S24 treffit vihamielinen asenne FLIRTTEJÄ kohtaan?

InsÖrvelöHki

Käväisin katsomassa naisten profiileja Suomi24 treffit alueella.

Yhtenevää oli monessa profiilissa vihamielinen asenne, jos joku lähettää "flirttejä"(=?)

Menevät monen sanomana "suoraan roskiin"(=?)

Vaikka olen ulkopuolinen asiassa, kommentoin tätä tietotekniikkaan, markkinointiin, ja insinööritekniikkaan pohjautuen.

Suomi 24 maksuttomalle jäsenelle/viestinnälle on asetettu kolmen viestin raja päivää kohti.
(Sellaisella ei juuri "meilailla")

Takaporttina jää "flirtit".

Kun jonkun profiili on siis itseä kiinnostava, voi laittaa "flirtin", joka toiminee linkkinä flirtin lähettäneen profiiliin.

Edellä olevaa ei juuri kukaan ainakaan naisista ole ilmeisesti ymmärtänyt.

Otamme esimerkin:

Mies lähettää flirtin sadalle (tai 500lle) naiselle, (=miehille ei kuullun mukaan juuri vastauksia tule, joten viestejä pitää joka tapauksessa lähettää sadoittain.)

Mies on tehnyt profiilinsa, ja näin nainen voi esi-katsella kiinnostaako kyseinen flirtin lähettänyt mies naista. Mikäli kiinnostaa, nainen voi vastata flirttiin, ollen samalla se yksi nainen 500 naisesta joka edes vastasi.

Mies ei luonnollisesti halua tai viitsi alkaa tällaisen osuma todennäköisyyden ilmapiirissä mitään deittipalvelusta maksamaan. (En ainakaan itse mitään maksaisi.)

En itse myöskään alkaisi kirjoittelemaan pitkiä kirjeitä, ja niitä lähettelemään (3 päivässä), olevassa liian huonossa osumatodennäköisyydessä.

Siispä:

Laittakaa miehet kunnollinen esittely itsestänne, ja kertokaa kaikki se profiilissanne, mitä nainen haluaisi henkilökohtaisessa kirjeessä.

Kaikkien aika säästyy, ja turhalta edestakaiselta veivaamiselta säästyy jokainen osapuoli.

Menikö tämä kokonaisuus nyt naisille jakeluun, vai vieläkö pitää vihamielistä ja aggressiivista asennetta jatkaa "flirttejä" kohtaan treffit palvelussa?

Ystävällisin terveisin

Insinööri Örvelö

Helsinki

26

1268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jossupossukka

      Täyttä asiaa... Minä käyn aina kurkkaamassa flirtin lähettäjän profiilin. Tyhjillä profiileilla on ihan turha mitään flirttejä lähettää. Meille naisille tulee yhteydenottoja ja flirttejä sen verran, ettei todellakaan huvita käyttää niitä harvoja ilmaisia viestejä mieheen, joka ei ole profiilissaan kertonut itsestään mitään.

    • nytenkirjoitatänneenää

      Niin siis mitä järkeä on miehen ottaa yleensäkään kontaktia millään tavoin vaikkapa 300 naiseen, jotka asuvat esim. korkeintaan 50 km päässä? Tarkoitan että ei ole mitään järkeä ottaa yhteyttä naisiin, jotka eivät kiinnosta yhtään. Vaikka asuisi Helsingissä, niin en oikein usko, että kukaan mies voi löytää ikäluokastaan (esim. -5 vuotta) satoja naisia joista on edes jonkin verran kiinnostunut.

      Ehkä ajattelen jotenkin väärin... ;)

      • lhiymunungjcklc

        Omalla kohdallani ajattelen niin, että flirtti kaikille, jotka ovat kiinnostavia, ja koska en ole kaikille kiinnostava, juttu voi jatkua niiden kanssa, joille olen kiinnostava.


      • Lakastunut.nuoruus

        Lähetin flirtin koko maasta valitsemilleni (kuvat ja kuvaukset) kuudelle naiselle. Ei yhtään vastausta.
        Yksi vammainen nainen lähetti flirtin minulle. Koetin kohteliaasti esittää, että minusta ei ole omaishoitajaksi. En kyllä näin suoraan, vaan muuten.
        Itsellä ei ole kuvaa kun en millään saa selfietä onnistumaan ja ketään toista ei ole kuvaamassa. Olisi minulla yli 10 v vanha salaa otettu kuva, mutta on tainnut naama rypistyä jo niin paljon, että katsottaisiin huijaukseksi jos sen profiiliin näytille laittaisin.


      • Anonyymi
        Lakastunut.nuoruus kirjoitti:

        Lähetin flirtin koko maasta valitsemilleni (kuvat ja kuvaukset) kuudelle naiselle. Ei yhtään vastausta.
        Yksi vammainen nainen lähetti flirtin minulle. Koetin kohteliaasti esittää, että minusta ei ole omaishoitajaksi. En kyllä näin suoraan, vaan muuten.
        Itsellä ei ole kuvaa kun en millään saa selfietä onnistumaan ja ketään toista ei ole kuvaamassa. Olisi minulla yli 10 v vanha salaa otettu kuva, mutta on tainnut naama rypistyä jo niin paljon, että katsottaisiin huijaukseksi jos sen profiiliin näytille laittaisin.

        Pitääkö vammaiselle olla välttämättä "omaishoitaja" jos kaveeraa vammaisen kanssa?
        Eikö vammaisen kanssa voi ystävystyä ihmisenä ollenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö vammaiselle olla välttämättä "omaishoitaja" jos kaveeraa vammaisen kanssa?
        Eikö vammaisen kanssa voi ystävystyä ihmisenä ollenkaan?

        Samaa ihmettelin....


    • FlirteilleEi

      Flirtti vain kertoo miehestä että ei jaksa aidosti panostaa tutustumiseen. Ei ole kiinnostunut itse elävästä ja tuntevasta naisesta vaan pikemminkin läheisistä hetkistä.... kunhan nainen on suurinpiirtein pantavan näköinen. Äkkiä tulosta (live tapaamiseen) eikä mitään turhia morjesteluja, jolloin on suuri riski että sit heti ekal tapaamisella vain ehdotellaan kaikenlaista.

      Tulevaisuuden palveluissa käyttäjä voi itse määritellä pitääkö flirt toiminnon päällä vai pois. Varmaan monet naiset laittaa pois päältä, mutta miehet pitää päällä kun eivät saa häiriöksi asti flirttejä.

      • etopu

        Kyllä oli tyhmä vastaus..pelkkää puutaheinää. Flirtinvihaajat kai jokainen tällä älykkyystasolla.


      • ViesteilleEi

        On kuule panostettu henkilökohtaisiin asiallisiin viesteihin joita olen naisille jotka kiinnostavat lähettänyt. Koskaan ei ole vastausta saanut takaisin näihin Panostuksella tehtyihin viesteihin. Flirttejä en ole ikinä lähettänyt. En myöskään enää lähetä viestejäkään, koska kuuroille korville menevät.


    • nainentavallinen

      En vastaa flirttiin, jos huomaan että se on joukolle lähetetty - koska mielestäni silloin ei ole oikeasti kiinnostunut... voin olla väärässä, mutta tältä se tuntuu.

      • Jouko25

        Kenelle joukolle?


    • FlirttiOnJaskaaa

      Flirtit ovat kuin roskapostia. Lähetetään monelle kun se on niin helppoa. Tutustumis työtä inhotaan ja siksi valitaan flirtti kun ei haluta nähdä vaivaa.

      Kertokaahan MIKSI flirtti toimintoa kannattaa käyttää aidon parin tekstiviestin kirjoittelun sijaan? Miksei voi oikeasti hieman kirjoittaa itsestään tai mitä naisen profiili miehessä herättää? Kumpaa itse arvostaisit ENEMMÄN; Henkilöä joka kirjoittaa jonkin verran vai lähettää PELKÄN flirtin?

      • jhgftykkmnbgg

        Profiilista näet ne rivit joita flirttaaja kutsuu sinut katsomaan, jättämällä linkin, ja siten samalla ilmaisemalla oman mielenkiintonsa sinua kohtaan. Tämä linkki ja kiinnostuksen osoituksen väline on ilmainen flirtti..


    • FlirttailijatTyhmiääää

      Ehkä se nimenomaan kertoo flirttailijan älykkyysosamäärästä kun ei yksinkertaisesti osaa kirjoittaa aidosti mitään.

      • kjhgtuilvgvnkj

        Jos profiili on tyhjä, on flirttikin turha. Tyhmä pitää olla jos profiilissa on vain tyyliin "kysy lisää". Tästä olen samaa mieltä


    • Sugar12

      Flirtin lähettäjällä on huono itsetunto,kun ei asiaansa uskalla kertoa suoraan?? Kyllä mies on silloin idiootti,eikä semmonen nappaa..onneks järkeviäkin on..

      • kjhfrtukkkjjg

        Kaikki mitä ensi alkuun kukin haluaa tuoda esille, voit lukea flirtin lähettäneen profiilista. Sen jälkeen jos kiinnostaa voi jatkaa henkilökohtaista meilailua ja muuta yhteydenpitoa lisää


    • Kolmikymppinensportti

      Parasta ikääni elävänä miehenä lähetin 300 flirttiä samana päivänä ja sain 45vastavierailua ja kaksi flirttiä takas, joille molemmille kirjoitin ja kuten arvata saattaa, niin kumpikaan ei vastannut viestiini. Tämä nyt vaan on sitä karua todellisuutta netissä miehille.

    • fliiiirttaaaaus

      Minulla on vain kokemusta siitä paljon että flirttailijat eivät viitsi rakentaa juurikaan profiiliaan ja eikä kunnon keskustelua synny kun eivät viitsi sitten oikeasti kertoa itsestään juuri mitään. Sen takia koen flirttailijat vain ajan haaskaamiseksi ja roskapostiksi eli ei sytytä. Miesten oman käytöksen takia minusta on tullut flirttivihaaja, koska hyvin usein siihen liittyy vain nopeaa tapaamista ja vonkaamista.

      Jos ihan oikeasti flirttailijat näkisivät vaivaa profiiliinsa ja myös kirjoittelisivat, niin suhtautumiseni olisi paljon lämpimämpää flirtteihin. Valitettavasti moni mies ikäänkuin käyttää sitä väärin, jolloin siitä tulee häiritsevää.

      • gjpeoreåjwöw

        Oikein hyvä ja järkevä vastaus perusteluin. Kyllä täytyy ihmetellä, miten eivät miehet ole ymmärtäneet sitä, että profiiliin pitää laittaa esittely itsestäänkin, jos kerran jonkun sitä flirtillä kutsuu katsomaan.

        Taitavat miehet ollakin niitä tyhmiä tässä loppujen lopuksi. Että terveisiä vain, ja laittakaahan miehet sisältöjä sinne tyhjiin profiileihinne.


      • gfskjgipwrhgkös
        gjpeoreåjwöw kirjoitti:

        Oikein hyvä ja järkevä vastaus perusteluin. Kyllä täytyy ihmetellä, miten eivät miehet ole ymmärtäneet sitä, että profiiliin pitää laittaa esittely itsestäänkin, jos kerran jonkun sitä flirtillä kutsuu katsomaan.

        Taitavat miehet ollakin niitä tyhmiä tässä loppujen lopuksi. Että terveisiä vain, ja laittakaahan miehet sisältöjä sinne tyhjiin profiileihinne.

        Tyhmiä löytyy näköjään sekä miehistä että naisista.

        Minkä takia nainen ei voi käydä flirtin kautta saamansa linkin kautta sitten katsomassa, nappaako ulkonäkö (=se ulkonäköhän se tärkein on=?) ja profiilin myyntiteksti sen vertaa, että alkaisi kirjoittelu ja tutustuminen???

        Oikeesti, ovatko kaikki aivan idiootteja??

        Miehet sekä naiset idiootteja kun profiilit ovat ilman tekstiä, naiset idiootteja kun eivät tajua että se aivan sama esittelyteksti voisi olla meilissä, mutta nyt näette sen ensi alkuun profiilissa, jonka jälkeen voitte jatkaa jos nappaa.

        Kyllä on koko palsta idiootteja täynnä!

        Parasta poistua ettei muutu toisten kaltaiseksi itsekin...


    • Flirt123

      Suora lainaus erään naisen profiilista:

      "Flirtit on ihan kiva, viime aikoina huomannut että niiden lähettäjät ei ole kiinnostuneita, tai viitsinyt lukea profiiliani, joten ihan oikealla viestillä lähestyminen on kannattavampaa, toki ettei viestisi mene hukkaan, niin kannattaa lukea ihannekumppanini tiedot niin ei kummallekkaan osapuolelle tule turhautumista."

      • hkorepojjh

        Tuollaisessa tapauksessa molemmille on tärkeintä vain ulkonäkö, ja sen perusteella miltä kuva näyttää, edetään.


    • Anonyymi

      Naisilla on vihamielinen asenne myös miehiä kohtaan kun eivät saa sitä panoalfaa parisuhteeseen.

    • Anonyymi

      95% deiteillä ylä ala mäet kokeneita naisia. Kakki jutut kun on kokenut esileikeistä alkaen vaipan vaihtoon voi enää vain vaatia lapinkulta spesiaalia, esim vanhempi nuorta kossia vaikka väärillä kuvilla koska ei ole enää mitään hävittävää yritttäessä.

      • Anonyymi

        Selittää miksi vuosia samat naiset "tositatkoituksella" haku päällä Nytkin tietäisin yhden nimetä treffit24 muistaakseni vain flirtistä blokannut, palaa säännölisesti "tositatkoituksella"uudestaan, nyt liikenteessä tuoreemilla kuvilla kuin aikaisemmin. Nerokasta sillä olenkin samaa ikäluokkaa mutta kuvissani ikääntynyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe