Olen lyhyt ja laiha (172cm/65kg), onko turn-off?
Kelpaako lyhyt ja laiha mies?
21
557
Vastaukset
Olen kuullut, että juuri tuollainen on naisten mielestä hottista hottia, plussaa on vielä jos omaa ison pään ja isot nyrkit. Mitä kauemmas päiväntasaajalta mennään, sen suuremmat aivot ja........
- matamitat
Sorry, ei käy. Olen senttejä pidempi ja painan noin kolme krt enemmän kuin sinä. Valian, mutta olisimme hiukka epäsuhtainen pari.
- Kertokaahan
Minuapa ei haittais vaikka nainen olisi pidempi tai muutamia kiloja painavampi.
- hyvätmitat
Ihan sopivasti sulla painoa pituuteen nähden. Itse olen sua viisi senttiä lyhyempi ja viisi kiloa kevyempi. Oltais aika hyvä, sopusuhtainen pari minusta. Ei lihavia, muttei laihojakaan. 😎
- Kaunis-Nainen
Ei kelpaa
- Kuinveistos
No entäpä 178/76.? Onko se out?
- venuss
Et ole lyhyt etkä laiha, ainakaan mittojen mukaan. itse en pidä ylipainoisesti miehistä. sinä vaikutat sopivalta. Pituus on minua kaksi senttiä pidempi, että en voi sanoa sinua lyhyeksi. En tiedä, mistä tämä kokojankutus tulee, että miehen pitäisi olla läski tai hujoppi tai jopa molempia. Tai joku juntti bodari.
- Jamiehekäsnam
Lyhyt kelpaa jos on lihaksikas👍
- naisenmielipidetämä
Hyyii, ei!! Nimenomaan varsinkin lyhyelle lihakset on nounou. Tulee sellainen pänikkä-look. Hoikkuus sopii lyhyemmälle. Jos on ylipitkä (185 ), silloin voi lihaksilla tehdä itsestään sopusuhtaisemman.
- Viinamies
Itse olen 172cm, ja yli 100kg ja hyvin kelpaan naisille.
- riusku
Miesihanteeni on minua 10cm pitempi ja mieluummin lihasta oltava. Olen 170cm/62 kg. Äskettäin tapailin itseni mittaista miestä ja painoa oli minua vähemmän. Tuntui oudolta. Näille jutuille vaan ei mitään voi, asiat vaan ovat niin.
"Näille jutuille vaan ei mitään voi, asiat vaan ovat niin."
Ymmärrän. Naisen mielestä hypergamialle ei voi mitään, asiat vaan ovat niin.
- Jookylläkäy
Mieluummin lyhyt ja hoikka kuin pitkä ja lihava tai joku ylibodattu lihaskimppu. En minä ainakaan ole koskaan tykännyt isookoisista miehistä. olen itse 179cm hoikka nainen.
- jookylläkäy
ei kun anteeksi, 169cm olen. :D Tuli näppäilyvirhe
- et.ole.kirahvi
jookylläkäy kirjoitti:
ei kun anteeksi, 169cm olen. :D Tuli näppäilyvirhe
Hyvä niin, et siis ole kirahvi... :)
- hoikkamuodokas
Hoikkuus on aina plussaa. En ole tavannut vielä liian laihaa aikuista miestä. Teinit toki ovat usein ylilaihoja. Hoikkuus tyylikäs pukeutuminen= wau!
Ylipainoiset naiset toki karsastavat hoikkia miehiä, koska näyttävät heidän rinnalla liian lihavilta. - HyväOn
Hyvä pituus, saat vitusti pillua 150-160cm hobittitytyiltä.
- Huomattu.Näeton
jollain rahaa, sama minkälainn sekosikiä
Naisille kelpaa tuon kokoinen jos mies on rikas, statuksesta ja julkisuudesta saa plussaa. Muussa tapauksessa voi aisuriksikin pääseminen olla hankalaa.
- muutenei
Joo jos mä tunnen sen jo.
Mjoo, kyllähän se virkkuukoukun tai sukkapuikon sijaiseksi sopii. ;)
Hassuja kysymyksiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1222593Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2262242Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611593Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1791435- 561320
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751086Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa671076- 361011
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi39962- 52914