sinkut mitä tekisitte

mitä.loihtisit

jos tänään vielä luoksenne tulisi vastakkainen sukupuoli kylään niin mitä kaapistasi löytyy ja vai täytyykö käydä kaupassa ja mitä tekisit hänelle

17

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antaisin puolet kismetistä

• mitätykkäisit

Löytyy kauraleipää, ruisleipää, valkohomejuustoa, tomaattia ja pähkinöitä ja juomaksi suklaakaurajuomaa.

• muuten.tulisi.nälkä

eikö mitään muuta ole eli kauppaan lähtisimme

• No ei tule vastaan. Enkä tänään laittais tikkua ristiin. Sais kälppiä mistä tulikin... muksut mulla, niin tää ilta on niiden. Sais vaikka minkälainen donna käpytellä ihan vasenta ja oikeaa jalkaa viskomalla vuorotellen eteenpäin, poikkeen. Ei tänään.

• Kauraomenapaistosta, raparperijätskiä ja kaljaa löytyisi.

• Jaa no, iltapalaksi ruisleipää, päällä juustoa ja ilmakuivattua kinkkua, särpimeksi punkkua, Kelpaako?

• ronkeliruokailija

Kinkkua en syö, en syö sianlihaa missään muodossa ja naudanlihaakin muutaman kerran vuodessa hyvin pienen annoksen kerrallaan ja se on luomulihaa. Mitään muuta punaista lihaa en syö. Pääasiassa kasvisruokaa ja jonkun verran kalaa ja kanaa.

• ronkeliruokailija kirjoitti:

Kinkkua en syö, en syö sianlihaa missään muodossa ja naudanlihaakin muutaman kerran vuodessa hyvin pienen annoksen kerrallaan ja se on luomulihaa. Mitään muuta punaista lihaa en syö. Pääasiassa kasvisruokaa ja jonkun verran kalaa ja kanaa.

Itsekukin mielensä mukaan, ihan ok on olla ronkeli. Kala on kyllä hyvää ja kanakin mutta jos äkkiylläritreffit tulee ei niitä välttämättä kaapista löytyisi...tai no joo, kyllä jotain tonnikalaa on säilykeenä aina että voisihan sitä jonkun tonnikalapastan pyöräyttää vaikka. Kasviksia tahtoo olla yleensä vähän turhan niukasti sinkkumiehen jääkaapissa, ehkä pieneen salattiin löytyis kurkkua ja jotain minitomaatteja.

• .. Ihan Odottamati vai Odottaen.. Noh, kyllä mä olen selainen Survalisti, että var,asti Massun saisi täyteen.. Ja VaihtoEhtoja on monia.. Vaikka ei, ehkä ihan ViiriäisenMunia.. ;D

• misspönttöuuni

Varmaan kirkuisin, tekisin rikosilmoituksen ja luuvanvarrella harosin sitä kauemmas, jos lähemmäs yrittäis, kampittaisin ja panisin nippuun oottamaan koppiautoo. Kaapistako? No ei puhuta siitä. Jos se on ollu hidas, ni siellähän se vielä ois paitaansa napittamassa...jopas jopas nyt ois kylään tunkua:D

• Wandula

Istuisimme rauhassa siemaillen viiniä hänen tuomastaan pullosta. Mitä ihmettä kaappini asiaan kuuluvat?

• InsÖrvelöHki

Tarvitsisin etukäteen tiedon tulosta edellisenä päivänä, jotta kerkiää ottaa pakastimesta mitä halutaan syödä, sekä että kerkiää käydä hakemassa salaatti ainekset mikäli salaattia halutaan.

Vaihtoehtoja on Liha: Nautaa maustevoilla tai Possua (Marinoitua), Kala (lohi), Lintua: Kanaa (Mangomarinoitua), Kalkkunaa (Lime-Korianteri marinoitua), ja valkosipuliperunat.

Alku- ja tervetuliaisjuomaksi tarjoan lasillisen omenaista kuohuviiniä, ruokajuomaksi punaista tai valkoista viiniä, riippuen mistä tehdään ruoka. (Pun: Espanjalainen El Copero Valencia Tinto 2016, tai Valk: Italialainen Pasqua Chardonnay Puglia 2016)

Salaattia varten pitää käydä kaupassa jotta saa tuoreet aineet. (Makea Frisée salaatti, Basilikaa, tomaattia, kurkkua, juustokuutioita, viinirypäleitä, oliiveja salaatin sekaan, sekä oma tekemäni salaatin kastike välimeren tyyliin) Jos ei käy kaupassa niin muuten on pelkkää tomaattia ja kurkkua muun ruoan ohelle ja salaatti puuttuu.

Jälkiruoaksi itse tekemääni Tiramisu kakkua ja kahvia.

En ole ravintoloitsija, vaan ihan yksityishenkilö.

• hjijoi4ohoj

Jos sitä "Pehmeää Jänistä" tarjoaisi, ja "Pennuille Jaffaa"

• Buhahaha

Mä olen perus yksinasujamies, ei mulla kaapissa mitään vierasvaraa ole. Mitä sitä omalle äidille sitten pitäisi tarjoa? Hän on nimittäin ainoa vastakkaisen sukupuolen edustaja joka mun luonani saattaa piipahtaa.

• kaisanoasaa

Suklaa neliöitä voisin tehdä.

• keltainenlippis

Mä tarjoisin lohta ja uunijuureksia.

• yksinalone

Yllätysvieraalle vois kääretortun tehdä. Siinähän ei kauan mene aikaa. Yllätysvieraille en yleensä ala ruokaa tekemään, vaan kahviin on tyytyminen. Yksinasujana ei ole mitään vierasvaroja muutenkaan, koska pullat ja keksit syön turhaan itse. Siksi ostan niitä vain silloin, kun tiedän, että on vieraita tulossa eli muitakin syöjiä herkuille kuin minä itse.

Jos niin mieluinen vieras tulisi, että tietäisi saapumisesta edes paria tuntia aiemmin, niin voisin toki ruoat tehdä. Spagetti bolognese tai esim. caesar-salaatti syntyvät nopeasti. Tortillat ja kanasalaatti ovat myös suosikkejani, jotka valmistuvat nopeasti. Jos pientä huikopalaa tekee mieli, niin leipää ja päälle munakasta onnistuu ihan parissa minuutissa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      55
      3513
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      39
      3218
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2771
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      43
      2520
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1963
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    10. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1208
    Aihe