Kelpaako lyhyt ja laiha mies?

Kertokaahan

Olen lyhyt ja laiha (172cm/65kg), onko turn-off?

21

557

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen kuullut, että juuri tuollainen on naisten mielestä hottista hottia, plussaa on vielä jos omaa ison pään ja isot nyrkit. Mitä kauemmas päiväntasaajalta mennään, sen suuremmat aivot ja........

• matamitat

Sorry, ei käy. Olen senttejä pidempi ja painan noin kolme krt enemmän kuin sinä. Valian, mutta olisimme hiukka epäsuhtainen pari.

• Kertokaahan

Minuapa ei haittais vaikka nainen olisi pidempi tai muutamia kiloja painavampi.

• hyvätmitat

Ihan sopivasti sulla painoa pituuteen nähden. Itse olen sua viisi senttiä lyhyempi ja viisi kiloa kevyempi. Oltais aika hyvä, sopusuhtainen pari minusta. Ei lihavia, muttei laihojakaan. 😎

• Kaunis-Nainen

Ei kelpaa

• Kuinveistos

No entäpä 178/76.? Onko se out?

• venuss

Et ole lyhyt etkä laiha, ainakaan mittojen mukaan. itse en pidä ylipainoisesti miehistä. sinä vaikutat sopivalta. Pituus on minua kaksi senttiä pidempi, että en voi sanoa sinua lyhyeksi. En tiedä, mistä tämä kokojankutus tulee, että miehen pitäisi olla läski tai hujoppi tai jopa molempia. Tai joku juntti bodari.

• Jamiehekäsnam

Lyhyt kelpaa jos on lihaksikas👍

• naisenmielipidetämä

Hyyii, ei!! Nimenomaan varsinkin lyhyelle lihakset on nounou. Tulee sellainen pänikkä-look. Hoikkuus sopii lyhyemmälle. Jos on ylipitkä (185 ), silloin voi lihaksilla tehdä itsestään sopusuhtaisemman.

• Viinamies

Itse olen 172cm, ja yli 100kg ja hyvin kelpaan naisille.

• riusku

Miesihanteeni on minua 10cm pitempi ja mieluummin lihasta oltava. Olen 170cm/62 kg. Äskettäin tapailin itseni mittaista miestä ja painoa oli minua vähemmän. Tuntui oudolta. Näille jutuille vaan ei mitään voi, asiat vaan ovat niin.

• "Näille jutuille vaan ei mitään voi, asiat vaan ovat niin."

Ymmärrän. Naisen mielestä hypergamialle ei voi mitään, asiat vaan ovat niin.

• Jookylläkäy

Mieluummin lyhyt ja hoikka kuin pitkä ja lihava tai joku ylibodattu lihaskimppu. En minä ainakaan ole koskaan tykännyt isookoisista miehistä. olen itse 179cm hoikka nainen.

• jookylläkäy

ei kun anteeksi, 169cm olen. :D Tuli näppäilyvirhe

• et.ole.kirahvi
        jookylläkäy kirjoitti:

ei kun anteeksi, 169cm olen. :D Tuli näppäilyvirhe

Hyvä niin, et siis ole kirahvi... :)

• hoikkamuodokas

Hoikkuus on aina plussaa. En ole tavannut vielä liian laihaa aikuista miestä. Teinit toki ovat usein ylilaihoja. Hoikkuus tyylikäs pukeutuminen= wau!
      Ylipainoiset naiset toki karsastavat hoikkia miehiä, koska näyttävät heidän rinnalla liian lihavilta.

• HyväOn

Hyvä pituus, saat vitusti pillua 150-160cm hobittitytyiltä.

• Huomattu.Näeton

jollain rahaa, sama minkälainn sekosikiä

• Naisille kelpaa tuon kokoinen jos mies on rikas, statuksesta ja julkisuudesta saa plussaa. Muussa tapauksessa voi aisuriksikin pääseminen olla hankalaa.

• muutenei

Joo jos mä tunnen sen jo.

• Mjoo, kyllähän se virkkuukoukun tai sukkapuikon sijaiseksi sopii. ;)

Hassuja kysymyksiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      122
      2593
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      226
      2242
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1593
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      179
      1435
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      56
      1320
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1086
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      67
      1076
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      36
      1011
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      962
    10. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      914
    Aihe