Tutustumisen vaikeus/Naiset ei vastaa

Deittipsykologi

Ainakin näin miehenä on vaikea saada vastausta naiselta suomi24 -deittipalstalta. Flirtit menevät monen naisen ilmoittamana suoraan roskakoriin ja vaikka kirjoitan kelle tahansa pitkän viestin, niin silti en saa vastausta. Nyt poistin pettyneenä oman profiilini kyseiseltä palstalta, koska on herännyt tunne, että naiset eivät lopulta etsi mitään. Pelkkä ilmoitus on laitettu ilman tositarkoitusta. Onko sitten kyseessä oman itseluottamuksen pönkittäminen miesten vastausten jalähestymisviestien kustannuksella? Nainen saa tyydytystä ollensa tavoiteltu.

Toinen asia, mikä herätti suorastaan hilpeyttä on se, että vaikka nainen oli seinästä revityn näköinen, niin hän ilmoitti, että seksiehdotukset menevät suoraan roskakoriin tai fraasilla "siirry seuraavaan ilmoitukseen". :) Ihmettelen, että kuka tällaiseen rähjäisen näköiseen naiseen edes koskisi. Yäk!

22

646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jämttilleenonnäin

      Huomasin saman. En ollenkaan ymmärrä näitä naisia.

    • Karrella

      Onneksi ihmiset on erilaisia... ja useimmille löytyy vastakappale.
      Mutta, jos 8:n mies/nainen etsii 10:n naista/miestä, niin saattaa viesti jäädä ilman vastakaikua.
      Millaisen pitkän viestin kirjoitat? Itse en heti ekassa viestissä halua lukea elämäntarinaa..
      Onko profiilisi positiivinen ja riittävästi vastapuolelle tilaa antava. Kovin karsivat ja jyrkät profiilit eivät houkuta, eikä huonolla itsetunnolla kirjoitetut. Entisten kumppanien arvostelu on ihan out. Eikä minua ihan normi liikuntaa harrastavana, kauheasti kiinnosta montako eri urheilulajia kuuluu repertuaariin tai vähän matkailleena, kiinnosta monessako eri maassa on tullut vuorikiipeiltyä.
      Kiinnostaa eniten ihminen. Mitä haaveita ja toiveita on ihmissuhteelta ja käyvätkö ne yksiin minun toiveiden kanssa.

      • uusitreffailija

        Juurikin näin. Itselläni on ollut profiili vasta vähän aikaa, mutta flirttien ym yhteydenottojen määrä on ollut aivan käsittämättömän. Käyn tarkistamassa profiilit kaikista, mutta jos niistä ei saa mitään irti tai on varattu, niin menee suoraan roskiin. Jos on asiallisia kysymyksiä esitetty, niin suurimpaan osaan olen vastannut. Mutta minuunkaan ei uppoa oman elämän/uran/urheilusuoritusten/maailmanvalloituksella pröystäily. Omasta profiilistani kuitenkin selviää omat kiinnostuksen kohteeni , joten toiveissa olisi löytää edes joltain kohtaa samoista asioista kiinnostunut ihminen. Parhaiten uppoaa juurikin sellainen rennosti lähestyvä viesti, missä kerrotaan jotain itsestään.


      • mies233

        Ja kaikki asia mikä löytyy profiilista on totta? Moniko on huomannut sitten jälkeenpäin että eihän tämä ihminen ole ollenkaan sellainen kuin kirjoitti?
        Joten mitä painoarvoa jää profiilille? Ulkonäkö, eli heti vaan treffit eikä 100 vuoden kirjoittelua kuten naisilla on tapana vaatia.


      • Deittipsykologi

        Hei!

        Vastaan sinulle "Karrella". Olen kyllä ihan positiivisen elämänasenteen omaava mies. En profiileissa tai viesteissäni tee mitään numeroa entisistä suhteistani tai muutenkaan pieleen menneistä asioistani. Olen tuonut esille hyviä puoliani ja näkemyksiä, mutta ihmettelen, että tällainen ei kelpaa. Myönnän, että tykkään kirjoitella, mutta en nyt ihan romaania tee viesteistäni. On siis todella vaikea löytää sitä kultaista keskipistettä, mikä kelpaa naiselle, ei liian lyhyt, eikä liian pitkä.

        Toinen asia on, että miksei flirtillä voi osoittaa kiinnostusta naiseen? Nainenhan voi lukea profiilini, miksi kirjoittaa kaikki asiat uudestaan, kun kaikki on profiilissani? Sitten voi myöhemmin täydellellä ja keskustella syvemmin asioista.

        Kun kuulee, että jotkut väkivaltarikoksista istuvat vangit ovat saaneet jopa tuhansia kirjeitä naisilta, niin se on ristiriidassa sen kanssa, että naiset etsivät jotain muuta, kuin luotettavaa ja mukavaa miestä. No, nämä vankilassa istuvat miehet ainakin eroavat joukosta meidän tavallisten miesten joukosta. En itse tiedä, miten eroaisin ja kelpaisin naiselle. En haluaisi valehdella ja sanoa olevani muuta, kuin olen.

        Olen 22v tehnyt erilaisia deittiprofiili -ilmoituksia vastaillut naisillekin ja vuosien aikana olen kohdannut eri naisia erilaisin selityksin, miksi ei halua tavata. Olen myös huomannut, että on tapahtunut ajan saatossa muutosta, miksi nainen ei enää edes vastaa. Aikaisemmin oli, että ilmoitus oli tehty hetken mielijohteesta ja toisella oli, että nainen oli vasta eronnut, eikä halua heti uutta suhdetta perään. Mutta miksi hän sitten tekee ilmoituksen, jollei halua? Eräs oli tehnyt ilmoituksen ihan muuten vain, jotta mies saa nähdä vaivaa, että saa hänet mukaansa, hän ei kuulemma lähde helpolla enää matkaan. Jollekin oli pelkkä jäätelömaun ero liian suuri kynnys, koska olimme sen takia liian erilaisia.

        Nyt on muotia, että kukaan ei yksinkertaisesti edes enää vastaa. Yrittääkö nainen tosiaan olla tavoiteltu. Vähän, niin kuin yökerhoissa. Naiset tanssivat keskenään ja jos joku jätkä eksyy tanssimaan (ellei ole tuttu) niin naiset ottavat etäisyyttä. Siis miten suomalainen nainen tavataan ja tutustutaan? Olen alkanut etsimään jo aasialaista tai amerikkalaista naista. Jospa sieltä tärppäisi... :)


      • Nalkuttava_akka
        mies233 kirjoitti:

        Ja kaikki asia mikä löytyy profiilista on totta? Moniko on huomannut sitten jälkeenpäin että eihän tämä ihminen ole ollenkaan sellainen kuin kirjoitti?
        Joten mitä painoarvoa jää profiilille? Ulkonäkö, eli heti vaan treffit eikä 100 vuoden kirjoittelua kuten naisilla on tapana vaatia.

        Totta turiset. Lähes kaksi vuotta pystyi mies pitämään salassa, ettei oikeastaan mikään mikä hänen profiilissan ei pitänyt paikkansa kiinnostuksen kohteiden saralla. Hän näytteli aina kiinnostunutta kun jotain tekemistä ehdotin. No lopulta luopui mies näyttelemästä ja totuus tuli ilmi.

        Tunnusti, ettei saisi naista jos kertoisi totuuden, että haluaa vain maata sohvalla, tekemättä mitään. Ja esim. oma-aloitteisuutta ei sitten olut yhtään mihinkään.

        Näin sitä tulee tuhlattua aikaa näihin valehtelijoihin.


      • Deittipsykologi
        Nalkuttava_akka kirjoitti:

        Totta turiset. Lähes kaksi vuotta pystyi mies pitämään salassa, ettei oikeastaan mikään mikä hänen profiilissan ei pitänyt paikkansa kiinnostuksen kohteiden saralla. Hän näytteli aina kiinnostunutta kun jotain tekemistä ehdotin. No lopulta luopui mies näyttelemästä ja totuus tuli ilmi.

        Tunnusti, ettei saisi naista jos kertoisi totuuden, että haluaa vain maata sohvalla, tekemättä mitään. Ja esim. oma-aloitteisuutta ei sitten olut yhtään mihinkään.

        Näin sitä tulee tuhlattua aikaa näihin valehtelijoihin.

        Totta, mutta tunne on molemminpuolinen. Olen itse saanut huijausviestejä ennen naisilta, joten pelkästään miehiä ei valehtelusta voi syyttää. :) Kiitos kuitenkin omasta näkemyksestä! :)


    • Karrella

      Hei deittipsykologi.
      Ehkäpä asian ydin ja vastaus on yhdessä lauseessasi.. "olen 22v tehnyt erilaisia deittiprofiili-ilmoituksia".?!?!
      Osaat kirjoittaa ja kuvailla hyvin asioita, tuntemuksiasi. Mihin asia sitten tökkää livenä? Treffeillä?
      Ulosanti (kiroilu on aika out), ulkonäkö (siisti ja parta ajettu), sovinismi (harva nainen haluaa nykypäivänä olla tossun alla) pukeutuminen (ehjät, puhtaat vaatteet ja kengät), puheenaiheet (jotain mielenkiintoista ja molempia kiinnostavaa asiaa).

      • Deittipsykologi

        Anteeksi "Karrella", että tuosta viestistä tuli sulle vähän rivienvälistä lukua. Mutta lisään vielä, että päädyin nettideittailuun aikoinani, koska minusta se oli helpoin tapa lähestyä naista. Olen hieman ujo naisten suhteen. :) Mutta kyllä kirjoitit myös asiaa, millainen pitäisi olla treffeillä. :)


    • Deittipsykologi

      Hei "Karrella". Siis juurikin näin. Kun teen ihmisläheistä työtä, niin olemukseni on siisti myös tämän takia. En ole renttu tai huonosti pukeutunut. :))

    • Karrella

      Hei deittipsykologi. Mukavaa viikonloppua sinulle :)
      Joo, täytyy myöntää, että minullakin ensimmäinen deittiprofiili oli vuonna 2000. Silloin löysin mukavan miehen, jonka kanssa olimme jopa kihloissa asti.
      Välissä olin pitkään poissa deittisivustoilta, parisuhteessa.
      Eron jälkeen, viime vuonna, tulin Suomi24 sivustolle. Kaikkea on tullut vastaan ja koettua :)
      Olet ujo naisten kanssa. Hmm, mitä sille asialle voisi tehdä tai pitääkö ylipäätään tehdä mitään.. Sopivan rempseä ja ulospäinsuuntautunut nainen saa sinutkin avautumaan. Vai, päinvastoin, sulkeutumaan vielä enemmän :)

      • Deittipsykologi

        Kiitos "Karrella" näistä keskusteluista ja hyvää viikonloppua sinullekin. :) Kanssasi oli mukava vaihtaa vähän ajatuksia. On kiva huomata, että täällä saa ihan asiallistakin keskustelua aikaiseksi. :) Ehkä olisi tehtävä jotain tseluottamukselleki ja rohkeasti vaan puhua... :)


    • Ihanmukavamies49

      Minulle ainakin naiset vastasivat ei nyt ihan kaikki, mutta suurin osa. Aloitukseni oli hyvin hauskasti kerrottu ja profiilini naisten mielestä erittäin hyvä. Joillakin treffeillä tuli käytyä, mutta kun ei oikein napannut. Yhdestä olisin ollut kiinnostunut, mutta häntä ei ilmeisesti napannut. Lopetti yhtäkkiä kuin seinään. Toista vuotta tuli oltua ja saldo vain yksi tosi mukava naisihminen.

      • 06llll

        Olitko liioitellut asioita profiiilissasi kun naisilla ei napannut? :)


      • Ihanmukavamies49

        Hauskasti kerrottu ei ole liioittelua. ;)


    • Karrella

      Minun reilun vuoden saldo.. n. 20 kanssa kirjoitellut pidempään kuin viikon. Heistä 12 miestä treffannut. Treffit on olleet kaikkien kanssa nopeasti, viikon sisällä kirjoittelun alkamisesta. Livenä sen näkee ja tuntee, miltä tuntuu vai tuntuuko miltään.
      Kolmannen treffikaverin kanssa tavattiin joitakin kertoja. Mutta, hän ei halunnut vakavaa suhdetta, vain seksiä.
      Treffatuista vasta seitsemännen kanssa kemiat kohtasi. Hänen kanssa viime talvi seurusteltiin, tai luulin niin. Paljastui kuitenkin pelimieheksi. Jatkoi toisella profiililla samaan aikaan metsästystä 24:ssä. Jätti minut ilmoitusluonteisesti, kun löysi uuden. Ja jätti hänetkin, kun löysi uuden... Hän jatkaa samalla kaavalla edelleen 24:ssä.
      Viimeisimmän treffikaverin kanssa ollaan seurusteltu nyt kesästä lähtien. Hyvältä vaikuttaa hänen kanssaan. Yhteiset on tulevaisuuden suunnitelmat.
      Eli, saldo 12 treffiä, joista kolmen kanssa kemiaa.. Oikeanlaista kemiaa tämän nykyisen kanssa, toivottavasti piiiitkäään.

      • 06lllllll

        Miten tiedät että hän löysi uuden ja uuden ja..?


    • Karrella

      06lllllll - Tiedän, koska näen nämä uudet naiset, joita taluttelee.. kuukauden, pari. Sitten taas uutta hakemaan 24.stä.

      Itse asiassa suhde minun kanssani, taisi olla tämän pelimiehen pisin vuosikausiin. Mutta, sitten kun hänen pitäisi sitoutua toisen ihmisen kanssa olemiseen ja alkaa kokemaan normiarkea, niin kiinnostus lopahtaa. Arki ja arjen jakaminen kun ei ole aina ruusuilla tanssimista. Pitää olla yhteistä tahtoa ja halua olla suhteessa.
      Ihastumisen tunne, perhoset vatsan pohjalla ja kipinä silmissä on niin hurmaava tunne, jota hän varmaankin haluaa kokea aina vaan.. Jokin tarve taitaa hänellä olla myös miehisen kunnon näyttämisessä (iso) ja saada kokemuksia uusista petikumppaneista, kun aisa vielä toimii. Ikää kun hänellä on yli 50v.

      Jos haluaisin "kostaa", kävisin kertomassa faktoja naisille, aina kun uuden kainaloisen huomaan. Mutta, mitäpä se enää minua liikuttaa. Harmittaa vain näiden uusien naisien kannalta, kun tapa jättää on kovin kylmä ja yksipuoleinen.

      • Sattuuhanse

        Älä suotta harmittele toisten naisten puolesta... Tietoisen riskinhän sitä ottaa, kun pelimiehen kanssa suhteen aloittaa. Itsekin tässä sydän syrjällään vastaavan tyypin takia....


      • Karrella

        En tiennyt, enkä tajunnut hänen olevan pelimies...ennenkuin oli liian myöhäistä. Rakastunut mieheen, joka ei tiedä mitä se on.. saati rakastaminen.
        Pelimies osaa hurmata naisen.
        Mutta, yksin jäänee hän...ulkonäkö karisee ja aisa lakkaa seisomasta. Mitään muuta annettavaa hänellä naiselle ei ole.
        Ei halua jakaa elämän koukerot ja elää myötä- ja vastamäet.


    • KerroKerroKuvatus

      Taitaa viimeinen lauseesi kertoa syyn.

    • elämänsisältöö

      Pakkomielteisiä naistenjahtaajia on treffit24:ssä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe