Tatuoinnit on rumia

47u34et

Miksi niitä otetaan ? Kun muillakin on. Ja leimaavat rikolliseksi . Vankiloissa tatuoinnit on yleisiä.

27

1909

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • y5yet

      Työnsaanti tatuoituna on vaikeampaa.

    • Nytsejärkikäteen

      "Miksi niitä otetaan" ootko jotenki tyhmä vai esitätkö vain tyhmempää mitä olet? Sama ku mä tulisin sulle sillei "miks sulla on toi paita, se on ruma" luulisin et siin vaihees sua ei kiinnostais pätkääkään onks se paita ruma jonkunmielestä, koska sinä TYKKÄÄT siitä. Vastaus kysymykseesi on jotkut ihmiset tykkää tatuoinneista, ne on taidetta suoraan iholla. Anna jokasen näyttää siltä miltä itse haluaa, äläkä heti tuomitse.

      • EiHaittaaMinuaYhtään

        No eihän niistä kuvista monikaan taidetta ole, siksi ne ovatkin niin rumia.
        Voi toki suuressa maailmassa olla jokunen varsin taidokkaasti tehty tatuointi, mutta en ole nähnyt iholla luonnossa kenelläkään sellaista.

        Tietysti jos joku pitää sitä omalla ihollaan olevaa teelmää taiteena, niin siitä vaan. Se on jokaisen oma asia.


      • Nytsejärkikäteen

        En verrannut vaan laitoin esimerkin, jos et ymmärrä vertaamisen ja esimerkin eroa älä tule kommentoimaan mitään. Nyt kun sanoit tuon "normaali ihminen ei tee tatuoinneilla yhtään mitään" niin mikä on normaalia? Ei ole olemassa normaalia ihmistä, vai luokitteletko normaalin massana, eli kaikki ollaan ja näytetään samalta? Mielestäni jokainen saa olla ja näyttää miltä haluaa, en ole niin idiootti, että tuomitsisin ihmisen ulkonäönperusteella niinkuin eräät. Jos tuomitset kaikki ihmiset joilla on tatuointi typeriksi ääliöiksi, niin nyt olis aika katsoa peiliin honey :) älä ota elämää liian tosissaan, me ollaan tääl itseämme varten ei muita.


      • EiHaittaaMinuaYhtään
        Nytsejärkikäteen kirjoitti:

        En verrannut vaan laitoin esimerkin, jos et ymmärrä vertaamisen ja esimerkin eroa älä tule kommentoimaan mitään. Nyt kun sanoit tuon "normaali ihminen ei tee tatuoinneilla yhtään mitään" niin mikä on normaalia? Ei ole olemassa normaalia ihmistä, vai luokitteletko normaalin massana, eli kaikki ollaan ja näytetään samalta? Mielestäni jokainen saa olla ja näyttää miltä haluaa, en ole niin idiootti, että tuomitsisin ihmisen ulkonäönperusteella niinkuin eräät. Jos tuomitset kaikki ihmiset joilla on tatuointi typeriksi ääliöiksi, niin nyt olis aika katsoa peiliin honey :) älä ota elämää liian tosissaan, me ollaan tääl itseämme varten ei muita.

        Mutta taidetta ne ei ole tai ei suurimmalta osaltaan ole. Voihan äiti tai isi sanoa 4-vuotiaalle lapselle, että piirroksesi on taidetta, mutta aikuisena viimeistään pitää tajuta, ettei kaikki tuherrukset ole taidetta. :)

        SKuva iholla on sellaisen ihmisen ilmaisutarve tai -muoto omasta persoonastaan, joka ei muilla tavoin osaa tuoda itseään ja persoonaansa näkyviin. Heikon itsetunnon ja puutteellisen ilmaisukyvyn jatkumo?

        Silti, annetaan kaikkien kukkien kukkia. Ei ole minulta pois, että joku ihminen näillä kuvilla tienaa leipänsä. Kortistoonhan hekin muuten päätyisivät. Nyt he sentään elättävät itsensä, työllistävät ja maksavat veronsa niin kauan kun on asiakkaita.


      • Tattooartist
        EiHaittaaMinuaYhtään kirjoitti:

        Mutta taidetta ne ei ole tai ei suurimmalta osaltaan ole. Voihan äiti tai isi sanoa 4-vuotiaalle lapselle, että piirroksesi on taidetta, mutta aikuisena viimeistään pitää tajuta, ettei kaikki tuherrukset ole taidetta. :)

        SKuva iholla on sellaisen ihmisen ilmaisutarve tai -muoto omasta persoonastaan, joka ei muilla tavoin osaa tuoda itseään ja persoonaansa näkyviin. Heikon itsetunnon ja puutteellisen ilmaisukyvyn jatkumo?

        Silti, annetaan kaikkien kukkien kukkia. Ei ole minulta pois, että joku ihminen näillä kuvilla tienaa leipänsä. Kortistoonhan hekin muuten päätyisivät. Nyt he sentään elättävät itsensä, työllistävät ja maksavat veronsa niin kauan kun on asiakkaita.

        Mä en tosiaan ottanu tatuointeja jonkun itsetunnon takia, mul on aina ollu hyvä itsetunto. Tatuointeja voi ottaa ihan vaikka siksi, että tykkää niistä. Just tää et "niillä joilla on tatuointeja ne vaan hakee huomioo" mä saan ihan tarpeeks huomioo vaikka ne tatuoinnit ei ees näkyis ;) tällä naamal mimmit juoksee peräs.


      • EiHaittaaMinuaYhtään

        Niin, ei minulla ole mitään tatuointeja vastaan. Useimmiten ne saavat minut hyvälle tuulelle, koska ne vain ovat niin huvittavia.
        Se on hyvä, että olet kaunis tai komea, koska hyvällä pärställä ja huumorintajulla pärjää kyllä mimmeistä kilpaillessa. Etenkin, jos ei haittaa onko mimmillä aivot vaiko ei. Niillä perässä juoksevilla harvemmin nimittäin on. :D
        Ei ne tatuoinnit haittaa, jos eivät silmiinpistävästi näy. Ja jos näkyvät, niin sehän vain oikeasti naurattaa.


    • EtköTietänyt

      Kai niitä otetaan siksi, ettei koskaan tarvitse mennä töihin? Voi elellä tuilla.

      • bertilperversson

        Niitä otetaan siksi, kun Jumala loi ihmisen kuvakirjakseen.


      • Näinsitäpitää

        Tämä ^ kommentti on sitä jotain😂🙏🏼


    • joorumia

      Joo, tatuoinnit ovat rumia!

      Joku ongelma on sillä joka ottaa tatuoinnin ja vielä maksaa siitä!

      • Joohienoja

        Eiköhä se ongelma oo sillä joka keskustelupalstoille tullee ihmisiä haukkumaa jolla tatuointeja on.


    • mmikfghjkl

      Tatuoinnit iholla ei koskaan ole kauniita. Oli ne millaisia tahansa. Paperi on piirtämistä varten. Tatuoinnit tulisi lailla kieltä, koska yleensä ihmisen keho pilataan ja moni katuu ihonsa pilaamisesta.
      Oikein olisi, jos vaatisi ihoonsa piirtäjää maksamaan ihonsa pilaamisesta.
      Eiköhän nuo leimat ole tarkoitus laittaa postipaketteihin, eikä iholle.
      Pidän aina tatuointeja ällöttävän näköisenä, en katso koskaan, mitä kuva muistuttaa, se on aina vaan joku ruma läntti.

      • Nytalapainuapelle

        en nyt ymmärrä miks te haukutte ja tuomitsette ihmisiä joilla on tatuointi? 😂 Niiku en mä ainakaan menis vittuilee ihmiselle jolla ei ole tatuointia, koska se ei ole minun asia, se ei ole minun keho, joten mikä tarve teillä on tulla meille änkyttää asiasta mikä ei liity teihin? Se ei oo teiltä mitään pois jos joku haluaa/omistaa tatuoinnin. Et jos nyt pitäis miettii ketkä täällä palstalla on idiootteja niin kyl te valittajat ootte niitä. Eihän mekään joilla on tatuointeja olla tehty tänne palstalle mitään valittamista teistä joilla ei oo tatuointeja.


      • SoWhatEver

        Juu tuo on totta. Eipä tulisi mieleenkään mennä sanomaan jollekin, jolla on tatuointeja, että ne on helvetin rumia. Ei se kuulu minulle. Olen kyllä joskus kysynyt, että miksi olet ottanut tatuoinnin, mutta vastausta en ole siihen saanut, vaan ihminen on yleensä vain nolostunut. Siksi en enää edes kysele.

        Eikä kukaan voisi minullekaan sanoa, että olet ruma, kun ihollasi ei ole tatuointeja, koska eipä se rumuus ole siitä kiinni. Jos iho näyttäisi rumalta, se johtuisi jostain muusta kuin tatuointien puutteesta.

        Ei tosiaankaan ole minustakaan keneltäkään pois, jos jollakin on tatuointeja. Joitain ammatteja on, joissa en vieläkään haluaisi tatuointeja nähdä, koska tatuoinnit saavat ihmisen näyttämään epäsiistiltä. Toki tiedän, että tatuoitu ihminen voi olla yhtä puhdas tai puhtaampi kuin tatuoimaton. Ei se likaisuus ja puhtaus ole tatuoinnista tai niiden puutteesta kiinni. Tatuoinnit vain saavat ihmisen näyttämään "likaiselta", mikä on siis ihan eri asia kuin totuus.

        Jos minä saisin päättää, niin elintarvikkeiden kanssa tekemisissä tai hoitoalalla olevien ihmisten iholla ei olisi tatuointeja. Toisaalta ravintolakokeilla ja lähihoitsuilla niitä taitaa olla lähes eniten. :D Mut onneksi tykkään kotiruuasta, enkä vielä ole tarvinnut saada palveluja lähihoitajiltakaan.


    • UusiSukupolvi

      Tatuoinnit ovat vähän niinkuin tupakointi - miksi kukaan niitä enää harrastaa!

      Molemmat menneen talven lumia ja jos jonkun näkee röökaavan tai ottavan tatuointeja, niin korkeintaan ihmettelee, että mitä vit*** ja säälittää.

    • Lhuioppp

      Samaa mieltä. Tatuoinneilla halutaan jotenkin personoida itseään ja aika usein nämä ihmiset kärsivät alemmuudenkompleksista ja/tai hakevat niillä huomiota elämäänsä. Suurin osa noista on ihan hirveän näköisiä töherryksiä.
      3 kymppinen lataa kuvan... 6 kymppisenä se on jo haalistunut ja virttynyt ja rumentunut entisestään. Hirveä sääli näitä ihmistorsoja kohtaan, lankeavat kerta toisensa jälkeen muotivillitykseen, eivätkä saa tosiasiassa muuta huomiota kuin negatiivista. Eivät vain sitä itse tajua.

    • Annantilaa

      Jaa, mun mielestä tatuoinnit on vain pissisten juttuja.

    • mmdfghjknij

      Ne tatuoi itsensä, joilla ei ole piirrustus paperia.
      Tatuoiduista ihmisistä tulee aina mieleen, että ne on roistoja.
      Miten joku voi olla, että antaa piirrellä ihoonsa. Hirveän näköisiä.

      • Annantilaa

        No ei ne mitään roistoja kuitenkaan ole, vaan ainoastaan ajattelemattomia pissiksiä. Mut se hyvä puoli tuossa jutussa on, että silloin helposti samankaltaiset löytävät toisensa. :)


    • Jaahasss

      Hohhoijaa mitä vitu itkua täällä taas ”ei saa töitä jos on tatuoitu / varkaita / rumia” iha nyt tiedoks et itelläni on iha perus ammatti missä vedän 4k/kk ja molemmat kädet taruoitu täyteen eikä ollut mitää ongelmia työhaastattelus saada töitä vaikka oli lyhyt hihainen. Joo varkaat ollu taruoituja joskus 1970-2000luvul mut haloo eletään tälhetkel (2019lukuu) ja voi sanoo et noin jokatoisella vastaan tulevalla on jonkinlainen leima ja iha perus työläisiä on tai opiskelijoita. Ja saatika sit rumia ... kyl voin sanoo et varsinki alle 25vuotiaan kun käy baaris ja on ködet täyn taruointeja nii saa sen pahanpojan leiman ja mimmit onki sit kimpus enemmä . Kyl ite voin kans myöntää sen et ottasin tatuoidun naisen kun perus mimmi mil on puhas iho, ihan siks vaa et ymmärtää jotain niiden päälle eikä oo kivikaudelta.. :)

      • Anonyymi

        Säälittävää. Länsimainen kulttuuri mätänee ja nuo tatuoidut ovat vain yksi esimerkki siitä. Yhteiskunnan pohjasakkaa eivätkä edes itse tajua sitä


    • 764588

      Miksi tatuoimattomat ihmiset jaksavat vääntää tätä samaa virttä vuodesta toiseen?

      • FMrulaaEttäNäin

        Siksi, että he ovat oikeassa! Rehellinen, yhteiskuntakelpoinen ei hanki itselleen rumia tatuointeja!!!! Tatuoinnin kuvastavat mädännyisyyttä!!!! Yrityksessä, jossa työskentele on nollatoleranssi tatuoineille ja hyvä palkka, piste


      • Tattooed787
        FMrulaaEttäNäin kirjoitti:

        Siksi, että he ovat oikeassa! Rehellinen, yhteiskuntakelpoinen ei hanki itselleen rumia tatuointeja!!!! Tatuoinnin kuvastavat mädännyisyyttä!!!! Yrityksessä, jossa työskentele on nollatoleranssi tatuoineille ja hyvä palkka, piste

        Oon kyl ihan normaali suomalainen vaikkakin leimoja löytyy


      • Käsis

        Haha oon kyllä samaamieltä et on naurettavaa vääntää täst joka vuosi , ja harvalla työpaikalla enää on ihmisiä jolla sattuis olee puhas iho haha ! Ehkä pitää hyväksyä se et on alinta pohjasakkaa kun molemmat kädet täysin leimas ja 4,5k/kk palkka ..


    • Anonyymi

      En ymmärrä tatuointeja.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe