Kirjeenvaihtokaveri hakusessa

sari-r

Olen pian viisikymppinen nainen. Sinun iälläsi tai sukupuolellasi ei ole merkitystä.

9

275

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • closed_case

Itse olen mies, 01/70... eli siis reilui 2v kun täytän 50v. Olen elänyt aikaa kun ei ollut nettiä, ei kännykkää... jos olisi aikanaan nuorena-aikuisena ollut kännykkä, niin olisi varmaan ollut ihmissuhteen aihio josta olisi voinut saada jotain.

Arvoisa ap. lyön miljardista vetoa, että vaikka toinen ihminen olisi mitä vain, niin se ei haitta... ei tietenkään jos se toinen ihminen ei hengotä vastapuolen kanssa samaa ilmaa samassa huoneessa. Kun menet kylälle ulos ja kävelet jalkakäytävällä ja vastan tulee sata ihmistä, niin aivan sata varmaan et kohtaa yhtään ihmistä johon haluaisit tutustua sen paremmin... ihmiset ovat sinusta ohi parissa sekunnissa ja sinua ei paskanväliä haittaa mikään kunhan ne eivät tule puhumaan sinulle mitään.... sinua paskat kiinnostaa mikään.....

Netissä kuka vaan voi sanoa itsestään mitä vaan.... kun juttu etenee kirjoittamiseen sähköpostissa, niin ei tarvi kuin vikko, niin ei kuulu mitään... ja kuka allkaa oikesti kertomaan mitään. itsestään. Tyhmää edes vastata pyyntöön mailista....

Se on aivan taivaan tosi, että jos kukaan ei saa suutaan auki livessä asiallisesti, niin turha sitä on muutenkan alkaa jututtamaan.

• sari-r

Olet siinä oikeassa, että vastaantuleva ihminen paskat mua kiinnostaa.

Joskus olen jotain kirjoitellut ihmisten kanssa, se mitä sanottavaa niillä on ollut, on kiinnostanut. Ei siis se, kun suu käy, vaan se, kun aivot käy ja käsi näpyttelee sen näytölle. Jotenkin uskon, että ihminen on aidoimmillaan silloin, kun tämä kirjoittaa.

Saatan olla myös väärässä, olen sitä helvetin usein ja viime aikoina yhä enenevissä määrin.

Näet muuten 50-vuotispäiväsi puolta vuotta ennen minua, sikäli kun Korean sekä USA:n ohjukset paikoillaan pysyvät.

• Case_closed

Sotahan ratkoo kaiken, ei tarvi sitten enää miettiä maailman kipua

• sari-r

Omakin saattaisi jäädä sivuseikaksi.

• Closed_case

Niin se voi olla. Asiat on vaikeita ja niiden kertominen lähellä olevilli on vaikeaa tai se, että pyydät toista että hän kertoo sinulle asioita saatika että kysyt toiselta jotain vaikeaa asiaa tai pyydät että sinulta kysytään vaikeita..... saati että se ihminen ei ole sinulle edes tuttu tahi edes lähellä, vaan kirjoitat sähköisesti näkemättä koskaan edes toisen käsialaa..... luottamuksen saaminen ja sitä kautta edes kaveruuden on tosi vaikeaa.....

Case is closed

• sari-r

Yritin jotain jo aiemmin tähän vastata, mutta eipä tämä posti/kone/ohjelma/joku muu toiminut.
      Ihmiset olemme erilaisia, toisille asioiden kertominen niistä puhuminen on vaikeampaa, kuin toisille.

Itselläni on kirjeenvaihtoystäviä, en heitä ole nähnyt, enkä tule näkemään. Eräs heistä on ollut jo lähes 30 vuotta. Uskon, että tunnemme toisemme aika hyvin, eikä ole monta asiaa, joista en hänelle voisi puhua. Arvostan häntä varmasti enemmän, kuin yhtäkään toista tuntemaani ihmistä.
      Pidän itseäni avoimena, mutta myös sulkeutuneena, varsinkin läheisessä kontaktissa.

Case can be closed By you if you say so, it's your call. Wishing you all the best though

• Case_closeds

Eipä tässä ole mahdollisuutta suojatumpaan keskusteluun, niin ei voi testata toisen reaktioita ja luetun ymmärtämistä vaikka mieli tekisikin. Onhan omaikäinen ihminen tietyllätapaa aina eri kuin eri·Ikäinen....

Se on vaan huono, ei asioita jutella julkisuudessa tai myöhemmin vuodeta kaikelle kansalle jos joku menee oieleen...

Eli näihin sanoihin goodbye ja näkemiin

• sari-r

Hmmm, eipä se tarkoitus tällä palstalla ollut niitä ns kirjeitä vaihtaakaan - lähinnä katsoa, onko jollain siihen kiinnostusta, ja siitä mahdollisesti edetä.
      Luetun ymmärtämisestä puhuit, olen monesti huomannut, että olen jotenkin liian suoraviivainen ja otan monet asiat todesta, vaikka ne olisi pitänyt ottaa toisella tapaa. Siinäkin olemme ihmiset erilaisia.
      Laitan meiliosoitteen, johon halutessasi voit kirjoittaa ja vaikka stedata niitä reaktioita tai mitä sitten mielessäsi onkaan.
      freespirit ÄT luukku.com
      Jos et kirjoita, sitten et kirjoita, mutta mahdollisuus sinulla siihen on.
      Bye for now or forever.

• Anonyymi

Olen 52v mies Lahdesta ja olisi kiva saada kirjeenvaihtokaveri ja sitä kautta tutustua paremmin.yt.kim Jäntti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      129
      4086
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      323
      2096
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1831
    4. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1790
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      106
      1750
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      439
      1691
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      453
      1544
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      53
      1302
    9. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1276
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      452
      1256
    Aihe