Olen aina saanut naiset pitämään itsestäni ja antamaan minulle seksiä. Kuitenkaan niitä naisia, joista itse olen ollut aidosti kiinnostunut (ja kysymys ei ole ollut ulkonäöstä) en ole saanut. Mistähän tämäkin johtuu? Saan kyllä nelposti naisia, mutta vain sellaisia, joihin kyllästyn nopeasti. En koe, että naiset olisivat olleet veroisiani, tarjonneet älyllistä haastetta.
Ongelmani on tämä
11
158
Vastaukset
- nainen.on.reikä
Naisissa ei ole muuta kiinnostavaa kuin kaunis ulkonäkö ja tiukka pillureikä. Mitä vittua säkin naisista luulet haluavas?
- uuro
Hän saattaa olla mies, jonka korvien välissä liikkuu jotakin, sellaisille henkinen yhteensopivuus on tärkeää. Sinä et ole älykäs ja maailmankuvasi on aivojesi mukainen.
- Buhahaha
uuro kirjoitti:
Hän saattaa olla mies, jonka korvien välissä liikkuu jotakin, sellaisille henkinen yhteensopivuus on tärkeää. Sinä et ole älykäs ja maailmankuvasi on aivojesi mukainen.
Vaikka korvien välissä liikkuukin jotain, ei se näemmä silti estä häntä hyväksikäyttämästä naisia seksiin.
Buhahaha kirjoitti:
Vaikka korvien välissä liikkuukin jotain, ei se näemmä silti estä häntä hyväksikäyttämästä naisia seksiin.
Miksi näet että seksi on naisten hyväksikäyttöä? Onko seksi sittenkin vaihdannan väline?
- Buhahaha
scrg kirjoitti:
Miksi näet että seksi on naisten hyväksikäyttöä? Onko seksi sittenkin vaihdannan väline?
Koska moni nainen on täällä antanut niin ymmärtää - ainakin jos ätmi haluaa seksiä naisen kanssa haluamatta suhdetta.
Buhahaha kirjoitti:
Koska moni nainen on täällä antanut niin ymmärtää - ainakin jos ätmi haluaa seksiä naisen kanssa haluamatta suhdetta.
Naisilla on täysi oikeus päättää haluavatko harrastaa seksiä. Koska suurin osa ei väitä olevansa huoria, niin vastineeksi ei pitäisi vaatia tai olettaa saavansa jotain muutakin. Kun on oikeus, niin seksi tapahtukoon omasta halusta. Kaikki oheistarinat olkoon vain tarinoita osana soidinmenoja.
Buhahaha kirjoitti:
Jos molemmat ovat täysi-ikäisiä ja halukkaita seksiin, kyse ei ole hyväksikäytöstä. Jos toinen kuvittelee seksin tarkoittavan automaattisesti parisuhdetta, hän on vai tyhmä, ei hyväksikäytetty.
- tautivaara
Mulkkua jokaiselle jakava mies ei kiinnosta parisuhdemielessa.
- kylvääniittäätilaaetc
Sekin on totta. Vastuuttomuus ja itsekäs asenne karkottavat fiksuimmat, ja fiksuimmat voivat havaita vastuuttomuuden välittömästi.
- gxdgxdrg
Jos tavoittelet ensisijaisesti seksiä, niin eikö tällainen seksinainen olisi sinulle juuri hyvä? Älyllistä virikettä saa kavereiltakin. Ja kavereiden kumppaneilta...
- haistapa_paska
Vitun panomies!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412685Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4102190Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212066Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171815Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391746Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371669Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211153Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01132- 741039
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63935