Tuotantotalous insinöörin palkka?

Tipa

Kuinka paljon tienaa tuotantotalous insinööri? Minkälaista työtä tekee?

11

18238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tienaa

2500-3000e/kk

• Jere

Tutalaiset sijoittuvat entisen teknikon työtehtäviin esim. työnjohtoon/suunnitteluun, palkka 1800-2300 aluksi.

Eipä niistä ole ekonomeiksi eikä tekniikan insinööreiksi.

• heimo

Eipä paljon ole tutaa lukeneesta amk-inssistä työnjohdossa apua, varsinkin jos tulee lukiopohjalta. Näitä on töissä nähty eikä enää nähdä.

• Tipa
        heimo kirjoitti:

Eipä paljon ole tutaa lukeneesta amk-inssistä työnjohdossa apua, varsinkin jos tulee lukiopohjalta. Näitä on töissä nähty eikä enää nähdä.

Itse olen ammattikoulussa(kemiantekniikka) tällä hetkellä ja ensi vuonna olisi haku ammattikorkeaan. Onko vaikeaa pärjätä ammattikoulu pohjalta amk:ssa? Yhteisien aineiden numerot on nyt: matematiikka 4, fysiikka 5, englanti 5, ruotsi 4, äidinkieli 3.

• Jere
        Tipa kirjoitti:

Itse olen ammattikoulussa(kemiantekniikka) tällä hetkellä ja ensi vuonna olisi haku ammattikorkeaan. Onko vaikeaa pärjätä ammattikoulu pohjalta amk:ssa? Yhteisien aineiden numerot on nyt: matematiikka 4, fysiikka 5, englanti 5, ruotsi 4, äidinkieli 3.

Ei mitään ongelmaa. Lukemalla ja harjoittelemalla pärjää täysin. Mainitsemasi aineet voivat olla ammattikoulupohjalta hankalia, mutta yleensä se on vain asennekysymys. Jos on laiska, niin ei pärjää missään.

• Tipa

Mites löytyykö ulkomailta tuotantotalous inssille töitä? Lähinnä Ruotsi, Saksa, Iso-Britannia, Australia ja Usa kiinnostaisi

• löytyy

Kyllä Suomestakin löytyy tuta-inssille töitä. Ensimmäisen työn kohdalla kannattaa kuitenkin tinkiä hieman palkasta ja tasosta, jotta työllistyy nopeasti ja saa kokemusta. Kokemus on koulutusta huomattavasti tärkeämpää.

Tietotekniikan hyvä hallinta on suuri etu työllistymisessä. Tällä hetkellä on tarvetta osaajille, jotka hallitsevat yrityksen liiketoimintaprosessit ja ymmärtävät miten tietotekniikalla voidaan kehittää liiketoimintaa.

Nokiallakin työskentelee useita humanisteja henkilöstöhallinnon tehtävissä, joihin heillä ei ole suoraan ollut koulutusa.

Briteistä ja Usasta töitää löytyy helpommin, kun asuinpaikan suhteen ei ole tarkka. Varsinkin Briteissä on otettava huomioon paljon korkeampi elintaso. Etenkin Lontoon asuin ja elinkustannukset ovat todella korkeita.

• v444
        löytyy kirjoitti:

Kyllä Suomestakin löytyy tuta-inssille töitä. Ensimmäisen työn kohdalla kannattaa kuitenkin tinkiä hieman palkasta ja tasosta, jotta työllistyy nopeasti ja saa kokemusta. Kokemus on koulutusta huomattavasti tärkeämpää.

Tietotekniikan hyvä hallinta on suuri etu työllistymisessä. Tällä hetkellä on tarvetta osaajille, jotka hallitsevat yrityksen liiketoimintaprosessit ja ymmärtävät miten tietotekniikalla voidaan kehittää liiketoimintaa.

Nokiallakin työskentelee useita humanisteja henkilöstöhallinnon tehtävissä, joihin heillä ei ole suoraan ollut koulutusa.

Briteistä ja Usasta töitää löytyy helpommin, kun asuinpaikan suhteen ei ole tarkka. Varsinkin Briteissä on otettava huomioon paljon korkeampi elintaso. Etenkin Lontoon asuin ja elinkustannukset ovat todella korkeita.

amk insseistä paras palkka kattokaapa IS palkkataulkko 2009

• ko-johtaja

tuotantotalouden insinöörien (amk) aloituspalkat ovat usein 2550-3150e välillä.

• kyllä tutaa

Jan von Gerich on Nordean pääanalyytikko.

• liksom liksaa

Tuotantotalousinsinööri menee niihin hommiin mihin sattuu pääsemään / joutumaan. Palkka riippuu täysin tehtävistä ja vastuualueesta.
      Ei ole olemassa oikeaa vastausta.
      Alkupalkka on mitä tahansa 1800-3300€ välilät ja palkka 30 vuoden työskentelyn jälkeen on joko 1-100000000000€. Keskimäärin varmaan alkupalkat jotain 2500€ ja palkka 25 vuoden jälkeen 4400€? Olisikohan näin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe