AXL ROSE VS. KURT COBAIN

mielenhäiriö

kumpi parempi?

44

3882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu

      miks tollatteita kyselet kaikki tietää että kurt on parempi

      • mielenhäiriö

        ihan silkasta mielenkiinnostahan minä kyselen :) perustelut muuten olis ihan kivoja!


      • Akseli Ruusunen

        Millä tapaa kurt on parempi? Ai niin, sehän ampu ittensä...


      • hairspray queen
        Akseli Ruusunen kirjoitti:

        Millä tapaa kurt on parempi? Ai niin, sehän ampu ittensä...

        mutta Kurt ei ampunut itseään, Kurt MURHATTIIN.


      • Nirvana on iha ok
        Akseli Ruusunen kirjoitti:

        Millä tapaa kurt on parempi? Ai niin, sehän ampu ittensä...

        Millä tapaa Axl on parempi? Ai niin, sehän on homofoobikko, rasisti, narsisti joka välittää vain istestään ja on itkupilli. Nirvanaa kuuntelen aika paljon mut tyhmä kiistellä musiikista


      • Anonyymi
        hairspray queen kirjoitti:

        mutta Kurt ei ampunut itseään, Kurt MURHATTIIN.

        eieieieieie, antaa miehen levätä eikä varsinkaa syytellä courtneyta. kurt teki sen, mut courtney sai sen siihenpisteeseen.


    • Sami79

      Axl Rose on parempi ja paljon. Kurt Cobainin kappaleet on paskoja. Axl Rosen kappaleet sit taas on rockin historian parhaimpia.

      • Sandra

        No Axl Rose.Se osaa todella laulaa/rääkyä tosi hyvin kaikissa gunnareiden biiseissä...Don't Cry on aivan loistava...Ja Nirvana noh..on se ihan okei,mutta vähän niin kuin yhden hitin ihme.Kun ihmisiltä kysytään Nirvanan biisiä niin useimmiten ne sanovat Smells like teenspiritin,ko ei ne muita tiedä...Eli Axl Rose on omasta mielestäni lahjakkaampi.


      • Come as you are
        Sandra kirjoitti:

        No Axl Rose.Se osaa todella laulaa/rääkyä tosi hyvin kaikissa gunnareiden biiseissä...Don't Cry on aivan loistava...Ja Nirvana noh..on se ihan okei,mutta vähän niin kuin yhden hitin ihme.Kun ihmisiltä kysytään Nirvanan biisiä niin useimmiten ne sanovat Smells like teenspiritin,ko ei ne muita tiedä...Eli Axl Rose on omasta mielestäni lahjakkaampi.

        Ja tässä huomaa millainen peruus Guns and Rosesien nörttiläskipunaniska "fanit" ovat, ei musiikki ole mikään helvetin popular contest vitun mulkku..Pälli, Axl Rose oli ääliö joka soitti musiikkia vain koska sai siitä rahaa pillua ja rahaa, ja fanit odotti yli 10 vuotta et kuulee albumin joka on täyttä paskaa mieheltä jonka naama näyttää olevan täytetty fooliolla ja ollut pakastimessa kanan sisällä. Kurt Cobainin musiikki tarkoitti jotain. Axl Rose = homophobik joka näyttää vajaaälyiseltä lehmältä


      • uvudcu
        Come as you are kirjoitti:

        Ja tässä huomaa millainen peruus Guns and Rosesien nörttiläskipunaniska "fanit" ovat, ei musiikki ole mikään helvetin popular contest vitun mulkku..Pälli, Axl Rose oli ääliö joka soitti musiikkia vain koska sai siitä rahaa pillua ja rahaa, ja fanit odotti yli 10 vuotta et kuulee albumin joka on täyttä paskaa mieheltä jonka naama näyttää olevan täytetty fooliolla ja ollut pakastimessa kanan sisällä. Kurt Cobainin musiikki tarkoitti jotain. Axl Rose = homophobik joka näyttää vajaaälyiseltä lehmältä

        Rose ei ole lauluääneltään kelvollinen edes omakustanteisiin. Paitsi jossain diktatuurissa kidutustarkoituksiin. Henkilökään ei ole tietääkseni niitä kaikkein kivoimpia eikä fiksuimpia.

        Cobainilla taas ei ollut laulajaksi mitään edellytyksiä. Rockissa ja iskelmässä sellaista saattaa sattua, mutta ei enää kovin usein. Rap taas perustuu siihen.


