Mitä kaikkea hyvää sinkkuudessa on?

sesesese

Teidän mielestä? Mä oon niin fiiliksissä sinkkuna olemisesta :) miten en aiemmin tajunnut tätä kaikkea vapautta, mitä se tuo :)

Ei turhia odotuksia, ei itseensä kohdustuvia vaatimuksia, ei draamoja, ei jatkuvaa varuilla olemista :) voi treffata samanmielisiä, jos haluaa eikä kukaan jää roikkumaan, voi olla treffaamatta kun ei huvita. Mitään velvollisuuksia, mitään työtä parisuhteen eteen. Vain omaa elämää, omat huvit, omaa aikaa, voi pitää omassa elämässä vain iloa tuovia ihmisia 😍 mieletöntä.

Varmaan naisena on toki helpompa, koska ei tarvii olla yksin, jos ei halua. Mutta mitä miehet te näette hyvinä puolina sinkkuudessa ? On varmaan huonojakin, mutta mitkä ovat ne hyvät puolet? :)

63

649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No kyllä ihan hyvin menee sinkkunakin, tosin en haluiskaan suhdetta mikä tuntuis joltain vankilalta tai työltä. Että sinäällään en näe mitään erikoisia etuuksia olla sinkku. Voihan tässä tehdä mitä huvittaa, olla vaikka useamman naisen kanssa peräkkäin jos haluaa, mutta eipä sitä sitten haluaisi olla suhteen aikana kenenkään muun kanssa.
      Mutta pitäähän elämä olla elämisen arvoista, olipa sinkku tai ei.
      En tekis sinkkuudesta mitään numeroakaan. Ja varmaan on erilaista olla mies- kuin naissinkku, mutta sama kuin ihmettelis virtsaamisasentoa.... jep...eroa on.

• Parisuhteellista

Plussaa tälle kommentille! Miksi tehdä numeroa oli sinkku tai ei. Jos parisuhde on vankila, sinkkuus menee silloin kärkeen valinnoissa, jos taas parisuhde on unelmaa ei sinkkuaikoja kaipaa. Mutta saapahan sinkkuna sextailla, niin monen kanssa kun haluaa. Unelma suhteessa se oikea täyttääkin ne sinkkuuden kaikki hyvät puolet ja on se jota on aina elämäänsä kaivannut.

• vapaamies--42

Sinkkuna saan alotteita naisilta vaikka haluaisin olla rauhassa ja sinkku. Joka viikonloppu naiset pyytää kylään ja kun kerron lähteväni vaikka kanarialle niin joku nainen haluaa mukaan. Onhan sinkkuna kivaa ja saa määrätä omaa elämäänsä eikä tarvii selitellä tekemisiään kenellekkään. Vapaus on se mistä sinkku nauttii.

• pelko-mies

Se ettei pelota miten suhde etenee, kun luulee mokaavansa. Ja sekin ettei tule tämmöistä kiirastulta kun pitää ilmoittaa toiselle että meni päällekäin, olen nyt varattu. Ei tästä vielä osaa nauttia siis.

t. naisen vihdoin löytänyt tinder matchisi

• Teknodonna

Jason Bourne ei voi olla muu kuin sinkku.

(naurua)

• Teknodonna

Pitääkin lähteä tästä Sveitsiin identiteettiselvitykseen.

(reps)

• sanonuttämänaiemminkin

Hyvää sinkkuudessa on se, ettei ole kumppania.

• .. Mihin verrattuna?.. Mut vastataan nyt näin EpäSelvään kysymykseen yhtä epäselvästi.. Kaikki ja ei mikään.. ;D

• Onhan noita, vaikkapa nämä

- ei tarvitse kuunnella naisen läpätystä feminismistä, pakolaisista, ym. eikä nillitystä naisen oikeuskista, eurosta ja mistä tahansa mistä naiset nyt pahoittaakin mielensä
      - ei tarvia keksiä kokoa jan tekemistä naiselle ja hyppyyttää sitä syömään ulos tai muihinkaan rientoihin
      - ei tarvitse vastailla naisen tekstiviesteihin, sähköposteihin ja puheluihin
      - ei tarvitse ottaa kantaa/osaa elatukseen naisen lemmikeistä ja/tai lapsista
      - ei tarvii kuunnella jäkätystä
      - ei tarvii hypätä kaikenlaisissa kissanristiäisissä joita naisen suku, kaverit ja muut on järjestäneet
      - ei tarvitse luoda uraa ja tienata helvetisti rahaa, riittää kun tekee riittävästi omiksi tarpeiksi
      - ei tarvii hankkia hienompaa asuntoa, autoa jne. kuin mitä naisen kaverien miehillä on-
      - ei tarvitse jatkuvasti panna, puhua tunteista ja olla varpailllaan että mistä nyt tuulee
      - kun tekee ruokaa voi tehdä mitä haluaa. Ei tarvitse tehdä salaattia jos ei huvita eikä muistaa ostaa kaupasta salaattitarpeita, erilaisia jugurtteja ja myslejä
      - rahaa jää säästöön toisin kuin naisen kanssa jolloin sitä menee enemmän

noi nyt tuli ekana mieleen

• ennkäsitä

"ei tarvitse vastailla naisen tekstiviesteihin, sähköposteihin ja puheluihin"

Melko omituinen kommentti... Seurustellessa ollaan ihmisen kanssa josta tykätään, silloin siltä on ihana saada viestejä. Ei sen pitäisi mitään pakkopullaa olla... Todella ihmeellinen ajatusmaailma sulla.

• ennkäsitä kirjoitti:

"ei tarvitse vastailla naisen tekstiviesteihin, sähköposteihin ja puheluihin"

Melko omituinen kommentti... Seurustellessa ollaan ihmisen kanssa josta tykätään, silloin siltä on ihana saada viestejä. Ei sen pitäisi mitään pakkopullaa olla... Todella ihmeellinen ajatusmaailma sulla.

Eipäs ole kun kyllä se meille velvollisuudentuntoisille ihmisille voi olla vähän rasittavaa jos toinen on hirveän innokas tietämään kuulumiset suunnilleen joka hetki. Minä ainakin olen semmoinen etten viitsi laittaa toista joutumaan odottamaan vastaustani vaan vastaan asap ja siitä siitä sitten saattaa seurata semmoinen tekstari/sp rumba että se voi olla vähän rasittavaakin mutta kun ei halua pahoittaa toisen mieltä niin itse sitten mieluummin vastailee kuin odotuttaa.

• Joku saisi kyllä susta hyvän vaimon.

• hienoahienoa

- Ei tarvitse aisuroida jännämiehen siittämälle yh-mutsille ja hänen kakaralle/kakaroilleen
      - Ei tarvitse seurustella itseään alempitasoisen naisen kanssa
      - Jos onnistuisi saamaan (oikeasti, ei naisten vääristämän tasoisen) itsensä tasoisen naisen, niin joutuisi jatkuvasti pelkäämään, että pettääkö nainen vai vaihtaisiko "parempaan" (=synnynnäiset ominaisuudet, varallisuus, sosiaalinen status parempaa, luonteella ei niin väliä naiselle). Nyt ei tarvitse stressata sitä.
      - Jos ei saa pillua, niin voi vaikka käydä huorissa ilman, että joku akka tai ylipäänsä kukaan alkaa motkottamaan siitä. Suhteessa nainen aina kiristäisi pillulla kaikkea hyötyä itselleen, tietenkin siten, että mies jäisi aina häviölle.
      - Saa muutenkin tehdä mitä haluaa ja milloin haluaa
      - Rahaa jää rutkasti enemmän työtä tekevälle sinkkumiehelle kuin työtä tekevälle varatulle miehelle käteen

Naiselle sen sijaan sinkkuudessa on vain huonoja puolia ja jokainen heistä haluaakin seurustella jännämiesten kanssa: :D :D :D
      https://pastebin.com/Vgx8cVSi

• awa234

Ei tarvitse riidellä ja sukat saa kuivua rauhassa missä vaan.

• Hitto vieköön! Niin muuten onkin! Tuo on ehkä sinkkuilun ihan parasta antia. Voi laittaa sukat vaikka ruokalautasen viereen kun syö, jos siltä tuntuu. Jipii! Viva la sinkkuus... Päivän paras! Kiitos!

• SoliterniuM1977_______

Sitten kun kaikki sinkut jätätte vielä pois sen seksin, niin sitten olette siinä missä me atm:t yleensä olemme. Luetelkaapa sitten ne kaikki sinkkuuden hyvät puolet. Siis seksi pois. Sanokaas sit. :D

• SoliterniuM1977___

Kun vielä jätätte pois sen seksin...sanokaas sitten mitä hyvää sinkkuudessa on. Sitten olette samassa tilanteessa, kun me palstan ATM:t olemme. Siis seksi pois. :D

• No seksihän nyt jää osalla automaattisesti muutenkin pois, kun on sinkku. Niin onhan ne sinkkuuden kaikki hyvät jutut silti voimassa. Itsetyydytys on silti helpotusta seksin nälkään.

Läheisyyden puutehan se pahinta on, eikä niinkään seksin puute...taino kellä on kellä ei. Mutta ettei ihan yksisilmäiseksi jäis näkemykset..

• 12121212121212

Minkä takia näiden nelikymppisten naisten jutut ovat kuin copy&pastella muiden vastaavien jutuista?

On ihana vapaus, ihanan kevyttä, oma elämä, uusi minä, en etsi ketään, ei enää koskaan kompromisseja, jne. Ja sitten taas parin kuukauden päästä löytyy uusi naistemies jonka kanssa vannotaan yhteistä rakkautta - kunnes sekin jättää, ja sitten on ihana vapaus, ihanan kevyttä, oma elämä, uusi minä, en etsi ketään, ei enää koskaan kompromisseja taas.

Voisitteko jo vaihtaa levyä?

• Ainavoimaannutaan

Unohdit voimaantumisen välistä...

• flowersreally

Mitä sä niiden nelikymppisten naisten levystä välität? Jotenkin musta tuntuu, ettei nekään välitä sun levystä.

• Luerivienvälistä

Ekkö nää huomaa avauksen piiloviestiä? (Huomaat kyllä) Kehutaan sinkkuutta ylitsevuotavasti, vaikka jokkainen näkkee, että sinkkuus ei olekaan nyt se omavalintainen juttu;)

• "Minkä takia näiden nelikymppisten naisten jutut ovat kuin copy&pastella muiden vastaavien jutuista?"

Ehkäpä siksi kun niiden kaikkien tarinat on niin samankaltaisia. Jotakuinkin noinhan se taitaa niillä kaikilla mennä:

Nuorena pariutuminen -> lapsia -> töitä -> mies on vähän tylsä -> pohtii erotako -> lapset jo riittävän isoja, erovireille -> ihana vapaus ja vaihtuvat miehet (salaa vähän harmittaa, se oma nössykkä oli sittenkin aika ok mutta perua ei voi eikä myöntää että ehkä tuli tehtyä virhe) -> tindeeitä ja nettideiteistä löytyy sentään sitten joku -pysyvämpi > uusioperheonnea.

• Seseseseeikirj
        Luerivienvälistä kirjoitti:

Ekkö nää huomaa avauksen piiloviestiä? (Huomaat kyllä) Kehutaan sinkkuutta ylitsevuotavasti, vaikka jokkainen näkkee, että sinkkuus ei olekaan nyt se omavalintainen juttu;)

Tiiätkö ihan omavalintainen juttu se sinkkuuteni on. Jouduin poistaa kaikki somekanavat käytöstä, jotta saan olle rauhassa ehdotuksista aloittaa parisuhdetta 😀

Tsidat olla joku katkera immeinen, joka kaikessa näkee piiloviestintää. HMmm...

• Outoatoimintaaa
        Seseseseeikirj kirjoitti:

Tiiätkö ihan omavalintainen juttu se sinkkuuteni on. Jouduin poistaa kaikki somekanavat käytöstä, jotta saan olle rauhassa ehdotuksista aloittaa parisuhdetta 😀

Tsidat olla joku katkera immeinen, joka kaikessa näkee piiloviestintää. HMmm...

"Jouduin poistaa kaikki somekanavat käytöstä, jotta saan olle rauhassa ehdotuksista aloittaa parisuhdetta 😀"
        Kerran päättää olla sinkku, niin miten ne some kanavat siihen vaikuttaa? Toisetko puolestasi päättää alatko suhteeseen? Yleisemmin sen päättää jokainen itse, oli somea tai ei. Muiden vietävissä? hmm....

• houkutuksia
        Outoatoimintaaa kirjoitti:

"Jouduin poistaa kaikki somekanavat käytöstä, jotta saan olle rauhassa ehdotuksista aloittaa parisuhdetta 😀"
        Kerran päättää olla sinkku, niin miten ne some kanavat siihen vaikuttaa? Toisetko puolestasi päättää alatko suhteeseen? Yleisemmin sen päättää jokainen itse, oli somea tai ei. Muiden vietävissä? hmm....

Karkkilakossa sitä halua pitää kaikki houkutukset näköpiiristä...

• Totuuss

Mitähän hyvää sinkkuudessa nyt on. Saa tuhlata rahoja pleikkaripeleihin eikä ole nainen valittamassa. Laskeskelin miten paljon olen pistänyt rahaa pleikkaripeleihin 5 viime vuoden aikana ja kyllä se yli 3000 euroon menee.

• Kyllä toi on parisuhteessakin ihan mahdollista. Minunkin mies ostelee pleikkapelejä, ei todin tuhansien edestä kyn on tarkka rahasta. Muttei parisuhde ole este omille harrastuksille ja mieltymyksille...

• muhkee_muhku kirjoitti:

Kyllä toi on parisuhteessakin ihan mahdollista. Minunkin mies ostelee pleikkapelejä, ei todin tuhansien edestä kyn on tarkka rahasta. Muttei parisuhde ole este omille harrastuksille ja mieltymyksille...

Aiemmin meni saattoi mennä tuhansia toiseen harrastukseen. Omia rahojaan käyttää, kun yhdes velvollisuudet hoitaa, ei kai siinä ongelmaa pitäs olla. Eri juttu jos laskut jää maksamatta, se on typerää sinkullakin.

• Tämää
        muhkee_muhku kirjoitti:

Kyllä toi on parisuhteessakin ihan mahdollista. Minunkin mies ostelee pleikkapelejä, ei todin tuhansien edestä kyn on tarkka rahasta. Muttei parisuhde ole este omille harrastuksille ja mieltymyksille...

"Minunkin mies ostelee pleikkapelejä, ei todin tuhansien edestä kyn on tarkka rahasta. Muttei parisuhde ole este omille harrastuksille ja mieltymyksille..."
        Tämä!

• Tämää kirjoitti:

"Minunkin mies ostelee pleikkapelejä, ei todin tuhansien edestä kyn on tarkka rahasta. Muttei parisuhde ole este omille harrastuksille ja mieltymyksille..."
        Tämä!

Juu, monella tuntuu olevan käsitys, että mitään ei saa enää tehdä kuten sinkkuna, jos alkaa parisuhteeseen. Jos niin, on valittu liian hallitseva kumppani ja se on ihan oma valinta se.

Voi valita niinkin, että kumpikin kunnioittaa ja antaa tilaa omillekin jutuille, kun ei niistä jutuista mitään konkurssia tai ongelmavyyhtiä kasaannu. Mua ainaka haittaa, jos toinen pelaa pleikkaa tms. Juo muutaman kaljan ja rouskuttaa tuubin pringlesejä siinä sivussa.

Ei se ole multa ollut vielä mitenkään pois.

Eri asia olis, jos kehittäis jonkun ongelman siitä niin, että kaikki muu elämä unohtuis. Ei huomais perhettä enää ollenkaan, jättäs menemättä töihin kun on kivempi pelata päivät pitkät. Jotain sellasta vois pitää ongelmana, ei kohtuullisena.☺️

Juu, monella tuntuu olevan käsitys, että mitään ei saa enää tehdä kuten sinkkuna, jos alkaa parisuhteeseen. Jos niin, on valittu liian hallitseva kumppani ja se on ihan oma valinta se.

Voi valita niinkin, että kumpikin kunnioittaa ja antaa tilaa omillekin jutuille, kun ei niistä jutuista mitään konkurssia tai ongelmavyyhtiä kasaannu. Mua ainaka haittaa, jos toinen pelaa pleikkaa tms. Juo muutaman kaljan ja rouskuttaa tuubin pringlesejä siinä sivussa.

Ei se ole multa ollut vielä mitenkään pois.

Eri asia olis, jos kehittäis jonkun ongelman siitä niin, että kaikki muu elämä unohtuis. Ei huomais perhettä enää ollenkaan, jättäs menemättä töihin kun on kivempi pelata päivät pitkät. Jotain sellasta vois pitää ongelmana, ei kohtuullisena.☺️

.. Meinasin jo sanoa, että mikäs PirunPirttiHirmu Sä olet.. Mut toi "vois" pehmensi sen verran sanomaa, että et Sä sit Välttis Olekaan.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Meinasin jo sanoa, että mikäs PirunPirttiHirmu Sä olet.. Mut toi "vois" pehmensi sen verran sanomaa, että et Sä sit Välttis Olekaan.. ;D

Ihan hiRnee piRttihiRnuhan mä olen. 😉

Aina komentamassa aikusta miestä...emmä oikeesti jaksa komentaa. Joskus nuorena yritin sanella ja komennella eikä se koskaan toiminut, niin jossaki kohtaa aattelin että jotakin asioita vaan täytyy sietää, siksi että ne on toiselle tärkeitä juttuja.

Ja jos se toinen on mulle tärkeä, niin kai mä haluan sille suoda mahkut omiin tärkeisiin juttuihinsa. Annan tilaa ja sen myötä tiiän, että saan sitä tilaa myös itse ja todennäköisesti miehelläkin pysyy mielenkiito parisuhdetta kohtaan, kun ei tarvitse olla ohjekirja kädessä mun kanssa.

Enhän mä ole mikään pomo, vaan rakas akanlellukka. Toivottavasti ainakin. ☺️

Enkä mä tuon muehen kanssa olis menestynyt viikkoakaan, jos olisin liian dominoiva. Ei hää sietäs komentooraa..sanos että etköhän lähde muualle käskyttämään. Samaten mäkään en sietäs miestä joka käskyttäs tai sanelis ehtoja, istu näin, syö noin. Ja joskys kyllä joydyn asiasta sanomaankin, että annahan olla osaan itse ajatella ja valita.

Koittaa joskus ottaa holhokin asemaa...mutta joutuu aina perääntymään. Mä en ole epävakaa ja holhottava, joten puhuen voi neuvotella, käskien mä suljen korvat.

• Totuuss
        muhkee_muhku kirjoitti:

Pian tulee taas uusi peli kahden viikon päästä julkaistaan assassin s greed origins ja se maksaa 70 euron tietämillä. Aion kyllä myydää vanhoja pelejä pois piakkoin joten saa niistä rahaa takas.

Ihan hiRnee piRttihiRnuhan mä olen. 😉

Aina komentamassa aikusta miestä...emmä oikeesti jaksa komentaa. Joskus nuorena yritin sanella ja komennella eikä se koskaan toiminut, niin jossaki kohtaa aattelin että jotakin asioita vaan täytyy sietää, siksi että ne on toiselle tärkeitä juttuja.

Ja jos se toinen on mulle tärkeä, niin kai mä haluan sille suoda mahkut omiin tärkeisiin juttuihinsa. Annan tilaa ja sen myötä tiiän, että saan sitä tilaa myös itse ja todennäköisesti miehelläkin pysyy mielenkiito parisuhdetta kohtaan, kun ei tarvitse olla ohjekirja kädessä mun kanssa.

Enhän mä ole mikään pomo, vaan rakas akanlellukka. Toivottavasti ainakin. ☺️

Enkä mä tuon muehen kanssa olis menestynyt viikkoakaan, jos olisin liian dominoiva. Ei hää sietäs komentooraa..sanos että etköhän lähde muualle käskyttämään. Samaten mäkään en sietäs miestä joka käskyttäs tai sanelis ehtoja, istu näin, syö noin. Ja joskys kyllä joydyn asiasta sanomaankin, että annahan olla osaan itse ajatella ja valita.

Koittaa joskus ottaa holhokin asemaa...mutta joutuu aina perääntymään. Mä en ole epävakaa ja holhottava, joten puhuen voi neuvotella, käskien mä suljen korvat.

.. Sellassii ne monet Tyttelit taitaa olla.. Hieman kuulostaa siltä, että Sullakin on ollut nuorempana "haavena" löytää mies, joka.. ".. Tekis, niin ku Mä Sanon/Tahdon..".. ;D

.. Tajusitko ihan itse vai miten tuo sun "tajuamisprosessisi" meni ja kestikö siinä kauan?.. Ja jos kesti, niin olisiko joku juttu auttanut lyhentämään sitä aikaa?.. ;P

• Akanlellukka! Toihan ois myyvä nimitys treffisivuille! Huikeaa... mä haluun akanlellukan!

• Totuuss kirjoitti:

Pian tulee taas uusi peli kahden viikon päästä julkaistaan assassin s greed origins ja se maksaa 70 euron tietämillä. Aion kyllä myydää vanhoja pelejä pois piakkoin joten saa niistä rahaa takas.

Niinpä, niitä voi pistää kiertoon ja hommata uusia tilalle. Ihan fiksua. ☺️

.. Sellassii ne monet Tyttelit taitaa olla.. Hieman kuulostaa siltä, että Sullakin on ollut nuorempana "haavena" löytää mies, joka.. ".. Tekis, niin ku Mä Sanon/Tahdon..".. ;D

.. Tajusitko ihan itse vai miten tuo sun "tajuamisprosessisi" meni ja kestikö siinä kauan?.. Ja jos kesti, niin olisiko joku juttu auttanut lyhentämään sitä aikaa?.. ;P

Ööö, en mä ajatellut tietoisesti, että haluaisin komentaa toista tai miestä joka on jees kulta. Mä en itseasiassa tykkää ylinöyristelystä eli siitä, että antaa mun talloa itsensä maan rakoon tai odottaa minulta käskyjä kuin koira.

Kai se tuli vaan siitä, että ylipäänsä kaipas toisenlaista elämää ja kumppania, joka haluis samoja asioita ja kun se kumppani oli siinä mielessä väärä, siitä yritti tehdä mieleistään. Kun suututti ettei se ite tajua.

Oikeestihan helpompaa on alunperinkin valita, jos mahdollista ihminen elämäänsä jota ei tarvi kouluttaa. Täydellisiä tuskin on olemassakaan, mutta semmosia jonka ns.huonotkin puolet jaksaa sietää ja niiden kanssa elää. Vieläpä niin, että ihan oikeasti tuntee rakastavansa ko.ihmistä.

Ei mittatilaus miehiä ole, eikä naisia. Se vaan kannattaa hyväksyä. Että aina on jotakn jonka vois tehdä itse toisin, mutta ei se toisenkaan tapa väärä ole. Ja siitä ole pakko urputtaa.

Ite mä olen asioita tajunnut, kuitenkin mietin paljon asioita, elämää. Seuraan muita ihmisiä ja tuumailen...

Mulla on aina tarve kehittyä suuntaan, joka lisää mun ymmärrystä ja onnellisuutta sen myötä. Eikä mennä syvemmälle omiin fakkiutumiin, jotka selvästi lisää vaan huonoa oloa.

Kaikesta huonoksi kokemasta voi kasvattaa itteensä ulos, vain ite sen voi tehdä ei kukaan muu kuin olemalla esimerkkinä.😊

• Dissident kirjoitti:

Akanlellukka! Toihan ois myyvä nimitys treffisivuille! Huikeaa... mä haluun akanlellukan!

Heh, akanlellukka. No semmonen jämpti akka, mutta sopivan lempeä ja pehmeäkin luonteeltaan. Semmonen tykättävä...sitä se sana kuvaa, mulle. ☺️

Heh, akanlellukka. No semmonen jämpti akka, mutta sopivan lempeä ja pehmeäkin luonteeltaan. Semmonen tykättävä...sitä se sana kuvaa, mulle. ☺️

Touhuileva villasukkalökköpöksy joka ajatuksissaan touhuilee kaikkea, kun sitä seuraa ja hymeksii siinä se havahtuu, hymyilee ja kysyy: Mitä nyt? Sellainen on mun kuvittelema akanlellukka. Sellasellehan on käytävä antamassa hali ja pusu.

Joo,o. Sellanen yks tänne. Yks akanlellukka.

• Sulosointuja
        muhkee_muhku kirjoitti:

Ööö, en mä ajatellut tietoisesti, että haluaisin komentaa toista tai miestä joka on jees kulta. Mä en itseasiassa tykkää ylinöyristelystä eli siitä, että antaa mun talloa itsensä maan rakoon tai odottaa minulta käskyjä kuin koira.

Kai se tuli vaan siitä, että ylipäänsä kaipas toisenlaista elämää ja kumppania, joka haluis samoja asioita ja kun se kumppani oli siinä mielessä väärä, siitä yritti tehdä mieleistään. Kun suututti ettei se ite tajua.

Oikeestihan helpompaa on alunperinkin valita, jos mahdollista ihminen elämäänsä jota ei tarvi kouluttaa. Täydellisiä tuskin on olemassakaan, mutta semmosia jonka ns.huonotkin puolet jaksaa sietää ja niiden kanssa elää. Vieläpä niin, että ihan oikeasti tuntee rakastavansa ko.ihmistä.

Ei mittatilaus miehiä ole, eikä naisia. Se vaan kannattaa hyväksyä. Että aina on jotakn jonka vois tehdä itse toisin, mutta ei se toisenkaan tapa väärä ole. Ja siitä ole pakko urputtaa.

Ite mä olen asioita tajunnut, kuitenkin mietin paljon asioita, elämää. Seuraan muita ihmisiä ja tuumailen...

Mulla on aina tarve kehittyä suuntaan, joka lisää mun ymmärrystä ja onnellisuutta sen myötä. Eikä mennä syvemmälle omiin fakkiutumiin, jotka selvästi lisää vaan huonoa oloa.

Kaikesta huonoksi kokemasta voi kasvattaa itteensä ulos, vain ite sen voi tehdä ei kukaan muu kuin olemalla esimerkkinä.😊

Miten ihmeessä sinunlaisia naisia voikaan olla olemassa!? Miehesi on kyllä oikea onnenpekka, kun tuollaisen kultakimpaleen löytäny! Jos joidenkin puolesta voi olla onnellinen, niin teidän. Voi, kun joskus osuisi minunkin eteen kaltaisesi nainen. Luonteesi on täyttä kultaa!

• Dissident kirjoitti:

Touhuileva villasukkalökköpöksy joka ajatuksissaan touhuilee kaikkea, kun sitä seuraa ja hymeksii siinä se havahtuu, hymyilee ja kysyy: Mitä nyt? Sellainen on mun kuvittelema akanlellukka. Sellasellehan on käytävä antamassa hali ja pusu.

Joo,o. Sellanen yks tänne. Yks akanlellukka.

Heh, mulla on vaaleanpunainen kiroileva siili yöpaituli, vaaleanpunaiset tähtikuvioiset lökäpöksyt ja turkoosit villasukat jalassa. Missä se piilokamera on?! >:)

Ihan hyvin kuviteltu, jotain semmoista se akanlellukka on.

• Sulosointuja kirjoitti:

Miten ihmeessä sinunlaisia naisia voikaan olla olemassa!? Miehesi on kyllä oikea onnenpekka, kun tuollaisen kultakimpaleen löytäny! Jos joidenkin puolesta voi olla onnellinen, niin teidän. Voi, kun joskus osuisi minunkin eteen kaltaisesi nainen. Luonteesi on täyttä kultaa!

Kiitos. :)

Jollekin olen kultaa ja jollekin en yhtään mitään. Niin se menee ja on aina mennyt. :)

Toivon, että löydät oman kultakimpaleesi. <3

Heh, mulla on vaaleanpunainen kiroileva siili yöpaituli, vaaleanpunaiset tähtikuvioiset lökäpöksyt ja turkoosit villasukat jalassa. Missä se piilokamera on?! >:)

Ihan hyvin kuviteltu, jotain semmoista se akanlellukka on.

Kettunenkin epäili mun tölläävän kameroilla. Mut mulla on nää mielikuvat päässä...

Eikä oo... oikeen nimi on smith...axl smith. Hah...

• Dissident kirjoitti:

Kettunenkin epäili mun tölläävän kameroilla. Mut mulla on nää mielikuvat päässä...

Eikä oo... oikeen nimi on smith...axl smith. Hah...

Hyi Axel...just kun oltiin päästy lööpeistä. :D

Sulla on meedion kykyjä mitä ilmeisemmin tai satelliittipaikannin zoomaavan röntgenkameran kanssa. ;)

Hyi Axel...just kun oltiin päästy lööpeistä. :D

Sulla on meedion kykyjä mitä ilmeisemmin tai satelliittipaikannin zoomaavan röntgenkameran kanssa. ;)

No se vaan iski ajatuksiin salamanlailla... nyt tiedän nimityksen haluamalleni naistyypille. Saanko lainata?

• Dissident kirjoitti:

No se vaan iski ajatuksiin salamanlailla... nyt tiedän nimityksen haluamalleni naistyypille. Saanko lainata?

Ilmanmuuta saa lainata, jos joku sana miellyttää mieltä. :)

Ilmanmuuta saa lainata, jos joku sana miellyttää mieltä. :)

No täälläpäin on käytetty akanrutjaketta, mutta ei se yhtä pehmeä kuvaus ole. Heh..

.. OuKei.. Eli et ollut/ole sellainen mistä minä puhuin.. ;D

.. Olen kuullut meinaa nämä sanat ihan naisen suusta.. Eikä siinä oikein voinut, kuin hymähtää.. Ja aatella, että.. VoeElämä.. ;D

• Dissident kirjoitti:

No täälläpäin on käytetty akanrutjaketta, mutta ei se yhtä pehmeä kuvaus ole. Heh..

Rutjake on ehkä astetta jännempi. ;D

.. Olen kuullut meinaa nämä sanat ihan naisen suusta.. Eikä siinä oikein voinut, kuin hymähtää.. Ja aatella, että.. VoeElämä.. ;D

.. Ja kyllä tuota piirrettä on huomannut monissa naisissa.. Enemmän tai vähemmän.. ;P

.. Prkl.. Palsta heittelee ulos.. Eikä sit edes meinaa suostua lähettämään kommentteja.. ;D

Rutjake on ehkä astetta jännempi. ;D

Jaa? Akanrutjake siis kuulu jännänainen! Okei...

Juu, en mä ole vasiten halunnut hankalia suhteita tai olla itsekään hankala, mutta rehellisyyden nimissä kiukkupussi taktiikka on syntynyt, kuin itsestään kemiallisena reaktiona väärän yhdistelmän kanssa. Ja gaboom. En kyllä voi sanoa nauttineeni koskaan toisen ihmisen kometamisesta tai ylipäänsä riitelystä. Päinvastoin. Se on aina ollut todella ahdistavaa. Ja on edelleen. Stressaannun, jos pitää alkaa jonkun kanssa väkisin jotain...mikä ei selvästi luonnostaan lähde etenemään.

Eli kiukutteluun ja komenteluun on päädytty kai viimeisenä konstina ja oljenkortena, jospa toiselle menis perille että turhauttaa tilanne. Mutta hullumaksihan ne vaan monesti menee, kun aletaan toista muotiin pistämään mihin ei yksinkertaisesti vaan asetu ja muovaannu luonnostaan.

Olen niin mukavuudenhaluinen ihminen, että haalin ympärilleni vaan "helppoja" ihmisiä. Heh, itseohjautuvia ja itse ajattelemaan kykeneviä, joita mun ei tarvi kasvattaa tai potkia mihinkään päin. Eikä leikkiä aikuiselle äitiä ja auktoriteettia. Mulla ei ole haluja sanella kellekkään miten elää tai mitä tehdä, jokaisella on itsellä se pallo käsissään. He voi olla hyvinkin kanssani erilaisia ihmisiä, mutta itsenäisiä ja omanarvonsa kokolailla hyvin tiedostavia. ;D

• Dissident kirjoitti:

Jaa? Akanrutjake siis kuulu jännänainen! Okei...

Rutjake kuulostaa enempi äkäsemmälle. :D

Juu, en mä ole vasiten halunnut hankalia suhteita tai olla itsekään hankala, mutta rehellisyyden nimissä kiukkupussi taktiikka on syntynyt, kuin itsestään kemiallisena reaktiona väärän yhdistelmän kanssa. Ja gaboom. En kyllä voi sanoa nauttineeni koskaan toisen ihmisen kometamisesta tai ylipäänsä riitelystä. Päinvastoin. Se on aina ollut todella ahdistavaa. Ja on edelleen. Stressaannun, jos pitää alkaa jonkun kanssa väkisin jotain...mikä ei selvästi luonnostaan lähde etenemään.

Eli kiukutteluun ja komenteluun on päädytty kai viimeisenä konstina ja oljenkortena, jospa toiselle menis perille että turhauttaa tilanne. Mutta hullumaksihan ne vaan monesti menee, kun aletaan toista muotiin pistämään mihin ei yksinkertaisesti vaan asetu ja muovaannu luonnostaan.

Olen niin mukavuudenhaluinen ihminen, että haalin ympärilleni vaan "helppoja" ihmisiä. Heh, itseohjautuvia ja itse ajattelemaan kykeneviä, joita mun ei tarvi kasvattaa tai potkia mihinkään päin. Eikä leikkiä aikuiselle äitiä ja auktoriteettia. Mulla ei ole haluja sanella kellekkään miten elää tai mitä tehdä, jokaisella on itsellä se pallo käsissään. He voi olla hyvinkin kanssani erilaisia ihmisiä, mutta itsenäisiä ja omanarvonsa kokolailla hyvin tiedostavia. ;D

.. JaaHans.. Olinkohan liian hätäinen "SynninPäästössäni".. ;D

.. Noh, oli miten oli, niin.. Niin Oli.. ;P

• aöä222

Nimenomaan sukat, mulla kuivuu tällä hetkellä kattolampussa.

Ja se ikuinen nalkutus, minunkin ihastuksesta tuli nalkuttava kun tämä nk.arki tuli esiin.Rahoitin sen asunnon rempan, sinne meni nekin rahat. Loppui tosin nalkutuskin.Mikä ihana rauha kun ymmärsin lähteä omille teilleni.Ja olen viihtynyt todella hyvin!

Saa tulla ja mennä niinkuin huvittaa, sekin suurta plussaa.

Onnittelut kaikille poikamiehille ja mix ei tytöillekkin.

• crux

Ei tarvitse matkustella eikä suunnitella jatkuvasti jotain menoja. Saa olla rauhassa kotona tai mökillä ja kuunnella sateen ropinaa. Voi itkeä vaikka keskellä päivää tai ryypätä kun ei enää muuten kestä.

• eräxtex

Minä asun 7 kk Savotan sissiteltassa maalaistuvan lattialla. Lattia tosin teltan 14 m2 alalta eristetty styroxilla ja vanerilla. Ja miksi näin:
      -keväällä ja syksyllä vähän viileää, ei enää.sähköpatteri lämmittää.
      -kesällä hyttyset ei kiusaa
      -samoin kesällä aamu aurinko ei paista ikävästi.

Erähenkinen liberaali taiteellinen mies. Ei taida kovinkaan moni nainen asua ko. olosuhteissa.Vessa tietenkin puucee.Päivät meneekin sitten risusavotassa/polttopuun teossa omassa metsässä ja ongella iltaisin järvellä jos keli ok.Sijainti 70 km lähimmästä kaupungista.Lähimmät katuvalot 17 km päässä ja jne.

• Seseseseeikirj

Mielettömässä paikassa asut :) mäkin haluun kun omalle kohdalle on mahdollista :)

• Pillujen--asiantuntija

Sinkkuudessa ei ole mitään hyvää. Sinkkuus voi pitkittyä kymmeniksi vuosiksi varsinkin miehellä joka ei ole komea ja jolla ei ole korkeaa statusta. Sen takia se aiheuttaakin sitten kaikenlaista kuten masennusta itsemurha ajatuksia, alkoholismia ja kaikenlaisia muita paheita. Elämä suorastaan on huomoa sinkkuja eikä elämästä voi sitten nauttia. Parisuhteessa kun voi tehdä kaikenlaista kivaa kumppanin kanssa kuten harrastaa seksiä tai kävellä metsässä ja kyllä se yhdessä tekeminen aina sinkkuuden voittaa.

• påp999

Kyllä minä olen onnellinen nalkutuksen jälkeen!

• lauralll

Sinkkuudessa on parasta vapaus. Voi suunnitella menoja pitkän ajan päähän kysymättä yhtään keltään. Voi käyttää rahansa kuin haluaa. Nukkua tahtonsa mukaan tai olla nukkumatta. Ei tilivelvollinen kenellekään. Ei tarvitse puhua tai kuunnella, ellei huvita. Toisen tekemiset tai tekemättömät ei ärsytä.

En tarvitse sitä, että minua odottaa kotona joku tai laitan ruuan valmiiksi.

Olen ollut pitkässä avioliitossa ja vertailupohjaa siis on. Nyt nautin tästä hetkestä. Ex-mieheni oli kaikkiaan kunnollinen mies, mutta kasvu eri suuntiin hajotti meidät.

• suurnautiskelija

Jo on aikoihin eletty jos miehet ?? kehuvat täällä sinkkuuden etuja "saa pelata pleikkaa silloin kun haluaa ,,tai sukat lautasella syödä! onkohan jääty jossain kasvun vaiheessa johonkin lapsen tasolle,, vai onko kenties kasvettu koskaan vastuunsa tuntevaksi``Jos keskustelu sinkkuudesta kulkee tätä tasoa en voi kuin ihmetellä..kuka haluaa olla "akanläpsyke" miehelleen tai jonkun pleikkari pelaajan ,lökäpöksyn vaimo?? herätkää ja olkaa aikuisia edes keskustellessanne asioista...ihmettelijä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      63
      7045
    2. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      67
      2995
    3. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      169
      2778
    4. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      414
      2403
    5. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      34
      2033
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      42
      1844
    7. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      76
      1539
    8. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      283
      1522
    9. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      126
      1475
    10. 105
      1428
    Aihe