Mitä mieltä olette niistä, jotka eivät vastaa tervehdykseen ? Minun mielestäni ne ovat ihmiskunnan pohjasakkaa. Huonoissa kodeissa kasvaneita ressukoita.
Mitä mieltä olette tervehtimiskyvyttömistä ?
52
503
Vastaukset
- kierränkaukaa7
Ei pidä paikkaansa, minä en ainakaan alempiarvoisia tervehdi.
Jokuhan voisi luulla, että ollaan kavereita ja tulisi juttelemaan typeriä juttujansa.- luonnont.kand
Meillä työpaikassa on just niin päin, että alempiarvoiset eivät halua tervehtiä ylempiarvoisia.
Korkeakoulututkinnon suorittaneet osaavat tervehtiä reippaasti ja iloisesti.
- REVENGEEE
Kun oli nuori niin ikäiseni tytöt eivät vaivautuneet tervehtimään koska olin/olen ruma pieni ätmi. Nyt kun olen keski-ikäinen ATM niin työkaveri tantat joskus valittavat kun en vastaa heidän tervehdykseensä. Vaan eipä mun tarvitse niin kuin ei nuorten tyttöjenkään tarvitse tervehtiä ikäisiään ätmejä. Muistan loukkauksenne ikuisesti naiset!
- likinäköinen
Kyllä minä aina tervehdin tervehdittäessä. En vaan aina välttämättä huomaa, koska näkö heikentynyt. Ei välttämättä siis ole tahallista.
- Wuuw
Kerran jäin seisomaan paikalleni, kun huiskautin kättäni joillekin naapurin ukoille, jotka istuivat penkillä. Meni jonkun aikaa, kunnes yksi ukkeleista tajusi nostaa vähän omaa kättään, ja vasta sitten jatkoin matkaani..
- Wuuw
Tosin, en ole varma olivatko naapurin ukkeleita, kun olen kasvosokea. Voihan olla, että olivat jotain ihan outojakin hemmoja, mutta kyllä ne ainakin siitä mun tuijotuksesta hiljeni.
Mä en moikka exiäni. Miksi niin tekisin ees?
Liikenteessä en yksinkertaisesti näe ketään 😂 En muista kellä mikäkin auto ja rekkari. Muuallakin olen vähän sellainen, et omissa ajatuksissani kuljen enkä välttis huomaa ihmusiä... joku joskus suuttui et olisin ylimielinen. En kyllä ole 😁- minuakin.hävettäisi
Onko niitä exiä niin paljon?
- kaksionmonikko
minuakin.hävettäisi kirjoitti:
Monella on kaksi.
Mul on kolme exää 🙂 Ihan riittävästi onkin :(
Eikä minua hävetä... häpeä on outo tuntemus minulle 😂 Vaan siksi en moikkaa, koska tervehdin muutenkin ainoastaan niitä ihmisiä, joiden kanssa viihdyn, rupattelen yms. Emmä randomeja tervehdi ja exät ovatkin randomeja 😁
- mansikkakakkua
sesesese kirjoitti:
Eikä minua hävetä... häpeä on outo tuntemus minulle 😂 Vaan siksi en moikkaa, koska tervehdin muutenkin ainoastaan niitä ihmisiä, joiden kanssa viihdyn, rupattelen yms. Emmä randomeja tervehdi ja exät ovatkin randomeja 😁
Aika tylyä textiä sulta. Kuitenkin he ovat olleet joskus sulle tärkeitä/läheisiä ihmisiä... kyllä mä ymmärrän pettymykset/suuttumuksen, ... ja kestää se jonkin aikaa tasoittaa oman mielensä.
Mutt ett loppupeleissä... ihan maailman tappiin asti kantaa kaunaa; myrkytät itsesikin sillain.
Ei kai se liikaa olisi jos käyttäytyisi kuin aikuinen ihminen... tervehtisi edes ihan lyhyesti.
Eihän sitä ihan juttusille tarvitse jäädä, mutt käden heilautus tai pieni nyökkäys edes kohdatessa ei varmaan kenenkään maailmaa mullistaisi.
Niin kauan kun käyttäydyt kuin marttyyri... sulla on vielä tunteita kyseistä henkilöä kohtaan, jos ett pääse kerta random'asiasta yli...
Ainakin minä ajattelen asiasta näin... ja olen keskustellut aina asiat selviksi jonkin ajan kuluttua kyseisen henkilön kanssa.... pöytä suht'koht' puhtaaksi.
Helpompi jatkaa omaa elämää... ilman luurankoja... vaikka ei se aina kipuilua ole kokonaan poistanut, sen tekee vain aika! mansikkakakkua kirjoitti:
Aika tylyä textiä sulta. Kuitenkin he ovat olleet joskus sulle tärkeitä/läheisiä ihmisiä... kyllä mä ymmärrän pettymykset/suuttumuksen, ... ja kestää se jonkin aikaa tasoittaa oman mielensä.
Mutt ett loppupeleissä... ihan maailman tappiin asti kantaa kaunaa; myrkytät itsesikin sillain.
Ei kai se liikaa olisi jos käyttäytyisi kuin aikuinen ihminen... tervehtisi edes ihan lyhyesti.
Eihän sitä ihan juttusille tarvitse jäädä, mutt käden heilautus tai pieni nyökkäys edes kohdatessa ei varmaan kenenkään maailmaa mullistaisi.
Niin kauan kun käyttäydyt kuin marttyyri... sulla on vielä tunteita kyseistä henkilöä kohtaan, jos ett pääse kerta random'asiasta yli...
Ainakin minä ajattelen asiasta näin... ja olen keskustellut aina asiat selviksi jonkin ajan kuluttua kyseisen henkilön kanssa.... pöytä suht'koht' puhtaaksi.
Helpompi jatkaa omaa elämää... ilman luurankoja... vaikka ei se aina kipuilua ole kokonaan poistanut, sen tekee vain aika!.. Noh, kyllä nämäkin asiat on sellaisia, että.. Riippuu ihan mistä Roikkuu.. ;P.. Eli riippuu ihan siitä miten asiat on mennyt ja mitä on tapahtunut jne.. Ymmärrän hyvin, jos/kun joku ei tervehdi jne. jotain eksäänsä ja jopa haluaa unohtaa kyseisen yksilön ihan täysin.. ;P
.. Mut nämä jutut on poikkeuksellisia.. Tai ainakin pitäisi olla.. Tai sitten ei ole edes KantaPiän OppiKoulussa mitään oppinut.. Elikkäs Virheestään/Virheistään jne.. ;P- mansikkakakkua
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Noh, kyllä nämäkin asiat on sellaisia, että.. Riippuu ihan mistä Roikkuu.. ;P.. Eli riippuu ihan siitä miten asiat on mennyt ja mitä on tapahtunut jne.. Ymmärrän hyvin, jos/kun joku ei tervehdi jne. jotain eksäänsä ja jopa haluaa unohtaa kyseisen yksilön ihan täysin.. ;P
.. Mut nämä jutut on poikkeuksellisia.. Tai ainakin pitäisi olla.. Tai sitten ei ole edes KantaPiän OppiKoulussa mitään oppinut.. Elikkäs Virheestään/Virheistään jne.. ;PNo ajattelin ainoastaan omakohtaisesti asiaa, kyllä mun oli paha olla niin kauan kun kaunaa kannoin. En mä aluksi pystynyt edes puhumaan asiasta kyseisen henkilön kanssa... vähintään korvapuustin kynsineen olisin hänelle tarjonut.
Itkuni itkettyä ja hieman rauhoittuneena sitten keskusteltiin... ja koko ajan nielin itkua, sattui niin hitosti... suorastaan oksetti. Sanoin ettei asiaa tarvitse julkisesti ystäville tai sukulaisille kertoa... "joskus vaan ihmiset kasvavat irti toisistaan"... sano kysyjille niin.
Kyllä mä olen pettymystäni täällä itkenyt... pitkään, mutt kukaan täältä ei tunne vastapuolta uskoakseni. Eikä ainakaan osaa yhdistää asioita...ikinä en halua hänen kanssaan edes kaveerata, mutt kyllä mä moikkaan jos nähdään. Yksistään sen tähden ettei kukaan ala edes ihmettelemään sen kummemmin asiaa... ett mikä on rikkonut välit niin pahasti etteivät edes tervehdi toisiaan!
Kyllä mulla pokka pitäisi, jos samaan kahvipöytään joskus joutuisin istumaan, yhden kahvikupillisen verran, sen kupillisen aikana, mä kyllä keksisin luonnollisen syyn liueta muualle.
Kiitäisin seurasta ja hyvästelisin pöytäseurueen... sen exänkin, kuten toiset.
"Paska mikä paska..." mutt ei sitä tarvitse koko ikäänsä taakkana kantaa, elämä jatkuu!
"Tai sitten ei ole edes KantaPiän OppiKoulussa mitään oppinut.. Elikkäs Virheestään/Virheistään jne"
Olen minä oppinut jotain... varovaiseksi olen tullut, kun luottamus on vähintäänkin kadoksissa. mansikkakakkua kirjoitti:
No ajattelin ainoastaan omakohtaisesti asiaa, kyllä mun oli paha olla niin kauan kun kaunaa kannoin. En mä aluksi pystynyt edes puhumaan asiasta kyseisen henkilön kanssa... vähintään korvapuustin kynsineen olisin hänelle tarjonut.
Itkuni itkettyä ja hieman rauhoittuneena sitten keskusteltiin... ja koko ajan nielin itkua, sattui niin hitosti... suorastaan oksetti. Sanoin ettei asiaa tarvitse julkisesti ystäville tai sukulaisille kertoa... "joskus vaan ihmiset kasvavat irti toisistaan"... sano kysyjille niin.
Kyllä mä olen pettymystäni täällä itkenyt... pitkään, mutt kukaan täältä ei tunne vastapuolta uskoakseni. Eikä ainakaan osaa yhdistää asioita...ikinä en halua hänen kanssaan edes kaveerata, mutt kyllä mä moikkaan jos nähdään. Yksistään sen tähden ettei kukaan ala edes ihmettelemään sen kummemmin asiaa... ett mikä on rikkonut välit niin pahasti etteivät edes tervehdi toisiaan!
Kyllä mulla pokka pitäisi, jos samaan kahvipöytään joskus joutuisin istumaan, yhden kahvikupillisen verran, sen kupillisen aikana, mä kyllä keksisin luonnollisen syyn liueta muualle.
Kiitäisin seurasta ja hyvästelisin pöytäseurueen... sen exänkin, kuten toiset.
"Paska mikä paska..." mutt ei sitä tarvitse koko ikäänsä taakkana kantaa, elämä jatkuu!
"Tai sitten ei ole edes KantaPiän OppiKoulussa mitään oppinut.. Elikkäs Virheestään/Virheistään jne"
Olen minä oppinut jotain... varovaiseksi olen tullut, kun luottamus on vähintäänkin kadoksissa... Juuh.. Sulla on ollut kohtuu paha juttu, mutta on niitä pahempiakin.. Paljonkin pahempia.. Mut joo.. Jätetään tämä juttu nyt tähän.. Ainakin tältä erää.. ;P
.. Halusin vain tuoda julki mielipiteeni ja ymmärrykseni sille, jos/kun joku on enemmän tai vähemmän toista mieltä asiasta.. Ja voisit itsekin olla jonkun kohdalla, jos/kun tietyt "rajat" olisivat ylitetty liian pahasti tjmv.. ;P- mansikkakakkua
.. Juuh.. Sulla on ollut kohtuu paha juttu, mutta on niitä pahempiakin.. Paljonkin pahempia.. Mut joo.. Jätetään tämä juttu nyt tähän.. Ainakin tältä erää.. ;P
.. Halusin vain tuoda julki mielipiteeni ja ymmärrykseni sille, jos/kun joku on enemmän tai vähemmän toista mieltä asiasta.. Ja voisit itsekin olla jonkun kohdalla, jos/kun tietyt "rajat" olisivat ylitetty liian pahasti tjmv.. ;PNiin no,mä kirjoitin ihan mun itseni kohdalta, miten mulle on tärkeää saada ns. pöytä puhtaaksi.
Kyllä niitä varmaan on pahempiakin kohtaloita kuin mun kokemani haaksirikko... ja jos vielä paljon pahemmaksi asiat menis, ihan varma en ole miten silloin asian ratkaisisin.
Minkään romanssin takia en ainakaan enää harkitsisi edes jäihin kävelyä... nyt jo ymmärrän ett se olisi liian kova hinta vaikka maailma kuinka murjoisi.
Öitä! mansikkakakkua kirjoitti:
Helpompi jatkaa omaa elämää... ilman luurankoja... vaikka ei se aina kipuilua ole kokonaan poistanut, sen tekee vain aika!Miksi ihmeessä exien kanssa pitäisi missään väleissä olla? Jos ei olla samassa työpaikassa tai ei ole yhteisiä lapsia, niin eikö niitä välejä voi vain katkaista kerralla? Varsinkin jos se toinen osapuoli vielä elättelee toiveita yhteenpaluusta, niin ei kannata kaveerata.
- mansikkakakkua
elämänpeli1 kirjoitti:
Miksi ihmeessä exien kanssa pitäisi missään väleissä olla? Jos ei olla samassa työpaikassa tai ei ole yhteisiä lapsia, niin eikö niitä välejä voi vain katkaista kerralla? Varsinkin jos se toinen osapuoli vielä elättelee toiveita yhteenpaluusta, niin ei kannata kaveerata.
-Justhan mä sanoin :"ikinä en halua hänen kanssaan edes kaveerata, mutt kyllä mä moikkaan jos nähdään. "
Tuo on tosi... Varsinkin jos se toinen osapuoli vielä elättelee toiveita yhteenpaluusta, niin ei kannata kaveerata. Tuosta mä olen samaa mieltä, mutt tervehtimenen saattaa olla ihan niukkuudessaan vain nyökkäys. Kuitenkin osoitus ett olen huomannut sinut, mihinkään enempään ei ole kiinnostusta... jos en kerta muuta kontaktia ota.
-"Niin no,mä kirjoitin ihan mun itseni kohdalta, miten mulle on tärkeää saada ns. pöytä puhtaaksi." ...ja elämä jatkuu ilman äksää, kuten näkyy!
- Ulkonäkö-on-kemia
Tervehtiminen riippuu ulkonäöstä. Naiset ei tervehdi rumia miehiä, ei vaikka olis naapuri. Komeille miehille naiset tervehtii ja hymyilee aina.
- xcbdfgrt
Näin on. Tällaista rumaa miestä ei edes katsota kohti, ettei vaan joutuisi vastaamaan tämän otuksen tervehdykseen.
- mansikkakakkua
Perus kohteliaisuus sääntöihin kuuluu tervehtiä toisia ja tervehdykseen voi/kuuluu aina vatata; vaikka ett ikinä olisi ennen ihmistä nähnytkään.
Pienin tervehdyksen tapainen vastaus on pelkkä nyökkäys... eli olet huomioinut toisen, ja ilmaiset sen yksinkertaisesti nyökkämällä.
Ei hyvät käytöstavat sulle mitään maksa, mutt hyötyä niistä on aina ett osaat käyttäytyä kohteliaasti.
Niin mun Pappani jokus mua opetti jo alle kouluikäisenä... kun en paljon puhellut (puhevikani tähden) ... pelkkä nyökkäys ja niiaus riittää, olet tervehtinyt silloin puhumatta, kohteliaasti!- PalstaTrolli
Kohteliaisuussäännöt eivät koske naisia.
- torvelot
PalstaTrolli kirjoitti:
Eikä miehiä.
- mansikkakakkua
Iltaa kummallekin... ! =)
- ymmärränköhän
PalstaTrolli kirjoitti:
Epäkohtelias henkilö voi olla mies tai nainen. Ilmiö kun ei riipu sukupuolesta, vaan luultavasti omituisista kotioloista. Varmaan pitäisi suhtautua epäkohteliaisiin säälivästi.
Niillä on päässä vikaa.
- kaikillaoikeusiihen
Minä tervehdin niitä keitä minä haluan, jos joku siitä loukkantuu etten tervehdi niin se ei ole minun vikani.
Kyllä kaikki terveet ihmiset ymmärtävät että olet autisti. Ei siitä kukaan loukaannu että olet vähän erilainen.
- Tapakouluttaja
Hyvänpäiväntuttuja ja jopa pelkkiä kasvotuttuja kuuluu tervehtiä tavattaessa AINA, mieluiten vielä selkeästi ja kuuluvasti. Tämä lähtee mielestäni ihan infantiilitason kotikasvatuksesta.
Jostain syystä se on kuitenkin meille suomalaisille ja eritoten lisääntymisikäisille suomalaisille naisille vaikea taito.
- noawnswwer
Varsinkaan typeryksiä ei kannata moikkailla, katsot eri suuntaan ja et ole huomaavinasi.
Jos joku soittaa niin et vastaa.- hyvinomaehtoinen
Niin on toimittu.
Montunlaidalle vaan.
Mietin, että mitä se koittaa sillä osoittaa tai saavutta. Yleensä paras tapa on jatkaa ystävällistä tervehtimistä, vaikkei toinen vastaisikaan mitään. Tehflon. Ei mua nimittäin kiinnosta kovin monen mököttäjän mietteitä lähteä kaivelemaan. Pitäkööt mieluusti ominaan.
Jonkin aikaa sitten jouduin istumaan työpalaverissa, johon osallistui maakunnan taatusti typerimmät ihmiset. Voi luoja sentään, kun toisten ihmisten asioihin pitäisi päästä puuttumaan, vaikkei ne liikuta itseä ja omaa työtä kuin vahvan kateuden verran. Asiassa pysymisestä ei tullut mitään, kun "miksei Liisa, viiden pienen lapsen äiti ja miehensä omaishoitaja voi tehdä kans joskus peräkkäin kahta vuoroa, ja toisaalta ei se Liisa tarvi niin paljoa töitä, kun minäkin saan vain 5 tuntia enemmän ylitöitä kuin se, saahan se vaikka mitä tukiakin kun on 5 lasta ja mä vaan asumistukea ja koirasta ei saa mitään, ja viime viikollakin se jätti puoliksi syödyn jugurttipurkin tiskipöydälle kun piti niin kiireellä muka töihin alkaa, se tiskipöytä pitää aina siivota eikä sinne saa mitään jättää..."
Siinä taas ajattelin, että joillakin ei yksinkertaisesti ole kapasiteettia kouluttautua, hankkia sivistystä ja viisastua, ja siinähän ovat kaltaistensa parissa pitämässä huolta juurikin siitä, että kuralammikossaan pysyvät kun sinne toistensa päitä vuoroon painavat. Sen palaverin jälkeen tunsin syvää Rakkautta kaikkia omia hyviä työkavereitani, ystäviäni ja leppoista elämääni kohtaan.
Niin että HYVÄÄ HUOMENTA! :)No hyvää huomenta. Sehän on kiva varmaan kun piirinkunnan tyhmimpien muuten niin ihana elämä katsos on kiinni yogurttipurkista pöydällä. Toisilla työpaikasta....suhteellista.
Dissident kirjoitti:
No hyvää huomenta. Sehän on kiva varmaan kun piirinkunnan tyhmimpien muuten niin ihana elämä katsos on kiinni yogurttipurkista pöydällä. Toisilla työpaikasta....suhteellista.
No työpaikoista ja työtunneista siinä oli perimmiltään kysymys. Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla ammentaa. En koskaan ikinä missään enkä milloinkaan ole noin selvästi nähnyt syytä siihen miksi joku porukka on ALEMMAN TASON työntekijöitä. Ne tosiaan ihan itse pitävät huolen siitä, että kaikki kyykkää. Ei sen väliä, kunhan kukaan muukaan ei taatusti saa... Ja pitää kuulemma olla kiitollinen että työnantaja tarjoaa edes niitä töitä, ovat kuulemma etuoikeutettuja ja muuta sontaa... siis ihan AT-työntekijän itsensä suusta. Siinä sai porukka sen minkä ansaitsikin ja mitä pyysi.
Ei ollut ihan mun vakihommiini kuuluva juttu. Mutta teki vaikutuksen. KAMALAA.
Yksi huoli tässä on, jotkut tuollaiset kuralammikkoasukit onnistuvat imuttelemaan itsensä työnjohtoon.LinerT.2 kirjoitti:
No työpaikoista ja työtunneista siinä oli perimmiltään kysymys. Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla ammentaa. En koskaan ikinä missään enkä milloinkaan ole noin selvästi nähnyt syytä siihen miksi joku porukka on ALEMMAN TASON työntekijöitä. Ne tosiaan ihan itse pitävät huolen siitä, että kaikki kyykkää. Ei sen väliä, kunhan kukaan muukaan ei taatusti saa... Ja pitää kuulemma olla kiitollinen että työnantaja tarjoaa edes niitä töitä, ovat kuulemma etuoikeutettuja ja muuta sontaa... siis ihan AT-työntekijän itsensä suusta. Siinä sai porukka sen minkä ansaitsikin ja mitä pyysi.
Ei ollut ihan mun vakihommiini kuuluva juttu. Mutta teki vaikutuksen. KAMALAA.
Yksi huoli tässä on, jotkut tuollaiset kuralammikkoasukit onnistuvat imuttelemaan itsensä työnjohtoon.On kai niitä ollut aina. Nyt vaan kaikki tiivistyy kun porukka vähenee.
Itse koitan ravistella ne mielestäni ja keskittyä oman homman tekoon. Ja kun kysytään sanon suoraan, vaikkei sillä mitään merkitystä olisikaan. "Lipilipiporukkaa" on aina jossain. Urakkakilpailutus muuten erottelee nekin hyvin. Ne nousee kivasti pintaan. Hyvä työjohtaja osais siivilöidä ne pois.Dissident kirjoitti:
On kai niitä ollut aina. Nyt vaan kaikki tiivistyy kun porukka vähenee.
Itse koitan ravistella ne mielestäni ja keskittyä oman homman tekoon. Ja kun kysytään sanon suoraan, vaikkei sillä mitään merkitystä olisikaan. "Lipilipiporukkaa" on aina jossain. Urakkakilpailutus muuten erottelee nekin hyvin. Ne nousee kivasti pintaan. Hyvä työjohtaja osais siivilöidä ne pois.Ihan totta, joka paikassa on omat ongelmatyyppinsä. Joskus ne on enemmän pinnalla, joskus vähemmän. Olen aika herkästi itse ollut vaihtamassa paikkaa, jos näyttää siltä että työpaikan ilmapiiri on huono eikä sille ole luvassa parannusta.
Työnjohdostahan paljon onkin kiinni. Joissain paikoissa on kannattavaa antaa idioottien tapella keskenään, silloin eivät voi ajaa omia etujaan ;)LinerT.2 kirjoitti:
Ihan totta, joka paikassa on omat ongelmatyyppinsä. Joskus ne on enemmän pinnalla, joskus vähemmän. Olen aika herkästi itse ollut vaihtamassa paikkaa, jos näyttää siltä että työpaikan ilmapiiri on huono eikä sille ole luvassa parannusta.
Työnjohdostahan paljon onkin kiinni. Joissain paikoissa on kannattavaa antaa idioottien tapella keskenään, silloin eivät voi ajaa omia etujaan ;)Niin. Työjohdolta usein puuttuu juuri sen "työn johtamiseen" tarvittava muna. Koitetaan vaan selvitä näillä mitä on ja työnnetään pää pusikkoon.
Siitä tuli mieleen, että lähden sun toiseen viestiin vastaamisen jälkeen ulos. Traktorihommia.Dissident kirjoitti:
Niin. Työjohdolta usein puuttuu juuri sen "työn johtamiseen" tarvittava muna. Koitetaan vaan selvitä näillä mitä on ja työnnetään pää pusikkoon.
Siitä tuli mieleen, että lähden sun toiseen viestiin vastaamisen jälkeen ulos. Traktorihommia.Huonoimmilta esimiehiltä puuttuu nöyryys. Sellaiset kuvittelevat olevansa töissä palveltavina, vaikka niiden pitäisi palvella työntekijöitä.
Ens keväänä sä kasvatat sen pensasaidan takaisin. Se on kuin jokin kirkas salama, joka valaisee sulle että se on just sitä mitä sä haluat... >:-)LinerT.2 kirjoitti:
Ihan totta, joka paikassa on omat ongelmatyyppinsä. Joskus ne on enemmän pinnalla, joskus vähemmän. Olen aika herkästi itse ollut vaihtamassa paikkaa, jos näyttää siltä että työpaikan ilmapiiri on huono eikä sille ole luvassa parannusta.
Työnjohdostahan paljon onkin kiinni. Joissain paikoissa on kannattavaa antaa idioottien tapella keskenään, silloin eivät voi ajaa omia etujaan ;)"Työnjohdostahan paljon onkin kiinni. Joissain paikoissa on kannattavaa antaa idioottien tapella keskenään, silloin eivät voi ajaa omia etujaan ;)"
.. Jossain paikoissa TyönAntaja/TyönJohto harjoittaa Tarkoituksellisesti just Hajoita&Hallitse Taktiikkaa.. Aivan Hirrrveetä touhua.. NeverEver enää sellaiseen IlmaPiiriin.. ;PLinerT.2 kirjoitti:
Huonoimmilta esimiehiltä puuttuu nöyryys. Sellaiset kuvittelevat olevansa töissä palveltavina, vaikka niiden pitäisi palvella työntekijöitä.
Ens keväänä sä kasvatat sen pensasaidan takaisin. Se on kuin jokin kirkas salama, joka valaisee sulle että se on just sitä mitä sä haluat... >:-)No siis pitäis katsoa, että työntekijät tekee myös työnsä. Sitä tarkoitin.. mutta pitäähän sekin sen hoitaa, että työtä voi tehdä, ettei jää työkaluista yms. homma kiinni.
No jää mulle pensasaitaakin, mutta tohon revityn kohdalle ei enää tule. Se on lauta, aita. Ja pätkin sen jäljellejäävänkin matalaks. Muutamaan vuoteen ei tarvii kuin häpsiä muutama oksa pois.NuuskaMuikkune kirjoitti:
"Työnjohdostahan paljon onkin kiinni. Joissain paikoissa on kannattavaa antaa idioottien tapella keskenään, silloin eivät voi ajaa omia etujaan ;)"
.. Jossain paikoissa TyönAntaja/TyönJohto harjoittaa Tarkoituksellisesti just Hajoita&Hallitse Taktiikkaa.. Aivan Hirrrveetä touhua.. NeverEver enää sellaiseen IlmaPiiriin.. ;PTurha vinkua, jos lähtee sellaiseen mukaan.
LinerT.2 kirjoitti:
Turha vinkua, jos lähtee sellaiseen mukaan.
.. Aika Tyhmä&Yksinkertainen kommentti.. Enkä jaksa lähteä järmäämään.. Maalaisjärjen ja yksinkertaisten asioiden rautalankavääntö on muutenkin TodVäsyttävää touhua.. Luulis, että suurin osa tajuaa Yksinkertaiset asiat muutenkin.. ;P
.. Aika Tyhmä&Yksinkertainen kommentti.. Enkä jaksa lähteä järmäämään.. Maalaisjärjen ja yksinkertaisten asioiden rautalankavääntö on muutenkin TodVäsyttävää touhua.. Luulis, että suurin osa tajuaa Yksinkertaiset asiat muutenkin.. ;P
Ja joka kerta lähdet siihen mukaan...
LinerT.2 kirjoitti:
Ja joka kerta lähdet siihen mukaan...
.. No joo.. Sellasta se välillä On.. ;D.. Mut ei se ole mikään syy näytellä T&Y.. Edes sen takia.. ;P
.. Ja jotkut (monet) vielä Oikeasti ajattelevat esim. tästäkin asiasta noin, kuin sanoit.. Itsekkyyttään&Itsepetosteluaan ja/tai T&Y:taan.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. No joo.. Sellasta se välillä On.. ;D.. Mut ei se ole mikään syy näytellä T&Y.. Edes sen takia.. ;P
.. Ja jotkut (monet) vielä Oikeasti ajattelevat esim. tästäkin asiasta noin, kuin sanoit.. Itsekkyyttään&Itsepetosteluaan ja/tai T&Y:taan.. ;P.. Itseasiassa.. Noi asiat on aikalailla SamojaAsioita.. PieniäEroja Voi löytyä.. Siis "ja/tai" tekstissä esiintyvät termit.. ;P
.. Ja jotkut (monet) vielä Oikeasti ajattelevat esim. tästäkin asiasta noin, kuin sanoit.. Itsekkyyttään&Itsepetosteluaan ja/tai T&Y:taan.. ;PSun ei tarvi näytellä. ;P (!)
LinerT.2 kirjoitti:
Sun ei tarvi näytellä. ;P (!)
.. Nyyh.. IlkeeMuidu.. Juuri tuollaisia (monet) Naiset AinaOn.. ;D
.. Nyyh.. IlkeeMuidu.. Juuri tuollaisia (monet) Naiset AinaOn.. ;D
Oot näköjään alkanu käyttään pillunnuolenta-hymiön kanssa vuoroon tuota munanlipitys-hymiötä. Oot toki aina mainostanut suvaitsevaisuuttasi... ;D o=8
Minä en välitä vaikka ei tervehditä, en tarvitse tervehdyksiä.
- Totuuss
Tervehdin aina kaikkia naisia kaupassa myyjää ja tuossa alaovellakin olen avannut ovia kakkoskerroksen naiselle monta kertaa. Eivät ne silti huomaa minua eikä ne pyydä treffeille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli636915Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo672965- 1692748
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn4122387Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html341993Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast421824- 731494
Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k2701469Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1231429- 1051428