      • Leave as a star
        Come as you are kirjoitti:

        Ja tässä huomaa millainen peruus Guns and Rosesien nörttiläskipunaniska "fanit" ovat, ei musiikki ole mikään helvetin popular contest vitun mulkku..Pälli, Axl Rose oli ääliö joka soitti musiikkia vain koska sai siitä rahaa pillua ja rahaa, ja fanit odotti yli 10 vuotta et kuulee albumin joka on täyttä paskaa mieheltä jonka naama näyttää olevan täytetty fooliolla ja ollut pakastimessa kanan sisällä. Kurt Cobainin musiikki tarkoitti jotain. Axl Rose = homophobik joka näyttää vajaaälyiseltä lehmältä

        Ei vittu mä olin tyhmä ku mä kirjoitin ton


      • Hakaneularisti
        uvudcu kirjoitti:

        Rose ei ole lauluääneltään kelvollinen edes omakustanteisiin. Paitsi jossain diktatuurissa kidutustarkoituksiin. Henkilökään ei ole tietääkseni niitä kaikkein kivoimpia eikä fiksuimpia.

        Cobainilla taas ei ollut laulajaksi mitään edellytyksiä. Rockissa ja iskelmässä sellaista saattaa sattua, mutta ei enää kovin usein. Rap taas perustuu siihen.

        Okei, mä ragesin ku kirjoitin ton ja oon älynnyt et kaikil on oma musiikkimakunsa en mä voi noin vaa käydä haukkuu mut joo Axl persoona taitaa olla aika vitun mulkku paska, Kurt oli taas melko nöyrä kai, ja ei ollut mikään homofoobikko ja rastisti mut kummiski Nirvana on aika great stuffia


    • Akseli Ruusu

      Aika paha kysymys. Itse pidän kyllä kummastakin, mutta jotenkin Axl tuo Gunnareiden biiseissä kyllä tunnetta enemmän kuin Cobain. Ja kyllä Axl on loppujen lopuks karismaattisempi, joten voittaja on Axl Rose :).

    • MPP

      Vaikka Gunnareitten biisit ovatkin ehkä lähempänä mun makua, Axl Rose itse on niin syvältä, että kyllä mä Kurtin valitsen. Axl pilaa sillä helvetillisellä määkimisellään kaikki biisinsä.

    • tosi vaikeeta päättää

      Axelil on kyllä tunnetta enemmän mukana. mutta kurtin lauluäänestä ehkä kuitenkin pidän enemmän. Axelista on jäänyt kusipää kuva, että ehkä se antaa miinusta. Jostain syystä mulle taas tulee nirvanan lauluista aina mieleen kurtin mahakivut! että onko sillä tollainen ääni ku sen maha sattuu..no hah. mutta jossain haastattelussa oli kerran tästä jutusta.

    • Stobey

      Kurt. Parempi lauluääni, parempi tekeen biisejä. Axelista tosiaan on jääny sellanen kusipää-kuva ku se hajotti gunnaritki.

      • duff

        kyllä ehkä kuitenkin kurt.
        tykkään paljon enemmän gunnareista kuin nirvanasta, mutta axlin äänestä ja muusta touhusta en tykkää.
        toisaalta, jos gunnarit olisivat vielä koossa valitsisin varmaan axlin.


    • Kurtin ääni on rosoisempi ja sanoitukset surrealistisia. Kurt kylläkin oli heikompi tai hullumpi, sillä paukautti aivonsa seinälle.

      W. Axl Rose taas on esiintymiseltään ja myös laulultaan raivokkaampi. Kun se toimi, se toimi loistokkaasti. Axl on sitä paitsi yhä elossa.

    • Pertsaal

      Kyllä näin on, Axl rulettaa. Mies on varsinainen persoona, josta ollaan montaa eri mieltä.

      ps. Chinese Democracy ilmestyy tänä vuonna, toivottavasti

    • Mexican seafood

      Gunnareilla on ihan hyvää musaa mutta Axl Rose ei osaa laulaa vaan määkyy samalla helvetillisellä tavalla joka biisin lopussa. Kurt Cobain oli herkkä ja sielukas mutta raivokas ja mielnkiintoinen joten myös parempi. Lukekaa Liken pokkari Kurtista! Ja olihan Nirvanalla vaikka mitä "hittejä";Lithium, Come as you are, In bloom, Heart-shaped box ym...

    • ROSE

      TIETENKIN !

    • pink.triangle

      ja vain siitä syystä että pidän enempi nirvanasta...

    • hessu81

      Axl on vain yks kusipää, vaikka musa on iha hyvää. Kurt on paljon kovempi legenda. Axl vaa yrittää säällittävästi vieläki leikkii gnr vaikka alkuperäisjäseniä ei paljoo jäljellä :)

      • hessu81

        kurt ei suostunu 92 gnr kanssa yhteiselle kiertueelle ku gnr pyysi, ei tykänyt axelistä, ajattelutavasta. axel pitää naisia alentavina ym. eikä kurtilla ollut pelkkä raha mielessä, halus mielummin tehdä pienempiä keikkoja, eikä aina mitää stadionkeikkoi.

        ja sit myöhemmin samana vuonna, mtv music awardseissa kurt kysy axelilta vitsinä, tuletko lapseni kummiksi, ja axel veti turhaa herneet nenään:) mitä koko nirvana bändi ihmetteli, mikä helvetti sitä axelia vaivaa:)


      • Marigold
        hessu81 kirjoitti:

        kurt ei suostunu 92 gnr kanssa yhteiselle kiertueelle ku gnr pyysi, ei tykänyt axelistä, ajattelutavasta. axel pitää naisia alentavina ym. eikä kurtilla ollut pelkkä raha mielessä, halus mielummin tehdä pienempiä keikkoja, eikä aina mitää stadionkeikkoi.

        ja sit myöhemmin samana vuonna, mtv music awardseissa kurt kysy axelilta vitsinä, tuletko lapseni kummiksi, ja axel veti turhaa herneet nenään:) mitä koko nirvana bändi ihmetteli, mikä helvetti sitä axelia vaivaa:)

        Ja Akseli Ruusunen viel suuttui aiemmin Kurtille kun ei saanut backstage passeja Nirvanan keikalle. Naurettava kukkoilija, ihanku hänen olis aina kaikki saatava.


    • mielenhäiriö

      tilanne on 9 - 5 KURT COBAININ HYVÄKSI! syö paskaa, Axl Rose.

    • .....

      Jos nyt puhutaan lauluäänestä (ja oletan, että niin on), en osaa valita, molemmat kuuluvat suosikkeihini. Ja kummallakin on myös hyvä, persoonallinen ääni ja laulutapa. Ne on toisiinsa nähden niin erityyliset.. Vaikea verrata. Sanon, että tasapeli. Henkilöinä en rupea arvostelemaan, kun en kumpaakaan ole tavannut.

    • papu

      Axl Rose on ärsyttävä määkijä. Kurtissa on asennetta!

    • joo

      Mun mielestä Curt Kobain ja Nirvana ei ikinä päässy gunnareitten tasolle. Mut kuten nytki ollaa huomattu Sirkesalon tapauksessa, ku artisti kuolee nuorena, jengi nostaa sen jotenkin ylemmäs ku elossa ollessaan. Turhaa Kobainista mun mielestä legendaa on tehä. Toki Nirvanalla hyviäkin biisejä on, mihin smells like teen spirit ei todellakaan kuulu, tuntuu vaan että jengi hehkuttaa vaan sitä.

      • Nimetön

        nii just ku cobain sai pikkasen suosioo ja paineit ni sit se rupee käyttää huumeit ja ampus sit lopult ittensä et axl kyl voittaa ylivoimasesti kurtin.oon samalla kannalla kun sandra et nirvana on vähä yhen biisin bändi...ja ei axl voi sen ylilyönneille oikeen mitään ku sil on kaks suuntanen mielihäiriö...


      • Hair metal GNR sucks
        Nimetön kirjoitti:

        nii just ku cobain sai pikkasen suosioo ja paineit ni sit se rupee käyttää huumeit ja ampus sit lopult ittensä et axl kyl voittaa ylivoimasesti kurtin.oon samalla kannalla kun sandra et nirvana on vähä yhen biisin bändi...ja ei axl voi sen ylilyönneille oikeen mitään ku sil on kaks suuntanen mielihäiriö...

        Ja Kurt ei voinut mitään itsemurhalle koska sillä oli masennus ja media seuras sitä joka paikalle ja lisätään siihen vielä kiertueelämä, heroiini ja jos jonkilainen vaimo Courtney. Mutta ei tähän KUKAAN pysty vastamaan koska asia on ykinkertaisesti niin että gunnari fanit sanovat Axl ja Nirvanan fanit (joiden puolella minä olen) sanovat Kurt. Nevermind on kyl yks parhaista levyistä ikinä vaikka Kurt itse vihasi sen mainstream soundia. Mutta minä sanon KURT COBAIN on paljon parempi persoonasta, äänestä ja biisitkin paljo parempia ku Guns and rosesien. Ja Nirvanaa kuuntelee vieläkin nuoriso joka ei edes elänyt silloin kun Kurt kuoli. Guns and rosesista ei kyllä kuulu paljo mittää nykkyään


      • haista vittu
        Hair metal GNR sucks kirjoitti:

        Ja Kurt ei voinut mitään itsemurhalle koska sillä oli masennus ja media seuras sitä joka paikalle ja lisätään siihen vielä kiertueelämä, heroiini ja jos jonkilainen vaimo Courtney. Mutta ei tähän KUKAAN pysty vastamaan koska asia on ykinkertaisesti niin että gunnari fanit sanovat Axl ja Nirvanan fanit (joiden puolella minä olen) sanovat Kurt. Nevermind on kyl yks parhaista levyistä ikinä vaikka Kurt itse vihasi sen mainstream soundia. Mutta minä sanon KURT COBAIN on paljon parempi persoonasta, äänestä ja biisitkin paljo parempia ku Guns and rosesien. Ja Nirvanaa kuuntelee vieläkin nuoriso joka ei edes elänyt silloin kun Kurt kuoli. Guns and rosesista ei kyllä kuulu paljo mittää nykkyään

        Kurt on aika vitun nyhverö kun työntää heti huonona päivänä piipun suuhun luuletko ettei gnr:ällä ollut rankka kiertue elämä tai huume ongelmia Appetite for destruction on paljon parempi kuin nevermind ps nuoriso kuuntelee myös Guns N Rosesia


      • askl1

        olekkos homo kuullut koskaan nirvanan biisejä.Kurt Cobain oli paljo parempi axl on perseestä.


    • gnr 467567

      eihän noita kahta voi edes verrata. Toinen, Axl on ROCK LEGENDA, ja toinen Kurt, vaikken halveksikkaan häntä, söpö poika. GNR on ihan jotain muuta, bändi joka räjäytti rock maailman tullessan, Nirvanalla pari hyvää kappaletta kyllä ,mutta aika saman kuuloisia. Axl on TAITEILIJA-luonne, joita on harvassa. Nirvana on pikkupojille tehty bändi, GNR on kovemman luokan rockkareille !!

    • kcfjyyu

      Kumpi parempi, siis laulajanako? Molemmilla on myös esim. piisintekijän rooli.

      Kannattaisi miettiä, mitä haluaa tietää, ennen kuin kysyy.

    • ...............

      Ei kumpikaan, molemmat täysin yliarvostettuja muusikkoina. Cobainia en henkilönä tunne, mutta musiikki on persiistä. Akselin musiikki on myös persiistä, ja tyyppi omistaa yhden maailman ehdottomasti vittumaisimmista lauluäänistä. Jälkimmäisen persoonasta sen verran, että vit-tu, kun ei ole tajunnut tehdä Cobaineja.

    • aliconcerta

      Ehottomasti Cobain! Rosen rääkymisen kuuntelun jälkeen en oo voinu viettää enää normaalia elämää. Kurtilla oli kuitenki aivan mahtava lauluääni (tiedoksi teille "musiikkitieteiliöille) esim. unplugged levyllä saa käsitystä tähänki asiaan. Ihmisenä sen verran että kyllä se Cobaini oli aiva hirviö ihmisenä mitä lukee tota elämänkertaa, mutta silti maailman komein ja ihanin ja parhaat biisit tehny kautta aikojen!

    • kyllä

      Näin on

    • Kurt is gay

      A mulatto
      An albino
      A mosquito
      My libido onko näissä sanoituksissa jotain vitun järkeä kertokaa mulle

    • ysiseiskaaa

      Olihan Nirvanalla montakin listaykköstä. Esimerkiksi juuri tuo Smells Like Teen Spirit, mutta sen lisäksi Come As You Are, Heart-Shaped Box, In Bloom ja alkuaikoina jo undergroundmenestystä. Cobainin lauluäänestä nyt ei voi mitään sanoa, koska joku tykkää ja joku ei. Mun korvaan Kurt kuulostaa mahtavalta ja Nirvanan musiikki muutenkin parempaa kuin gunnareiden ja muutenkin ehdottomasti Kurt. Lahjakkaampi, musiikki paljon parempaa ja varmasti paljon miellyttävämpi persoona kuin Axl. Kurt nyt on vaan niin täydellisen epätäydellinen ja mun mielestä täydellinen idk mitä mä selitän vastaan nyt vaan siihen kysymykseen: Kurt Cobain.

    • MarryMeKurtCobain

      No Kurt tottakai! Ei ainoastaan mielettömän hyvän musiikin takia, vaan ihmisenä Kurt on vitusti hienompi kuin Axl.

    • Nailonhevi

      Ei voi verrata. Axl on kovis. Kurt oli herkkis.

    • Anonyymi

      Axlilla oli iha kamala lapsuus ja kaksisuuntainen mielialahäiriö niin ei täydellistä käytöstä tarvi odottaa. Tykkään molemmista tosipaljon, mut mö tykkään axlista enemmän, koska mä ymmärrän sitä tyyppiä tosihyvin, kosk meis o jtn samaa..

    • Anonyymi

      Axl näyttää epäonnistuneiden kauneusoperaatioiden seurauksena mummolta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe