tupakointi, ei

marlboroman1

En todellakaan ole mikään tupakoinnin puolestapuhuja, lopettaisin jos voisin. Se vaan näissä nettisaiteilla ja muilla ihmitetyttää, eikö tosiaan kukaan muka tupakoi? Vai laittavatko vain ei että vaikuttaisivat fressemmeiltä kuin ovat? Olen katsellut monilta sivustoilta ja suunilleen 1 kolmestakymmenestä kessuttelee. Omassa kunnassa 2 .Ei taida todellakaan pitää paikkaansa? Ja pointtihan on se että kun itse valitettavasti harrastan ko pahetta, ei tulisi mieleenkään ruveta vonkaamaan naista joka ei polta koska tiedän että se ei polttamattoman nenässä kovin hyvältä haise. Vai kuinkas on arvon leidit? Lähtisitkö tupakoitsijan kanssa treffeille, joka kyllä muuten pitää huippuhuolta hygieniasta ja syö purkan joka röökinjälkeen ja suuvettäkin kuluu kun maku ei itseäkään miellytä!

17

511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cigari

      Tupakointi on laskeva trendi.
      Vielä on ihan liikaa tupakoivia naisiakin siellä.

      • greenlm

        ?? niin mikä "trendi"? Huono riippuvuus joka joskus nuorena ja tyhmänä aloitettu. Ja missähän missähän näitä tupakoivia naisia on liikaa?


      • hmmmmhmm
        greenlm kirjoitti:

        ?? niin mikä "trendi"? Huono riippuvuus joka joskus nuorena ja tyhmänä aloitettu. Ja missähän missähän näitä tupakoivia naisia on liikaa?

        Tupakointi on ollut trendi 50-80 luvulla. Nuoretkin on alkanut polttaa sitä aina kun joku paha poika on saanut näyttämään sen siistiltä.

        Kyllä netissä niitä polttavia naisia löytyy joka maakunnasta. Itse en niille laita viestejä kun en polta.
        Mielestäni tupakanpoltto on yhtälailla elämäntapa kuin alkoholin juonti. Ei kuulu minun maailmaani kumpikaan.


    • Riittää_hajut

      Itselläni puolisot ovat olleet tupakoitsijoita.. Inhoan teidän odottelua ennen kauppaan menemistä, sen jälkeen, auto odottaa kun herrat ensin tupakoi, omat vaatteeni haisee tupakalle, kun roikkuu tupakoitsijan vaatteiden kanssa naulakossa. Kahvin kanssa pitää tupakoida. Lista on loputon. Seuraava miesehdokas on tupakoimaton kaveri.

      • rapelius

        Kun seuraa noita päivälehtien seuranhaku palstoja, niin kyllä niissä jo ikääntyneemmät naiset tajuaa etsiä sellaista miestä, joka on raitis, ei tupakoi, eikä kapakoi. Mutta nämä teini-ikäiset, voi voi, ne ei tajua, minkälaisen riesan ottavat elämäänsä tupakan himoisesta pojasta. Nykytietämyksen valossa tupakointi vaikuttaa haitallisesti siittiöihin, elikkä perillinen saa huonot perintötekijät. Mihinkään lupauksiin, että muka lopettaa, jos suostuu tyttö kosintaa, ei pidä pätkääkään luottaa. Se on saletti, että kun vihillä on käyty, niin poika panee ensimmäiseksi tupakalle tietäessään, ettei tytöllä ole enää häneen mitään valtaa eikä voimaa.


    • ei.mielellään

      Jos tupakoi niin sit pitäs olla äärimmäisen kiinnostava ja suorastaan hipoo täydellisyyttä muuten.. ja oikeestaan siinäkin tapauksessa pitäs olla aikomuksena lopettaa koko turha epäterveellisyys ja rahanmeno. Tai edes vaihtaa sähköseen versioon.
      Ei kuulu enää omiin tapoihin, ja jos menee vaikka baariin jonkun tupakoivan kans, tulee helpommin itekin taas sorruttua, mistä tulee vaan pahempaa krapulaa, morkkiksesta puhumattakaan...itseäni nykysin hävettää näyttäytyä tupakan kanssa, vaikka onkin jokaisen oma asia, mutta nykysin sitä vaan pidetään jotenkin juntimpana kun ennen. Että tahallaan sairastuttaa itteensä, aiheuttaa kuluja yhteiskunnalle, saastuttaa ympäristöö ym.
      Miksei sitten lopeta tupakointia, niin ei tarvi niitä muitakaan turhuuksia, suuvesiä, purkan jauhantaa jne.? Eikä se paraskaan hygienia keuhkoja tupakan myrkkymönjästä puhdista! Aiheuttaa syöpää, ja toivosin saavani vanheta yhdessä mahdollisimman pitkään tulevan mieheni kanssa.

      Yksinkertasempaa siis kun mieskään ei polta ja that's it.

    • trukkilava

      tupakastapuhujat.trukkilava on tuunattu.,joku sit kerto ku täst maali poistaa ym.tällähä voi jopa tavaroita kuljettaa.hehhehmoneks taipuu.

      • eijymmärrä

        Siis Mitä?


      • eivarmaankukaan

        jollain sutii..klo 2.01


    • cigarette

      Voin olla tupakoijan kanssa, jos hän on muuten siisti ja komea.

    • HyiYök

      Tupakointi on ehdoton ei. Tupakka ja tupakoiva ihminen haisee ällöttävältä, vaikka miten puunaisi ja yrittäisi peitellä sitä käryä.

      • TurhapuroU

        Kyllä monet nuoremmatkin polttaa hashista tai kukkaa edes.
        Muistan monet mukavantuoksuiset piippumiehet. Kai sitä mukavia savuja nyt saa tuoksutella edes savustuspöntöstä.


    • Valistusta

      Eihän nykyiset savukkeet edes haise tupakalle! Mitä lienevät kemikaalioita, joiden tehtävä kai on vain lisätä riippuvuutta siihen imemiseen, että bisnes jatkuisi.

      Tosi tupakoitsija kasvattaa kessunsa itse, syksyllä fermentoi sen ja kuivaa ja pienentää käyttönsä mukaan vaikka piippuunsa. Montako sellaista tunnette?

    • taivahantosi

      "Lopettaisin jos voisin" Hah, siis heikkotahtoisesta ihmisestä on kysymys? Noo, kyllä se sinäkin jossain vaiheessa lopetat, jos et muuten , niin viimeistään silloin, kun keuhko- tai kurkkusyöpä ottaa sinusta sen viimeisen puristusotteen.

    • ohiss

      Tupakka sulkee pois sen mitä mukavimmankin miesehdokkaan. Tupakka määrää aivan liikaa elämää; katkaisee hyvänkin keskustelun, pikkujouluaterian, ajaa heti aamusta ulos ennen aamiaista. Haju on kammottava, pinttyy vaatteisiin ja hiuksiin. Jos tupakka on vähissä, pakko lähteä hankkimaan vaikka mihin aikaan vuorokautta. Lopettamiselkeet ja hankala psyykkinen tila ja ties mitä muuta. Impoptenssia, rumat hampaat, sormissa värjäymiä.
      Jos mies on altis yhdelle riippuvuudelle, on niitä usein muitakin.
      Ei jatkoon.

      • TupakoidenSuhteeseen

        Ei tupakointi ole naisille este ottaa mies, jos mies vaan on komea. Tupakoivilla kaverimiehillä on kaikilla parisuhteet ja lapsia ja jos suhde on kariutunut on heti uusi nainen ollut tulossa. Osa näistä naisista on vielä itse savuttomia, mutta ei näy komean miehen tupruttelu haittaavan yhtään. Itse olen ollut koko ikäni savuton, mutta silti naisen saanti on ollut aina erittäin vaikeaa jopa mahdotonta. Olenkin viimeaikoina kokeillut biletupakointia ja meinaan aloittaa tupakoitsijan uran, koska heti pääsi baarissa röökikopissa antamaan naisille tulta ja juttelemaan tupakoiden niitä näitä. Päässyt jopa jatkoille naisten kanssa, kun on ensin röökaamalla tutustuttu.
        Helevetin pahalle se tupakka maistuu, mutta kun sillä näköjään saa suhteita, niin opettelen kyllä tuon tavan. Eikös se muutenkin mene niin, että tupakoinnin aloittaminen kun keuhkot on jo kehittyneet aikuisen keuhkoiksi ei ole enää niin paha, kuin teininä kehitysvaiheessa aloitettu tupakointi. Pappavainaa sanoi aikanaan, että hän kun lopettaa tupakoinnin, niin siitä kirjoitetaan lehdessä. Ja niin kirjoitettiin kun 90v sotaveteraani veti viimeiset henkoset ja kuoli sydänkohtaukseen, jolloin tuli kuolin ilmoitus lehteen. Ja koko ikänsä tupakoi eikä syövästä tietoakaan, vaan kova kuntosena papparaisena eli koko ikänsä.


    • XXXxxxXXXa

      Kaikki on suhteellista.
      Toki ymmärrän että tupakointi voi olla ihmisille vastenmielinen tapa ja pahalta se haiseekin, vaikka itsekin poltan.
      Siihen en ota kantaa, onko se naurettavan näköistä vai mitä? Itse en sitä ole ikinä noteerannut sitä kautta/sillä tavoin, että olisi siistiä tai naurettavaa. Se vain on tapa ja pahe monen muun joukossa.
      MUTTA...
      Onko humala sitten parempi tapa? Silläkään ei sinänsä ole väliä, millä se pää on vedetty sekaisin, vaikka huumeet sentään ovat laittomia päihteitä.
      Itse en ainakaan jaksa enkä viitsi haaskata aikaa ihmiseen, jolle ryyppäminen on viikoittainen tapa. En nyt ihannoi absolutismia, mutta en nyt todellakaan pidä humalasta enkä humalaisista ihmisistä ihan heidän oman käytöksensä vuoksi. Ja olen kyllä varmasti itsekin kännissä samanlainen hermoille käyvä pässi kun suurin osa humalaisista ovat.
      Huumeet tietysti vielä aiheuttaa isompia lieveilmiöitä, kuten varastelua ym.
      Eli toisin sanoen tupakointi on nyt varmasti aika laillakin pienempi paha kuin pään sekoittavat päihteet.
      Mutta toki jokaisella on oikeus olla juuri sellainen kuin on. Eli jos ei siedä tupakoitsijoita, heitä ei tarvitse sietää eikä sitä kautta olla heidän kanssaan tekemisissä.
      Mä taas en tosiaan katsele nurkissani mitään bilehilettä tai pesusientä, veturista puhumattakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe