Voinko olla ihannemies?

eiihann

Olen 30 vuotias, 176 senttinen, painan noin 80 kiloa, vähän lihaksikas leveähköillä hartioilla koska harrastan voimanostoa.
Ulkonäköni on aivan normaali, jopa vähän naisellinen enemmän kuin miehekäs. Itse pidän tästä.
Olen vaaleahiuksinen.
Nykyään niin tärkeä parta ei kasva juuri lainkaan, joten höylään kaiken pois, täysin sileäksi.
Olen käynyt ammattikoulun. Työni on vakituinen tehdastyö ja palkkani on 2100 euroa ilman ylitöitä, joita teen välillä.
Olen eläinrakas ja minulla on kissoja ja koira.

En juo alkoholia juuri lainkaan. Korkeintaan pari olutta viikossa ruuan kanssa. Joskus menee pitkän aikaa kun en juo edes ruokaoluita.
Kännissä en ole ollut 10 vuoteen. Tykkään olla aina ajokunnossa.
En polta tupakkaa.
En ole rasistinen.

En ole koskaan ollut parisuhteessa. Yritystä on kyllä ollut mutta jokainen nainen torjuu.
Lyhyydestä olen saanut pari kommenttia. Sileistä poskista yhden.
Jokaisella kaverillani on kunnon parta ja jokainen on parisuhteessa. Lähes jokainen on yli 180 senttinen. Kaksi on minun mittaisia mutta he ovat miehekkään näköisiä.
Kaverini ovat myös melkoisia mulkkuja kun taas itse en koe olevani.
Yksi nainen sanoi että olen todella mukava mies mutta liian kiltti. Pitäisi kai olla mulkku.
Taidan elää sinkkuna koko ikäni.

5

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ccrpw

Olen sinua melkein kymmenen senttiä lyhyempi ja usko vaan, että on hankalaa löytää kumppania. Olisin kyllä todella tyytyväinen tuohon 176cm pituuteen.

Pakkeja on tullut pituuden vuoksi (sanottu suoraan).

Mutta muuten minullakin muut elämän osa-alueet kunnossa, niinkuin sinullakin näyttää olevan.

• sallamaaret88

Minusta tuo mies kuulostaa aivan ihanalta, kun ei ole renttu, eikä esitä mitään. Jos naisia etsii kapakoista, niin siellä ehkä korostuu lipevyys ja moukkamaisuus, kun ei ole muutakaan mistä valita. Mutta maailmalla on todella paljon naisia, jotka sopivat sulle kuin nämä baarikissat.

• marcopoloinen

Eipä tuo pituuskaan ole kiitotie onneen tai edes parisuhteeseen. Olen 188 cm ja aina ollut yksin. Muuten asiat on kunnossa, mutta ehkä viihdyn liikaa itsekseni eikä ole edes muitakaan kavereita.

• Nki1

Minulle kelpaisit ainakin,ihannemieheltä vaikutat. Liian kiltti parempi,kuin tyhmä öykkäri ja johan nyt on kumma,jos naiset ei ymmärrä hyvän päälle.

• tiistainTimbe

Voihan Vehnä! Oletpa ihana! Eihän toi ihmisen pituus mitään merkkaa aidosti, saatika kuinka parta kasvaa, verrattuna parisuhteeseen siis.. Jos joku niistä vaatimuksia laittaa niin anna olla! Höhliä ovat, jotka tuollaista sanoneet! Ole oma itsesti ja ole / tee mitä haluut. Ollapa sun kaveri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe