mitkä merkit naisissa pistää

tunnista.huono.nainen

herätyskellojen soimaan ja josta tietää ettei hänestä saa muuta kuin pahaa ja ongelmia ja lopuksi pettää 1 kysyy heti onko rahaa 2 mikä olet koulutukseltasi 3 kyselee onko omaisuutta tai kallis auto 4 sanoo heti että on korkeastikoulutettu tai on maisteri 5 että on tinderissä tai on ollut joskus tinderissä mitä muuta

96

759

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 36vmies

Kerran ainakin naisella oli vino pino laskuja. 30 laskua pinossa eikä rahaa maksa.

• Teknodonna

Hälärit kilisee silloin, kun tunnemme toisemme, mutta toinen välttelee suoraa katsekontaktia.

Tuntemattomat eivät yleensä toimi näin.

Tämä on varma merkki siitä, että kohta tietoisuuteen tupsahtaa jotain ikävää.

(naurua)

• sinkkunainenn

Mulle pistää miehessä kaikki heti herätyskellot soimaan.
      Miehestä ei näy jännyys päällepäin joten kellot soi koko ajan.

• Aika kyyninen maailmankatsomus. Itse oon aina naisia kattonu kaikella hyvällä..ilman niitä herätyskelloja. No velkaa ovat kadonneet maailman tuuliin. Yksi toisensa jälkeen. ?????? Aika jännä mun vanhempien sukupolvi naimisissa 40 50 vuotta ja go on.

• Itsetuntemuksen puutteen aistii aika nopeasti. Se laittaa hälytyskellot soimaan. Jotkut ovat ulkonäöstään huolissaan, toiset minun motiiveista....se vaan näkyy kilometrien päähän, jos ei ole oma kasetti kohdallaan, ja usein alan pommittamaan sitä rauhallisesti, niin kyllä se pulpahtaa aikanaan pintaan. Tekniksen mainitsema silmiin katsominen on kyllä aika hyvä metori myös, olen itsekin katsonut itseäni itsetuntoisempaa silmiin ja kohta oli katseltava varpaita ja kattoa... Nyt tiedän mitä siinä toisesta näkee.

• On ihan tervettä olla huolissaan vieraan ihmisen motiiveista.

Mun on muuten välillä vaikea ajatella samaan aikaan kun katson jotain silmiin.

• LinerT.2 kirjoitti:

On ihan tervettä olla huolissaan vieraan ihmisen motiiveista.

Mun on muuten välillä vaikea ajatella samaan aikaan kun katson jotain silmiin.

No onhan se, mutta eikös alkuun se ihan tutustuminen ole tärkeintä?
        Ja onpas hassua, ettet voi katsoa silmiin ja ajatella. Toisaalta jos itse mietin jotain, saatan sen ajan pitää vaikka silmät ihan kiinni, kai korostaakseni sitä miettimistä.

Mutta kyllä harhailevasta katseesta näkee ainakin jonkin luonteen, muutamalla kerralla sitä jo luo tietyn vaikutelman ihmisestä, että ei siihen mene mulla pitkään, että nykyään tiedän kuka kiinnostaa ja kuka ei. Oikeastaan on ihan kiva huomata itsestään, että ei enää mene kaikki läpi noin vaan. Jää jonninjoutavat väännöt suorittamatta.

• Dissident kirjoitti:

No onhan se, mutta eikös alkuun se ihan tutustuminen ole tärkeintä?
        Ja onpas hassua, ettet voi katsoa silmiin ja ajatella. Toisaalta jos itse mietin jotain, saatan sen ajan pitää vaikka silmät ihan kiinni, kai korostaakseni sitä miettimistä.

Mutta kyllä harhailevasta katseesta näkee ainakin jonkin luonteen, muutamalla kerralla sitä jo luo tietyn vaikutelman ihmisestä, että ei siihen mene mulla pitkään, että nykyään tiedän kuka kiinnostaa ja kuka ei. Oikeastaan on ihan kiva huomata itsestään, että ei enää mene kaikki läpi noin vaan. Jää jonninjoutavat väännöt suorittamatta.

En nyt kyllä liikaa vetäisi vieraan ihmisen silmistä johtopäätöksiä. Vaikkapa tuo ajattelu ja silmiin katsominen. Kun oppii toisen tavat ja olot, niin silloin kaikki eleet tulee tutummaksi.

Ihan yleensä kehonkieli ja mikroilmeet on ne jutut jotka kertoo enemmän. Ehkä. Kun ei vielä vieraasta ihmisestä tiedä välttämättä, mitä sen mielessä liikkuu. Sillä voi olla hyväkin syy, ettei se ole läsnä siinä kohtaamisessa eikä ole vastaanottavainen just silloin.

Mä luotan aika pitkälle intuitioon. Eli ilmeisesti niihin mikroilmeisiin joita en edes tietoisesti huomaa.

• LinerT.2 kirjoitti:

En nyt kyllä liikaa vetäisi vieraan ihmisen silmistä johtopäätöksiä. Vaikkapa tuo ajattelu ja silmiin katsominen. Kun oppii toisen tavat ja olot, niin silloin kaikki eleet tulee tutummaksi.

Ihan yleensä kehonkieli ja mikroilmeet on ne jutut jotka kertoo enemmän. Ehkä. Kun ei vielä vieraasta ihmisestä tiedä välttämättä, mitä sen mielessä liikkuu. Sillä voi olla hyväkin syy, ettei se ole läsnä siinä kohtaamisessa eikä ole vastaanottavainen just silloin.

Mä luotan aika pitkälle intuitioon. Eli ilmeisesti niihin mikroilmeisiin joita en edes tietoisesti huomaa.

Niin, eipä sitä osaa tarkkaan varmaan miettiä, että mikä se on, mutta kyllä mä vaan jotenkin koen, onko toinen valmis tutustumaan kunnolla, vai hiertääkö joku. Joskus sen kuulee jutuista ja joskus ilmeestä ja eleistä, joskus vaan kokonaisuus.
        Oon joskus saanut itsekin rukkaset, kun tunsin selkeästi jotain epävarmuutta. Nainen oli kaunis kuin piru ja katsoi niin syvälle silmiin, että mieli teki vetäytyä pöydänalle piiloon. Mutta toisaalta sain maistaa leikillään sanottuna omaa lääkettä. Nyt ois kiva päästä uusintatuijotteluun. heh...revanssi.

• olettaja

Miksi ämmä tarvitsis jotain itse tuntemusta? Ei mun mielestä mitenkään tärkeä ominaisuus paljon tatskoja, juopaljon ja rasittava ja agressiivinen olisi mun mielestä negatiivisia ominaisuuksia, ja varmaan puhuessa tulee ilmi nopsaa

• olettaja kirjoitti:

Miksi ämmä tarvitsis jotain itse tuntemusta? Ei mun mielestä mitenkään tärkeä ominaisuus paljon tatskoja, juopaljon ja rasittava ja agressiivinen olisi mun mielestä negatiivisia ominaisuuksia, ja varmaan puhuessa tulee ilmi nopsaa

No ihan siksi, että tietää mitä haluaa. Pikkusen on kummastakin inhottavaa sitten myöhemmin huomata, että ei se toinen olekaan sellainen kun haluaa. Sama se kumminkin päin on...
        Kenestä sitten ulkoiset seikat ja jotkut tavat on tärkeämpiä, mutta minusta jos nainen muuten kiinnostaa, niin seuraavaksi tärkein on ajatus itsestä.

• Gnuk

Julkisesti elämäänsä levittävä on aika nounou... Sellaisilla on tapana levittää myös muiden elämää julkisesti. Ja minä kun satun kuitenkin pitämään yksityisyydestäni...

• enpä-tiedä

Jostakusta voi luulla, että se levittelee julkisesti elämäänsä. Vaikka se kertoo siitä vain merkityksettömän tuhannesosan. Oikeasti henkilön todellinen elämä voi olla aivan jotain muuta. Monille oma julkinen some-kuva voi olla tarkkaan harkittua mainostusta esim. työn takia. Muiden elämän levittely on luvanvaraista ja suunniteltua sekin. Voi olla, että sitä on esim. pyydetty.

• Gnuk
        enpä-tiedä kirjoitti:

Jostakusta voi luulla, että se levittelee julkisesti elämäänsä. Vaikka se kertoo siitä vain merkityksettömän tuhannesosan. Oikeasti henkilön todellinen elämä voi olla aivan jotain muuta. Monille oma julkinen some-kuva voi olla tarkkaan harkittua mainostusta esim. työn takia. Muiden elämän levittely on luvanvaraista ja suunniteltua sekin. Voi olla, että sitä on esim. pyydetty.

Se on silti nounou. Mulla olis hyvin vähän yhteistä sellaisen kans. Yksityiselämä saa pysyä yksityiselämänä.

• enpä-tiedä
        Gnuk kirjoitti:

Se on silti nounou. Mulla olis hyvin vähän yhteistä sellaisen kans. Yksityiselämä saa pysyä yksityiselämänä.

Tarkoitin vain, että se, minkä sinä tulkitset yksityiselämäksi, voi olla toiselle jotain muuta. Ja henkilön yksityiselämä on silti piilossa. Mutta toki noin, jos ihmisillä on hyvin erilainen käsitys, mikä on kunkin yksityiselämää, he tuskin sopivat yhteen. Elävät eri maailmoissa. Itse olen luullut joskus tietäväni jonkun yksityiselämästä paljonkin esim. somen kautta, mutta sitten on selvinnyt , etten ole tiennyt yhtään mitään. Kaikki on ollutkin vain ns. virallista kuvaa, jossa on totuutta vain höysteeksi. Jotkut ovat niin ammatilaisia somen kanssa. En tiedä, onko se hyvä vai huono asia, kunhan totean.

Tiedän, että sinä viittaat kommenteillasi mahdollisesti joihinkin palstalaisiin, joiden sometilit ovat tulleet tietoon kaikille. Itse en tässä heistä, enkä itsestänikään kirjoittanut.

• tuttu_tarina
        Gnuk kirjoitti:

Gnuk ei haluaisi, että jos hän seukkaisi tai säätäisi jonkun kanssa, suhteen toinen osapuoli kertoisi siitä somessa. Tämä on monenkin pleijerimiehen ja -naisen toive. Näin saadaan pidettyä monta säätöä kerrallaan. Se on sitä yksityiselämää, heh..

• enpä-tiedä
        tuttu_tarina kirjoitti:

Gnuk ei haluaisi, että jos hän seukkaisi tai säätäisi jonkun kanssa, suhteen toinen osapuoli kertoisi siitä somessa. Tämä on monenkin pleijerimiehen ja -naisen toive. Näin saadaan pidettyä monta säätöä kerrallaan. Se on sitä yksityiselämää, heh..

Ok. Itse ajattelin vähän laajemmassa mielessä yksityiselämää :D Unohdin, että monet tosiaan pitävät somea ihan iskemiskanavanakin.

• Gnuk
        enpä-tiedä kirjoitti:

Tarkoitin vain, että se, minkä sinä tulkitset yksityiselämäksi, voi olla toiselle jotain muuta. Ja henkilön yksityiselämä on silti piilossa. Mutta toki noin, jos ihmisillä on hyvin erilainen käsitys, mikä on kunkin yksityiselämää, he tuskin sopivat yhteen. Elävät eri maailmoissa. Itse olen luullut joskus tietäväni jonkun yksityiselämästä paljonkin esim. somen kautta, mutta sitten on selvinnyt , etten ole tiennyt yhtään mitään. Kaikki on ollutkin vain ns. virallista kuvaa, jossa on totuutta vain höysteeksi. Jotkut ovat niin ammatilaisia somen kanssa. En tiedä, onko se hyvä vai huono asia, kunhan totean.

Tiedän, että sinä viittaat kommenteillasi mahdollisesti joihinkin palstalaisiin, joiden sometilit ovat tulleet tietoon kaikille. Itse en tässä heistä, enkä itsestänikään kirjoittanut.

En nyt viitannut varsinaisesti keneenkään palstalaiseen. Sellaisia löytyy myös ihan reaalielämän ihmisistä tuttavapiiristäni. Ja selväähän se on, että se some-elämä ja todellinen usein poikkeavat aika paljon toisistaan. Kuka nyt haluaisi julkisesti näkyä itselle epäedullisessa valossa...?

Mutta lähes poikkeuksetta sellaisilla ihmisillä on taipumusta tuoda esimerkiksi yksityiselämän suhteetkin kaikkia yksityiskohtia myöten muiden pällisteltäväksi ja sellainen ei taas minulle käy. En minä sitä tuomitse, kukin saa tehdä elämällään mitä tahtoo, mutta tätä ei vaan tehdä mun kans. Ei sen kummempia.

Heh, ei minuakaan voi epäsosiaaliseksi tapaukseksi sanoa. Kyllä minäkin säädän välillä kaikenlaista, mutta rajansa se on mullakin. Pidän erillään sen viihdyttäjä-minän ja sen yksityisen, mikä olen silloin, kun kämpän ovi sulkeutuu takanani sisältä päin. Ja toki sama asia koskee myös frendejäni yms. Asiat, joista keskustellaan yksityisesti, myös jäävät yksityisiksi. Niistä ei edes vihjailla mitään julkisesti.

Mutta ei tässä nyt mitään ongelmaa pitäisi olla. Tämä oli vaan minun henkilökohtainen mielipiteeni. Kenelläkään ei ole minkäänlaista velvollisuutta miellyttää minua. Eikä minuakaan se miellyttämisen velvollisuus pahemmin paina... :)

• Gnuk
        tuttu_tarina kirjoitti:

Heh... tiedätkö? Jos on taitava pelamaan, ei niitä säätöjä tarvi pitää. Ne kyllä pysyvät itse ja ihan vapaaehtoisesti... :)

• tuttu-tarina
        Gnuk kirjoitti:

Heh... tiedätkö? Jos on taitava pelamaan, ei niitä säätöjä tarvi pitää. Ne kyllä pysyvät itse ja ihan vapaaehtoisesti... :)

Okei, ei ihan hirveästi kiinnosta, koska en itse "säädä", teinien touhuja. Joko seurustelen tai en. Ja yksi riittää kerrallaan.

• enpä-tiedä
        Gnuk kirjoitti:

En nyt viitannut varsinaisesti keneenkään palstalaiseen. Sellaisia löytyy myös ihan reaalielämän ihmisistä tuttavapiiristäni. Ja selväähän se on, että se some-elämä ja todellinen usein poikkeavat aika paljon toisistaan. Kuka nyt haluaisi julkisesti näkyä itselle epäedullisessa valossa...?

Mutta lähes poikkeuksetta sellaisilla ihmisillä on taipumusta tuoda esimerkiksi yksityiselämän suhteetkin kaikkia yksityiskohtia myöten muiden pällisteltäväksi ja sellainen ei taas minulle käy. En minä sitä tuomitse, kukin saa tehdä elämällään mitä tahtoo, mutta tätä ei vaan tehdä mun kans. Ei sen kummempia.

Heh, ei minuakaan voi epäsosiaaliseksi tapaukseksi sanoa. Kyllä minäkin säädän välillä kaikenlaista, mutta rajansa se on mullakin. Pidän erillään sen viihdyttäjä-minän ja sen yksityisen, mikä olen silloin, kun kämpän ovi sulkeutuu takanani sisältä päin. Ja toki sama asia koskee myös frendejäni yms. Asiat, joista keskustellaan yksityisesti, myös jäävät yksityisiksi. Niistä ei edes vihjailla mitään julkisesti.

Mutta ei tässä nyt mitään ongelmaa pitäisi olla. Tämä oli vaan minun henkilökohtainen mielipiteeni. Kenelläkään ei ole minkäänlaista velvollisuutta miellyttää minua. Eikä minuakaan se miellyttämisen velvollisuus pahemmin paina... :)

En tarkoittanut myöskään sosiaalisuutta tai ei-sosiaalisuutta. Yksityiselämästä voi joku laittaa juttua vaikka siksi, että tekee kumppanin kanssa jotain yhteistä työprojektia, jota haluaa mainostaa. Ja jättää silti kaikki kotielämän riidat tai lemmenhetket näyttämättä. Kyse ei ole silloin kulisseista vaan yksinkertaisesti käytännön järjestä; miten hyödyntää somea, saamatta sen haittapuolia riesakseen. Mutta ymmärsin jo että sinulla oli muuta mielessä, että tietysti jos somea käyttää tutustumiskanavana vastakkaiseen sukupuoleen, nämäkin ovat kiusallisia paljastuksia :D

• Gnuk
        tuttu-tarina kirjoitti:

Okei, ei ihan hirveästi kiinnosta, koska en itse "säädä", teinien touhuja. Joko seurustelen tai en. Ja yksi riittää kerrallaan.

Ja raportoit kaikki seurustelun käänteet somessa? :D

Säätämistä sekin... :D

• Gnuk
        enpä-tiedä kirjoitti:

En tarkoittanut myöskään sosiaalisuutta tai ei-sosiaalisuutta. Yksityiselämästä voi joku laittaa juttua vaikka siksi, että tekee kumppanin kanssa jotain yhteistä työprojektia, jota haluaa mainostaa. Ja jättää silti kaikki kotielämän riidat tai lemmenhetket näyttämättä. Kyse ei ole silloin kulisseista vaan yksinkertaisesti käytännön järjestä; miten hyödyntää somea, saamatta sen haittapuolia riesakseen. Mutta ymmärsin jo että sinulla oli muuta mielessä, että tietysti jos somea käyttää tutustumiskanavana vastakkaiseen sukupuoleen, nämäkin ovat kiusallisia paljastuksia :D

:) Harvinaista sellainen. Kyllä siihen somemarkkinointiin otetaan yleensä kaikki mukaan....

Minusta ihmisten kohtaaminen livessä on edelleen se paras keino vastakkaiseen sukupuoleen tutustumisessa. Siinähän on juuri hienointa se, että toisesta ei tiedä mitään.

Alon täs muutenkin ihmettelemään sitä, että mikä hinku on paljastaa toisesta mitään? Tarkoitan nyt ihan normiasioita, ei mitään rikollisia juttuja. Tuskin paljastajakaan haluaa, et siitä mitään intiimejä asioita paljastettaisi. Siis sellaisia, mitkä jättää itse kertomatta.

• tuttu-tarina
        Gnuk kirjoitti:

Ja raportoit kaikki seurustelun käänteet somessa? :D

Säätämistä sekin... :D

Täh? En edes ole facebookissa vai mitä näitä on. Missä edes raportoisin?

• Gnuk
        tuttu-tarina kirjoitti:

Täh? En edes ole facebookissa vai mitä näitä on. Missä edes raportoisin?

Ok. Eli sulta on mennyt ohi se mitä ajoin takaa.

Ei se mitään. Sattuuhan näitä... :D

• enpä-tiedä
        Gnuk kirjoitti:

:) Harvinaista sellainen. Kyllä siihen somemarkkinointiin otetaan yleensä kaikki mukaan....

Minusta ihmisten kohtaaminen livessä on edelleen se paras keino vastakkaiseen sukupuoleen tutustumisessa. Siinähän on juuri hienointa se, että toisesta ei tiedä mitään.

Alon täs muutenkin ihmettelemään sitä, että mikä hinku on paljastaa toisesta mitään? Tarkoitan nyt ihan normiasioita, ei mitään rikollisia juttuja. Tuskin paljastajakaan haluaa, et siitä mitään intiimejä asioita paljastettaisi. Siis sellaisia, mitkä jättää itse kertomatta.

Mikä on harvinaista? Kahden ihmisen somemarkkinointi, jos kaksi ihmistä tekee yhteistä projektia, kaksin? Ei minusta. Tunnen useammankin sellaisen projektin. Sometilit on voitu ihan perustaakin sitä varten. Tai vaikka toinen on tullut someen vain työmielessä, työnajantajan vinkkauksesta.
        Paljastelu? No sitä tuskin kukaan haluaa. Tässä oli vain keskustelua yksityisasioista ja somestatuksista. Että mikä on yksityisasia ja mikä ei. Se on yksityisasia, minkä haluaa yksityiseksi laskea. Joskus kannattaa avata vähän yksityisyyttä, niin saa enemmän asiakkaita.
        Paljasteluja välttäen. Ei kai monenkaan facebook-kaverit ole niinkään kavereita, vaan verkostointia.

• tuttu-tarina
        Gnuk kirjoitti:

Ok. Eli sulta on mennyt ohi se mitä ajoin takaa.

Ei se mitään. Sattuuhan näitä... :D

Jep, en ole facebook-kaverisi, heh..

• eri_kuviot
        enpä-tiedä kirjoitti:

Mikä on harvinaista? Kahden ihmisen somemarkkinointi, jos kaksi ihmistä tekee yhteistä projektia, kaksin? Ei minusta. Tunnen useammankin sellaisen projektin. Sometilit on voitu ihan perustaakin sitä varten. Tai vaikka toinen on tullut someen vain työmielessä, työnajantajan vinkkauksesta.
        Paljastelu? No sitä tuskin kukaan haluaa. Tässä oli vain keskustelua yksityisasioista ja somestatuksista. Että mikä on yksityisasia ja mikä ei. Se on yksityisasia, minkä haluaa yksityiseksi laskea. Joskus kannattaa avata vähän yksityisyyttä, niin saa enemmän asiakkaita.
        Paljasteluja välttäen. Ei kai monenkaan facebook-kaverit ole niinkään kavereita, vaan verkostointia.

Teissä on se ero, että Gnuk ottaa facebookin tunteenomaisesti, ihmissuhteiden kannalta ja sinä lähinnä faktojen ja bisneksen kannalta, kuten joku LinkedIn:n.

• enpä-tiedä
        eri_kuviot kirjoitti:

Teissä on se ero, että Gnuk ottaa facebookin tunteenomaisesti, ihmissuhteiden kannalta ja sinä lähinnä faktojen ja bisneksen kannalta, kuten joku LinkedIn:n.

Noh, käytän kieltämättä somea, instaa ja fb:tä samalla tavoin kuin LinkedInia. Mutta LinkedInin koen silti vähän liian kaupalliseksi, se ei sovi esim. omaan alaani. Siellä olen vain nimellisesti. Some on parempi kanava tavoittaa ihmisiä, joita haluan tavoittaa. Osittain samoja ihmisiä tapaan myös kasvokkain, mutta osa on tietysti ihan uuttakin porukkaa, vaikka toiselta puolelta Suomea.
        Mutta tämä meni nyt liian kauas, aloituksessa puhuttiin naisihanteesta ja ilmeisesti Gnuk on puhunut koko ajan kaveri- tai treffi-yhteyksistä ja minä työkuvioista. Luulin ensin, että hän tarkoitti laajemmin somen käyttöä, eikä vain pariutumismielessä. Itse en käytä somea muuta kuin työ- ja harrastusmielessä.

• Gnuk
        enpä-tiedä kirjoitti:

Mä en nyt ihan sellaista tarkoittanut. Mutta aina voi tahallaan ymmärtää asioita väärin.

Minä pidän esimerkiksi työelämän erillään yksityiselämästäni. Se on osoittautunut aika hyväksi valinnaksi. Pitkän työurani aikana työkaverit, joista on tullut myös siviilielämän kavereita, voi laskea yhden käden sormilla. Sekin on ollut ihan hyvä ratkaisu.

Sama koskee myös suhteita. Ne on minun ja toisen/toisten osapuolten yksityisiä asioita. Sekin on toiminut aika hyvin.

• enpä-tiedä
        Gnuk kirjoitti:

Mä en nyt ihan sellaista tarkoittanut. Mutta aina voi tahallaan ymmärtää asioita väärin.

Minä pidän esimerkiksi työelämän erillään yksityiselämästäni. Se on osoittautunut aika hyväksi valinnaksi. Pitkän työurani aikana työkaverit, joista on tullut myös siviilielämän kavereita, voi laskea yhden käden sormilla. Sekin on ollut ihan hyvä ratkaisu.

Sama koskee myös suhteita. Ne on minun ja toisen/toisten osapuolten yksityisiä asioita. Sekin on toiminut aika hyvin.

Eiköhän tuo ole aika normaalia. Sama kuvio itsellä, kaverit ja työ erillään. Monet mun kavereista ei edes ole facebookissa nykyään, siellä vain työhön tai harrastukseen liittyviä "kavereita". Fb on aika vanhusten juttu (mikä taas voi olla jossain asioissa hyvä, tavoittaa sitä ikäluokkaa). Eiköhän se ole WhatApp, Snapchat ja Insta ole ole enemmän kaverikanavia nykyään. Ja niissä siis kuitenkin enimmäkseen privakeskustellaan.

• Gnuk
        tuttu-tarina kirjoitti:

Jep, en ole facebook-kaverisi, heh..

Miten voisitkaan kun ethän sä edes ole facessa...? :D

• Gnuk
        enpä-tiedä kirjoitti:

Eiköhän tuo ole aika normaalia. Sama kuvio itsellä, kaverit ja työ erillään. Monet mun kavereista ei edes ole facebookissa nykyään, siellä vain työhön tai harrastukseen liittyviä "kavereita". Fb on aika vanhusten juttu (mikä taas voi olla jossain asioissa hyvä, tavoittaa sitä ikäluokkaa). Eiköhän se ole WhatApp, Snapchat ja Insta ole ole enemmän kaverikanavia nykyään. Ja niissä siis kuitenkin enimmäkseen privakeskustellaan.

No mä oonkin jo aika vanha ja jumitan facessa ja mesessä... :D

• tuttu-tarina
        Gnuk kirjoitti:

Miten voisitkaan kun ethän sä edes ole facessa...? :D

Se oli se vitsin ydin, niin..:D

• enpä-tiedä
        Gnuk kirjoitti:

No mä oonkin jo aika vanha ja jumitan facessa ja mesessä... :D

Ok, arvelinkin että olet joko alle 20 tai 50 . Teillä vanhemmilla on siellä omat draamat, huomattu on joo. Johtuisko siitä, että some on teille aika uusi juttu edelleen. Me ollaan liki synnytty someen.

• Gnuk
        eri_kuviot kirjoitti:

Gnuk ei tarvitse somea duuneihin. Selviä ilman. :)

• heheeee
        Gnuk kirjoitti:

Gnuk ei tarvitse somea duuneihin. Selviä ilman. :)

Jeps, ei raksaduunari yleensä somea tarvi. Eri asia jos olisit vaikka oikea esiintyvä taiteilija.

• Gnuk
        enpä-tiedä kirjoitti:

Ok, arvelinkin että olet joko alle 20 tai 50 . Teillä vanhemmilla on siellä omat draamat, huomattu on joo. Johtuisko siitä, että some on teille aika uusi juttu edelleen. Me ollaan liki synnytty someen.

Siis... heh... joo... ei mitään....

Mut kun joskus niitä feissarimokia selaillut niin kyllä ne pahimmat draamat näyttäis niillä 20-30 ikäisillä olevan. Ja muuallakin. Korvien väli kun lyö suurimalla osalla vielä tyhjää... :D

• instagramgram
        heheeee kirjoitti:

Jeps, ei raksaduunari yleensä somea tarvi. Eri asia jos olisit vaikka oikea esiintyvä taiteilija.

Voishan se saada muutaman kymmenen seuraajaa, kun liittäisi siihen kaikki puolitutut ja kaverinkaverit. Hähä.

• heheheheheeeee
        instagramgram kirjoitti:

Voishan se saada muutaman kymmenen seuraajaa, kun liittäisi siihen kaikki puolitutut ja kaverinkaverit. Hähä.

Nooh, maksimissaan 38.

• Gnuk
        heheeee kirjoitti:

Enhän mä olekaan esiintyvä taiteilija. Se, että harrastan musiikkia, rakastan sitä ja heitän satunnaisesti keikkoja, ei tee minusta ammattimuusikkoa. Ja hyvä niin. Säilyy siinäkin intohimo ja aina voi kieltäytä ehdotuksista, joista ei pidä. Kun ei ole taloudellista pakkoa nääs... :)

• heheeee
        Gnuk kirjoitti:

Enhän mä olekaan esiintyvä taiteilija. Se, että harrastan musiikkia, rakastan sitä ja heitän satunnaisesti keikkoja, ei tee minusta ammattimuusikkoa. Ja hyvä niin. Säilyy siinäkin intohimo ja aina voi kieltäytä ehdotuksista, joista ei pidä. Kun ei ole taloudellista pakkoa nääs... :)

Mulle aivan sama mikä rämpyttäjä olet, joskus on mukava kevyesti sivaltaa :)))

• hienoahienoa

Olen tällaisena huonojakin naisia panneena tavannut kaikenlaisia naisia. Pahimpia ovat sellaiset mielenterveysongelmaiset naiset, jotka kaipaavat "omalta" mieheltään heti alussa mustasukkaisuutta. Siis sellaiset, jotka selittävät sellaista settiä, joka saisi miehessä aikaiseksi omistushaluisuutta ja mustasukkaisuutta. Sitä toivovat naiset ovat yleensä sitä sorttia, joka kaipaa oloa nyrkin ja hellan välissä. Heitä ei haittaa, vaikka mies vähän löisi ja pitäisi huolta, ettei "oma omaisuus" karkaa käsistä. Yleensä tällaisilla naisilla on taipumusta promiskuiteettiin, koska kaipaavat sairaalloisesti hyväksyntää miehiltä. Lisäksi huono itsetunto ja taipumus haluta jännämiehiä. Mutta koska kaipaavat hyväksyntää, niin saattavat antaa pillua ätmeillekin.

• kellotsoi

Taidat olla kovasti huono mies itsekin. Ei kiinnostaisi sellainen joka paneskelee sinne tänne.

• hienoahienoa
        kellotsoi kirjoitti:

Taidat olla kovasti huono mies itsekin. Ei kiinnostaisi sellainen joka paneskelee sinne tänne.

Hyvin harvoin tulen harrastaneeksi seksiä. Mutta jos edes yrittää, niin joskus voi jopa saada. Sen vuoksi on tullut vuosien varrella hankituksi kokemusta. Vähän, mutta kuitenkin sen verran paljon, että on nähnyt jonkinlaisen läpileikkauksen erilaisista naisista.

• oonksmäkaunis

Liiallinen ittensä ulkonäön korostaminen eli pissikset tulee heti sellanen olo että onkohan siinä muuta kun kuori,mitään järjellistä ei suusta tuu.Puhuu kokoajan kavereistaan ja miten pilettää viikonloppuna.Eli sanalla sanottuna tyhjäpää.

• miestenmieleen

Miehethän ei kunnioita naisia jotka ei ole kauniita. Oli juuri sellainen avaus joltakin mieheltä. Pitää olla kaunis kuori naisella että mies kunnioittaa.

• kehen.rakastuu
        miestenmieleen kirjoitti:

Miehethän ei kunnioita naisia jotka ei ole kauniita. Oli juuri sellainen avaus joltakin mieheltä. Pitää olla kaunis kuori naisella että mies kunnioittaa.

kyllä jokainen mies kunnioittaa naisia mutta kehen ihastuu ja rakastuu niin sitä naista arvostaa ja kunnioittaa eli se nainen on ylitse muiden eli se nainen on ykkönen

• kunnollinen-mies

Se että naisen asunto on kun kaatopaikka. Vaatteita lattialla, tiskit tiskaamatta ja kämppä muutenkin sekaisin joten nainen ei sitten ole kovin hyvä kumppani eikä pysty pitämään elämäänsä järjestyksessä.

• Tahvo53

-siiderin litkiminen
      -huumeiden käyttö
      -jokapäiväinen peilailu joka kestää tuntitolkulla
      -huono hygienia
      -kämppä sekaisin
      -huono itsetunto
      -kusippäisyys...vain omilla mielipiteillä on arvoa

• siisaikuiset

Kirjoitetut kommentit näyttää kuvaavan lähinnä teini-ikäistä tyttöstä. Sekaisin oleva kämppä ja itsensä peilailu jne. Jos joku haluaa 15 vuotiaasta kumppanin niin silloin niillä on merkitystä. Naisia ne ei vielä ole ja asuvat yleensä vanhempien kanssa.
      Kun tytöstä tulee nainen ja hän muuttaa omilleen niin kummasti se vastuu kasvattaa ja asioista huolehditaan. Poikkeuksia on niin MIEHISSÄ kun naisissakin.

• varokee

Yksinhuoltajaäidit. Joku joskus varoitti niistä. En uskonut. Henkistä ja rahallista menetystä maksan vieläkin. Suhteen jo päätyttyä.

• maksapoika

Erehdyit vaan jännänaiseen. Oma vikasi.

• .. Nämä(kin) asiat on ainakin suurimmaksi osaksi YksilöKohtaisia juttuja.. Jokaisella on varmaan omat hälärinsä, kuin myös "kriteerinsä".. Sopuleilla&Kanoilla suunnilleen kaikilla lähes samat ja mitä enemmän näistä poikkeaa, niin sitä YksilöllisempääSettiä voi löytyä.. ;P

.. Joillakin (monilla) nämäkin asiat vaihtelee ihan sen mukaan, mitä ollaan milloinkin hakemassa/haluamassa/tarvitsemassa.. ;P

.. Itsellä nämä liittyvät vahvasti kahteen omasta mielestäni tärkeimpään asiaan/kykyyn.. Jokaisella on omat juttunsa, mutta toki toivon, että jokainen saisi vastaavankaltaista, kuin itsekin on/antaa tai ainakin sellaista, joka on molemmille just sopivaa.. EpäTasaPainoisuus on harvemmin hyväksi toiselle, vaikka tietynlaisille Yksilöille onkin.. Eli sellaisille, jotka hakevat EpäTasaPainoa omaksi edukseen.. Ja tällä tarkoitan Persoonan/Luonteen, Arvojen, sekä siihen toiseen suhtautumisen YhteenSopivuutta jne.. Mitä suuremmat Eroavaisuudet, sitä huonompi jutska.. ;P

.. Karrikoiden.. BonoBo ei ole hyväksi Joutsenelle.. NarsuMarsu ei ole hyväksi HerkkisEmppikselle jne..jne.. ;P

.. Yksinkertaisia ja ihan MaalaisJärjellisiä asioita.. Mutta syystä tai toisesta nämä eivät sitä monelle ole.. Noh, SiniSilmänä tiedän itsekin, että Sinisilmät oppii nämä asiat Pääsääntöisesti KantaPiän Oppikoulun kautta.. Ja SusiHukat yrittää parhaansa mukaan Itsekkyyttään SumuSumuttaa ja Harhauttaa SiniSilmiä parhaansa mukaan.. ;D

• crux

Vähemmän itsestäänselvä merkki on harrastuksista jankkaaminen ja niiden korostaminen. Jos ne ovat liian tärkeitä naiselle niin silloin on todennäköistä että tunnetasolla on joitain vajavaisuuksia.

• Ihmisiä on niin monenlaisia, joten jokaiselle on myös ne omat "turn offinsa".

"Kiltti ja kunnollinen" voi pitää naisen kiinnostusta seksiä kohtaan vaaran merkkinä. Joitakin voi hälyttää sekin jos nainen tsekkaa ettei kumppanitarjokas ole pelkästään siipeilijäluonne, voidaan ryhtyä ajattelemaan että vaivalla ansaitut kaljarahat on vaarassa.

Liikunnalliselle ja vartalostaan huolta pitävälle miehelle naisen ylipaino voi olla vaaran merkki, pahat retkahdukset kun vaikuttavat myös miehen omaan seksuaaliseen himoon. Toki päinvastaistakin voi olla, mutta se on marginaalista.

Minulle se asia joka saa hälytysvalot vilkkumaan punaisena, on takertuminen. On olemassa ihmistyyppi joka normaalin kiinnostuksen sijaan takertuu kumppaniin/kumppaniehdokkaaseen ja kuristaa hänet hengiltä (vertauskuvallisesti).

• Kerro lisää tuosta takertujakuristajatyypistä.

• Teknodonna
        elisakettu kirjoitti:

Kerro lisää tuosta takertujakuristajatyypistä.

Mjoo

Itse asiassa se on puulaji Sumatralla, joka valikoi uhrinsa täysin randomisti, kiertyy tämän ympärille kivuten aina latvuksiin asti. Kun näin on tapahtunut, isäntäpuu on kapseloitunut ja lopulta kuolut pois, sillä loinen vie siltä kaiken voiman meduusamaisilla lonkeroillaan ja valtavalla kasvunopeudellaan.

Ihan kiva kasvi, ontto sisältä.

(hirn)

• Teknodonna kirjoitti:

Mjoo

Itse asiassa se on puulaji Sumatralla, joka valikoi uhrinsa täysin randomisti, kiertyy tämän ympärille kivuten aina latvuksiin asti. Kun näin on tapahtunut, isäntäpuu on kapseloitunut ja lopulta kuolut pois, sillä loinen vie siltä kaiken voiman meduusamaisilla lonkeroillaan ja valtavalla kasvunopeudellaan.

Ihan kiva kasvi, ontto sisältä.

(hirn)

Ja kun viimeiset mehut imaistu kuiviin, alkaa uuden isäntäpuun etsintä?

Joo, olen saattanut joskus ohimennen kuulla noista. Eikä edes puskutraktorikaan saa niitä hengiltä. Aina jossain kasvaa uusi siemen.

• Teknodonna
        elisakettu kirjoitti:

Ja kun viimeiset mehut imaistu kuiviin, alkaa uuden isäntäpuun etsintä?

Joo, olen saattanut joskus ohimennen kuulla noista. Eikä edes puskutraktorikaan saa niitä hengiltä. Aina jossain kasvaa uusi siemen.

Kylä joo näin käsittääkseni tapahtuu. Tämä kasvi on täysikokoisena niin vankkaa tekoa, että se kestää pystyssä siinä missä mikä tahansa vieruslaji. Ehkä jopa paremmin, koska se oikeasti on ontto sisältä, kuten bambu. Lisäksi se voi kiertyä kiertyä pystyakselinsa ympäri kaksi kertaa katkeamatta.

Se on kasvikunnassa aika hyvin.

Ihmiselle tämä ei ole mikään temppu. Osaan itse heittää voltin taakse.

(naurua)

• Teknodonna kirjoitti:

Kylä joo näin käsittääkseni tapahtuu. Tämä kasvi on täysikokoisena niin vankkaa tekoa, että se kestää pystyssä siinä missä mikä tahansa vieruslaji. Ehkä jopa paremmin, koska se oikeasti on ontto sisältä, kuten bambu. Lisäksi se voi kiertyä kiertyä pystyakselinsa ympäri kaksi kertaa katkeamatta.

Se on kasvikunnassa aika hyvin.

Ihmiselle tämä ei ole mikään temppu. Osaan itse heittää voltin taakse.

(naurua)

Ja sen voltin heitto pitäisi sitten riittää? Hengissä pysymisen kannalta?

• Teknodonna
        elisakettu kirjoitti:

Ja sen voltin heitto pitäisi sitten riittää? Hengissä pysymisen kannalta?

Kyllä joo.

Kasvin ja ihmisen oleellinen ero on kyky hypätä ilmaan tarvittaessa.

(reps)

• Teknodonna kirjoitti:

Kyllä joo.

Kasvin ja ihmisen oleellinen ero on kyky hypätä ilmaan tarvittaessa.

(reps)

Jalattoman kannattaisi tietysti ostaa sakset.

• Teknodonna
        elisakettu kirjoitti:

Jalattoman kannattaisi tietysti ostaa sakset.

Tuosta tuli jo scifi mieleen. Scifissä on tosi yleistä, että kasvit hoitavat kynsiään aamusumun somistamissa laaksoissa, missä tuntemattomat linnut laulavat outoja sävelmiä.

Voi niin kuin naksia paloja tahdissa.

(hirn)

• Teknodonna kirjoitti:

Tuosta tuli jo scifi mieleen. Scifissä on tosi yleistä, että kasvit hoitavat kynsiään aamusumun somistamissa laaksoissa, missä tuntemattomat linnut laulavat outoja sävelmiä.

Voi niin kuin naksia paloja tahdissa.

(hirn)

Tarantinon leffan musiikin tahdissa.

Ehkä jossain sivupöydällä voisi lojua pullollinen round-uppia. Tosin se voi hieman särkeä kuvaa.

• Teknodonna
        elisakettu kirjoitti:

Tarantinon leffan musiikin tahdissa.

Ehkä jossain sivupöydällä voisi lojua pullollinen round-uppia. Tosin se voi hieman särkeä kuvaa.

Mua varotettiin tosta raundarista viime kesänä möksällä, kun intoilin niiden "ylimäärästen" vehkojen kanssa siinä pihalla.

Se on jokin myykky, joka jää siihen maaperään. Eli jos vetelet sitten perään tyyliin trimmerillä ensi kesänä siitä samasta kohtaa, niin se myykky leviää pidemmälle.

En perehtynyt asiaan. Jos olisin kirjailija, niin olisin perehtynyt.

(naurua)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Mua varotettiin tosta raundarista viime kesänä möksällä, kun intoilin niiden "ylimäärästen" vehkojen kanssa siinä pihalla.

Se on jokin myykky, joka jää siihen maaperään. Eli jos vetelet sitten perään tyyliin trimmerillä ensi kesänä siitä samasta kohtaa, niin se myykky leviää pidemmälle.

En perehtynyt asiaan. Jos olisin kirjailija, niin olisin perehtynyt.

(naurua)

Glyfosaatti

Tutki jos huvittaa. mä luovutin kiinnostuksen puutteesta.

(naurua)

• Teknodonna kirjoitti:

Glyfosaatti

Tutki jos huvittaa. mä luovutin kiinnostuksen puutteesta.

(naurua)

Järkimies osaa myös luovuttaa.

• Teknodonna
        elisakettu kirjoitti:

Järkimies osaa myös luovuttaa.

Mjaa

Tiedätkö mitä on mieshuumori?

Siis todettaessa, että järkimies osaa luovuttaa, niin silloin syntyy automaattisesti vastakysymys, joka voisi koostua sekä kysymysmerkeistä, että verestä, elimistä tai jopa spermasta.

Aika uupeloa, vai mitä?

(hirn)

• Teknodonna kirjoitti:

Mjaa

Tiedätkö mitä on mieshuumori?

Siis todettaessa, että järkimies osaa luovuttaa, niin silloin syntyy automaattisesti vastakysymys, joka voisi koostua sekä kysymysmerkeistä, että verestä, elimistä tai jopa spermasta.

Aika uupeloa, vai mitä?

(hirn)

Mun mielestä se (mieshuumori) koskee vain niitä, jotka eivät ole käyneet Sumatralla.

Sen reissun jälkeen komediasävy muuttuu kummasti.

• elisakettu kirjoitti:

Kerro lisää tuosta takertujakuristajatyypistä.

Tuossa teknodonna jo kertoikin aika kattavasti mitkä tällaisen takertujatyypin tavoitteet ovat.

Tällainen takertujatyyppi pyrkii sinnikkyydellä sisään sun elämään kun annat sille yhtään huomiota, ykskaks huomaat että takertujatyyppi olettaa että seurustelette vaikka olette korkeintaan panneet.

• A.Palstamäki kirjoitti:

Tuossa teknodonna jo kertoikin aika kattavasti mitkä tällaisen takertujatyypin tavoitteet ovat.

Tällainen takertujatyyppi pyrkii sinnikkyydellä sisään sun elämään kun annat sille yhtään huomiota, ykskaks huomaat että takertujatyyppi olettaa että seurustelette vaikka olette korkeintaan panneet.

Lappu kaulaan jossa lukee "Ei kaupustelua eikä kerjäämistä. Ilmaisjakelut sallittu"

Mutta mitä se normaali kiinnostus sitten mahtoi tarkoittaa?

• elisakettu kirjoitti:

Lappu kaulaan jossa lukee "Ei kaupustelua eikä kerjäämistä. Ilmaisjakelut sallittu"

Mutta mitä se normaali kiinnostus sitten mahtoi tarkoittaa?

Normaali kiinnostus on sitä että kummallekaan ei synny tunnetta siitä että toinen puskee päälle liikaa.

Normaali kiinnostus on sitä että kummallekaan ei synny tunnetta siitä että toinen puskee päälle liikaa.

Okei, kuulosti ihan normaalilta.

Miten sitten olet oppinut väistämään tilanteita? Esmes tekemään takaperin voltteja, hankkimalla sakset vai jotain muuta?

• elisakettu kirjoitti:

Okei, kuulosti ihan normaalilta.

Miten sitten olet oppinut väistämään tilanteita? Esmes tekemään takaperin voltteja, hankkimalla sakset vai jotain muuta?

Käytännössä einoa mahdollisuus on ilmoittaa että tämä oli tässä.

Käytännössä einoa mahdollisuus on ilmoittaa että tämä oli tässä.

No tämä oli sitten tässä.

• elisakettu kirjoitti:

No tämä oli sitten tässä.

Ei ollut tarkoitus olla tyly, mutta itsehän kysyit.

Ei ollut tarkoitus olla tyly, mutta itsehän kysyit.

:-D

Kerrankin kun minä olen jotain ymmärtävinäni niin sinä et sitä ollut.

• elisakettu kirjoitti:

:-D

Kerrankin kun minä olen jotain ymmärtävinäni niin sinä et sitä ollut.

Joo, siis pitää olla oikeasti tyly, mutta ei keskustelupalstalla jossa vain keskustellaan aiheesta.

Joo, siis pitää olla oikeasti tyly, mutta ei keskustelupalstalla jossa vain keskustellaan aiheesta.

Joo, sun kanssas oli ilo keskustella ;P

• elisakettu kirjoitti:

Joo, sun kanssas oli ilo keskustella ;P

Joo, samoin sun kanssa.

Joo, samoin sun kanssa.

Mut ei aleta seurustelemaan?

• elisakettu kirjoitti:

Mut ei aleta seurustelemaan?

Edetään hitaasti ettei rupee kumpaistakaan ahdistamaan.

Edetään hitaasti ettei rupee kumpaistakaan ahdistamaan.

Oikein hyvä lähtökohta.

• elisakettu kirjoitti:

Oikein hyvä lähtökohta.

Joo, ja muistetaan ettei hyväkään seksi ole avioliittolupaus.

• - Äänekkäät kannanotot ja mielipiteen ilmaisut, esim. uhoaminen
      -Feminismi
      - Reipas alkoholin käyttö
      - Tinder ja/tai treffailupalstoilla pyöriminen
      - Lapset joiden isästä en tiedä mitään
      - Paljon "mieskavereita" facessa
      - Menneisyydessä paljon seurustelukumppaneita
      - Innokas matkustelemaan, esim. muutama kerta vuodessa etelön lämpöön
      - Ei osaa laittaa mitään ruokaa
      - Ikuinen opiskelija, paljon koulutusta vähän töitä

Tuossa nyt aluksi, onhan niitä varmaan muitakin.

• misspönttöuuni

"Ei osaa laittaa mitään ruokaa"
        No tulihan se sieltä. Vaikka kaikki muu ois kohdallaan ihmisessä, mutta ei se perhana vaan osaa tehdä sitä pottumuussia! Niin että saapi mennä... :D (nauraa, kyllä se joskus on pienestä kiinni, jostain lasagnelaatikostakin, elämän rakkaus). Minäkin tuolla marketissa kauppareissulla kattelen miehiä, ja ajattelen, että tuo, tuo ja tuo, noi ei osaa vaihtaa autoon renkaita eikä remontoida mun taloa... Että no way vaikka muuten täyden kympin paketti ja luokkansa priimus, kivan näkönen ja silleen. En rupee. Kädetön ukko, ei mahdollisuutta.

• misspönttöuuni kirjoitti:

"Ei osaa laittaa mitään ruokaa"
        No tulihan se sieltä. Vaikka kaikki muu ois kohdallaan ihmisessä, mutta ei se perhana vaan osaa tehdä sitä pottumuussia! Niin että saapi mennä... :D (nauraa, kyllä se joskus on pienestä kiinni, jostain lasagnelaatikostakin, elämän rakkaus). Minäkin tuolla marketissa kauppareissulla kattelen miehiä, ja ajattelen, että tuo, tuo ja tuo, noi ei osaa vaihtaa autoon renkaita eikä remontoida mun taloa... Että no way vaikka muuten täyden kympin paketti ja luokkansa priimus, kivan näkönen ja silleen. En rupee. Kädetön ukko, ei mahdollisuutta.

Niin no se mikä sopii toiselle ei sovi toiselle. On olemassa ihmisiä jotka syövät pääruokansa aina lounaspaikoissa, ABC:llä, pizzzerioissa jne., niille sopii oiein hyvin ruunalaittotaidotonkin nainen kun se ei millään tavalla muuttaisi ruokatottumuksia ja tapoja mutta minä kun tykkään syödä kotona päivän lämpimän ruuan olis kiva kun olis se kumppanikin samanlainen tavoiltaan. Ei se nyt ehkä ihan ehdoton vaatimus ole ja tuossahan oli kuse herätyskellon soitoista, tottakai laittaisi vähän miettimään sopiiko meidän elämäntavat toisileen kun ei mulla olis ehkä varaakaan joka päivä ulkona syöttää naista jos sille ei kotiruoka kelpaa.

• misspönttöuuni
        Harmaaritari kirjoitti:

Niin no se mikä sopii toiselle ei sovi toiselle. On olemassa ihmisiä jotka syövät pääruokansa aina lounaspaikoissa, ABC:llä, pizzzerioissa jne., niille sopii oiein hyvin ruunalaittotaidotonkin nainen kun se ei millään tavalla muuttaisi ruokatottumuksia ja tapoja mutta minä kun tykkään syödä kotona päivän lämpimän ruuan olis kiva kun olis se kumppanikin samanlainen tavoiltaan. Ei se nyt ehkä ihan ehdoton vaatimus ole ja tuossahan oli kuse herätyskellon soitoista, tottakai laittaisi vähän miettimään sopiiko meidän elämäntavat toisileen kun ei mulla olis ehkä varaakaan joka päivä ulkona syöttää naista jos sille ei kotiruoka kelpaa.

Joo, siis jostain pitää osata höllätä molemmin puolin. Sitä kulkee sitä tiettyä kujaa ja on selvästi imenyt mamman maidosta sen, että miesmalli, naismalli on tämä. Minä olen alkanut ymmärtää ettei sellaista prinssiä ole olemassa jollaisen listan olen päässäni laatinut, varmasti brakaa joku kohta, mutta ihmeen erilaisesta ihmisestä on kuitenkin yllätykseksi kykeneväinen pitämään. Ikä tekee ihmeitä. Sitä vaan huomaa, että hitto oon aina inhonnut kun se tekee tän jutun näin, mutta se on jo sen verran pahasti ärsyttävää, että dääm, sitähän rakastaa. Tarkkailen ihmistä kun se touhuaa, ja tekis mieli mennä sanomaan, että ei noin, tee näin tai homma hoidetaan ihan toisella lailla. Mut sit kuitenkin annan olla, ja tajuan, että se on toisen tavalla varmasti just hyvä silleen. Ja pitäs arvostaa, mitä hän osaa. Muuten loukkaa. Että pärjätään vaikkei se teekään sitä niin kuin mun isäukko ja koko suku on neuvonu ainoaksi oikeaksi tavaksi. On kyllä armeliasta, että voi alkaa elämään näin.

Ja mitä tuohon ruuanlaittoon tulee, niin jos nyt joku tuntuu vaikealta toisesta, niin eikö ois kiva kun toinen pyytäis mukaan, että tehdään yhdessä? Että tuu, mie autan. Siinähän ois jo toinen tatsi ja lähtis mimmi kyökkiin hippulat vinkuen. Motivaattoria, kannustinta ja yhteistä ajanviettoa. Kotiruoka on parasta kun sen vaan saa aikaiseksi (kotimaisista raaka-aineista!). Mutta yksin sitä on todella inhottava tehdä. Ulkona voi käydä sit jonain juhlistamispäivinä (ei se linjoillekaan hyvää tee jos viikot vetää chateubriandia bearnaissoossissa).

• Nainensanoo

Hah hah..taidan olla hyvin hyvin hyvä nainen kun en ole kysynyt noita kysymyksiä ja jätän kertomatta oman koulutustasonikin vähintään 6kk.

• Mjaa, yleensä ihminen joka lörpöttelee paljon muiden asioita ja kylvää pahaa joka suun avaisulla puheissaan on tyyppi jota karttelen irl. Yleensäkin kauhean negatiivisesti ajattelevat ihmiset, ne on yleensä just niin negatiivisia kun antaa ymmärtääkin. :)

Ne vie kaiken energian marinallaan.

• PalstaTrolli

Vaikea sanoa.

Viimeksi, kun hälytyskelloni soi, kyseessä oli oikea palstan ihannenainen.

Sisäinen hälytyskelloni oli oikeassa.

• Totuuss

Jos tapaan naisen joskus niin kysyn ekana onko ollut historiaa jännämiehen kanssa.

• Näinseonn

Kannattaa kysyä, sillä sellaiset suhteet on hyvä elämänkoulu, kun niistä selviää hengissä. Saat kokeneen ja hyvän naisen, joka ei pienistä ota nokkiinsa ja jolla on avara sydän.

• Ujgrub
        Näinseonn kirjoitti:

Kannattaa kysyä, sillä sellaiset suhteet on hyvä elämänkoulu, kun niistä selviää hengissä. Saat kokeneen ja hyvän naisen, joka ei pienistä ota nokkiinsa ja jolla on avara sydän.

Jalat sillä on kuules avarat.

• Viinamies

Jos on absolutisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3533
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2154
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1819
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1579
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1538
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      14
      1488
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1397
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1257
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1225
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      86
      1174
    Aihe