Raitis mies ei tapaa naisia ja jää lopulta perheettömäksi. Hän viettää loppuelämänsä yksinäisenä poikamiehenä.
Viinamäen mies bailaa nuorena naisten kanssa ja lopulta sitten perustaa yhden heistä kanssa perheen. Vanhana miehenä hän ehkä leikkii lastenlastensakin kanssa.
Nämä asiat kannattaa pitää mielessä kun teini-ikäisenä tekee valintaa siitä alkaako juomaan normaalisti muiden mukana viinaa vaiko valitsee raittiuden ja yksinäisyyden.
Raitis jää perheettömäksi
14
283
Vastaukset
- crux
Ainakin tämä pätee niihin jotka olivat viinamäen miehiä vaikkapa 90-luvulla. He joivat, tutustuivat, pariutuivat ja nyt elävät rauhallista perhe-elämää pihalla lehtiä haravoiden. Enää ei sekään oikein toimi kun naiset ovat onnistuneet demonisoimaan ja lähes kriminalisoimaan baarissa tutustumisen.
- Yksinäinen.mies
Joo niin se menee. Kaverini joka ryyppää usein on aina seurustellut ja saanut kaksi lasta tehtyä. Minä en juo usein ja naiset ei sitten huomaa minua koska olen porukan hiljaisin ja kun yritän jutella naisille niin nainen meneekin sen luokse joka on helvetin kännissä ja yrittää sitä sitten iskeä.
Tuo voi hyvinkin olla menneiden vuosikymmenien asioita. Voi asiassa silti paljonkin olla perää. Alkoholi tekee ikävistä ihmisistä mukavampia.
Tänään scrgn niksilaboratoriossa testataan ja havainnollistetan alkoholin vaikutusta ihmiseen. Lähtötilanteessa ollaan vasta maistettu illan ensimmäistä annosta ja liikenneturvallisuuden nimissä ripustettu auton avain naulaan.- viinamäki77
Niin. Itse pariutumisikäni koin 90-luvulla ja 2000-luvun alussa. Silloin ainakin ilman viinaa jäi yksin. En tiedä onko asia enää niin.
- RAIMONPALVOJA
Jos noin kovasti tekee mieli viinaa, eikä sieltä AA-kerhosta sitä naista löydy, silloin kannataa käydä vielä ryyppäämässä kaikki loputkin vaatimukset elämästä pois ja tulla sitten takaisin ja alistua nöyrästi Allahin tahtoon, siihen että sinut on säädetty sinkuksi. Allahin tahtoon sinä alistut,itket ja alistut tai tapat itsesi ja silti alistut!! ALLAH kun sanoo ja määrää jollekin miehelle SINÄ OLET SINKKU sinä myös olet sinkku!!!!!!!
Monestihan on myös käynyt niin, että viinamäen mies on ryypännyt vaimon, lapset ja talonsakin ja sitten itku kurkussa tilittää lähipubin tiskillä, miten elämä on epäreilua, kun ei lapset pidä yhteyttä.
- ex-raitis3
Näin monesti käy, mutta sillä viinamäen miehellä kuitenkin on ollut perhe ja lapsiakin.
Raitis mies ei lapsia ole saanut vaan on yksin kotona. - läheltänähnyt
ex-raitis3 kirjoitti:
Näin monesti käy, mutta sillä viinamäen miehellä kuitenkin on ollut perhe ja lapsiakin.
Raitis mies ei lapsia ole saanut vaan on yksin kotona."Raitis mies ei lapsia ole saanut vaan on yksin kotona. "
Yksin se on viinamäen mieskin perheen lähdettyä. Tosi yksin.
Kyllä ukkoseni on aina raistis ollut eikä tupakoi . Minä se jouduin tehdä muutos elämässä enkä vain raittiuden takia vain lapsien takia. Haluan elää pitkää ja osata auttaa lapsiani.
Lopetin alkoholin ja tupakin eli siis miten elämä voi olla raittiimpia kun haluaisin viedä puhdasta ilmaa hengittää
- ukkoheppu60v
Arka mies ei saa kaunista vaimoa.Ei miehen vaatimukset ole naisista niin ihmeellisiä.Ole siisti,pese hampaasi,ole kohtelias,jos voit opettele tanssimaan perustansseja.Ryhdikäs avoin käyttäytyminen toimii aina.Ei tarvitse olla erityisen komea mutta reipas ja iloinen voi olla.Itseään pitää arvostaa.Kun juttelee naisten kanssa toimi niin että nainen puhuu ja sinä enemmänkin säestät häntä.Kyselet mukavia naista kiinnostavia asioita.Muista hymy ja positiivinen olemus.Kyllä pikkuhiljaa alkaa tulla kikkelillekin töitä.
- ex-raitis3
Ukkoheppu on iästä päätellen elänyt ihan toista aikaa. Ei nykyään mitään tanssiravintoloita enää ole jossa perustansseja tanssitaan. Jossain voi vielä muutama tanssilava olla.
Ja se raitis mies ei edes pääse juttelemaan naisten kanssa. Kyllä ne juttelutilaisuudetkin tulevat siellä baarissa ryypätessä ollessa.
- eijuoppojamiehiä
Sata aloitusta samasta asiasta. Olisin voinut tehdä niitä jatkuvasti aiheesta raitis nainen ei saa miestä.
Miehet ei tykkää raittiista naisesta koska sellainen on miehen mielestä tylsä. - 42v-sinkkumies
No niin tässä on käynyt. Sinkkuna ollaan kun en jaksa ryypätä ja hillua baareissa. Ei naisia tapaa missään muualla kuin baareissa eikä minua baarit kiinnosta. Netissä oon yrittänyt mutta ei naiset vastaile.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli636885Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo672945- 1692738
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn4052372Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html341973Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast421824- 731494
Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k2661449- 1051418
Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1201403