epäilyttää???

EPäilyttää

Vaimoni on pitkään käynyt samalla mies hierojalla.olen huomannut että viimeaikoina hänen mennessä hierojalle hän pukeutuu hyvin seksikkäisiin alusvaatteisiin ja laittautuu nätiksi.Onkohan hänellä sutinaa tämän lihaskimpun kanssa?

27

5793

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seksikkäästihierojalla

      WOW

    • ijdu

      Kysy suoraan onko hieronut muualtakin kuin pääli puolelta. Kun epäilin vaimoni pettävän kysyin suoraan että panetko vieraan kanssa. Jos tulee hetki hiljaista nainen on pettänyt jos tulee heti rauhallisesti en silloin voi olla melko huoleti, silmiin katsominen on myös tärkeetä.

    • Vkkggnk

      Voihan hieroja, kuka sitten hieroo jos ei hieroja etkä sinä?

    • Yksitotuustämäkin

      Kyllä toi naises vaikuttaa olevan nyt hakoteillä, kun kuvittelee ammattihierojasta saavan itselleen jotain. Ihan nauratti, kun lehdessä luki erään hierojan kertomus, joka on työssään joutunut lukuisten ahdistelujen kohteeksi ilmeisesti jotenkin puutteessa olevien naisten taholta. Ehkä sun kannattaisi alkaa itse huomioimaan naistasi paremmin ja vaikka hieromaan häntä kiireestä kantapäähän, niin hänellä ei olisi enää tarvetta hakea vääränkaltaista huomiota ammatti-ihmiseltä.

      • ihanmuutenvaank

        Harva mies sitä osaa ammattimaisesti hieroa, klitorishieronta erikseen.


    • fhdgdggd

      No kyllähän yleisesti ottaen hierojien etenkin virallisen koulutuksen saaneitten (fysioterapeuteista sitten puhumattakaan) ammatti etiikkaan kuuluu se ettei toimenkuvaan kuulu seksi asiakkaitten kanssa. Työn ulkopuolella tietysti romantiikkaa voi olla mutta sekin aika epätodennäköistä. Itse toimin fysioterapeuttina ja olen toki huomannut että joskus vastakkaista sukupuolta (miksei tietysti joissain tapauksissa samaakin sukupuolta) saattaa kiinnostaa lähempikin tuttavuus mutta ainakin oma moraalini on sen verran korkea että en "likaa" työpaikkaani ja työtäni paneskelemalla asiakkaita. Enemmänkin uskoisin että naiset haluavat näyttää hyvältä myös hierojan pöydällä ja pukeutuvat näin ollen parhaimpiin alusasuihinsa ja jättävät ne puuvillaiset isoäidin kalsarit sinne vaatekaapin perukoille..

      • mikseionnistu

        Luin kerran jostakin että monet naisasiakkaat voi ehdottaa jopa aika härkisti mieshierojalle seksiä. Puutteessa taitavat olla.


      • Kunnioitustajaarvostusta

        Fysioterapeutin työ on suoraa kosketusta ihmiseen, niin kuin sairaanhoitajankin työ, mutta aina pitää asiakkaanakin muistaa ettei itse ylitä niitä sopimattomia rajoja ja kunnioittaa siten heidän tekemää työtä. Onhan se ikävää, että jostain hieronnasta joku kiihottuu ja alkaa ajattelemaan likaisesti tai oma elämäntilanne siellä kotona on niin solmussa, että muutenkin vaivojen kanssa kamppaillessa sitä voi alkaa tukeutua auttajaansa ja ihastuu. Onhan näitä tapauksia varmaan paljonkin, mutta silloin ei auta muu kuin suora puhe asiakkaalle, että osaisi lopettaa ja tulla järkiinsä tai sitten vaihtaa hoitajaa tai hoitopaikkaa.


      • kyllähänsemahdolistaon
        Kunnioitustajaarvostusta kirjoitti:

        Fysioterapeutin työ on suoraa kosketusta ihmiseen, niin kuin sairaanhoitajankin työ, mutta aina pitää asiakkaanakin muistaa ettei itse ylitä niitä sopimattomia rajoja ja kunnioittaa siten heidän tekemää työtä. Onhan se ikävää, että jostain hieronnasta joku kiihottuu ja alkaa ajattelemaan likaisesti tai oma elämäntilanne siellä kotona on niin solmussa, että muutenkin vaivojen kanssa kamppaillessa sitä voi alkaa tukeutua auttajaansa ja ihastuu. Onhan näitä tapauksia varmaan paljonkin, mutta silloin ei auta muu kuin suora puhe asiakkaalle, että osaisi lopettaa ja tulla järkiinsä tai sitten vaihtaa hoitajaa tai hoitopaikkaa.

        Muistan jutun missä kaunis Britti nainen joutui onnettomuuteen ja siitä pyörä tuoliin ja mies haki eroa kun luuli ettei nainen enää kävele. Nainen sai apua myöhemmin miespuoliselta fysioterapeutilta ja hoitosuhteen jatkuessa nainen rakastui mieheen ja jälkeenpäin nainen vielä kävelikin ja menivät naimisiin. Siinäkin mies siis antoi kaiken tapahtua vaikka kyseessä oli asiakas/potilas suhde.


      • nolotilanne
        Kunnioitustajaarvostusta kirjoitti:

        Fysioterapeutin työ on suoraa kosketusta ihmiseen, niin kuin sairaanhoitajankin työ, mutta aina pitää asiakkaanakin muistaa ettei itse ylitä niitä sopimattomia rajoja ja kunnioittaa siten heidän tekemää työtä. Onhan se ikävää, että jostain hieronnasta joku kiihottuu ja alkaa ajattelemaan likaisesti tai oma elämäntilanne siellä kotona on niin solmussa, että muutenkin vaivojen kanssa kamppaillessa sitä voi alkaa tukeutua auttajaansa ja ihastuu. Onhan näitä tapauksia varmaan paljonkin, mutta silloin ei auta muu kuin suora puhe asiakkaalle, että osaisi lopettaa ja tulla järkiinsä tai sitten vaihtaa hoitajaa tai hoitopaikkaa.

        Itsellä on kyllä kokemusta tuosta "kiihottumisesta". Olen käynyt samalla urheiluhierojalla vuosia, nainen on hiukan mua nuorempi, kroppa hyvässä kuosissa ja saanut kaksi lastakin. Kerran vaan huomasin kun nainen alkoi hieromaan reisieni sisäosaa että kalu alkoi herätä, naisen sormet oli lämpimät ja öljyiset, kulkivat juuri sopivan hitaasti edestakaisin tehden "vatkaavaa" liikettä reisilläni, kyllä siinä alkoi kiihoittua vaikka ei olisi halunut. Aina kun sormet lähestyi nivustaivetta kalu oli virkeänä alkarien alla ja varmasti nainen sen huomasi koska hymyili hieman, olin tietty nolona ja posket punoitti mutta ei sille mitään voinut. Hieronnan jälkeen nainen kysyi hymyillen että aukesiko paikat vai vieläkö jossain pakottaa. Lihakset aukesi mutta reisivälissä pakotti vielä vähäsen.


      • KonduktöörKyrpäKalle
        nolotilanne kirjoitti:

        Itsellä on kyllä kokemusta tuosta "kiihottumisesta". Olen käynyt samalla urheiluhierojalla vuosia, nainen on hiukan mua nuorempi, kroppa hyvässä kuosissa ja saanut kaksi lastakin. Kerran vaan huomasin kun nainen alkoi hieromaan reisieni sisäosaa että kalu alkoi herätä, naisen sormet oli lämpimät ja öljyiset, kulkivat juuri sopivan hitaasti edestakaisin tehden "vatkaavaa" liikettä reisilläni, kyllä siinä alkoi kiihoittua vaikka ei olisi halunut. Aina kun sormet lähestyi nivustaivetta kalu oli virkeänä alkarien alla ja varmasti nainen sen huomasi koska hymyili hieman, olin tietty nolona ja posket punoitti mutta ei sille mitään voinut. Hieronnan jälkeen nainen kysyi hymyillen että aukesiko paikat vai vieläkö jossain pakottaa. Lihakset aukesi mutta reisivälissä pakotti vielä vähäsen.

        joo kyllä minullakin thaihieronnassa aina rupeaa heppi jöppöttämään kun kaunis thai tyttö hieroo sisäreisiä ja istuu lyhyessä hamosessa selän päällä niin että tunnen pimpin selkääni vasten. Sitten vahingossa muka hipaisee vehjettä ja pyytää kääntymään selälleen ja meno jatkuu. Sitten yleensä kysyy "saako olla vielä hierontaa thai jotain " lisä maksusta tottakai - olen mies ja sanon että ei kiitos. Kotona sitten vetelen kuivat...


    • epäilyttääedelleen

      Niin nyt on kulunut puoli vuotta kun kirjoitin epäilyistäni.Seksi on loppunut vaimoni kanssa kokonaan ja vaimoni käy edelleen samalla hierojalla noin kahdesti kuukaudessa.Nyt olen huomannut että hän on alkanut ajella itseltään häpykarvoituksen pois mitä hän ei ole koskaan aikaisemmin tehnyt.Mitä mieltä oletta olenko turhaan mustasukkainen

      • Mustasukkaisuus on aina turhaa, saapa hän sitten hierojan luona seksiä tai ei. Hieronnan tarkoitus on rentouttaa. Jos ei saa orgasmiin johtavaa hierontaa tai yhdyntää, jää puoliväliin kitumaan. Rentouttavaan hierontaan kuuluu AINA myös orgasmi.

        Vaimosi haluaa olla hierojalle ystävällineN poistamalla vittukarvansa. Useimmat miehet näes pitävät täysin posliinisesta vitusta.

        Koska seksi vaimosi kanssa on loppunut, olet vapaa hakemaan sitä toisaalta. Erota teidän ei suinkaan tarvitse. On paljon muitakin syitä olla yhdessä kuin seksi. Iloa teille molemmille! :-)


      • epäilyttääedelleen

        Tarkoitatko että vaimoni kiihoittuu hieronnassa ja ja hieroja tyydyttää vaimoni esim käsillään niin ettei vaimoni enää tarvitse kanssani seksiä?Onko teillä kokemusta tämmöisestä onko yleistä.Olemme muuten uskova pariskunta 50v.Tämä hieroja noin 40v


      • epäilyttääedelleen kirjoitti:

        Tarkoitatko että vaimoni kiihoittuu hieronnassa ja ja hieroja tyydyttää vaimoni esim käsillään niin ettei vaimoni enää tarvitse kanssani seksiä?Onko teillä kokemusta tämmöisestä onko yleistä.Olemme muuten uskova pariskunta 50v.Tämä hieroja noin 40v

        En tiedä loppuiko seksinne hierojan takia vai ei, mutta on varma, että 50-vuotiaalla on seksitarpeita, jos hän on terve. Hän siis harjoittaa runsasta itsetyydytystä ja luultavasti myös saa seksihierontaa ja/tai yhdyntää hierojalta. Uskovaisuus ei vaikuta tosiasioihin, mutta kylläkin luuloihin ja odotuksiin. Uskovien seksielämä ei ole millään tavalla moraalisempaa tai pidättyvämpää kuin muiden, mutta salaisempaa.

        Toisaalta ei ammattihierojakaan huutele, että harrastaa myös seksihierontaa ja/tai yhdyntää, koska hän olisi silloin vaarassa menetää ne asiakkaat, jotka tätä eivät halua.

        Kun vaimosi on sheivannut vittunsa, eikä teillä ole seksiä, hän tekee niin luultavasti hierojaa miellyttääkseen. Miksi muutenkaan?

        Kaiken kaikkiaan ehdotan, ettet tee mitään, paitsi jos itse tarvitset seksiä toisaalta. Siihen olet täysin vapaa. Tsemppiä! :-)


      • epäilyttääedelleen

        Niin meidän seksielämä loppui samoihin aikoihin kun hän alkoi käydä tällä hierojalla.Ja pian huomasin että hän laittaa aina hierontaan mennessä kauniit alusvaatteet mitä ei muuten käytä.ja kohta puoli vuotta olen huomannut hänen olevan posliini.


      • Anonyymi
        rennostiM kirjoitti:

        En tiedä loppuiko seksinne hierojan takia vai ei, mutta on varma, että 50-vuotiaalla on seksitarpeita, jos hän on terve. Hän siis harjoittaa runsasta itsetyydytystä ja luultavasti myös saa seksihierontaa ja/tai yhdyntää hierojalta. Uskovaisuus ei vaikuta tosiasioihin, mutta kylläkin luuloihin ja odotuksiin. Uskovien seksielämä ei ole millään tavalla moraalisempaa tai pidättyvämpää kuin muiden, mutta salaisempaa.

        Toisaalta ei ammattihierojakaan huutele, että harrastaa myös seksihierontaa ja/tai yhdyntää, koska hän olisi silloin vaarassa menetää ne asiakkaat, jotka tätä eivät halua.

        Kun vaimosi on sheivannut vittunsa, eikä teillä ole seksiä, hän tekee niin luultavasti hierojaa miellyttääkseen. Miksi muutenkaan?

        Kaiken kaikkiaan ehdotan, ettet tee mitään, paitsi jos itse tarvitset seksiä toisaalta. Siihen olet täysin vapaa. Tsemppiä! :-)

        Minulla käy hierojalla 60lestadiolainen rouva ja on kiihkeä eli hieron ja annan erottisen lopun. 12vuotta on suhde ollut
        Tykkää kielestä ja lopuksi kalusta.
        Itse olen 44 varattu. Nainen tosi ihana persoona ja luotetaan toisiimme.
        Nainen sanoo joskus että näin en sais tehdä mutta nautimme toisistamme todella. Nainen on kiva taiteellinen värikäs persoona ja saa ikäisekseen rajusti. Näin täällä itärajalla. Kyllä mies hierojat ei niin siveitä kun antavat ymmärtää..


    • itgjvmn

      Jos hierojan ammattietiikka on kunnossa ei ole pelkoa, voi kyllä ihmetellä vaimosi pukeutumista hierontaan lähtiessä. Harvempi nainen varmaankaan vetäisee pitiunelmaa päälleen kun hieronta edessä mutta jos vaimosi kuvittelee seksikkään vaatetuksen antavan olettaa että hän olisi valmis muuhunkin kuin hierontaa. Mulla on ollut sama urheiluhieroja vuosia, ihan kivan näköinen nainen ja perheellinen. Ollaan tultu aina hyvin juttuun ja nainen on kertonut että mies asiakkailtakin tulee välillä aika suoria ehdotuksia että saako esim. käsityötä. Nainen on suoraan todennut että voitte käydä thaikkulassa jos puute vaivaa.

    • lunnon_lapsi

      Näin miehisestä näkövinkkelista voin sanoia että jotkut naishierojatkin voivat olla seksikkäitä omalla tavallaan ja kun ne lämpimät öljyiset sormet hieroo vaikka reisien sisäpintaa ja sormet lähestyy nivustaivetta niin kyllä siinä aina välillä erektio on tosiasia. Naisella taas voi lievä hymyä näkyä kasvoilla kun alushousujen alla näkyy kohouma, ei sille mitään voi. En ihmettele jos jotkut naiset saa jotain kiksejä kun pukeutuu mies hierojalle lähtiessä.

    • HieronKauniit

      Hieron vaimosi myös sisäisesti omalla sarvellani kunnes rasvat sisässä

    • Anonyymi

      Työkaverin vaimo alkoi myös käydä hierojalla eikä mennyt kauaakaan kun päätyivät seksisuhteeseen.taitaa olla ero edessä.

    • Anonyymi

      Aina voi tapahtua mitä vaan ja missä vaan sekä kenen tahansa kanssa. Ei olisi eka kerta kun "hieroja" alkaa seksisuhteeseen asiakkaan kanssa. Tuskin kukaan huvikseen laittautuu nätiksi ja pukeutuu seksikkäisiin aluasuihin mies hairojalle menessään. Tulee mieleen puolisoni kun oli sasuhteessa, jopa lenkille lähtiessään oli huulipunaa ja ripsiväriä ja siis kertoi menevänsä pitkälle kävelylenkille vaan panetti itseään sovitussa paikassa.

    • Anonyymi

      Olen käynyt samalla urheiluhierojalla jo pari vuosikymmentä, nainen on 51v, hyvä vartalo ja tosi taitava, lämpimällä kesäpäivällä oli pukeutunut hieman niukemmin ja huomasin heti aika avaran kaula aukon ja kun nainen kumarsi tissit näkyi osittain ja sekös aiheutti kohouman etumuksessa, ensin selkä sitten käännös ympäri, kun nainen hieroi rintaa ja vatsaa alkoi tuntua seisokkia, kun vielä otti reisiä ei voinut kuin yrittää olla rento, naisella näkyi lievä ilkikurinen hymyn vire kun katsoi paisunutta etumusta, kysyi vielä helpottiko vai otanko vielä lisää. Minkäs sille voi jos naiset kiihottuu mieshierojasta kun miehetkin voi saada seisokkia kun nainen hieroo.

    • Anonyymi

      Meillä iltamyöhään kaverin kanssa saunottiin ja otettiin viinaksia. Vaimo pysytteli enimmäkseen keittiössä. Jarkko kysyi mikä Marjalla on kun on noin hiljainen ?
      Sanoin ollut pitempään tommonen, eikä meillä ole paljon mitään tapahtunut.
      Alettiin olla aika humalassa, Marja siitä jo vähän mainitsi. Sanoin Jarkolle kokeile sinä saatko Marjaa kinnostumaan, Jarkko otti ryypyt ja sanoi , että minä sinun Marjan kanssa. Olethan ollut kiinnostunut Marjasta, eikö se käy? Käy käy jos niin haluat.
      Makoilin ja olin nukkuvinani sohvalla kun Marja huusi menevänsä saunaan. Kuului veden lorinaa, Jarkko lähti saunaan.
      aamulla kun Marja lähti lenkille kysyin Jarkolta, no miten meni. Marja oli yllättynyt kun menin saunaan, kysyi heti missä sinä olet sanoin nukkuu.
      Marja kävi ovella katsomassa. Istuimme löylyssä, sanoin Marjalle voin hieroa olkapäitäsi jos käy. Marja meni alemmalle lauteelle, hieroin olkapäitä ja yritin hieroa vähän etupuoleltakin , esteli että älä. On sillä komiat rinnat paksut ja aika pyöreät vielä. Pidon sen kättä ylhäällä ja hieroin etuosaa vuorotellen, Sanoin äänny pistä jalat lauteiden alle.
      Kun Marja kääntyi seisova kalu oli naaman edessä, katsoi sitä ja katsoi minua pidin päästä kiinni ja ohjasin kalun suuhun liikutin päätä kääsin kohta huulet puristi kunnolla ja kaksin käsin piti kiinni, annoin runkata jonkin aikaa.
      Marja nousi hitaasti ylös otin syliin, naitiin sylikkäin. Marja meni pesulle istuin jakkaralla ja katselin, nousin pesemään, antoi pestä koko vartalon, Kun viruttelin suihkulla panin seinää vasten nojasi seinään antoi kunnolla naida.
      Jarkko lähti päivällä, illalla Marja tuli viereen, sanoi naitatit Jarkolla, olin hämmästynyt miten niin. No kuulehan se kuurokin kun puhuitte päissään niin isosti.
      Et maininnut sitten mitään, Marja nauroi olin itsekkin vähän päissään ja ja rupes haluttamaan oikein kunnolla. Marja laskeutui ja imi kalua, näin minä imin Jarkkoa pidä päästä kiinni, en kestänyt pitkään kun laukesin suuhun. Marja tuli viereen , ensikerralla panette kumpikin, Marjan käsi oli kalulla se alkoi virkoamaan heti.
      Senkin perverssi heti kun ajattelet tämä pamahtaa kovaksi, Marja oli päällä kuiski näin nain Jarkkoa se tykkää rinnoistani.
      Marja tyrkytti rintoja ja lantio pyöri kalun päällä, näin saan olla teidän panopuuna ihanaa jatkoi niin että tulin sisään. Kuiskas rinnanpäällä, miten saadaan Jarkon vaimo mukaan, sanoin eiköhän onnistu. En kertonut että Niina tulee varmasti, antaa pillua heti kun on humalassa olen testannut monesti.

    • Anonyymi

      Jos hieronna jälkeen vaimoltasi valuu ekkentaalia pitkin kinttuja, homma on selvä.

    • Anonyymi

      Pakko kommetoida tätä vanhaa ketjua...
      Vaimoi on käynyt vuosia kahdella eri hierojayrittäjällä samaan aikaan ja käy edelleen. Mies ja naishierojat. Ottaa aina kokovartalohieronnan. Molemmille pukeutuu siististi ja asiallisesti. Isoin ero on, että mieshierojalla aina päivän vika parituntinen, joka välilä venyy yli. Samoin kun palaa mieshierojalta, niin on usein poikkeusellisen rentoutunut, punaposkinen ja menee suihkun kautta sänkyyn lepäämään. Käytännössä näin ei koskaan naishierojan jälkeen. Aikoinaan aloin epäilemään onko extrahierontaa mieshietojalta ja aloin mustasukkaisena tarkastaa likapyykkejä hierontojen jälkeen. Pikkareiden mukaan saa... Aikani mietittyäni annoin asian olla. Jos haluaa rentoutua ja saada extrahierontaa niin mikäs siinä jos on onnellinen. Se ei ole minulta pois.
      Olemme siis 50 pariskunta ja naimissa 30v

    • Anonyymi

      On varmaan. Hierontahan on tosi intiimiä ja hieroja saan varmasti kaikilta naisilta joilta haluan saada. Kaikki on kiinni kiusoittelusta. Mennään lähemmäs ja lähemmäs maalia ikäänkuin vahingossa. Sitten kun alkaa toimia mennään kunnolla jossain kohtaa maaliin ja ai saakeli millaisen kiiman se saa naisessa aikaan. Hyvä ettei nakki lähde juurineen irti. Upeita vartaloita. Joskus saan imeskellä varpaita täydellisiä sääriä vatsaa peppua lantiota rintoja kaulaa ai saakeli kyllä olen iloinen että saan olla mies.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe