Tulipa tässä mentyä naimisiin Thaimaalaisen naisen kanssa. Yhden tuttavan vaimon sukulainen. Ihan ok näköinenkin vielä. Naittivat meitä heti kun tyttö saapui Suomeen ja minä hölömö retkahdin.
Mukavaahan meillä oli ja kukapa keski-ikäinen mies ei olisi mielissään nuoren naisen huomiosta.
No hän muutti luokseni asumaan ja päätimme mennä vihille saadakseni hänet pysymään täällä. Bangkok kun ei tarjoa muuta kuin sitä yhtä työtä kouluttamattomalle naiselle.
Sovimme maahanmuuttajan koulutukseen menosta, kieli pitää opetella ja sen jälkeen hankkia koulutusta. Innostusta riitti, koulutuksia tutkitttiin,
Onnellinen hääpäivä, kivat pienet juhlat. Oli kivaa, kunnes koitti arki. Parin kuukauden päästä tuli oleskelulupa ja sitten sa alkoi:
Eipä ole mimmiä paljon näkynyt, painelee kavereidensa kanssa missä millonkin ja sain vielä selville että tämä "vaimoni" työskentelee Thai-hierojana. Että semmosta. Ihmettelenkin mistä rahat riittää kun ei voi saada Kelan tukia. Asuntoni avaimet otin pois, tästä kämpästä ei tehdä hieromalaitosta. kun olen työmatkalla.
Olen vaan miettinyt pitäisikö käydä nöyränämiehenä poliisin juttusilla? Tytöllähän ei ollut muuta syytä liittoon kuin saada oleskelulupa. Onneksi tämä on nyt vain vuodeksi. Taidan ottaa eron.
Thaimaalainen vaimo - hölömön tarina.
Hölömöläinen
14
391
Vastaukset
- ChinaDragon
EN KYLLÄ YMMÄRRÄ MIKSI JOKU HALUAISI USKONNOSTA ITSENSÄ LIIAN VAKAVASTI SAASTUTTANEEN HENKILÖN AVIOPUOLISOKSEEN.!
- TUTTELIN_TUURE
Täällä Helsingissä noista suomiakoista jotka ovat päätyneet muslimin vaimoksi näkee ensi silmäyksellä se muslimi oli ei viimeinen vaan ainoa vaihtoehto.
Palstan sika-amalialla sama juttu, mielisairashan se on ja todennäköisesti erittäin vastenmielisen näköinen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?994444- 272365
- 2002169
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1082164PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4001870- 1691483
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001269Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321065Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79850