Onko naisessa jotain vikaa kun ei ole seurustellut moneen vuoteen. Vaikuttaa fiksulta ja mukavalta. Mikä on, löytyyköhän luurankoja kaapista vai miksi on vielä vapaana?
Miksi nuori kaunis nainen ei löydä miestä
42
2376
Vastaukset
- monta-vaihtoehtoa
Kauniilla naisella voi olla vai asperger-syndrooma. Hän voi kärsiä ahdistuksesta, masennuksesta, alkohosoituneesta äidistä, leukemiaan sairastuneesta pikkuveljestä. Voi olla, että kaunista ja fiksua naista kiinnosta tällä hetkellä seurustelu eikä miehet koska on jotain, mikä vie hänen energiansa ja ajatuksensa kokonaan.
- Ulkonäkö-on-kemia
Kamala luonne on usein syy miksi kaunis nainen ei löydä miestä.
- Ap--
Nainen on rehellinen, epäitsekäs ja mukava. Ehkä on vain liian kranttu?
- paljonsyitä
Ap-- kirjoitti:
Nainen on rehellinen, epäitsekäs ja mukava. Ehkä on vain liian kranttu?
Parisuhteiden tiiviys ja intensiivisyys rasittaa. Kun pitää hoitaa työt, tulee väsymys ja ei vaan ole enää energiaa, että jaksaisi jonkun kanssa setviä siviilielämää, tai saati, että asuisi saman katon alla. Saattaa kaivata paljon omaa tilaa ja yksinoloa, että akut latautuu.
Oletko varma, että hän haluaa löytää miehen? Mä arvaisin, että hänen kokemuksensa miehistä ovat niin huonoja, ettei miehet kiinnosta. Elämä on parempaa ilman.
- Totuuss
Ei naiset ole mukavia kilteille kunnollisille miehille. Naiset on mukavia jännämiehille.
- ainoaselitys
Ehkä hänkin on rakastunut taisteluhelikopteriin. Niitä ei vain löydä Tinderistä.
"Onko naisessa jotain vikaa kun ei ole seurustellut moneen vuoteen."
Riippuu siitä onko naisten hypergamia vika. Naiset saavat helposti ja ilmaiseksi seksiä itseään tasokkaammilta miehiltä niin paljon kuin haluavat. Parisuhteeseen he eivät pääse niin paljon itseään tasokkaampien miesten kanssa, joka on naisista tietysti todella epäoikeudenmukaista ja väärin.- spekulointia
Jos nainen onkin vain itse korkeatasoinen eikä ole törmännyt tasoiseensa kumppaniin? Ap sanoi naisen olevan nuori ja fiksu joten ehkä tämä vain ei ole löytänyt ikätovereistaan tasoistaan seuraa?
spekulointia kirjoitti:
Jos nainen onkin vain itse korkeatasoinen eikä ole törmännyt tasoiseensa kumppaniin? Ap sanoi naisen olevan nuori ja fiksu joten ehkä tämä vain ei ole löytänyt ikätovereistaan tasoistaan seuraa?
"Jos nainen onkin vain itse korkeatasoinen eikä ole törmännyt tasoiseensa kumppaniin?"
Hyvin epätodennäköistä nykyisin kun on internet, nettitreffit, tinder ja helppoa matkustaa paikasta toiseen. Ainoastaan metsässä yksin asuvalle naiselle on tuollainen mahdollista. Toki omasta mielestään monikin nainen on niin korkeatasoinen ettei yksikään mies ole heidän tasoaan.super-atm kirjoitti:
"Jos nainen onkin vain itse korkeatasoinen eikä ole törmännyt tasoiseensa kumppaniin?"
Hyvin epätodennäköistä nykyisin kun on internet, nettitreffit, tinder ja helppoa matkustaa paikasta toiseen. Ainoastaan metsässä yksin asuvalle naiselle on tuollainen mahdollista. Toki omasta mielestään monikin nainen on niin korkeatasoinen ettei yksikään mies ole heidän tasoaan.Fiksut naiset eivät ole tinderissä.
- loooool
hoblaala kirjoitti:
Fiksut naiset eivät ole tinderissä.
Baarissako ne sitten on?
hoblaala kirjoitti:
Fiksut naiset eivät ole tinderissä.
Hyvin moni nainen on tiderissä. Mitä voimme tästä päätellä?
super-atm kirjoitti:
Hyvin moni nainen on tiderissä. Mitä voimme tästä päätellä?
Että monet naiset eivät ole fiksuja kuten eivät tinderissä olevat miehetkään. Ihmiset ovat yleisesti ottaen kovin typeriä.
- typerätihmiset
hoblaala kirjoitti:
Että monet naiset eivät ole fiksuja kuten eivät tinderissä olevat miehetkään. Ihmiset ovat yleisesti ottaen kovin typeriä.
Päivän paras kommentti! Ihmiset todella OVAT typeriä.
- Buhahaha
typerätihmiset kirjoitti:
Päivän paras kommentti! Ihmiset todella OVAT typeriä.
Tuosta moni on samaa mieltä, mutta jostain kumman syystä hyvin, hyvin harva ihminen katsoo itse kuuluvansa siihen typerien joukkoon...
Buhahaha kirjoitti:
Tuosta moni on samaa mieltä, mutta jostain kumman syystä hyvin, hyvin harva ihminen katsoo itse kuuluvansa siihen typerien joukkoon...
Ei tietenkään, koska vain todella idiootti pitäisi itseään typeränä. Vaikka ei olisikaan se penaalin terävin kynä, ihmisellä kuitenkin on luja usko siihen että aina löytyy se häntä tyhmempi. Monesti löytyykin. Ihan sama homma tuon tasoajattelun kanssa, ei voi määritellä itseään omalle tasolle, koska hehän ovat aivan luusereita, en minä tuollaisten kanssa. Superätmille tiedoksi, myös miehet sortuvat hyvin usein tähän ajatteluun ja pyrkivät parisuhteeseen itseään korkeampitasoisten kanssa.
- Buhahaha
elämänpeli1 kirjoitti:
Ei tietenkään, koska vain todella idiootti pitäisi itseään typeränä. Vaikka ei olisikaan se penaalin terävin kynä, ihmisellä kuitenkin on luja usko siihen että aina löytyy se häntä tyhmempi. Monesti löytyykin. Ihan sama homma tuon tasoajattelun kanssa, ei voi määritellä itseään omalle tasolle, koska hehän ovat aivan luusereita, en minä tuollaisten kanssa. Superätmille tiedoksi, myös miehet sortuvat hyvin usein tähän ajatteluun ja pyrkivät parisuhteeseen itseään korkeampitasoisten kanssa.
Idootti - vaiko vain rehellinen? Vai onko se sama asia?
- kerro.nyt.viisastelija
Olennaisin jäi vastaamatta, missä ne fiksut naiset sitten ovat jos eivät ole baarissa tai tinderissä?
- Ha-ha
kerro.nyt.viisastelija kirjoitti:
Olennaisin jäi vastaamatta, missä ne fiksut naiset sitten ovat jos eivät ole baarissa tai tinderissä?
Luultavasti kotona tai kirjastossa. :D
- Pillujen--asiantuntija
Kuka todistaa että nainen on kaunis. Tavis naisetkin sanoo itseään kauniiksi ja 30 kg ylipainoiset naiset sanoo itseään kauniiksi?
- Buhahaha
Yksi MAHDOLLINEN selitys on, että ei ole vieläkään päässyt irti exästään. Erityisesti, jos nainen on se joka jätettiin.
- hienoahienoa
Eiköhän se nainen halua pyöriä kullikarusellissä niin kauan kuin nuoruutta ja kauneutta löytyy.
- Teknodonna
Hyvin yksinkertainen vastaus on se että hän ei etsi miestä vaan naista.
Ei se fiktiivisessä maailmassa ole mikään itsestäänselvyys, että paljon netissä hördäävä misu olisi epäterveellisyys-indikaattori tai muuten sosiologisesti vittumainen feministijyrä.
(reps) - Onse11
Sairastaa joko HIV:tä tai afrikkalaismieheltä saatua sankkeria. Sehän on se yleisin näissä.
- syvä.huokaus
Onpas täällä typeriä kommentteja: naisella täytyy olla sukupuolitauti. Hän on joko lesbo tai haluaa availla monille haarojaan jos on sinkku. Ihmekös jos fiksu nainen ei löydä kaltaistaan kumppania kun ihmisten taso on tätä tasoa.
Ja miksi pitäisi olla parisuhteessa, jos ei ole löytänyt itselleen sopivaa kumppania. Tässäkin aloittaja on huolissaan fiksun ja kauniin naisen sinkkuudesta, että mikä vika naisessa on. Ehkä se vika on niissä miehissä joita hän on tavannut, ehkä häntä ei kiinnosta parisuhde vain parisuhteen takia. Ehkä hän on tyytyväinen yksin. Mistä sen tietää, toisille sinkkuus on ihan oma valinta.
- Lgzpys
Aivan. Kuka huolisi noin "fiksuja" kommentteja asiasta kuin asiasta vääntäviä, jotka ovat usein samalla fyysisesti, sosiaalisesti ja terveydellisesti yhtä ala-arvoisia. Tuskin kannattaa ihmetellä muiden sinkkuuksia ainakaan siltä varalta, että voisi itse koskaan kelvata.
- subordinaatio
Minä kyseenalaistan koko lähtöolettaman. Miksi, siis miksi, kauniin ja fiksun naisen edes pitäisi "löytää" tai etsiä tai ylipäätään ottaa mitään miestä. Ei se ole mikään perusedellytys yhtään millekään onnelliselle elämälle. Vain pillun ympärillä pyörivät ajattelevat noin. Ehkä nainen onkin oikeasti omilla aivoillaan ajatteleva fiksu ja massasta poikkeava yksilö, jolla on elämässä muita, korkeampia tavoitteita kuin seurustelu miehen kanssa. Mutta tämähän ei tietenkään mahdu miesten kalloon, vaan sellainen poikkeavuus on pelottavaa ja pitää leimata vähintäänkin feminismiksi.
- jaaperi
Sanoisin että tyhmä kysymys vai onko tuo aloitus joku provo`?
Niin tai näin suora vastaus siihen miksi nuori kaunis nainen ei löydä miestä on että tuollainen nainen ja ihan tavallisenkin näköinen nainen (naiset) ovat tulleet nykyisin erittäin ronkeleiksi ja todella vaativiksi.
Miksi ? Mistä syystä ?
Siksi, että miehiä on liikaa. Meni minne vain miehiä pörrää naisten ympärillä pilvin pimein. Niin kuin hyvin tiedämme kysynnän ja tarjonnan laki toimii tuollakin alueella. Tottakai naiset käyttää hyväkseen tuollaista tilannetta ja valitsevat parasta mitä löytyy.
En väitä että naiset olisi tyhmiä. Molemmissa sukupuolissa löytyy niin tyhmiä kuin viiaitakin Mutta jostakin syystä nykyisin naisille näyttää olevan erittäin tärkeää..... etten sanoisi tärkein kriteeri miehen ulkonäkö, ennenkaikkea ylitse muun miehen pituus. Sanotaanko niin että jos mies
on vaikka 170 - 175 noin lyhyellä miehellä (miehillä) ei taida olla juurikaan mitään mahiksia naismaailmassa. Ei, vaikka mies olisi miten fiksu ja kiva hyvänsä.
Noin se on valitettavasti. vaikka moni nainen voi sanoa ihan muuta.Miehien määrä väestöstä on noin puolet. Itseasiassa naisia on Suomessa hieman enemmän, joten väitteesi perustuu vain harhaluuloon.
Miehistä alle 169 cm pitkiä löytyy väestöstä vain prosentin verran ja naisista alle 155 cm pitkiä saman verran. En aidosti usko että alle 160 cm pitkä nainen tahtoisi 2 metristä miestä. Jokaiselle löytyy varmasti ottajansa pituudesta huolimatta.
Olen itse seurustellut itseäni reilustikin lyhyemmän miehen kanssa (itse olen pituudeltani 167 cm) ja voin vakuuttaa että suhde kaatui kaikkeen muuhun paitsi pituuteen. Ehkä lyhyet miehet ovat vain niin epävarmoja pituudestaan että alkavat käyttäytymään kuin mulkut. Lienee Napoleon-kompleksin syytä.- Veneentappiko
Kyllä. Lyhyet miehet on automaattisesti mulkkuja sen lyhyytensä vuoksi. Itse olen 164cm ja saanut monet pakit johtuen pituudesta, on esim netissä keskusteltu pitkät tovit ja kaikki näyttänyt hyvältä, kunnes tapaamisen jälkeen täydellinen radiohiljaisuus.
Näin on käynyt varmaan 4-5 kertaa ja kuulinpa yhdestäkin jälkeenpäin kun oli puhunut että ei pystynyt vaan menemään pitemmälle sen kanssa koska oli niin pätkä mies.
Joten olen mulkku. Veneentappiko kirjoitti:
Kyllä. Lyhyet miehet on automaattisesti mulkkuja sen lyhyytensä vuoksi. Itse olen 164cm ja saanut monet pakit johtuen pituudesta, on esim netissä keskusteltu pitkät tovit ja kaikki näyttänyt hyvältä, kunnes tapaamisen jälkeen täydellinen radiohiljaisuus.
Näin on käynyt varmaan 4-5 kertaa ja kuulinpa yhdestäkin jälkeenpäin kun oli puhunut että ei pystynyt vaan menemään pitemmälle sen kanssa koska oli niin pätkä mies.
Joten olen mulkku.Joskus aikoinaan kun nuoruudessa tuli baari-illan jälkeen käytyä grillijonossa, niin yleensä ne jonokähinät aloitti juuri se koko joukon lyhin mies. Ehkäpä kyseessä on sama ongelma kuin pienillä koirilla, nekin räksyttää koko ajan ja yrittävät purra. Kun itsetunto on pohjalukemissa, niin pitää sitä omaa pienuuttaan kompensoida pitämällä itsestään meteliä.
- ettäsellaista
hoblaala kirjoitti:
Miehien määrä väestöstä on noin puolet. Itseasiassa naisia on Suomessa hieman enemmän, joten väitteesi perustuu vain harhaluuloon.
Miehistä alle 169 cm pitkiä löytyy väestöstä vain prosentin verran ja naisista alle 155 cm pitkiä saman verran. En aidosti usko että alle 160 cm pitkä nainen tahtoisi 2 metristä miestä. Jokaiselle löytyy varmasti ottajansa pituudesta huolimatta.
Olen itse seurustellut itseäni reilustikin lyhyemmän miehen kanssa (itse olen pituudeltani 167 cm) ja voin vakuuttaa että suhde kaatui kaikkeen muuhun paitsi pituuteen. Ehkä lyhyet miehet ovat vain niin epävarmoja pituudestaan että alkavat käyttäytymään kuin mulkut. Lienee Napoleon-kompleksin syytä.Ihan kauniisti kirjoitettu ja näkemys kuin kokemus tuokin mutta kyllä asia on niin että pitkillä miehillä menee "lujaa" naismaailassa. Lyhyet miehet jää nuolemaan ns. näppejään. Toki poikkeuksiakin on mutta noin se vaan taitaa olla.
Ei kysymys suinkaan ole mistään napoleon kompeksista vaan karu totuus elävästä elämästä. Monesti todellakin kuulee sanottavan että naisia on jopa enemmän kuin miehiä. Mutta missä ne naiset piileksii jos menee mm. tanssipaikoille, lavoille, raviontoloihin yms. ? Ne vähät naiset mitä siellä on ottaa kaiken irti ja valikoi parasta mitä on. Komeat, pitkät miehet tekee samoin valikoi kauneimmat ja seksikkäimmät naiset. Ja nämä lyhyet miehet jää soittelemaan lehdellä jos noin voisi asian ilmaista. Noin yleensä. Toki poikkeuksiakin lienee
Todettakoon vielä sekin että ns. lyhyet naiset kategoriassa 155 - 160 kovasti toivovat että mies olisi ainakin 180- 190 pitkä. Melkoinen paradoksi mutta noin asia näyttää olevan - Veneentappiko
elämänpeli1 kirjoitti:
Joskus aikoinaan kun nuoruudessa tuli baari-illan jälkeen käytyä grillijonossa, niin yleensä ne jonokähinät aloitti juuri se koko joukon lyhin mies. Ehkäpä kyseessä on sama ongelma kuin pienillä koirilla, nekin räksyttää koko ajan ja yrittävät purra. Kun itsetunto on pohjalukemissa, niin pitää sitä omaa pienuuttaan kompensoida pitämällä itsestään meteliä.
No minä en ole koskaan nostanut kättäni toista vastaan enkä tykkää edes riidellä, vaan olen yleensä sovittelemassa toisten riitoja. Että se siitä sun luulostasi.
Naista ei ole ollut sitten teini-iän, jolloin seurustelin lapsesta asti tuntemani naisen kanssa jonkin aikaa.
Valitettava totuus on se että kukaan nainen ei halua liikkua yleisellä paikalla näin lyhyen miehen kanssa,saatikka esitellä kavereilleen. Näin se vaan on.
- elääjanauttii
tai nainen on vaan helv...fiksu!ei tarvii pa..päitä elämääsä hankaloittamaan.elää ja nauttii elämastä.ok!
- Wuuw
Ehkä hän on lukenut tätä palstaa.
- sinkkunainenn
Miksi pitäisi etsiä jotain.. En minäkään etsi koska sinkkuna on paras.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Koska nainen on jännämiesten käyttämä spermaviemäri.
- eräskinnainen1245
Ihastun harvoin, ehkä kerran vuodessa. Valitettavasti aina ei saa vastakaikua. Ei ole tarvetta aloittaa suhdetta vain "että olisi joku". Aikaisemmin olen ollut pitkässä suhteessa.
- närhe
Ympäristöstä poimittuja syitä. Normaalipaino useammankin naisen kohdalla, Pitäisi olla verrattavissa 15-18 vuotiaan kokoiseen, ja nämä aivan tosissaan aikuisen miehen ajatuksia.
Sitten hankala perhetausta, jota ei halua esitellä, koska voi säikäyttää. Sitten ylipäätään muutaman miehen epärealistinen toive, että nainen olisi aina miestä varten 110% laittautunut. Pieruverkkarit ja tälläämätön ulkonäkö säikäyttää, tällättynä ei riitä itseluottamus, koska tietää miltä näyttää aamulla tai jos vaikka kuukautisten aikana turvottaa.
Toisinkinpäin, Syitä, miksi mies ei kelvannut kauniille: juominen, monen naisen kanssa treffailu, epärealistiset kuvitelmat naisen pystyvyydestä ja ulkonäöstä, sovinistinen ajattelumaailma ja vaikka kotona täyden palvelun odottaminen. Lisäksi joillakin miehillä on lapsellinen tapa hyväksyttää kavereillaan kaikki tekemisensä. Kun kuulee kommentin, että miehen kavereille ei kelpaa tietty seura, ei mieskään voi ajatella omalla päällä, koska kaverit.
Se, että moni mies odottaa naisen tulevan täysin toimeen omillaan, ja pelkää naisen kuppaaavn miestä, mutta jos hänen omistuksensa, tulonsa tai muu ei tee vaikutusta, mies suuttuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj262588- 1431971
- 661907
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351483KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.581453Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet621357Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771279- 1171194
Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591142Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571137