Mitä noi naiset on jotka flirttailee

Ujoatm28v-

Mulle tuolla Suomi24 Treffeillä? Jo toinen nainen lähetti mulle flirtin 3 kuukauden sisään. Toiseen flirttiin en edes vastannut enkä laittanut mitään viestiä mutta nyt päätin rohkaistua ja flirttasin takaisin eräälle 26-vuotiaalle naiselle ja siitä seurasi keskustelu joka ei sitten kuitenkaan johtanut mihinkään mun nössöyden takia. Onkohan kyse maksullisista naisista vai voisko joku muka oikeasti olla kiinnostunut minusta?

Vai onko kyse kenties ehkä sellaisista naisista jotka ei ole kelvannut kenellekkään muille miehille ja sitten epätoivoisesti lähettävät flirttiä jokaiselle kohdalle osuvalle miehelle.

8

138

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiva-olla-nainen

Ne ovat sellaisia tuatisia naisia, jännämiesten exiä.

• kiva-olla-nainen

Ne ovat sellaisia tautisia naisia, jännämiesten exiä.

• panomies30

Pyydä suoraan pano treffeille niitä naisia.

• Ujoatm28v-

Toinen olis ollu samalta paikkakunnalta mut toinen oli turhan kaukaa mut eikai monelle se välimatkakaan mikään este ole.

• fhjhptorpoj

Flirtti on käsittääkseni ilmainen keino heittää viestillä, jotta flirtin kohde tulee lukemaan sinusta lisää katsomalla sinun profiiliasi.

Toisin sanoen, jos haluat että joku kiinnostuisi lisää, tee profiilisi esittely edustavaksi, ja kerrot mitä itsestäsi haluat tuoda esiin.

Kun nainen laittaa flirtin, lienee tarkoitus sama, eli että menet katsomaan naisen profiilin ja sen kautta näet kiinnostaako jatkaa juttua.

• .. Varmaan jotain Flirttailijoita.. ;P

• Munaotus

Jos joku flirttailee niin se on suora vinkki että nainen haluaa tutustua ja miehen on silloin pyydettävä naista treffeille. Netissä pitää mennä heti asiaan. Nykyään treffailu on nopeaa toimintaa, jollet itse iske ja pyydä naista niin joku toinen tekee ja nainen unoshtaa sinut.

• Suattaapi olla juuri tuota mitä ylläkin mainittiin, että toinen haluaa siun käyvän omassa profiilissaan ja kahtovan josko kiinnostuisit ja lähettelisit viestiä.

Mutta oma kokemukseni noista s24 treffien flisteistä, silloin kun olin viel tuol treffeissä, on että olivat juuri huomion hakua sellaisilta profiileilta, joissa oli mainos jollekkin toiselle sivustolle. Eli mainostivat esimerkiksi toista treffi sivustoa.(Useimmiten maksullista sivustoa ja pääsääntöisesti sivustot vaikuttivat huijaus sivustoilta.)
      Toinen mihin törmäsin oli profiilit jotka lähettivät tuhansia flirttejä päivässä. Tämän pystyi todeta jos oli ostanut "plus palvelun". Tällaisten kanssa jos pyrki keskustelemaan, niin mikäli vastaus viestiä tuli oli se kirjoitettu "google kääntäjä suomella" ja pääsääntöisesti niissä pyydettiin että keskustelua jatkettaisiin s-postin välityksellä.
      Itse epäilen että nuo olivat s-postin kalasteluun terkoitettuja profiileita. S-posti osoitteita kun voipi myydä eteenpäin roskapostittajille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      3137
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      52
      2694
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2580
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2114
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1888
    6. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      77
      1845
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1509
    8. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      25
      1338
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1057
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      1032
    Aihe