miesten sukkahousujen käytöstä

sukkahousu75

Kuinka moni mies käyttää sukkahousuja piilottematta niiden näkyvyyttä? Itse olen sukkahousuja käyttänyt pitkien kalsareiden korvaajina pari vuotta. Tänään ensimmäisen kerran kävi niin että kaverini näki minut sukkahousuissa tai siis näki pelkät jalkateräni. Hän kysyi, onks sul sukkahousut? Vastasin enempiä empimättä, on. Tähän hän sanoi, okei. No siinä sitten juttelimme kaikenlaista ja sukkahousuista ei puhuttu sen enempää. Lähtiessään hän sanoi, et oo muuten ainoo kuka sukkahousuja käyttää ja iski silmää ja meni ovesta ulos. Nyt heräsi kysymys, käyttääköhän kaverinikin mutta ei suoraan vaan kehannu sanoa :/

142

12919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei_mitään_outoa

      Varmaan pitää itsekin tai on kokemusta. Pelkästään jalkaterät näkemällä ei pysty päättelemään että jollakin on sukkahousut, mutta asiaa tunteva voi sen päätellä (sukat ovat ohuet, eikä makkaralla kuten nilkka- ja polvisukat).

      • Anonyymi

        voi olla


    • NorlynAmarpirkka

      Jos miehellä on sukkahousut jalassa, hän ei ole mies eikä mikään. Käytä niitä sukkahousuja johonkin muuhun järkevään kuten kahvin suodattamiseen. Minulla on kymmeniä sellaisia käytössä ja kuivumassa. Naapurit luulevat että olen homoseksuaali, mutta olen vain innokas suodattaja.

      • Miesten_asuste

        Miehet käyttivät sukkahousuja jo kauan sitten kun naisille housut olivat pirun keksintöjä. Sitten naiset "ryöväsivät" tämänkin asusteen ikiomakseen, ja homofoobikot tukee ajatusta.


      • Anonyymi
        Miesten_asuste kirjoitti:

        Miehet käyttivät sukkahousuja jo kauan sitten kun naisille housut olivat pirun keksintöjä. Sitten naiset "ryöväsivät" tämänkin asusteen ikiomakseen, ja homofoobikot tukee ajatusta.

        Käytän sukkahousuja syksyisin ja talvisin. Naisten malliset ovat halvempii ja niitä käyttelen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytän sukkahousuja syksyisin ja talvisin. Naisten malliset ovat halvempii ja niitä käyttelen

        Minäkin ja niisä on kivoja värejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytän sukkahousuja syksyisin ja talvisin. Naisten malliset ovat halvempii ja niitä käyttelen

        Mun vaimo käy ostamas mulle sukkiksia enkä häpeä käyttää niitä koska ne lämmittää ja eivät kiristä. Olen silti hetero mutta käytännöllinen keksintö miehille jo vuosisatoja!


      • Anonyymi

        Villa housut lämmittää ja sukkahousut sopii näyttämään naisen kauniit sääret.

        Mies käyttää siis Villa housuja jos on kylmissään.


    • kuseenkurkoittaja

      Onhan ne sukkikset tosi hyvät, jos kalleudet alkaa roikkua, silloin ne saa kasattua mukavaa lämpimään sykkyrään. pitäkää vai sukkiksia, ilman leimautumista

      • Sukkisbi

        Mä käytän päivittäin töissä ja vapaa-ajalla! Kannattaa ostaa ja kokeilla ;)


    • Onpa_ihme

      Miksi antaisi toisten päättää mitä alusvaatteenaan käyttää? Pikemminkin tuntuu odolta jos se jotakuta kiinnostaa ja vieläpä suuria tunteita herättää.

    • MitenVaanKurjempaa

      Olen nainen ja käytän pitkiä puuvillaisia kalsareita, koska ne ovat mukavammat päällä kuin sukkahousut. Tietysti mekon kanssa mullakin on stay upit.

      Jos mies haluaa käyttää epämukavia, kutisevia, kiristäviä sukkahousuja niin siitä vaan. Omapa on asiansa.

      Minulla tosin on pidemmät jalat kuin useimmilla miehillä, jotka puolestaan taitavat olla lyhytjalkaisia ja pitkäselkäisiä, joten ehkä miehille sukkahousut sopivatkin paremmin? Minulla haarukset jäävät puolireiteen, eikä tarpeeksi pitkiä helposti löydä kaupoista. Tämän vuoksi käytän hameen kanssa mieluummin stay up -sukkia.

      • Tätipitkäsääri

        Ostat siis ns. yhdenkoon tai laajakokoisia halpoja sukkahousuja jotka eivät oikeastaan mahdu kuin lyhyille, eikä istu kunnolla. Laadukkaat ja kokonumeroilla varustetut sukkahousut eivät roiku puolireidessä eikä kutita. Olen itsekin pitkäsäärinen nainen (haaramitta 85 cm) ja joudun käyttämään vain numeroituja sukkahousuja. Esimerkiksi moninumeroiset 48-52 numerolla merkityissä yläosa on valtavasti liian suuri, mutta säären pituus riittää eikä haarus roiku puolireidessä.

        Itse en pidä edes puuvillaisista leggareistakaan, NE kutittavat minulla.


      • SopivatKooltaan
        Tätipitkäsääri kirjoitti:

        Ostat siis ns. yhdenkoon tai laajakokoisia halpoja sukkahousuja jotka eivät oikeastaan mahdu kuin lyhyille, eikä istu kunnolla. Laadukkaat ja kokonumeroilla varustetut sukkahousut eivät roiku puolireidessä eikä kutita. Olen itsekin pitkäsäärinen nainen (haaramitta 85 cm) ja joudun käyttämään vain numeroituja sukkahousuja. Esimerkiksi moninumeroiset 48-52 numerolla merkityissä yläosa on valtavasti liian suuri, mutta säären pituus riittää eikä haarus roiku puolireidessä.

        Itse en pidä edes puuvillaisista leggareistakaan, NE kutittavat minulla.

        Ulkomaisista nettikaupoista saa myös isompia ja pidemmille sopivia.
        Wolfordilla on ainakin pitkille sopivia monessa mallissa. Edukkaampia vaihtoehtoja on sitten muita.

        Jotkin kaupat on valmiiksi sortannut valikoimaa paremmin miesten mitoille sopivista tuotteista
        https://www.thetightspot.com/tights/mens-tights
        (huom toimitus kanaalin saarilta).


      • MitenVaanKurjempaa
        Tätipitkäsääri kirjoitti:

        Ostat siis ns. yhdenkoon tai laajakokoisia halpoja sukkahousuja jotka eivät oikeastaan mahdu kuin lyhyille, eikä istu kunnolla. Laadukkaat ja kokonumeroilla varustetut sukkahousut eivät roiku puolireidessä eikä kutita. Olen itsekin pitkäsäärinen nainen (haaramitta 85 cm) ja joudun käyttämään vain numeroituja sukkahousuja. Esimerkiksi moninumeroiset 48-52 numerolla merkityissä yläosa on valtavasti liian suuri, mutta säären pituus riittää eikä haarus roiku puolireidessä.

        Itse en pidä edes puuvillaisista leggareistakaan, NE kutittavat minulla.

        Ei en käytä yhdenkoon sukkahousuja, enkä laajakokoisia sukkahousuja. Silloin kun tarvitsin sukkahousut, ostin kyllä kalliimmasta päästä ja omaa numerokokoani suuremmat. Minulla haaramitta on 87 cm. Olen huomannut, että stay up-sukat ovat minulla parhaimmat, silloin kun hameen kanssa tarvitsen ohuita sukkia.

        Puuvilla hyvälaatuisena, pitkäkuituisena ei kutita, mutta jos puuvilla on lyhytkuituista (esim venäläinen puuvilla), se on varmasti yhtä kutittavaa kuin keinokuituiset sukkahousut.

        Nyt on onneksi niin lämmintä (aamulla 10 astetta), että hyvin pärjää ilman pitkiä kalsareitakin. Kyllä minusta mies, joka käyttää pitkien housujen alla sukkahousuja, on vähän masokisti, sorry nyt vaan.


      • Huomannut
        MitenVaanKurjempaa kirjoitti:

        Ei en käytä yhdenkoon sukkahousuja, enkä laajakokoisia sukkahousuja. Silloin kun tarvitsin sukkahousut, ostin kyllä kalliimmasta päästä ja omaa numerokokoani suuremmat. Minulla haaramitta on 87 cm. Olen huomannut, että stay up-sukat ovat minulla parhaimmat, silloin kun hameen kanssa tarvitsen ohuita sukkia.

        Puuvilla hyvälaatuisena, pitkäkuituisena ei kutita, mutta jos puuvilla on lyhytkuituista (esim venäläinen puuvilla), se on varmasti yhtä kutittavaa kuin keinokuituiset sukkahousut.

        Nyt on onneksi niin lämmintä (aamulla 10 astetta), että hyvin pärjää ilman pitkiä kalsareitakin. Kyllä minusta mies, joka käyttää pitkien housujen alla sukkahousuja, on vähän masokisti, sorry nyt vaan.

        Se kutina voi johtua liian pitkistä säärikarvoista. Ohuissa sukkahousuissa ne menevät neuloksesta läpi ja kun liikut, niin sukkahousut liikkuvat myös ja nykivät karvoja. Karvatupet voivat jopa tulehtua.


      • Poisvaan
        Huomannut kirjoitti:

        Se kutina voi johtua liian pitkistä säärikarvoista. Ohuissa sukkahousuissa ne menevät neuloksesta läpi ja kun liikut, niin sukkahousut liikkuvat myös ja nykivät karvoja. Karvatupet voivat jopa tulehtua.

        Olet oikeassa! Aiemmin kun en murehtinut kohtuullista säärikarvojen kasvamista, talvikautena sukkahousuja käyttäessä säärikarvat väheni tuo nyppimisilmiön vuoksi. Kesällä säärikarvat pääsi kasvamaan vapaasti. Sitten kyllästyin tuohon ja aloin ajelemaan sääriäni säännöllisesti epilaattorilla jolloin karvankasvu loppui kokonaan ja pääsin riesasta eroon, eikä ole ollut kutinoitakaan.


      • Anonyymi

        kauan olet käyttänyt naisten sukkahousuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kauan olet käyttänyt naisten sukkahousuja

        Olen samaa mieltä että on käyttänyt kauan. Kyllähän nykynaiset käyttävät sukkahousuja lapsuudesta saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kauan olet käyttänyt naisten sukkahousuja

        Ei mies voi käyttää naisten sukkahousuja.

        Sehän on mahdottomuus!!


      • Anonyymi

        Pidän naisten sukkahousuja ja 85 B rintaliivejä ja olen mies. Kotona tykkään pitää kellohelmaisia mekkoja.
        Pidän naisten korlosaappaita kokoa 42
        On myös sukkanauhaliivit ja saumasukat kun yllä mekko.
        Kyllä naisten asuissa viihtyy


    • kj400

      Mulla parhaillaan 20 den valkoiset sukkikset lenkkareissa sinisten farkkujen alla. Ei muita sukkia. Keskustassa liikun.

    • Miehekäs97

      Miesten sukkahousujen käyttö on sama asia, kun nainen käyttäisi boksereita. Jos haluaa tuoda naisellisia piirteitä esiin, niin siitä vaan... Miehisyys kuitenkin kärsii.

      • Kakaroidenkuteet

        En ole omistanut ikinä boksereita, pitäisikö?


      • Pieni_Poika

        Isoisäni käytti aina sukkahousuja ja välillä rintaliivejäkin. Onneksi hän suostui lainaamaan vaatteitaan. Hänen kuoltuaan käytin häpeilemättä hänen sukkahousujaan ja polvisukkia


      • Miehekäs97

        Todella hieno ele.


    • Sukkahousu74

      Eräs kaverini on käyttänyt sukkahousuja viileemmillä ilmoilla useamman vuoden ja ei piilottele niiden näkyvyyttä. Kieltämättä aluksi käydessäni kaverilla näytti vähän oudolta kun hän oli pelkät sukkahousut jalassa. Ensimmäisellä kerralla kun näin hänet sukkahousuissa kysyin häneltä suoraan, miks sul on sukkahousut? Hän vastasi, miksi ei olisi? Sanoin, nii kuhan kysyin kun en ole ennen miehen nähnyt sukkahousuja käyttävän. Hän vastasi, koitappa joskus itekkin niin et enää pitkiä kalsareita jalkaasi laita. Sanoin, ai onko paremmat kun pitkät kalsarit? Kaveri vastasi, on, ei lökötä ym. ym. No ajattelin että voihan se olla noinkin. Sit sanoin kaverilleni, täytyy kai sit joskus koittaa onko ne paremmat kuin pitkät kalsarit. Niimpä ostin sitten 40den. Mustat sukkahousut ja koitin niitä. Ja kokemus oli positiivinen. Nyt olen pari syksyä/talvea sukkahousuja käyttänyt ja on se myönnettävä, oikean kokoiset sukkahousut on paremmat kuin pitkät kalsarit ja niin paljon helpompi löytää sopivan paksuset lämpötilan mukaan. Tosin en ihan jokapaikkaan kehtaa mennä esim. 20den. Sukkahousut jalassa niin että ne näkyvät, laitettava sukat erikseen vielä jalkaan. Mutta täytyy sanoa että, ne ketkä minut on sukkahousuissa nähneet niin palaute on ollut positiivista. Minun mielipide on tämä mitä tulee pukeutumiseen, jokainen pukeutukoon niinkuin parhaammakseen näkee :)

      • EiKoskaanAikuisena

        No, jos tykkää hankalista, kutisevista, helposti rikkoutuvista, keinokuituisista, haisevista sukkahousuista niin mikäs siinä. Sukkikset keinokuituisina tosiaan haisee pahalle, vaikka niitä alvariinsa pesisi ja vaihtaisi.
        Itse käytän mieluiten mustia, puuvillaisia, ohuita pitkiä kalsareita. Ne ei lökötä ja on tosi mukavat ja mageen näköiset.

        Sukkiksista on jo penskana jäänyt kamalat traumat, kun päiväkodissa meni lunta saappaaseen ja jalkaterä kastui, niin ei riittänyt et olis vain vaihtanut sukat, vaan piti riisua päälimmäiset housut ja sukkikset ja niin hankalaa....


      • kiehauta_kattilassa

        Nylonin (polyamide) sulamislämpötila on reilusti yli 200 C. Normaalit sukkahousut ovat aina 100% nylonia ja niistä voi poistaa kaikki hajut esim. kattilassa kiehauttamalla, ne kestävät ongelmitta myös pesukonepesua 90 asteessa.

        Ainoastaan elastaani/polyester leggarit ja urheilutrikoot ovat haisevia, mutta ne eivät olekaan sukkahousuja.


      • EiKoskaanAikuisena

        Miksi nähdä moinen vaiva, kun voi pestä puuvillaiset pitkät kalsarit ja sukat koneessa, eikä tarvi olla haisuli?
        Eikä se keittäminenkään poista sitä tosiasiaa, että iholle keinokuidut ovat surmaa.


      • Normipesu
        EiKoskaanAikuisena kirjoitti:

        Miksi nähdä moinen vaiva, kun voi pestä puuvillaiset pitkät kalsarit ja sukat koneessa, eikä tarvi olla haisuli?
        Eikä se keittäminenkään poista sitä tosiasiaa, että iholle keinokuidut ovat surmaa.

        Ihan koneessa 40C pesu riittää, kunhan ei käytä pilipali pesuaineita.
        Sama homma urheiluvaatteiden osalta.
        Kaiken voi tietysti pilata pitämällä niitä useita päiviä peräkkäin ja laittamalla hikisenä ja kosteana kasaan pyykkikoriin.


    • setänasse

      Sukkahousut ovat parhaimmillaan miesten päissä, heidän tehdessään esim. pankkeihin inventaariotarkastuksia. Saattaa niihin toki joku pervo kölinsäkin ahtaa, mutta se on taas toinen juttu.

    • balleina

      Baletissa miehillä on sukkahousut. Ja ovat upean nköisiä.

      • Ykä_67

        Mäki haluun balettitanssijaksi !


    • mistykkääsukkahousuista

      parempaa vaatetta ei ookkaan kuin sukka housut esim scholl sukkahousut on hyvät ne on kyllä tyyriit ei niitä viitti kovin usein ostaa ne on kyllä myöskestävät

    • Turpeatane

      Ei ookkaan. Kyllä hcollit on hyvät.

    • BlackHorset

      Kyllä meillä saa sukkahousut jäädä vaimon käyttöön, koska mä en tunnista itseäni transuksi.

      • eironsueikäransu

        Ei tarvi olla ransu vaikka sukkahousuja käyttää. Sitäpaitti miehille on omia sukkahousujaki ihan tehtaantekeminä. Vetikö sanattomaks ?


      • Ei_vain_miehet

        Onko kaikki naisetkin transuja kun käyttävät miesten vaatteita? Aika moni ostaa niin alusvaatteita kuin muitakin vaatteita ihan miesten osastolta.


      • Tukisukkis

        Sukkahousut on ihan hyvät siinä missä kalsaritkin.


    • Fetisisti

      Ei tulisi mieleenikään käyttää sukkahousuja julkisesti. Kiihotun niistä, enkä voisi mitenkään käyttää niitä esim. töissä. Nautin sukkahousuista omissa oloissani ja naisten päällä.

      • sukkahousu75

        Itsekkin käytän sukkahousuja mutta ihmettelen miten joku kiihottuu pukeutuessaan sukkahousuihin. Minusta ovat alushousut siinä missä kalsaritkin. Tosin sen verran kyllä sukkahousut kiihottaa itseänikin että jos vaimo pelkissä sukkahousuissa kotona on niin kyllä se seksikäs näky on ;)


    • sukkarit

      Nyt ilmojen viilennyttyä olen käyttänyt 20 den sukkahousuja joka päivä farkkujen alla. Minusta ne ovat juuri sopiva alusvaate, ei liian ohut eikä liian paksu. Meillä on kotona sikäli jännä tilanne että minä pidän ohuita sukkahousuja, kun taas vaimo vilukissana käyttää pitkien housujen alla kalsaripaksuisia leggingsejä :)

    • Metsurivuan

      Tukisukkahousut ok muuten ??? Hmm homppelia..jalkasäryistä kärsivä...

    • Bimies2

      Käyttänyt jo useamman vuoden. Talvisin lämmittää mukavasti ja kesäisin lenkkeillessä mukavat. Tummissa nailoneissa mukava juosta pururadalla, paitana tiukka t-paita. Kalu näkyy kiihoittavasti nailonien läpi.

    • Eisesyntiolepiilossa

      Näkyypä tuo ihan päivän politiikassakin.

    • Lerss

      Talvella on ollut käytössä lähinnä Kunertin ja Falken villa/puuvilla/merinovilla -sukkiksia. En ole tainnut tavan kalsareita käyttää kertaakaan tänä talvena. Eksä houkutteli tähän ja osti mulle sellaiset miesten sukkahousut. Yllättäen ne eivät olleen kovin lämpimät tai istuvat eivätkä kestäneet kuin muutaman käyttökerran. Kunnon talvisukkikset maksaa mutta on ne kyllä lökökalsareita paremmatkin. Ohuille sukkiksille ei ole ollut käyttöä kuin kerran ja silloin se oli ainoa päälläollut vaatekappale :D

    • Janetson

      Eräs eksä ilmeisesti kokeili ja runkkaili mun sukkisten ja sukkien kanssa. Musta se oli jotenkin helvetin noloa ja vaivaannuttavaa. Huomasin monesti että alusvaatteitani oli pengottu ja sukkiksiin tullut reikä tms. mutta aina kiisti ja ihan suuttuikin. Homma sitten kaatui muusta syystä ja tungin kamoja pois pakatessa sen kaappiin yhdet sukkikset. Ajattelin että siinäpä runkkailee eikä tarvi perään soitella :D

      Jos tää ois puhuttu ja ois sen myöntäny niin homma ois ollut ihan toisin. Tuommoinen salainen fetissi josta ei voi mulle kertoa on törkeää.

      • iuhyuigiuhk

        Näköjään tunsi sinut niin hyvin ettei uskaltanut tunnustaa fetissiään. Pelkäsi että sen vuoksi menee välit poikki, kuten näköjään menikin.

        Etkö siis antanut tarpeeksi kun joutui runkkailemaankin.


      • Janetson

        En näköjään edes lukenut joten miksi kommentoit? Oliko tarkoitus vain yrittää viisastella ja olla ilkeä?

        Juurikin se että tätä ei saatu puhuttua vaan halusi pitää sen omana salaisuutena oli ongelma. Seksiä sai enemmän kuin halusi, mutta minä jäin vähän ilman...


    • Miriaah

      On se vain erikoinen juttu että missä tahansa mainitaan sukkahousut, on paikalla lauma ukkoja kertomassa miten käyttää sukkahousuja päivittäin... En voi käsittää...

      • Niin_ja

        Lauma ämmiä itkemässä ettei sukkahousut ole tarkoitettu miehille.


      • Säihkettä

        Täällä on myös normaalimalleja, jotka ovat paremman näköisiä thetightspot.com/tights/tights-for-men eli sellaisia missä on pidempi jalkaosa.


    • Makkaranahka

      Salilla olen nähnyt joka talvi ainakin yhden kerran miehen sukkahousuissa. Yleensä vanhempi herra. En hirveästi näe eroa onko jalassa paksut sukkahousut vai esim merinovillaiset kohtuullisen ohuet kalsarit. En myöskään hahmota mitä seksuaalia villaisissa sukkahousuissa on. Voisin kokeilla ja käyttää itsekin mutta toistaiseksi on kalsarit olleet tarpeeksi hyvät.

      • Ananasakääpät

        Yhtä vaikea asia joillekkin, kuin talven kohu saako pizzoissa olla ananasta... eikö jokainen saa syödä pizzansa niillä täytteillä millä haluaa ja saa pukeutua niin kuin itse haluaa, vaikka naapurille ei kävisi kumpikaan.


    • Tallessa

      Joillakin miehillä tuntuu itsetunto olevan vaatekappaleesta kiinni. Heitä voi lohduttaa, että jos sukkahousuja käyttäessä pallit tipahtaa, niin ne jäävät kuitenkin lahkeeseen talteen.

    • sukkarit

      Käytän farkkujen alla mieluusti 20 den sukkahousuja, mutta ne ovat jalkaterän kannalta sen verran ohuet, että laitan vielä nilkkasukat päälle. Talvella pidin paksumpia sukkahousuja, joiden kanssa ei muita sukkia tarvitse. Tänä aamuna oli hauska tilanne, kun vaimo ei löytänyt ehjiä sukkiksia. Annoin hänelle mustat 20-denieriset omasta laatikosta. Onko teille muille sattunut, että vaimo lainaa miehensä sukkahousuja?

      • Anonyymi

        Vaimo kayttää minun kutistuneita sukkahousuja, koska on pienempi. Tuttu naisystävämme lainaa minun sukkahousuja , koska meillä on sama koko. Useamman kerran hän on lainannut sukkahousuja , kun omat ovat menneet rikki illanvietossa. Hän tietää että ostan alennusmyyntilöistä varastoon useammat ihonvärisiä sekä mustia


    • Anonyymi

      Minä käytän päivittäin sukkahousuja. Kotona aivan avoimesti perheen ja ystävien seurassa

      • Anonyymi

        Ihan hyvin voi käyttää.


      • Anonyymi

        Käytä vaan ja naisten malleja vai.
        Joskus uimahallista vaivihkaa puen ne vessassa jalkaan, skisin enemmän käyttelen.


    • Anonyymi

      Transvestiitit haluavat pukeutua naisten sukkahousuihin ja muihinkin vaatteisiin. Se tuo seksuaalista tyydystä.

    • Anonyymi

      Miten balettitanssijamiehet. Ei kai he ole mitään transuja vaikka sukkahousuissa tanssivatkin.

    • Anonyymi

      Balettitanssija miehet käyttävät terällisiä trikoita eli periaatteessa siis sukkahousuja ja ne ovat paksumpia kuin naisten baletissa käyttämät. Nykyään on enää vaikea erotella sukkahousuja miehille tai naisille kun nämä asut kuuluvat molemmille sukupuolille.

      yst tanssijamies

    • Anonyymi

      Shortsien kanssa ihon väriset sukkahousut

    • Anonyymi

      Kestosuosikki tämä miesten sukkahousu ! Alkakaa jo tehdä miesten sukkahuiluja !

    • Anonyymi

      Kyllä. Olen käyttänyt sukkahousuja hyvin paljon, varmaan jo enemmän kuin useimmat naiset nykyisin.

    • Anonyymi

      Sukkahousut kuuluvat normaaliin pukeutumiseeni. Olen käyttänyt sukkahousuja jo teini-ikäisestä alkaen, siis hyvin monta vuotta jo! Siihen ei liity mitään eroottista enkä tarvitse selitellä kenellekään miksi niitä käytän. Minun ei myöskään tarvitse uikuttaa jatkuvasti muiden hyväksymistä asiaan, joka ei lopultakaan kuulu heille.

      Aikaisemmin pidin sukkahousujen kanssa kengissä pikku sukkia, että sukkahousuni eivät näkyisi, mutta nykyisin en ellei siihen ole erityistä tarvetta. Ketään ei tunnu edes kiinnostavan että "tuolla on sukkahousut".

      Ostan sukkahousut naisten osastolta, mutta sitten ne eivät enää ole "naisten sukkahousut" vaan minun sukkahousuni.

      Sukkahousut ovat mukavat käyttää.

    • Anonyymi

      Käytän sukkahousuja kylmemmillä ilmoilla. Kesällä en, mutta silloin käytänkin kenkäsukkina naisten polvi- tai nilkkasukkia. Ihan vain siksi että ne näkyisivät muillekin, ja joku voisi luulla että minulla on sukkahousut jalassa.

    • Anonyymi

      naisten vaatteet miesten halvempia

    • Anonyymi

      Raappahoust on paraat kelillä ko kelillä !

    • Anonyymi

      Kellohame heilahtaa ja....

      • Anonyymi

        Edelliset kommentoijat vois varmaan kattoa joskus peiliinki... Kannattais tullo jo 2000 luvulle.


    • Anonyymi

      Baletissa jäbät hyppii sukkapöksyissä ja veikkaampa että aika monen dooriksen haaroväli on kosteana jotka sukkisjäbiä katsoo...

      nim kokemusta on

    • Anonyymi

      Käyttäisin ainoastaan jos nainen pukisi ne minulle mutta ei sellaisia naisia löydy harmi sinänsä

    • Anonyymi

      Putin on päästään turvonnut sieni !

    • Anonyymi

      Todella mukavat on sukkahousut! Toimii “laakerina” päällyshousujen alla ja esim rappusia noustessa askel tuntuu kevyemmältä kun housu liukuu sukkahousun päällä mukavasti. Miesten mallistoa tulisi olla joka kaupan valikoimassa mitkä Naistenkin sukkiksia myyvät!

      • Anonyymi

        Totta puhut. Yleensäkin sukkahousut on mukavan kevyet pitää jalassa, tavallisiin kalsareihin verrattuna.
        Aluspukeutumisessa sukkahousut ovat mielestäni ihan unisex vaate. Eri asia on sitten se, jos sukkahousuja käyttää hameiden tai mekkojen kanssa, tarkoituksena pitää sukkahousuun verhotut jalat näkyvillä. Silloin ne ovat enemmän naisten juttu.


    • Anonyymi

      Tänään keltaiset sukkahousut saipa peliin

    • Anonyymi

      Paras tapa aloittaa Päivä on pukea puhtaat sukkahousut. 😍

    • Anonyymi

      Uudet ja ehjät sukkahousut !

      • Anonyymi

        Tilasin Ferillosta miesten sukkahousuja. Tänä aamuna vedin sitten jalkaan ihan iskemättömät mustat 60 denierin miesten Adrian City -sukkahousut, suoraan paketista. Ovat kyllä hyvät jalassa. Tosin tuo keli taitaa lämmetä päivän mittaan sen verran, että näinkin paksuissa sukkiksissa saattaa tulla kuuma.


    • Anonyymi

      Noissahan on mukava sipsutella !

    • Anonyymi

      Talvisin tulee vedettyä jalkaan sukkahousut pitkien kalsareiden sijaan. Oikein kylmällä kelillä laitan jalkaan villasukkahousut, merinovillaiset välihousut ja siihen päälle toppahousut.
      Hypotermia ei kysy onko joku vaatekappale ”homoa.”

    • Anonyymi

      Kyllä sukkahousuja tulee käytettyä usein, säätilasta riippuen. Esimerkiksi nyt kun aamut muuttuivat yhtäkkiä viileiksi, olen taas laittanut sukkahousut farkkujen alle jalkoja lämmittämään. Ei tämmöisillä kevätkeleillä mitään pitkiä kalsareita voi farkkujen alle laittaa, mutta 20-40 den sukkahousut ovat oikein hyvät. Toimistossakaan ei tule niiden kanssa liian kuuma. Sukkahousut ovat niin kätevä ja käyttökelpoinen vaatekappale, että en ollenkaan ymmärrä, miksi ne olisivat vain naisia varten.

      • Anonyymi

        Sama homma, selkeesti naisten ohuet sukkahousut on paremmat kuin miesten lököttävät kalsarit näillä keleillä :) Ja talvella sit paksummat sukkikset jalkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama homma, selkeesti naisten ohuet sukkahousut on paremmat kuin miesten lököttävät kalsarit näillä keleillä :) Ja talvella sit paksummat sukkikset jalkaan.

        Nyt veti aamun niin viileäksi, että piti laittaa paksumpaa jalkaan. 60 denieriset tänään jalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt veti aamun niin viileäksi, että piti laittaa paksumpaa jalkaan. 60 denieriset tänään jalassa.

        Viimeviikkoiset aamut, ja myös päivät, ovat olleet erityisen viileät. On edellen sukkahousujen aika vaikka on kesä. Minullakin ollut paksumpia sukkahousuja 40 ja 60 denierin välillä. Lempivärini on laivastonsininen ja tummanruskea. Mutta on minulla mustia, harmaita ja vaaleanruskeitakin. Minkävärisiä sukkiksia puette?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeviikkoiset aamut, ja myös päivät, ovat olleet erityisen viileät. On edellen sukkahousujen aika vaikka on kesä. Minullakin ollut paksumpia sukkahousuja 40 ja 60 denierin välillä. Lempivärini on laivastonsininen ja tummanruskea. Mutta on minulla mustia, harmaita ja vaaleanruskeitakin. Minkävärisiä sukkiksia puette?

        Mulla kans laivasaton sininen on lemppari ja toisena vaalen ruskea :) Paksummat villasukkikset ja sit 40den yleisimmin käytössö mutta käytän myös 15den ja 20den kans.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kans laivasaton sininen on lemppari ja toisena vaalen ruskea :) Paksummat villasukkikset ja sit 40den yleisimmin käytössö mutta käytän myös 15den ja 20den kans.

        Laivastonsiniset ja vaaleanruskeat ja 40 den. No, mutta, sitten meillä sama sukkismaku. Minullakin talvella villaisia, ja myös puuvillaisia, sukkahousuja. Lämpimillä keleillä ohuet, mutta 15 denierin rikkoontuvat turhauttavan helposti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeviikkoiset aamut, ja myös päivät, ovat olleet erityisen viileät. On edellen sukkahousujen aika vaikka on kesä. Minullakin ollut paksumpia sukkahousuja 40 ja 60 denierin välillä. Lempivärini on laivastonsininen ja tummanruskea. Mutta on minulla mustia, harmaita ja vaaleanruskeitakin. Minkävärisiä sukkiksia puette?

        Ohuemmat sukkahousuni (20-40 den) ovat melkein kaikki mustia, jokunen vaaleanruskea tai harmaakin löytyy. Tämä on seurausta siitä, että perussukkahousut tulee aika usein ostettua ihan ruokakauppareissuilla eikä lähimarketeissa ole paljon valikoimaa. Paksummissa sukkahousuissa on enemmän väriskaalaa: tummanharmaata, tummansinistä, punaista eri sävyissä (ihan kirkkaanpunaisia ei tosin ole) ja löytyypä yhdet sinapinkeltaisetkin. Ne tosin sain vaimolta kun hän oli ostanut ne itselleen eikä sitten tykännytkään väristä.


    • Anonyymi

      Minulla on Capezion takasaumalliset miesten valkoiset balettisukkahousut. Erittäin mukavat pitää.

    • Anonyymi

      Siis mitä ? tanssit siis balettia.

    • Anonyymi

      Löytyy ihonvärisiä norlyn takasaumalla

    • Anonyymi

      Takasaumat tuovat seksikkyyttä sukkahousuihin.

    • Anonyymi

      nähty on ! en ollut uskoa näkemääni, miehellä oli sortsien kanssa mustat ohuemmat sukkahousut

      • Anonyymi

        Hieno homma! Toivottavasti tällainen yleistyy.


      • Anonyymi

        Onko siihen joku syy, että näkemäänsä oli vaikea uskoa? Ennakkoluulot lienee se ainut syy, miksei mies voisi käyttää sukkahousuja. Suomestakin löytyy jo useampi verkkokauppa, joka myy miesten sukkahousuja. Valmistajia on useita maailmalla ja monet valmistajat kaupittelee tuotteitaan unisex malleina.


      • Anonyymi

        Missä näit?..mahdoinko olla minä jonka näit...?


      • Anonyymi

        oliko mäkysen poika siin asialla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä näit?..mahdoinko olla minä jonka näit...?

        sossujen puoluekokouksessahan tuo keekoili !


    • Anonyymi

      Oliko sin farkkuhame ja mustat paksummat sukkahousut

    • Anonyymi

      Itse olen käyttänyt sukkahousuja jo vuosia, koska koen ne paljon mukavemmiksi, kun miesten kalsarit. Paksuuksia löytyy todella ohuista erittäin paksuihin ja lämpöisiin. Minulla on yhdet Bambu sukkahousut. Itse suhtauduin skeptisesti noihin väitteisiin bambun lämpöä säätelevästä vaikutuksesta. Kokeilin noita kuitenkin joskus farkkujen alla, kun aamu oli aika viileä. Siinä vaiheessa kun olin tulossa takaisin, ulkona lämpöä oli jo 15 astetta. Kävin kaupassakin nuo jalassa. Jos jalassa olisi ollut puuvilla kalsarit tai sukkahousut, olisin hikoillut jo tuskallisen paljon ja iho olisi ollut nihkeän märkä. Noissa bambu sukkahousuissa oli ehkä vähän turhan lämmin, mutta ei mikään tuskallinen olotila. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan. Varsiinkin kun tuolta löytyy hyvää kannustusta asiaan. https://probambu.fi/kaikki-tuotteet/vaatteet/sukkahousut/

      • Anonyymi

        Kuulostaa kyllä hyvältä nuo bambusukkahousut. Täytyypä tilata sellaiset itselle.


    • Anonyymi

      Aamut alkavat olla sen verran viileitä että sukkahousut alkavat olla tarpeeseen.

      • Anonyymi

        Jep, tänään aamulla 5 astetta lämmintä. 40 denieriä farkkujen alla.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei hitto! Ei oikea mies laita sukkahousuja jalkaan!!!! Ei sitten mitenkään!!!
      Lopettakaa tällainen jutustelu!

      • Anonyymi

        Joo, tällainen sukkahousupalsta pitää lopettaa !!!!


    • Anonyymi

      Hahaa , kylläpäs laittaa ! Eikä tarvii kysyä keltään lupaa. Ja nämä on naisten mallit. Eilen oli 30 den voguet, missä on paksu pohjavahvike. On hyvät ja kestävät. Tänä aamuna housujen alla mustat 20 den norlynit. Vielä kun kokolappuun laitettiasiin mallimerkintä , olisi helpompi etsiä sopivat.

      • Anonyymi

        En lopeta ikinä! Todellisella miehellä on niin hyvä itsetunto että pukeutuu mielensä mukaan, vaikkapa sukkahousuihin


    • Anonyymi

      Housuliiivit ja sukkahousut ovat hyvä yhdistelmä !

      • Anonyymi

        Niin on. Minkälaisia sukkiksia puet housuliivien kanssa?


    • Anonyymi

      Aamulla pakkasta joten 70 denin puuuvillasukkiset alle ja hyvin tarkenee !

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kiitos vinkistä, voisinkin tilata tuolta parit sukkahousut. Varsinkin nuo tummanvihreät näyttävät kivalta.


      • Anonyymi

        Näyttää tulleen lisää erimallisia ja värisiä sukkahousuja jotka sopivat myös miehille.


    • Anonyymi

      Jännästi näyttää naisten 60 den mallit samalta, mutta parin euroa halvemmat

    • Anonyymi

      Minäkin taidan tilata Kärkkäiseltä mutta onkohan heillä niitä ihan myymälässä ?

    • Anonyymi

      Minä käytän sukkahousuja säännöllisesti farkkujen alla. Ihan parasta kerrospukeutumista. Ohuimpien sukkahousujen kanssa pidän yleensä jotain nilkkasukkia, mutta 40 denieristä ylöspäin ei enää tarvitse.
      Viime viikolla kun työpaikan eteisessä vaihdoin sisäkenkiin ja otin samalla nilkkasukat pois, ohi kulkenut naiskollega huomasi varmasti jalassani mustat 20-denieriset, mutta ei sanonut mitään.

      • Anonyymi

        Kuinka usein olette jääneet "kiinni"?
        Miten?
        Mitä sitten tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka usein olette jääneet "kiinni"?
        Miten?
        Mitä sitten tapahtui?

        Minä jään jatkuvasti kiinni, koska käytän sukkahousuja säännöllisesti ja enemmän tai vähemmän avoimesti


    • Anonyymi

      Joo, paksuista ei suoraan huomaa, että on sukkikset.
      Ohuemmista kyllä väistämättä.

    • Anonyymi

      Viinamiehelläkin on omat pääosissa.

    • Anonyymi

      Eihän siinä mitään jos käyttää, vai kuuluuko tapoihin muutakin epämääräistä

    • Anonyymi

      Nyt näitä on jo vähän tullut testattua. https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/aurellie-miesten-mikrokuitu-sukkahousut-60-den-rocky-p-mir1145280001?searchTerm=sukkahousut
      Ensimmäistä kertaa jalkaan kiskoessa tuntui hieman lyhyiltä tällaiselle 178 cm pitkälle miehelle. No sai ne vähän kiristellen kiskottua riittävän ylös. Yleensä tuollaiset liian lyhyen tuntuiset sukkahousut valuu helposti, mutta nämä tuntui pysyvän hyvin paikallaan, jopa yllättävänkin hyvin. Periaatteessa ero naisten malleihin on pieni, mutta käytänössä kuitenkin merkittävä. Tilasin nuo XL/XXL koon sukkahousut. Noissa on haarakiila joka alkaa takaa ja ulottuu edessä melko ylös asti. Vaikka tuo ylttyy ehkä n. 10 cm ylemmäksi kun normaaleissa sukkahousuissa, antaa tuo mukavasti lisä tilaa ja parantaa istuvuutta paljon. Paljon paremmin istuvat ja huomaamattomammat jalassa, kun useimmat miesten kalsarit. Materiaali on ihan miellyttävän tuntuista. Kokonaisuutena sanoisin, että erittäin hyvät ja hinta/laatu on erinomainen. Vielä ei voi kestävyydestä paljoa kommentoida, mutta ainakin muutaman käyttökerran jälkeen ovat vielä ehjät. Suosittelen kokeilemaan.

      • Anonyymi

        Minkäväriset ostit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäväriset ostit?

        Siniset. Kivasti hieman läpikuultavat. Tykkään myös tuosta väristä noissa sukkahousuissa.


    • Anonyymi

      Ihanan tuntuiset, suosittelen.

    • Anonyymi

      Kerrastoa voi käyttää. Miesten ei kuulu käyttää sukkahousuja.

    • Anonyymi

      Miesten ei todellakaan kuulu käyttää sukkahousuja jotka ovat vain naisten vaate. Miehille on raappahousut ja pitkät kalsarit joita pidetään kylmän sään aikoina. Mies puoliset ´balettitanssijat ovat asia erikseen joiden kuuluukin pitää sukkahousuja.

      • Anonyymi

        Kuulupas, senkin rapahousu


    • Anonyymi

      Tilasin kanssa aurellie stayuppia ja sukkahousuja. Halpa hinta , saas nähdä minkä laatuisia on? Minun ei tarvitse kysyä keneltäkään mitä laitan päälleni. Egoiliat saa leikkiä kovista !

    • Anonyymi

      Moniko mies käyttää hametta ja sukkiksia kotioloissa ?

      • Anonyymi

        Eilen minulla polvipituinen punainen vekkihame ja 50 den mustat sukkikset


      • Anonyymi

        Käytän, nyt polven alapuolelle ylettyvä farkkuhame ja lindexin 50 denierin mustat sukkikset.


      • Anonyymi

        Mä käytän myös. Sukkahousut on farkkujen alla paljon mukavampi vaate kuin pitkät kalsarit eikä tarvitse koko aikaa kiskoa sukkia ylös ja boksereita alas. Lisäksi joka kelille löytyy sopiva paksuus. Joskus saatan pitää ihonvärisiä sukkiksia shortsien alla jos tuntuu että on muuten liian kylmä shortseille ja kuitenkin liian lämmin housuille. Kotona vaihdan farkut hameeseen, joka on ehdottomasti mukavampi vaate kuin housut kunhan vaan etsii mallin jossa on taskutkin. Me eletään vuotta 2024, joten olisiko aika vapauttaa miesten pukeutuminen niin kuin naisten pukeutuminen vapautui 70-luvulla? Silloinkin oli toki niitä, joiden mielestä naiset ei voi käyttää housuja, mutta sanopa se jollekulle nyt. On kaksinaismoralistista ja seksistä paheksua miesten sukkisten ja hameiden käyttöä samaan aikaan kun naiset saavat pukeutua miten huvittaa.


    • Anonyymi

      Minä ainakin , kiva yhdistelmä. Joku kollegepaita lisäksi

    • Anonyymi

      Joo ja kellohame vielä !

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe