Hän tarttui minuun.. Rimpuilin vastaan mutta tuloksetta, hän on minua suurempi... Hän työtää pienen pyöreän pillerin suuhuni.. Herään asunosta alastomana, minun kaulassani on metallinen kaulapanta, kaulapannassa on kiinni ohut kettinki. En tiedä kuinka olen tähän tilanteeseen päätynyt.. Mies kävelee luokseni, antaa siivous tarvikkeita, jotta voin jynssätä lattian.. menen kontalteni, mies piiskaa minua.. yritän siivota huolellisesti, mutta hies on tyytymätön minuun ja piiskaa lisää.. Hän vie minut makuuhuoneeseen, sitoo kiinni sänkyyn.. laittaa suukapulan ja peittää silmäni, mies koskettelee hellästi, välillä vähän kovemmin, sattuu.. hän piiskaa.. Auh.. hän laittoi jotain rinnastani kiinni se sattuu, nyt molemmissa rinnuksissani. Hän vetää niistä.. nyt hän kuljettaa minua pöydän päälle, sitoo niin että pyllistän hänelle.. hän raiskaa minut, en pysty olla ähkimättä, mutta hän lyö peppua jos ähin.. Peppuni näyttää punaiselta, lopuksi hän pakottaa minua ottamaan häneltä suijin.. Hän lähtee nukkumaan, minä jään sidottuna pöytään..
Seksi fantasia
MasentunutHiiri
1
1089
Vastaukset
Aika tyly. Siivoamaan en ole joutunut. Tarjoilemaan kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542814
- 88964
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!12945- 49876
- 81815
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 91683
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85596- 48575