TAIDEMUSEO,
tiedät menettäväsi rahaa. Tuo loinen elää täysin sinun kukkarollasi vaikka et tarvitse sitä mihinkään.
Eikö olekkin vittumaista väkivaltaa, kommunismia. Ja kommunismi johtaa aina helvettiin.
AINA KUN NÄET SANAN KORUNDI TAI ROVANIEMEN
13
529
Vastaukset
- Tuo-paikkahan-on
perustettu loisille, siisi tyypeille jotka eivät pysty työllistymään oikeassa työpaikassa.
Ja muurolan sairaala on perustettu sinua varten
- Älä-kerro-lisää-
itsestäsi, kansaa ei kiinnosta paskaloisten asiat.
Hyi kakkaa.
- korundi-on-osa
kansan köyhdyttämis- ja tuhoamisprosessissa, nkl:n malliin.
"Kaikki valta neuvostoille" tarkoitti köytännössä "kaikki valta virkaloisille" ja senjälkeen neukkulan virkaloiset huusivat joka väliin "roobuska, roobuska, roobuska" Joka tarkoitti jokaisella kansalaisella piti olla virkaloisen kirjoittama paperi halusi kansalainen vaikka mitä. ja jos ei ollut mitään ei saanut..
ulkomaillekaan ei päässyt ellei ollut virkaloisen kirjoittama roobuska jolla kansalainen pääsi ulkomaille... ja kuten tiedämme kansa ei päässyt ulkomaille, koska kansalaisella ei ollut virkapaskan kirjoittamaa roobuskaa...
koko maa oli yksi hullujen huone jonka kansalaiset lopulta kaatoivat.
samaan mennään suomessa. ja tämän prosessin törkeä osatekijä on kansan köyhdyttäminen, koska köyhää kansaa voi komentaa roobuskoilla, omillaan toimeentulevaa ei voi komennella. - Katkerakalkki
Aina kun näen sanan "virkaloinen", niin tiedän, että asialla on taas se sama äärikatkeroitunut, yli-ikäinen juntti, jonka sivistys on jäänyt väärään suuntaan kierrettyyn kiertokouluun. Varo vaan, ettet saa sydäriä tai aivohalvausta meuhkatessasi. Katkeruus on katsos helevetin tappava tauti.
- Paikkakunnan-aviisit
kertoivat myös tänään että paskasakki elelee kansan kustannuksella, tekemättä mitään.
Onneksi kautta Euroopan on alkanut uusi kehitys, paskasakki kannetaan pihalle ja otetaan valta omiin käsiin. Sitten tuo haiseva loisjoukko saa tehdä mitä haluaa tai pystyy. Ei paljoa kiinnosta.
Samahan se oli nl:ssa aikoinaan, nl:n aikainen eliitti joutui rotan asemaan kun nl hajoitettiin. sama kehitys on käynnissä myös täällä.
Ja kansa nauraa !!! - ruikkalainen
Ajatellaanpa, että jos aloittaja olisikin jollain tavalla oikeassa. Sitten pitäisi kysyä, että mitä tilalle ja mitä tästä ajattelumallista seuraisi?
Ketjun avaavan kirjoittajan ajatusmaailmassa kaikki verovaroilla tuotetut elämykset jotka eivät häntä kiinnosta tai eivät hyödytä häntä, ovat kommunismia tai johonkin muuhun leimattavaa. Tämä on varsin huvittava asia, kun katsoo ketkä Rovaniemellä johtavat päätöksentekoa: Kokoomus ja Keskusta.
Erityisen vastenmielistä ketjun aloittajalle näyttää olevan ajatus, että joku tekee julkisella sektorilla töitä, ja saa vielä verovaroilla rahoitettua palkkaa.
Nyt sitten voisi ketjun aloittaja jatkaa avaustaan, että mitä tilalle? Käytännössähän tästä vapautuisi pääomaa ja tulisi jonkin verran rakenteellista kustannussäästöä, niin mitä tilalle ja miksi? Vastauksesta riippuu, kuinka järkevä ajatus on tämän ketjun avaus. - Tuon-saman-asian
tiimoilla tapellaan muissakin kauopungeissa.
Kansalaisia on alkanut kyrsimään kaiken maailman vapaamatkustajat, joita perkele on jo liikaa.
Tehkööt töitä ja hankkikoot elantonsa itse !- PuukkoAllan
Jaa sulla ois varmaan töitä tarjota? Jos ei niin mitäs tykkäisit jos ryöstäsin sut? Verovaroillahan ei lisää poliiseja hankita
- Niinpä-niin-niin
Muuallakin Suomessa on herätty tuon omituisen vapaamatkustajajoukon olemassaololle.
Ei rehellisten veronmaksajien piikkiin voi kaikkea kantaa, mustaloiset, mamuloiset, virkaloiset, paskaloiset.
Elättäkää jo perkele itse itsenne.
Tämä systeemi tekee ihan varmasti konkurssin mitä enemmän on vapaamatkustajia rehellisten tavallisten ihmisten piikkiin, perkele. - Robottirops
Ääripersulta haisee tuo vouhkaaja, mutta kyllähän maailmaan ääntä mahtuu. Kukahan muuten noin epämiellyttävän tyypin eds palkkaisi tai jos yrittäjä, niin ostaisi häneltä yhtään mitään.
- k.hujanen
Voi se olla täysin kyr..intynyt sinipersukin, joka on nähnyt että kaikki onkin
pystyssä, ja kiljustakaan ei enaan ole apua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483