Syönkö liikaa?

neeviikuuseekaa

Olen 58kg/158cm.
Tavoite pudottaa painoa useamman kilon.
Miltä nämä syömiset kuulostavat?

Päivä 1
- grillattua broileria (ei nahkaa) n. 250-300g
- ruokapiltti (200g, 132kcal)
- 1 satsuma
lisäksi kahvia

Päivä 2
- 1 sämpylä (kinkkuleikkeellä)
- pieni annos kanapastasalaattia n. 250g
lisäksi kahvia

Päivä 3
- 3 kpl jauhelihapihvejä, pieni annos perunamuusia
- ruokapiltti (200g , 132kcal)
lisäksi kahvia ja vihreää teetä

Päivä 4
- 4 koulunäkkiä, juustolla
- nautakasvis-wokki n. 300g
- ruokapiltti (200g, 132kcal)

Päivä 5
- pekonia 140g
- pieni annos pyttipannua (200g)
- ruokapiltti (200g, 132kcal)

Ruokavalio on päivittäin hyvin samanlainen kuin näissä listatuissa päivissä. Viikonloppuisin saatan nauttia alkoholia kohtuudella mutta en usein.

Mitä muuttaisitte?

5

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vpkysäiseetaas123

      Pituus Painon ala- ja yläraja

      158 46,2 62.3

      Olen 58kg/158cm.
      Tavoite pudottaa painoa useamman kilon.

      Olet hieman keskiarvon yläpuolella mutta kuitenkin normaalipainoinen.

      Mitäpä jos ravinnossasi siirtyisit pelleilyn sijasta syömään terveellisesti?

    • rakkaudella_äitisi

      1) Lopeta valehtelu itsellesi, mieti, mitä ihan oikeasti SINÄ ITSE haluat tehdä elämässäsi?
      2) Et varmasti syö normaalisti vain "pilttipurkki 3 jauhelihapihviä" -tyyliin, mikäli et ole johonkin fittnesspellekisoihin valmentautumassa
      3) Syömishäiriöt ovat nykyisin, ehkä somen myötä (?) yleistyneet
      4) Olin itse nuorena suoritusfriikki kaikilla aloilla ( onneksi silloin ei ollut nettiä )
      5) Toivon, että löydät elämästäsi muutakin mielenkiintoista, kuin ruoka-annoksien tai urheilusuoritusten tai koetuloksien mittailu

    • neeviikuuseekaa

      No mitat ei varmaan kerro mitään, olen tasapaksu ja ylimääräistä on kyllä.
      Tavoite on nimenomaan laihduttaa. Ennen tätä nykyistä ruokavaliota/määriä vedin paljon sokeria yms. Pieniruokainen olen aina ollut.
      Nukun päivät ja valvon yöt, en liiku kauheasti.

    • piltit_pois

      Koeta nyt ainakin monipuolistaa sitä syömisen valikoimaa ja repertuaaria. Jos todellakin syöt jatkuvasti mainitulla reseptillä, niin onhan se erittäin kapea-alaista. Keittoja kannattaa myös syödä. Mihin ihmeeseen tarvitset ruokapilttiä?? Ravinnonsaantisi on kyllä valtavan pieni. Et saa kaloreja etkä muitakaan elimistön tarvitsemia ravintoaineita. Liikunta ei taida olla sinulla mitenkään kovassa kurssissa. Koeta liikkua ja kuntoilla niin pääset iskuun. Yöllä pitää nukkua eikä kukkua. Yövalvominen rapauttaa terveyden totaalisesti ja nopeasti. Sekä kroppa että äly tuhoutuvat yökukkumisella. Sinun sijassasi söisin enemmän, jättäisin tarpeettomat piltit kauppaan ja aloittaisin kuntoiluharrastuksen. Ihminen ei syö laihtuakseen vaan ollakseen terve ja elinvoimainen. Taidat vain ostaa valmista kaupasta. Opettele laittamaan itsellesi ruokaa. Se on myös kivaa puuhaa.

      • neeviikuuseekaa

        Tosiaan teen yötyötä.
        Päivät nukun, ei ole aikaa harrastuksille/liikunnalle. On myös liikuntavammaa taustalla.
        Usein syön kotona itse valmistamaa ruokaa, esim. se wokki. Tykkään ruoanlaitosta.
        Töihin on helppo ottaa pilttiä koska se on kevyttä syötävää ja siitä tulee täyteen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe