Lucky number Slevin

Teknodonna

En oikein tiedä, mutta minusta tämä on hyvä leffa, siksi että vahvan dialogirungon ympärille on saatu erinomaisia näyttelijöitä, jotka kaikki osaavat karaktäärisen farssin maneerit, eikä homma tunnu liian kuivalta, vaikka käsittelee erinomaisen hankalia aiheita.

3. katselukerta.

(Taputusta)

😀

13

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AikaJännä

Josh Hartnett on pupu 😍

• Teknodonna

Kyllä joo.

Ja sitten vielä ikuisesti tyttömäinen Lutsu Liu komppaamassa.

Ja sitten vielä ja sitten vielä.

Hyvä leffa.

😀

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Kyllä joo.

Ja sitten vielä ikuisesti tyttömäinen Lutsu Liu komppaamassa.

Ja sitten vielä ja sitten vielä.

Hyvä leffa.

😀

Sitä mä en muistanut, että Lucky oli hevosen nimi.

Eli otsikkoon kaikki isolla.

Oikeastaan kaiken voisi kirjoittaa isolla.

(Reps)

😀👍

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Sitä mä en muistanut, että Lucky oli hevosen nimi.

Eli otsikkoon kaikki isolla.

Oikeastaan kaiken voisi kirjoittaa isolla.

(Reps)

😀👍

Mjaa

No sitten se kuulostaisi huutamiselta, ja esivalta kävelisi takavallan yli. Jonkinlainen kielen kunnioittamisen taito olisi hyvä kantaa kmmenellä valona edessään, sillä muutoin pimeys täyttäisi maan, eikä polkua näkisi.

Eli siis metsään menisi.

(Hihitystä)

😀👍

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Mjaa

No sitten se kuulostaisi huutamiselta, ja esivalta kävelisi takavallan yli. Jonkinlainen kielen kunnioittamisen taito olisi hyvä kantaa kmmenellä valona edessään, sillä muutoin pimeys täyttäisi maan, eikä polkua näkisi.

Eli siis metsään menisi.

(Hihitystä)

😀👍

Ja siis joo!

Joshiin mä törmäsin jopa R&A:ssa leffassa Lucy.

Ei kauhea suoritus sekään.

(Reps)

😀

• nainenjokalukisinua

Eikö sua teknis jo väsytä esittää naista täällä palstalla?
      Kirjoitat hyvin ja lahjakkaasti, mutta jostain syystä haluat antaa vaikutelman että olet nainen. Sitä olen usein ajatellut, että mistähän se johtuu... Varmaan vastaat tähän jotain tyylillesi nokkelaa ja laitat hymiöt perään...Sekin on ok. Oletko sinä miettinyt koskaan tyyppien moninikkisyyttä täällä? Itse olen monesti..Minäkin tein sitä joskus...Oon ollut ja oon sun fani alusta loppuun saakka täällä ja muutenkin. Jatka kirjoittamista. Se on sinun lahjasi maailmalle. Ja tälle palstalle...Toivon, että kirjoitat sen kirjan joskus...

• Teknodonna

Siis mikään ei ole teknisesti kiinnostavampaa kuin esittää jotain muuta kuin on.

Se on myös emotionaalisesti upea trippi. Kokeile joskus.

😀👍

• nainenjokalukisinua

Minun ei tarvitse tehdä sitä.
        Olen se mikä olen. Alusta loppuun asti.
        Toivon, että sinäkin olet. Ja ehkä löydät itsesikin joskus,
        ihan emotionaalisesti, ilman trippiä.
        pus <3 forever

• Hyvä elokuva, en tosin eilen viitsinyt katsoa kuin pätkän, koska on tullut kyseinen leffa nähtyä jo muutaman kerran. Toimintapläjäys, jossa on hyvä juoni, harvinaista nykyaikana.

• Teknodonna

Elokuvan kylkiäisenä minulta on kyvytty, että eik minua kyllästytä esittää naista omassa elokuvassani. Vastaus on lyhyt: ei. Kyllästyminen ei tule kuin siinä tapauksessa vastaan, että määritellään tälle kauniille sanalle sisältö.

Teknodonna on nuoralla kävelijä ilman turvaverkkoja. Hänestä ei saa muodostettua perinteistä kuvaa hihittelevästä hajuvesibimbosta, vaan Teknodonna on tiukka paketti sukupuolettomuutta ja ääripäiden puutetta. Esimerkiksi rintakompleksi on täysin fiktiivinen, ja Teknodonnan rinnat ovat aivan tavalliset naisen rinnat, jotka olla möllöttävät mukana seikkailusta toiseen. Välittömästi liikahdettuaan johonkin suuntaan nuorallaan, Teknodonna on pudota. Sukupuoliasetelmien vastenmielisyys on jollain tasolla uurtunut naururypyiksi taiteilijattaremme silmäkulmiin, sillä työntäessään peukalonsa farkkujen etutaskuun ja sylkäistessään kadulle pitkän limpin, hän on yhtä syvällä henkilökohtaisessa huumorissaan kuin silloin, kun hän tamponoi itsensä liian suurella tamponilla ja kävelee kengissä, jotka nostavat hänen takapuolensa takaraivoon asti. On vakea määritellä sitä, mikä on pilaa ja mikä ei. Sukupuolet ovat jo sellaisinaan niin naurettavia, että asiat saavat riidellä vapaasti sukupuolettomina maneereina, joita kuka hyvänsä voi kopioida lähes mistä tahansa, koska niiden tarjonta on ylitsepursuavaa, eikä vain materiaalista. Henkisiä elementtejä on kaikki kirjastot täynnä.

Pick yours

Tänään kuvittelen Teknodonnan hieman samanlaiseksi kuin on Lucy Liu. Lucy on pirteä kuin peipponen pihamaalla, eikä naiseus ole Lycylle mikään ongelma. Naiseus on hieman sama juttu kuin on rinnat: ne kyllä tulevat mukana, menit sitten minne tahansa. Lucyssä on myös se hyvä puoli, että etnisyys sanana saa uuden sisällön, koska sitä ei näy katsomatta peiliin muualta kuin toisten ihmisten suhtautumisesta sinuun, eli Lucyyn. Ympäristö muokkautuu sitä mukaa, kun Lucy sen kohtaa ja sen läpi kävelee. Lucy itse tuskin kohtaamisessa muuttuu, sillä hän tuntuu olevan kuin kotonaan kehossaan, oli se sitten millainen tahansa.

Kumma juttu, mutta lähes aina kun pääsen vauhtiin (kirjoitusvauhtiin). niin läppäristä loppuu akku.

(hihitystä)

• Teknodonna

Taas miehen esittäminen ei ole oikein enää mikään trendikäs juttu, sillä naiset ovat lähes törmäämäisillään käsitteen absurdiuteen. Pohjimmiltaan sanalla mies tarkoitetaan henkilöä, joka tekee mitä huvittaa on niin kuin makaa. Fokus on pääsääntöisesti siinä, että mies on irrallinen kappale systeemistä nimeltä elämä, ja sille siten vahingollinen tuote. Ultramies ei ole riippuvainen mistään eikä kenestäkään, ja hän on eräänlainen oman spiritualistisuutensa päätuote. Tosimies voi ajaa jyrällä päiväkodin yli ja sitten pistää tupakaksi ja lukea informaatiokapulastaan aikuisviihdettä kulttuurinjanoonsa.

Bimbonaisista olen puhunut niin paljon, että olo tuntuu liian pissismäiseltä avatakseni keissiä enää koskaan. Pissiksillä on keltainen naama.

(reps)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Taas miehen esittäminen ei ole oikein enää mikään trendikäs juttu, sillä naiset ovat lähes törmäämäisillään käsitteen absurdiuteen. Pohjimmiltaan sanalla mies tarkoitetaan henkilöä, joka tekee mitä huvittaa on niin kuin makaa. Fokus on pääsääntöisesti siinä, että mies on irrallinen kappale systeemistä nimeltä elämä, ja sille siten vahingollinen tuote. Ultramies ei ole riippuvainen mistään eikä kenestäkään, ja hän on eräänlainen oman spiritualistisuutensa päätuote. Tosimies voi ajaa jyrällä päiväkodin yli ja sitten pistää tupakaksi ja lukea informaatiokapulastaan aikuisviihdettä kulttuurinjanoonsa.

Bimbonaisista olen puhunut niin paljon, että olo tuntuu liian pissismäiseltä avatakseni keissiä enää koskaan. Pissiksillä on keltainen naama.

(reps)

Niin ja siis Lucyllä on aivan tavallinen naama, ei keltainen.

(hirn)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Niin ja siis Lucyllä on aivan tavallinen naama, ei keltainen.

(hirn)

Lucyn mielestä todellisia fantasian ääripäitä ovat Marlboromies ja Marilyn Monroe. Näillä fiktiivisillä häkkyröillä ei ole muuta merkitystä kuin kaupallinen. Toisessa tapauksista markkinoidaan typeryyttä ja toisessa sitä samaa, eli jo mainittua.

Lucy on jossain tässä välissä riisikippoineen ja tisseineen.

(hihitystä)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2685
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      410
      2190
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2066
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      17
      1815
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      139
      1746
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1669
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1153
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1132
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1039
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      935
    Aihe