A: oikea
B: väärä
C: Väärä
http://4.bp.blogspot.com/-OrP_08HWW6g/T1uYIVxxmaI/AAAAAAAAEf8/fXO8ZIXmhzo/s1600/squat.jpg
Oikeaoppinen kyykky
8
245
Vastaukset
- Lusikkalaatikko
Oikeaoppinen kyykky on kyykistyminen keittiön ylimmälle laatikolle.
- Untokyykkä
Minä kyykistelen pomon edessä. Ja paskalla kyykin kanssa. Muuten olen suoraselkäinen suomalainen mies. Perkele, taas notkahti polvet. Nyt kyykkään vaatekaapissa kun pitsakuski poraa muijaa makkarissa.
- EI_NÄIN_
A = bye bye polvet. painonnostajien tekniikka mutta ei niilläkään polvilinja noin kauas varpaista mene.
B = voimanostajien tekniikka, oikea sallittu ja ennen kaikkea suositeltu
C = väärin, kuka helvetti tuollaiseen asentoon edes taipuu?
Kukahan tuonkin kuvan on laatinut? Pihalla kuin lumiukko!- veeäm43
Noin on! A:n on yksinkertainen selitys. Puntin rinnallevedossa tanko on tietenkin edessä olkapäiden päällä. B tapauksessa se olisi mahdotonta.
Tempaus antaa pelivaraa mutta perse ylempänä nousu kuormittaa olkapitä pahemmin kuin A tapauksessa.
A ja polvet. Omani menivät paskaksi mutta kiusa ilmeni vasta vuosia harrastuksen lopettamisen jälkeen. Venyneet nivelsiteet rappeutuivat ja toinen polvi leikattiin. Muistuttaa olemassaolostaan jokaisessa jalkatreenissä. On mukamas vielä joku nivelrikkokin. Eivät käsikaupparohdokset auta.
Etukyykky on hyvä harjoite mutta vain syväkyykyn rajoille tehtynä.
Olen itse tehnyt vuosikaudet hackia maven rinnalla. Hackin polvikulmat sopivat raihnaiselle vanhukselle. - gfushdf
A:lla tuhoaa selkänsä. Mielummin polvet kuin selkä paskana. Fiksu jättää tietenkin kokonaan kyykkäämättä ja tekee vain penkkiä
- veeäm43
gfushdf kirjoitti:
A:lla tuhoaa selkänsä. Mielummin polvet kuin selkä paskana. Fiksu jättää tietenkin kokonaan kyykkäämättä ja tekee vain penkkiä
Kumma juttu kun A-tyypin kyykyt ja mavet eivät ole aiheuttaneet selkäoireita vielä nyt 74 vuotisenakaan!
- dfshgf
veeäm43 kirjoitti:
Kumma juttu kun A-tyypin kyykyt ja mavet eivät ole aiheuttaneet selkäoireita vielä nyt 74 vuotisenakaan!
Siis piti olla B eikä A.
- aitoBlueteam
entä jos kyykkää sykkivään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821269Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021057Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611020Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12969Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103943Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ154939Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68846Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119771- 77705
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121704