Mälsät treffit

gyfyfygugohoh

Niin siinä sitten taas kävi että treffeille lompsi henkilö, joka markkinoi itseään kuvalla, jossa on kymmenen vuotta nuorempi. Oli kivaa, käytiin läpi exät ja mister äxät. Siinä se aika hurahti. Yhtään minua koskevaa kysymystä en kuullut.
Paskat treffit !

Selvittäkää ne suhdesoppanne loppuun ja sitten vasta treffeille. Tuoreella valokuvalla, kiitos.

12

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vedätetty

      Otan osaa. Näitä tulee miehenä mulle vastaan usein. Naiset on kuvissaan paljon nuorempia ja kukkeempia kuin livenä. Ero voi olla ihan järkyttävä. Kuka mitään hyötyy tämmöisestä vedätyksestä. Olkaa edes rehellisiä, kele...

    • ikuinen-sinkku

      Kutosen naiset luulee olevansa 20 v nuorempia ja haluavat kymppi miehen.

    • kutosennainen

      Mieluummin naama vekeillä ja oikealla kuvalla treffeille. Itse ainakin kammoksun tilannetta että laitan kuvan, jossa olen 10 vuotta nuorempi ja hehkuva ja sitten lompsin treffeille aivan eri näköisenä. En etsi 10 pojon miestä mutta luonne pitää olla 8- 10 pistettä. Huonompaan en tyydy. Olen mieluummin ilman.

      • topfg

        Just tänään vilkaisin s.24,s profiileja, yhen naisen profiilissa ueampi kuva, yhes kuvas päiväyskin näkyi, vuodelta 2013. Pääkuvassa selvästi nuorempi kuin 2013 kuva.

        Ellei voi ottaa tuoretta kuvaa tarkoittaa se sitä että muutosta on tullut ulkonäköön niin ettei kehtaa näyttää.

        Joskus mulle on käynyt niin kun olen kuvaa kysynyt, nainen on vastannut ettei kamera tykkää hänestä, sitten kun nähtiin livenä, ymmärsin miksi ei kuvaa viitsinyt laittaa.


      • hohoijaaaaa

        Ihmisellä on kyllä jokin kompleksi tai itsetunto-ongelma, kun laittaa esimerkiksi teiniajan kuvia.Niitäkin näkee paljon.


      • hjhjj

        Miehissä on paljon myös näitä lihoneita, jotka lisäävät nuoruuden hoikan kuvan itsestään. tuntuu kummalliselta, ettei sitten voi lahduttaa samanpainoiseksi kuin aikaisemmin. Se on vähän niinkuin toisen aliarviointia, että huomaako hän, että on lihonut 10 kiloa.

        Mutta tämä kertoo myös suhtautumisesta valehteluun. Kun valehtelee jo tällaisessa asiassa, niin valehtelee ihan kaikessa muussakin. Valehtelu on persoonan kehittymättömyyttä. Ei kannata jatkaa tapailua, jos toinen valehtelee kuvissa


    • harmiharmiharmi

      Harmi tosiaan kun kävi noin. Miten sitä jaksais uskoa ja menisi uusille treffeille vielä joskus?

      Nettideittailu on toisaalta helppoa, voi kotisohvalta kirjoitella sinne ja tänne, mutta työlästä lähteä aina tapaamaan ja sitten vasta selviää haluaako edes toista kertaa nähdä. Aikoinaan ravintolaillan aikana pystyi näkemään monia ja tehdä alkujutustelun ja sitten jos huomasi, että juttu luisti ja muutenkin miellyttävä, niin pystyi sopimaan sen perinteisen mennäänkö huomenna tai myöhemmin leffaan tms

      • eikuryyppäämään

        Niin, on alkanut tuntua ajanhukalta se että odottaa törmäävänsä johonkin tiettyyn ihmiseen. Siinä voi käydä niin että odottaa lopun elämänsä ajan.


      • kokpkpkpkpk

        Niin siinä taitaa käydä. Loppu elämä yksin. Toisaalta, kukaan ei könyä kännissä kotiin, kukaan ei könyä viinahuuruissaan parisänkyyn piereskelemään, kukaan ei sikaile keittiössä yöllä, kukaan ei kuse kännissä vessan lattialle, sammu kännissä vessan lattialle, sammu kännissä alasti suihkuun. Kukaan ei huuda mulle. Ei hakkaa nyrkkiä pöytään. Kukaan ei oksenna pyttyä halki aamulla. Onko se nyt loppuviimeksi niin huono vaihtoehto olla yksin ?


      • Neptunus1977
        kokpkpkpkpk kirjoitti:

        Niin siinä taitaa käydä. Loppu elämä yksin. Toisaalta, kukaan ei könyä kännissä kotiin, kukaan ei könyä viinahuuruissaan parisänkyyn piereskelemään, kukaan ei sikaile keittiössä yöllä, kukaan ei kuse kännissä vessan lattialle, sammu kännissä vessan lattialle, sammu kännissä alasti suihkuun. Kukaan ei huuda mulle. Ei hakkaa nyrkkiä pöytään. Kukaan ei oksenna pyttyä halki aamulla. Onko se nyt loppuviimeksi niin huono vaihtoehto olla yksin ?

        Onpa tiukka paikka sinulle olla yksin. Sure jos surettaa, mutta älä unta näe että kenenkään täysipäisten parisuhteet tuota olisivat.


      • rtrtrtt

        Onhan se ainakin vähintään puolelle avioliitossa olevista, koska puolet eroaa. Juuri noista syistähän erotaan. Miehelle parisuhteet ovat lottovoitto, mutta naiselle se on juurikin tuota, kännäävän miehen katselua, lisää kotitöitä, miehen paapomista ja miehen tarpeiden ja oikkujen ymmärtämistä. Suomalainen mies on naiselle yksi lapsi lisää ja tutkimustenkin mukaan mies hyötyy parisuhteesta naista enemmän. Puolet suomalaisista miehistä on ylipainoisia, joten ei se seksikään niin herkkua ylipainoisen miehen kanssa ole.

        Jokainen parisuhteessa ollut tietää, ettei se ole aina niin herkkua, mutta monille se voittaa yksinolon ja statuskin on monille tärkeä asia.


    • kopkopkopkopkop

      Älä ! Ihanko totta ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe