Tekeekö reppu ikä-ihmisen köyhän oloiseksi?

riutunut.reppu

Tekeekö reppu vanhan ihmisen selässä hänet köyhän oloiseksi? Nuoremmilla tahi lapsilla repun olemassaolo ei johda kyseiseen ilmiöön.
Johtuneeko sitten koulunkäynnistä..
.Minulla kun autoon ei ole varaa, sen myös jatkuvasti kallistuessa.

(jos ei tee, niin mikä tekee erityisesti?)

16

130

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanmuutarvot

      Ei tee köyhän näköiseksi! Reppu voi olla jopa trendikäs ikäihmisellä!!

    • Reppumiesin

      Olen aina käyttänyt ja edelleen 51-vuotiaana miehenä. Reppu on kätevä tavaran kuljettamiseen. Edullisesti saa nättejä reppuja ilman mitään tekstejä. En oikeastaan tiedä edes mitä muuta kanto välinettä käyttäisin. Joskus lapsena oli putkikassi ilmiö mutta niinkin tuli aika akkiä kantohihna ja sitten kaksi jolloin nekin kannettiin kuin reppua. Sen jälkeen reppu on ollut joka ikäluokkaan sopivan.

    • reissuneiti

      Riippuu ihan repusta, voi olla tyylikäs reppu tai rähjäreppu. Tosin joskus se rähjäinenkin voi olla tyylikäs.

      Reppu on yleensä aina tyylikkäämpi kuin muovikassi. Ellei sitten ole jokin tosi muodikas ikean sininen tai mamuruudullinen kassi.

      Köyhän oloiseksi tekee: likaiset vaatteet, risat kengät, rasvaiset ja laittamattomat hiukset, tupakan haju ja tupakan kelalstamat hampaat, sätkän kääriminen, epäsiistit kynnet, epäsiisti risuparta, tatuoinnit, lävistykset, läski, ruma kielenkäyttö ja päihtyneisyys keskellä päivää.

      • ihanmuutarvot

        Tosiaan, nuo muovikassit ja rähjäiset olemukset yhdessä yököttävän tupakan ym. hajun kanssa tekee köyhän oloisen vaikutuksen. Repulla ei osuutta siihen, vaikka olisi rähjäreppukin.

        Armeijan ylijäämääkin voi reppu olla ja on tyylikäs.


    • riutunut.reppu

      Oikein hyvä sitten .TATTIS!,Voi olla pinttynyt aatos menneiltä ajoilta,kun reppumiehiä kiersi talosta taloon töitä tehden ruokapalkalla.
      aijuu,lauloihan Tapio Rautavaarakin repusta ja reissumiehestä.

    • redbullsiivet

      Eppukin lauloi repusta, nyt sä reppuni jupiset, riimisi rupiset..jne.
      Olen nähnyt naapurin rouvalla 75v repun, kun hän kävi kaupassa kävelysauvojen kanssa ja tietysti ostokset repussa.
      Reppu on ihan hyvä käyttöesine kun haluaa pitää kädet vapaana. Asentokin on suorempi.

    • roletaari

      Köyhän oloiseksi? Mitähän tarkoitat? Miksi sen käyttäminen aiheutaisi tunteen köyhyydestä?

      Varsinkin kaupunmatkoilla minulla on aina reppu mukana. En ole ajatellut "oloani".
      Ylivoimaisen kätevä vekotin.

    • käytännöllinennnn

      Reppu hiton käytännöllinen ni lähdet vaikka mihinkä niin sinne mukaan vaikka vesipullo.

    • jhghfif66666666

      Tekeekö musta ihonväri ihmisen suomessa köyhän oloiseksi?
      Siirtyykö ajatus kuin itsestään sotapakolaisuuteen? Ajatteletko heti ettei kaverilla olis edes vaatteita päällä jos ei joku hyvää hyvyyttään niitä...
      (99.9% tapauksista näkemys ois oikee?)

      • oikea.näkemys

        hahahhhhhhahahahh hyvä kommentti, tätä ei voi nauramatta lukea. Sanomattakin on selvää, ettei tähän voi oikeaa vastausta antaa.
        Korkeintaan voi vastata että pitäisi tutkia eri vaatetuskankaiden ominaisuuksia, ja sitä kuinka paljon niitä tuotetaan, tuotetaanko jossain enemmän kankaita kuin joissain toisessa paikassa?
        Kuka osaa itse ommella vielä, onko ompelutaito kadonnut?
        Lopuksi voisi tutkia Suomen metsien tilaa suhteessa kankaisiin tietysti, eli miten paljon mäntypistiäinen voi aiheuttaa vahinkoa yhdessä männyssä, entä jos se leviää kolmeen vierekkäiseen mäntyyn?
        Tällä lailla opimme vastaamaan oikein mannermaiseen tyyliin.


      • lisääänaurua

        Lisää naurua niin ymmärrätkö edes itse kirjoittaamaasi vai oletko saavuttanut korkeamman tietoisuuden polttamalla jotain päihdyttävää.


    • Kallista_se_takaisin

      "Minulla kun autoon ei ole varaa, sen myös jatkuvasti kallistuessa."

      No eikö siinä ole kallistuksenvakaajaa?

    • Vähempikin.Riittää

      Minulla on ainoastaan kukkakuosillinen hinttipussi. Siihen mahtuu onneksi nakkipaketti, sinappituubi ja jotain muuta pientä.

      • Gyyhhy

        Ainakin nuorilla on merkki ilman opiskeluja lippis syvällä päässä päihdeongelmaisena.


    • reppukätevääää

      Reppu tosi kätevä jos esim, menee käymään vaikka uimahallissa ja sen jälkeen kaupan kautta kotio niin ei kiitos millekkään kassille.

    • syteenjasoveen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe