Olen 58kg/158cm.
Tavoite pudottaa painoa useamman kilon.
Miltä nämä syömiset kuulostavat?
Päivä 1
- grillattua broileria (ei nahkaa) n. 250-300g
- ruokapiltti (200g, 132kcal)
- 1 satsuma
lisäksi kahvia
Päivä 2
- 1 sämpylä (kinkkuleikkeellä)
- pieni annos kanapastasalaattia n. 250g
lisäksi kahvia
Päivä 3
- 3 kpl jauhelihapihvejä, pieni annos perunamuusia
- ruokapiltti (200g , 132kcal)
lisäksi kahvia ja vihreää teetä
Päivä 4
- 4 koulunäkkiä, juustolla
- nautakasvis-wokki n. 300g
Päivä 5
- pekonia 140g
- pieni annos pyttipannua (200g)
Ruokavalio on päivittäin hyvin samanlainen kuin näissä listatuissa päivissä. Viikonloppuisin saatan nauttia alkoholia kohtuudella mutta en usein.
Mitä muuttaisitte?
Syönkö liikaa?
5
141
Vastaukset
- vpkysäiseetaas123
Pituus Painon ala- ja yläraja
158 46,2 62.3
Olen 58kg/158cm.
Tavoite pudottaa painoa useamman kilon.
Olet hieman keskiarvon yläpuolella mutta kuitenkin normaalipainoinen.
Mitäpä jos ravinnossasi siirtyisit pelleilyn sijasta syömään terveellisesti? - rakkaudella_äitisi
1) Lopeta valehtelu itsellesi, mieti, mitä ihan oikeasti SINÄ ITSE haluat tehdä elämässäsi?
2) Et varmasti syö normaalisti vain "pilttipurkki 3 jauhelihapihviä" -tyyliin, mikäli et ole johonkin fittnesspellekisoihin valmentautumassa
3) Syömishäiriöt ovat nykyisin, ehkä somen myötä (?) yleistyneet
4) Olin itse nuorena suoritusfriikki kaikilla aloilla ( onneksi silloin ei ollut nettiä )
5) Toivon, että löydät elämästäsi muutakin mielenkiintoista, kuin ruoka-annoksien tai urheilusuoritusten tai koetuloksien mittailu - neeviikuuseekaa
No mitat ei varmaan kerro mitään, olen tasapaksu ja ylimääräistä on kyllä.
Tavoite on nimenomaan laihduttaa. Ennen tätä nykyistä ruokavaliota/määriä vedin paljon sokeria yms. Pieniruokainen olen aina ollut.
Nukun päivät ja valvon yöt, en liiku kauheasti. - piltit_pois
Koeta nyt ainakin monipuolistaa sitä syömisen valikoimaa ja repertuaaria. Jos todellakin syöt jatkuvasti mainitulla reseptillä, niin onhan se erittäin kapea-alaista. Keittoja kannattaa myös syödä. Mihin ihmeeseen tarvitset ruokapilttiä?? Ravinnonsaantisi on kyllä valtavan pieni. Et saa kaloreja etkä muitakaan elimistön tarvitsemia ravintoaineita. Liikunta ei taida olla sinulla mitenkään kovassa kurssissa. Koeta liikkua ja kuntoilla niin pääset iskuun. Yöllä pitää nukkua eikä kukkua. Yövalvominen rapauttaa terveyden totaalisesti ja nopeasti. Sekä kroppa että äly tuhoutuvat yökukkumisella. Sinun sijassasi söisin enemmän, jättäisin tarpeettomat piltit kauppaan ja aloittaisin kuntoiluharrastuksen. Ihminen ei syö laihtuakseen vaan ollakseen terve ja elinvoimainen. Taidat vain ostaa valmista kaupasta. Opettele laittamaan itsellesi ruokaa. Se on myös kivaa puuhaa.
- neeviikuuseekaa
Tosiaan teen yötyötä.
Päivät nukun, ei ole aikaa harrastuksille/liikunnalle. On myös liikuntavammaa taustalla.
Usein syön kotona itse valmistamaa ruokaa, esim. se wokki. Tykkään ruoanlaitosta.
Töihin on helppo ottaa pilttiä koska se on kevyttä syötävää ja siitä tulee täyteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812