat, vaikka tietty hahmon perusedellytys ois etsiä sitä urhoa....siinä on vielä hiomista...ehkä se vois olla sellainen ikisinkkutyyppi kuitenkin....läpensä katkeroitunut...Sitä just meinaan, kun olen nähnyt toisaalla miten rumaa jälkeä voi syntyä, kun ihmiset ihastuu toisiin ja sitten ei olekaan kuin tyhjää....tottakai aikuisen ihmisen täytyis älytä, että tänne mahtuu kaikenlaista mönkijäistä tosissaan ja vähemmän tosissaan. Mutta kun ei kaikki osaa suojella itseään, ne vaan ihastuu ja rakastuu umpimähkään mielikuvaansa jostain upean ihanasta ja rikkoo sitten ittensä. :(
Se joku olikin ilmaa....huuhaata jne. Että semmonen rehellisesti pelle nimimerkki olis ehkä reiluin, joka ei johdattele ketään sydänsuruihin. Eli eei, älä ala huijaamaan miehiä eikä naisia...sille et mahda mitään, jos joku ihastuu sinuun tai hahmoosi, mutta se ei saisi olla itsetarkoitus. Ellet kykene vastaamaan seurauksista. :DDissident kirjoitti:
No uuden hahmon vois luodakin tänne. Sellainen sen pitäis olla, että siihen sais samaistuttua. Muuten vois käydä niin, että sitä tulis aukkoja ja sekaannuksia, sellainenhan on täällä nopeesti tarkastelussa.
Ja tietty onhan se dissiksenäkin piipahdettava täällä.
Mmmm... tää kuullostaa aikas kivalta idealta....Heh, mulla on vähän kokemusta tuosta nimimerkkien kanssa hölmöilystä. Läpinäkyvästi mutta kuitenkin. :)
Ei se vaikeeta ole, kun kaivaa vaan itsestään sen luovan hulluuden esiin ja heittäytyy. Joku tietysti ei aina erota mikä on totta ja mikä tarua, mistä alkaa todellinen minä ja mistä rooliminä mutta sille nyt ei sitten taas mahda mitään, jos ei sellaista silmää ole. Mut mä jaksan korostaa tätä, tietynlaista vastuullisuutta kumminkin. :)
Me ollaan netin catwalkilla, meitä katsellaan, meitä luetaan ja tulkitaan...täällä on jopa satoja silmiä.
https://www.youtube.com/watch?v=l39UrDhnuUYmuhkee_muhku kirjoitti:
Sitä just meinaan, kun olen nähnyt toisaalla miten rumaa jälkeä voi syntyä, kun ihmiset ihastuu toisiin ja sitten ei olekaan kuin tyhjää....tottakai aikuisen ihmisen täytyis älytä, että tänne mahtuu kaikenlaista mönkijäistä tosissaan ja vähemmän tosissaan. Mutta kun ei kaikki osaa suojella itseään, ne vaan ihastuu ja rakastuu umpimähkään mielikuvaansa jostain upean ihanasta ja rikkoo sitten ittensä. :(
Se joku olikin ilmaa....huuhaata jne. Että semmonen rehellisesti pelle nimimerkki olis ehkä reiluin, joka ei johdattele ketään sydänsuruihin. Eli eei, älä ala huijaamaan miehiä eikä naisia...sille et mahda mitään, jos joku ihastuu sinuun tai hahmoosi, mutta se ei saisi olla itsetarkoitus. Ellet kykene vastaamaan seurauksista. :DNo ehkäpä liian provokatiivinen hahmokin jo herättäis sen epäuskon, ettei kukaan ihastuis ja hahmohan voi itse selkeesti sen ilmaista, että ei kiinnosta täältä kukaan.
Pellehahmossa on vaan se, että Peris on jo sellaisia tänne tehnyt. Sukupuoleton hahmo on teknis. Että ei kehtais matkia, että se vois olla jotain muuta. Aino Inkeri Ankeinen-tyylinen hahmo, sellainen asiasta kuin asiasta marisija vois olla kiva. Kuka kaheli sellaiseen ihastuis?muhkee_muhku kirjoitti:
Heh, mulla on vähän kokemusta tuosta nimimerkkien kanssa hölmöilystä. Läpinäkyvästi mutta kuitenkin. :)
Ei se vaikeeta ole, kun kaivaa vaan itsestään sen luovan hulluuden esiin ja heittäytyy. Joku tietysti ei aina erota mikä on totta ja mikä tarua, mistä alkaa todellinen minä ja mistä rooliminä mutta sille nyt ei sitten taas mahda mitään, jos ei sellaista silmää ole. Mut mä jaksan korostaa tätä, tietynlaista vastuullisuutta kumminkin. :)
Me ollaan netin catwalkilla, meitä katsellaan, meitä luetaan ja tulkitaan...täällä on jopa satoja silmiä.
https://www.youtube.com/watch?v=l39UrDhnuUYJoo, no toisaalta moni voi huomata sieltä omassa itsessään olevia piirteitä ja taas huomata niitten huonot puolet, kun lueskelee juttuja. Jotenkin kallistuu hitosti tuonne naisen puolelle. Miehistä valittajaa löytyy ihan sikana, mutta naispuoleiset marmattajat loistavat poissaolollaan. Oikeastaan on vaan niitä, jotka koittavat selitellä miehille maailmaa ja niitä, jotka muutaman vastasanan sanovat ja taas linerin tyylisiä täsmäpommittajia.
En tiedä, että eikö niitä oikeesti muka ole, vai eikö sellaiset sitten tänne ole tietään löytäneet, eivätkä uskalla sanoa asioita ääneen, edes anonyymisti...Dissident kirjoitti:
Joo, no toisaalta moni voi huomata sieltä omassa itsessään olevia piirteitä ja taas huomata niitten huonot puolet, kun lueskelee juttuja. Jotenkin kallistuu hitosti tuonne naisen puolelle. Miehistä valittajaa löytyy ihan sikana, mutta naispuoleiset marmattajat loistavat poissaolollaan. Oikeastaan on vaan niitä, jotka koittavat selitellä miehille maailmaa ja niitä, jotka muutaman vastasanan sanovat ja taas linerin tyylisiä täsmäpommittajia.
En tiedä, että eikö niitä oikeesti muka ole, vai eikö sellaiset sitten tänne ole tietään löytäneet, eivätkä uskalla sanoa asioita ääneen, edes anonyymisti...Tuolla miehen logiikassa olis joskus semmoinen tapaus, kun Eewari. :,,D
Naispuolinen oletan, ainakin hamonsa oli mutta ei voinut nauramatta lukea sen kirjoituksia. Marmattajien marmattaja. Emämarmattaja. :D
Kokeile huvikses, kyllä sä sitten näät kuinka istuu omaan ja palstan raameihin. Mä aina ilahdun vaan, kun nään että muissakin on hulluja piirteitä eikä vaan mussa. Teatteria kirjoitetussa muodossa. Jees! :Pmuhkee_muhku kirjoitti:
Heh, täytyy vetästä kunnon sukkahousu/trikoohousu itkupotkuraivarit poiston takia. Alotatko sinä vai heittäydynkö minä ensin lattaialle rähmälleen huutamaan ja potkimaan? :D
Vai pitäsköhän alkaa kiusaamaan muita sen vuoksi? No ei viittitä olla keljuja.
Palstailu kyllä kasvattaa nimenomaan sietokykyä erilaisille määkäisylle. Sen minäkin olen tässä ajansaatossa huomannut. Entinen herkkähipiäinen ja arka minä loistaa kyllä poissaolollaan. Ja kuten sinäkin olen myös huomannut tästä olevan hyötyä ihan irl ihmiskontakteissakin. Ei enää tarvi pakittaa, voi seistä siinä mihin seisomaan kävi katsella koko shown hätääntymättä loppuun.
Joskin mua on aina siepannut kaikki draamakuninkaat ja kunigattaret..paljon melua tyhjästä. Nää kuppikunnat ja nokkimiset eniten tuolla irl sylettää. Se on niin turhaa mussutusta yleensä. Siellä joskus tekis mieli sanoa kyllä, että jos ei mitään asiaa ole, älä tee semmosta tyhjästä ja ole hiljaa."Entinen herkkähipiäinen ja arka minä loistaa kyllä poissaolollaan. Ja kuten sinäkin olen myös huomannut tästä olevan hyötyä ihan irl ihmiskontakteissakin. Ei enää tarvi pakittaa, voi seistä siinä mihin seisomaan kävi katsella koko shown hätääntymättä loppuun. "
Heh.. just tuo. :)
Dissi tuossa mainitsi mut täsmäpommittajaksi (mä otan tuon arvonimenä ;)). Tunnustan, olen käyttänyt sitäkin taitoa tiukoissa paikoissa. Napakka asian tiivistys. Ei mitään LiiPaDaaBaa, pehmytsanoja tai muuta asiattomuutta. Pelkkä puhdas määrätietoinen Fakta, ja sillä rauhallisen tiukasti eteenpäin. Toimii. Ei pelkästään palstailu, vaan myös mun treenaamiset on tehneet tehtävänsä. Aika kovaa touhua välillä, pitää olla pää kunnossa ja vahva usko itseen :)Dissident kirjoitti:
No ehkäpä liian provokatiivinen hahmokin jo herättäis sen epäuskon, ettei kukaan ihastuis ja hahmohan voi itse selkeesti sen ilmaista, että ei kiinnosta täältä kukaan.
Pellehahmossa on vaan se, että Peris on jo sellaisia tänne tehnyt. Sukupuoleton hahmo on teknis. Että ei kehtais matkia, että se vois olla jotain muuta. Aino Inkeri Ankeinen-tyylinen hahmo, sellainen asiasta kuin asiasta marisija vois olla kiva. Kuka kaheli sellaiseen ihastuis?Sä voit kiertää vastuun kirjoittamalla profiiliisi kuin Ratikkakuski. Kantsii käydä vilkaisemassa. :)
muhkee_muhku kirjoitti:
Tuolla miehen logiikassa olis joskus semmoinen tapaus, kun Eewari. :,,D
Naispuolinen oletan, ainakin hamonsa oli mutta ei voinut nauramatta lukea sen kirjoituksia. Marmattajien marmattaja. Emämarmattaja. :D
Kokeile huvikses, kyllä sä sitten näät kuinka istuu omaan ja palstan raameihin. Mä aina ilahdun vaan, kun nään että muissakin on hulluja piirteitä eikä vaan mussa. Teatteria kirjoitetussa muodossa. Jees! :PNo minä en ymmärrä, mikä siinä marmattamisessa on oikein mitään hauskaa? Töissä kaikki marmattaa ja eivät edes tee mitään. Aina mun pitää tehdä kaikki ja muut vaan juoruilee, puhuvat miten oli viikonloppuna taas kiva olla baarissa, kun ois voinut lähteä vaikka minkälaisen miehen mukaan...ällöttävää!
Eikö nykyään kukaan muusta puhu kuin orgasmista ja seksistä? Minäkin kyllästyin jo treffisivuilla olemiseen, kun VARATUT miehet ottivat yhteyttä ja lähettivät munistaan kuvia...siis hyi helkatti.
Tuossa tein marjapiirakkaa ja laitoin tiskikoneen päälle ja ajattelin, että vois kyllä kokeilla jotain uutta ja katsastin tämän palstan. Aika järkyttävää tekstiä naisista täällä kyllä, mutta kai täällä jotain järkeviäkin keskusteluja voi käydä? Pitää tutkia...LinerT.2 kirjoitti:
"Entinen herkkähipiäinen ja arka minä loistaa kyllä poissaolollaan. Ja kuten sinäkin olen myös huomannut tästä olevan hyötyä ihan irl ihmiskontakteissakin. Ei enää tarvi pakittaa, voi seistä siinä mihin seisomaan kävi katsella koko shown hätääntymättä loppuun. "
Heh.. just tuo. :)
Dissi tuossa mainitsi mut täsmäpommittajaksi (mä otan tuon arvonimenä ;)). Tunnustan, olen käyttänyt sitäkin taitoa tiukoissa paikoissa. Napakka asian tiivistys. Ei mitään LiiPaDaaBaa, pehmytsanoja tai muuta asiattomuutta. Pelkkä puhdas määrätietoinen Fakta, ja sillä rauhallisen tiukasti eteenpäin. Toimii. Ei pelkästään palstailu, vaan myös mun treenaamiset on tehneet tehtävänsä. Aika kovaa touhua välillä, pitää olla pää kunnossa ja vahva usko itseen :)Eiköhän se arvonimeksi ollut meinattukin. :)
Mä tykkään suorapuheisista ihmisistä, vaikka itse olenkin just enemmän tuollainen sovitteleva ja pehmentäjä. Se on ollut aina mun rooli johon mun luonne taipuu parhaiten, olla se sovitteleva ja olen sen näköjään omaksunut hyvin. :D
Mutta suorapuheisuus on jotenkin selkeetä ja rehellistä. Ei siitä voi olla pitämättä. Huomaan mun kavereistani, että he kaikki ovat tuollaisia kun sinä. Sanoo mitä ajattelee ja ei liikoja pyöristele kulmia. Mun mies on ihan samaa maata myös.
Joo, sulla on oltava määrätietoisuus treenaamisessa, ei siitä muuten tulis kun sanomista. Tavoitteisiin ei pääse velttoilemalla tai ajelehtimalla.LinerT.2 kirjoitti:
Sä voit kiertää vastuun kirjoittamalla profiiliisi kuin Ratikkakuski. Kantsii käydä vilkaisemassa. :)
Joo, huomasin. Ja laitoin hoitoon senkin jo ennen tota sun viestiä.
Pitää tässä alkaa kehittelemään jatkoa. Kokeilempahan josko sais piristystä tähänkin touhuun. Koitan ensin saada sellaisen rungon sille, että tiedän miten vastailen sillä jne,. Dissiskin lähti muovaantumaan itsestään.
Hih...onhan tää jännää.
- kaisanoasaa
Naiset on jännämiesten käyttämiä spermaviemäreitä.
Heh, kiitos vaan. Onneksi silti kykenen päättämään keneen kannattaa takertua ja keneen ei. Osa voittoa sentään. :)
- Teknodonna
Osaan olla itseni kanssa varsin hyvin. Olen itseni kanssa olemisen ammattilainen.
(naurua)- Teknodonna
Kerran kyllä kävi niin, että en ollut oikein itseni kanssa, ja koin tilanteen vieraantuneena.
(hirn) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Kerran kyllä kävi niin, että en ollut oikein itseni kanssa, ja koin tilanteen vieraantuneena.
(hirn)Tää on oikeeta äijähuumoria tämä. Lyhyttä ja napakkaa, tosin älyllistä.
(reps)
- Gnuk
Ja näin sitä vaan ollaan jonossa selittelemässä, ettei ollakaan takertuvia paskiaisia... 😂
Ei se mitään. Jatkakaa...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528953Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292450- 522449
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971855- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231733Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461275Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136