A: oikea
B: väärä
C: Väärä
http://4.bp.blogspot.com/-OrP_08HWW6g/T1uYIVxxmaI/AAAAAAAAEf8/fXO8ZIXmhzo/s1600/squat.jpg
Oikeaoppinen kyykky
8
281
Vastaukset
- Lusikkalaatikko
Oikeaoppinen kyykky on kyykistyminen keittiön ylimmälle laatikolle.
- Untokyykkä
Minä kyykistelen pomon edessä. Ja paskalla kyykin kanssa. Muuten olen suoraselkäinen suomalainen mies. Perkele, taas notkahti polvet. Nyt kyykkään vaatekaapissa kun pitsakuski poraa muijaa makkarissa.
- EI_NÄIN_
A = bye bye polvet. painonnostajien tekniikka mutta ei niilläkään polvilinja noin kauas varpaista mene.
B = voimanostajien tekniikka, oikea sallittu ja ennen kaikkea suositeltu
C = väärin, kuka helvetti tuollaiseen asentoon edes taipuu?
Kukahan tuonkin kuvan on laatinut? Pihalla kuin lumiukko!- veeäm43
Noin on! A:n on yksinkertainen selitys. Puntin rinnallevedossa tanko on tietenkin edessä olkapäiden päällä. B tapauksessa se olisi mahdotonta.
Tempaus antaa pelivaraa mutta perse ylempänä nousu kuormittaa olkapitä pahemmin kuin A tapauksessa.
A ja polvet. Omani menivät paskaksi mutta kiusa ilmeni vasta vuosia harrastuksen lopettamisen jälkeen. Venyneet nivelsiteet rappeutuivat ja toinen polvi leikattiin. Muistuttaa olemassaolostaan jokaisessa jalkatreenissä. On mukamas vielä joku nivelrikkokin. Eivät käsikaupparohdokset auta.
Etukyykky on hyvä harjoite mutta vain syväkyykyn rajoille tehtynä.
Olen itse tehnyt vuosikaudet hackia maven rinnalla. Hackin polvikulmat sopivat raihnaiselle vanhukselle. - gfushdf
A:lla tuhoaa selkänsä. Mielummin polvet kuin selkä paskana. Fiksu jättää tietenkin kokonaan kyykkäämättä ja tekee vain penkkiä
- veeäm43
gfushdf kirjoitti:
A:lla tuhoaa selkänsä. Mielummin polvet kuin selkä paskana. Fiksu jättää tietenkin kokonaan kyykkäämättä ja tekee vain penkkiä
Kumma juttu kun A-tyypin kyykyt ja mavet eivät ole aiheuttaneet selkäoireita vielä nyt 74 vuotisenakaan!
- dfshgf
veeäm43 kirjoitti:
Kumma juttu kun A-tyypin kyykyt ja mavet eivät ole aiheuttaneet selkäoireita vielä nyt 74 vuotisenakaan!
Siis piti olla B eikä A.
- aitoBlueteam
entä jos kyykkää sykkivään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2283945Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1391418
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein126925- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!288759Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8757J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61736