Ostin talvitakin

PieniEpäilyOn

Näin viikolla kaupassa takin. Sovitin, sopi hyvin. Nyt mietin mikä merkki kyseessä. Niskan kohdalla lukee BUSH. Talvitakki bush haulla löytyy naisten talvitakkeja. Ei kuitenkaan sitä kuvaa ole löytynyt joka on mun bush takki. Saako mies käyttää naisen talvitakkia. Tunnistaako jostain seikasta onko takki naiselle vai miehelle? Takkini näyttää silmissäni miesten takilta.Raamattu sanoo että mies ei saa naisen vaatteeseen pukeutua, ymmärtänytkö olen sen oikein?En ole 100pros varma lähellekään ostinko miesten takin.Olin väsynyt viime torstaina ja halusin vaan jonkun takin.Takki on painava.Naisilla kevyet talvitakit yleensä? En ole yhtään homosseksuaali hömötiainen .

20

797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun olet takin ostanut, käytä sitä ihan hyvillä mielin.

• Obadja151cm

Onko homostelu synti? Kyllä vai ei?

• Obadja151cm kirjoitti:

Hömötiaisilla vai? En yhtään tiedä. Vieläkö radiossa on se Luontoilta,sieltä voisi kysyä?

• ojhopju
        Obadja151cm kirjoitti:

Tottakai homostelu on syntiä Raamatun mukaan.

Nyt oli vaan kyse siitä, että mitäs jos mies osti vahingossa naisten takin - no kuka sitäkin vahtaa?

Nykyään naisten ja miesten takit näyttää ihan samanlaisilta - PAITSI miesten takkien povarissa on yleensä taskut molemmin puolin, naisilla ei, koska heillä on oletettavissa aina käsilaukut, mihin pistää tavarat, miehillä vain rintataskut.

• ojhopju kirjoitti:

Nyt oli vaan kyse siitä, että mitäs jos mies osti vahingossa naisten takin - no kuka sitäkin vahtaa?

Nykyään naisten ja miesten takit näyttää ihan samanlaisilta - PAITSI miesten takkien povarissa on yleensä taskut molemmin puolin, naisilla ei, koska heillä on oletettavissa aina käsilaukut, mihin pistää tavarat, miehillä vain rintataskut.

Joo. Siis aina tätä samaa. Jos kysytään Jumalalta onko homostelu synti, niin vastaus voisi yllättää niin, että lennät perseellesi.

Täällä on usein mahdoton löytää muuta kuin naisten kuteita. Mutta ei ole tullut mieleen ostaa naisten päällysvaatteita/housuja muuten kuin jos ne sopivat neutraalisti päälleni. Tapa on onnistunut, eikä moitteita ole näkynyt.

• Käki.kukkuu
        ojhopju kirjoitti:

Naispappeus on kassa syntiä samoin kuin naispiispat.

• Jos kerran tykkäät ja se sopii sinulle, niin siitä vaan. Lämmintä vaan päälle kylmiin keleihin. Eikä se takki ole naisen takki, jos se kerran on sinun ja olet mies.

• jkgihiojop

Kerran lainasin mieheni takkia, niin siitä tietoinen toinen mies ihmetteli tosi paljon kuinka kuljen mieheni takissa. Hän oli syvästi närkästynyt asiasta, enkä enää sen jälkeen ole tohtinut mieheni takkia lainata.

• Miksi hän närkästyi siitä, että lainaat miehesi takkia?

• Miksi antaa jonkun närkästymisen estää itseä toimimasti siten kuin haluaa?

• Eerikatässämoi kirjoitti:

Miksi antaa jonkun närkästymisen estää itseä toimimasti siten kuin haluaa?

Just noin, ihan uhallakin sama takki joka päivä päälle ja kyseiselle valittajalle sanoo, että
        "Mitä se teille kuuluu! Opetelkaa edes käyttäytymisen aakkoset hyvä herra!"

• Asiaa.seuraava

Napituksesta sen huomaa.
      Jos on vetoketju, vaate sopii kaikille sukupuolille.

• Jos takki näyttää hyvältä päälläsi ja on sopiva, niin mikä siinä. Takkiko takki.
      Ethän kuitenkaan mekkoa ostanut. ;-)

• tarkkanakuinporkkana

En minä kyllä löytänyt talvitakki BUSH haulla mitään naisten takkeja. Löysin sillä kyllä miesten takkeja joiden merkki on Bushwick ja sitten Nimbus merkkisiä talvitakkeja jotka ovat ulkoilutakin tyyppisiä ja hyvin unisex-mallisia.

Jos takki ei ole vaaleanpunainen, siinä ei ole esim. rusetteja, tikkunekkuja ja sydämiä tai muuta tyttömäistä niin ihan ok että käytät sitä.

• Eikö mies voi käyttää vaalean punaista?

• tikkunekkutyttömäistä

Ei. Eikä vaatetta jossa on tikkunekun kuvia.

• Eerikatässämoi kirjoitti:

Eikö mies voi käyttää vaalean punaista?

Jaa. Mulla on päälläni värikkäitä shortseja ja T-paitaa. On punaistakin, näkyvyydenkin takia, koska kuljen fillarilla liikenteessä. Ja monella miehellä näkyy olevan aika hempeitä värejä kuteissaan.

• torre12 kirjoitti:

Jaa. Mulla on päälläni värikkäitä shortseja ja T-paitaa. On punaistakin, näkyvyydenkin takia, koska kuljen fillarilla liikenteessä. Ja monella miehellä näkyy olevan aika hempeitä värejä kuteissaan.

Miehestähän se riippuu mitä päälleen pistää. Itse pidän väreistä ja minulla ei ole mitään vaikeutta ajatella joitain väriä ihmisen päälle sukupuolesta riippumatta. Vaikka meillä onkin aika tiukassa sininen poikaväri ja vaaleanpunainen tyttöväri ja keltainen neutraaliväri vauvojen väreissä :)
        Vaalean punainen paita, pinkki paita, monelle miehelle se väri sopii loistavasti , eikä vie taatusti miehisyydestä piiruakaan.

• Terapeutti

Kohdallasi kyse on latentista (piilevästä) taipumuksesta transseksuaalisuuteen tai transvestiittiseen käytöksen. Taipumus ilmenee usein eli tulee julki ensimmäisen kerran usein juuri stressin tai kovan fyysisen väsymyksen yhteydessä, jolloin julkista käyttäytymistä kontrolloivat aivojen osat saattavat tilapäisesti kytkeytyä pois päältä jolloin transseksuaalinen tai transvestiittinen identiteetti nousee latentista dominoivaksi osaksi ihmisen persoonallisuutta.

Tilanne voi joissain ihmisissä aiheuttaa voimakasta ahdistusta esiintyessään ensimmäisen kerran. Muita mahdollisia seurauksia ovat voimakkaat epävarmuuden tunteet, voimakas kieltäytyminen tunnustamasta latenttia identiteetin osaa ja ei-loogiset ajatusrakennelmat, joilla ihminen yrittää perustella itselleen muuttunutta identiteettiään. Muita reaktioita saattava olla seksuaalinen kiihottuminen ilman varsinaista stimulanttia sekä erilaiset identiteetin häiriöt.

Mitä nopeammin ihminen sopeutuu tilanteeseen ja mitä paremmin hän hyväksyy taipumuksen osaksi minuuttaan, sitä vähemmän mielenterveydellisiä ongelmia taipumus yleensä aiheuttaa ihmisen psyykessä. Taipumuksesta olisi myös hyvä kertoa mahdollisimman varhaisessa vaiheessa ihmisen lähipiirille, mikä auttaa paitsi ympäristöä myös ihmistä itseään hyväksymään uuden identiteetin aiheuttamat muutokset omassa käyttäytymisessään ja auttaa sopeutumaan kokonaisvaltaisesti uuteen tilanteeseen.

• Hopsistapussiin

Ja höpöhöpö Terapeutti. Voi toki joissain tapauksessa olla kuten sanot, mutta usein on yks ja hailee kumman sukupuolen joku vaatekappale alunperin on. Olen mumoikäinen pieni nainen, joka vuosikymmeniä on ostanut vaatteita lasten osastolta. Muutama viikko sitten ostin poikien takin, koska hinta ja koko olivat juuri sopivat. Minkäänlaista ongelmaa en ole tästäkään ostoksesta saanut aikaan, kuten en kymmenistä aiemmista. Nykyisin sukupuolten vaatteet ovat suurelta osin samanlaisia, toista oli puoli vuosisataa sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7284
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      42
      5033
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      91
      3127
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      44
      2204
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      20
      2071
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2003
    7. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      17
      1757
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1651
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      14
      1633
    10. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      18
      1381
    Aihe