Miksi palstalla riidellään

riitapukamat

Gnuk ja muhkee, Darkkis ja ämit, ätmit ja Outsideri1, naiset ja ätmit, naiset ja Harmaaritari?

42

364

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koska naiset eivät:
      - koskaan kykene keskustelemaan ilman sahming language ja henkilökkäys-yrityksiä
      - koskaan osaa pyytää anteeksi
      - koskaan halua myöntää olevansa väärässä

• Buhahaha

Koska riitely on kivaa ja sillä saa elämäänsä sisältöä ja mielekkyyttä - kun kokee taistelevansa jonkun hyvän asian puolesta pahan voimia vastaan.

Erityisesti siksi, että aina jos on jäämässä pahasti tappiolle, voi poistua nopeasti takavasemmalle nuolemaan haavojaan, ja sitten voi taas palata palstalle kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

• Riitely ei ole mukavaa, sitä hyvän asian puolesta haluaa tuoda oikeutta puolustaessa, ettei ole paha olo myös toisen puolesta.

• Emmä mitään riitele. Kerron vaan mitä aattelen. :)

• Gnuk

Gnuk ei diggaa takertuvista tyhmistä ämmistä. Riita olis helposti vältettävissä, jos se navettamatami antais vaan Gnukin olla. Mutku se syyntakeeton kuvittelee tasa-arvoharhoissaan olevan jotenkin samalla viivalla kanssani, vaikka on ihan vitun kaukana.

• Syö Gentsu pääs, vaikka kaikki päät mitä löytyy.

• ziseI

Matu Gentsu on koko Suomi24:n kusipäisin sönköttäjä. Virolaispelle.

• Ifkxfxnfncn

Gentsu unohtaa taas mikä oikeasti on: Virosta tullut lyhyenläntä raksaduunari.

• toim.huom
        Ifkxfxnfncn kirjoitti:

Gentsu unohtaa taas mikä oikeasti on: Virosta tullut lyhyenläntä raksaduunari.

Ikis on komennusmiehenä vielä alempana!

Jos vaatii täydellisyyttä, on myös oltava itse täydellinen..

• Mä kännipäissään ja joskus kiukkusena vähän äkäilen. Mutta en oo tainnut riidellä tai menettää hermojani palstalla Dissinä ikinä...outoo jopa....

• Älkää riidelkö. Rakastakaa.

(pärskis)

• eikä-

Sillon palsta olisi tylsä.

• eikä- kirjoitti:

Sillon palsta olisi tylsä.

Draamaa nähdäkseen voi katsella elokuvia.

Tosin niissäkin riidan edellytyksiin tarvitaan jonkinlaista rakkautta.

• tapelkaa-
        elisakettu kirjoitti:

Mut tää on totta, ei elokuvaa joten kiinnostavampaa.

• elisakettu kirjoitti:

Pärskis? Et kai tullut mitään flunssaa tartuttamaan tänne?

• tapelkaa- kirjoitti:

Mut tää on totta, ei elokuvaa joten kiinnostavampaa.

Onks tää totta?

Kiitos kaikkien aistien herpaantumisen, minä pidän sitä vain kirjoitettuna elokuvana.

Kuka masokisti jaksaisi kuunnella sitä itkun, huudon ja mekastuksen määrää?

(ottaisitko asustamaan omaan kotiisi?)

• Dissident kirjoitti:

Pärskis? Et kai tullut mitään flunssaa tartuttamaan tänne?

Totta vatussa. Nyrkki loukkauksesta vai miten se meni.

Palstan henkeen.

• elisakettu kirjoitti:

Totta vatussa. Nyrkki loukkauksesta vai miten se meni.

Palstan henkeen.

Ähä... sitä se teettää... ihanko nyt joudut huilaamaan? Et kai?

• Dissident kirjoitti:

Ähä... sitä se teettää... ihanko nyt joudut huilaamaan? Et kai?

En sentään jouda.

Jotain olisi kuitenkin kiva tartuttaa. Paha kun tänne pääsee vasta siinä vaiheessa kun yläluomet on mallia karvinen, eikä silloin, kun on parhaat kinat meneillään.

Mihin ihmiset muuten tarvitsevat draamaa?

• elisakettu kirjoitti:

En sentään jouda.

Jotain olisi kuitenkin kiva tartuttaa. Paha kun tänne pääsee vasta siinä vaiheessa kun yläluomet on mallia karvinen, eikä silloin, kun on parhaat kinat meneillään.

Mihin ihmiset muuten tarvitsevat draamaa?

No eilen tai siis toissailtana oli kivat porinat siitä yh-jutusta. Mitäs sä aina jätät niin viimetinkaan palstalle tulon?

Draamahan nostaa pintaan tunteita...joillekin se voi olla rauhallistakin sanailua, mutta siinä on intensiteettiä ja pientä salamaa silmissä... Haethan itsekin joskus kärkkäällä päällä sitä.

• Dissident kirjoitti:

No eilen tai siis toissailtana oli kivat porinat siitä yh-jutusta. Mitäs sä aina jätät niin viimetinkaan palstalle tulon?

Draamahan nostaa pintaan tunteita...joillekin se voi olla rauhallistakin sanailua, mutta siinä on intensiteettiä ja pientä salamaa silmissä... Haethan itsekin joskus kärkkäällä päällä sitä.

Hurskastellen voisin tuohon todeta, että vastuu ja velvoitteet painaa. Tai toisena mielenkiinnottomana vaihtoehtona sen, että olen niin loppuunpalanut, ettei kirjoittaminenkaan anna mitään. Ja kolmas....

Tunteita? Kyllä. Salamoita mutta myös myötäelämistä. Ehkä myös vastapainoa. Onhan tämä kuitenkin "turvallisempi" sotatanner kuin asematunneli. Tunteiden opettelu, käyttäminen ja hallinta on myös opettavainen elementti.

• elisakettu kirjoitti:

Hurskastellen voisin tuohon todeta, että vastuu ja velvoitteet painaa. Tai toisena mielenkiinnottomana vaihtoehtona sen, että olen niin loppuunpalanut, ettei kirjoittaminenkaan anna mitään. Ja kolmas....

Tunteita? Kyllä. Salamoita mutta myös myötäelämistä. Ehkä myös vastapainoa. Onhan tämä kuitenkin "turvallisempi" sotatanner kuin asematunneli. Tunteiden opettelu, käyttäminen ja hallinta on myös opettavainen elementti.

Turun sinappi?

Joo, no kyllähän mäkin tiedän mikä täällä nostattaa fiilinkejä ja ei tarvia kuin johonkin keskusteluun tietyllä tavalla vastata, niin johan alkaa satelemaan kirpeitä kommentteja.

No mulla juilii takaraivoa inhottavasti. En tiedä säteilee oikein... No jospa se on väsymyksestä. On tullut nukuttua huonosti... Ei kyllä usein kuuppaa säre...

• elisakettu kirjoitti:

Hei, keksi äkkiä meille riita...nyt heti...

• Dissident kirjoitti:

Hei, keksi äkkiä meille riita...nyt heti...

Senkin naisten perässä hiihtelevä pullistelija.

• elisakettu kirjoitti:

Aika mieto...mutta voisinhan vaikka leikisti loukkaantua jne.... mä vaan mietin tuota allaolevan vilkuilijan reseptiä tässä...nöfnöf....

• elisakettu kirjoitti:

Ja oikeesti peppumiehet hiihtääkin naisten perässä... mieti...tasatyöntöä pusertava täydellisen pepun omistaja edessä... Voiko muuta toivoa?

• Dissident kirjoitti:

Aika mieto...mutta voisinhan vaikka leikisti loukkaantua jne.... mä vaan mietin tuota allaolevan vilkuilijan reseptiä tässä...nöfnöf....

:-D Ai saamari, sovintoseksiäkin jo ehdottelee.... (en minä osaa enkä ainakaan halua riidellä, p-suti sun kanssa)

Tietysti sinun multinikki kirjoittamasi. Juuri kun olin syventynyt Jason Bourneen, tulit tänne riitaa haastamaan. Ja heti perään seksiä vonkaamassa. tässä mitään sovintoa aleta rakentelmaan. Kauppa män kiinni justiinsa. Mene sinä murjottamaan niin minä pääsen lukemaan.

• elisakettu kirjoitti:

:-D Ai saamari, sovintoseksiäkin jo ehdottelee.... (en minä osaa enkä ainakaan halua riidellä, p-suti sun kanssa)

Tietysti sinun multinikki kirjoittamasi. Juuri kun olin syventynyt Jason Bourneen, tulit tänne riitaa haastamaan. Ja heti perään seksiä vonkaamassa. tässä mitään sovintoa aleta rakentelmaan. Kauppa män kiinni justiinsa. Mene sinä murjottamaan niin minä pääsen lukemaan.

En mä murjota, mutta nukkua voisin. Nukahdinkin jo äsken... Kietouduhan medusanverkkoihin sää. Mä meen kattelee höyhänsaaria.
        ahh,.,,,ootko säkin muuten akanlellukka? Muhkis sanoi olevansa ja minä mietin, että mä haluisin kanssa akanlellukan just itelleni... Se on sellainen lökköpöksyinen tukkasotkelo jolla villasukat ja kysyvä hymy, kun sen näkee touhottavan omiaan...

Mut hyviä öitä Eekoo....

• Dissident kirjoitti:

En mä murjota, mutta nukkua voisin. Nukahdinkin jo äsken... Kietouduhan medusanverkkoihin sää. Mä meen kattelee höyhänsaaria.
        ahh,.,,,ootko säkin muuten akanlellukka? Muhkis sanoi olevansa ja minä mietin, että mä haluisin kanssa akanlellukan just itelleni... Se on sellainen lökköpöksyinen tukkasotkelo jolla villasukat ja kysyvä hymy, kun sen näkee touhottavan omiaan...

Mut hyviä öitä Eekoo....

Sulle rietas irstailija kerro mitään.

Kiitos. Kauniita unia (villasukkaisista naisista) Dex.

• Vilkuilija

Mitä nyt olen tätä Sinkut palstaa selaillut ja nauranut, niin ihan helvetin katkeraa porukkaa täältä löytyy. Asiallistakin porukkaa löytyy, vaikka nyt Dissident ja elisakettu.
      Ihan vaan heittona ehdottaisin kovimpien riitapukarien kesken sovinto seksiä, niin pääsee poikuudesta.. tosin seksuaalisuus saattaa vaihtua homoseksuaalisuus.

• Mitä kukakin riitelyksi käsittää, mutta keskusteluahan ei synny, jos kaikki ovat samaa mieltä. Yleensä pahimpia riitelijöitä ovat ne joilla on suppea käsitys elämästä yleensä. Kun ei ole elämänkokemusta, niin ei oikein osaa keskustellakaan mistään.

• m-i-e-z

Absurdi väite, ettei keskustelua synny, jos kaikki ovat asiasta samaa mieltä. Se kertoo korkeintaan keskustelijoista ja keskustelunaiheesta. Epäkypsä kommunikointi on huomattavasti helpompaa ja mahdollisesti hedelmällisempää, kuin rakentava keskustelu.

Keskustelijan haluista ja kyvyistä kiinni, tahtooko keskustella kypsästi ja tuoda jotain uutta aikaisemmin sanottuun.

• ”Asiat ne riitelee, ei aina ihmiset.”

• m-i-e-z kirjoitti:

Absurdi väite, ettei keskustelua synny, jos kaikki ovat asiasta samaa mieltä. Se kertoo korkeintaan keskustelijoista ja keskustelunaiheesta. Epäkypsä kommunikointi on huomattavasti helpompaa ja mahdollisesti hedelmällisempää, kuin rakentava keskustelu.

Keskustelijan haluista ja kyvyistä kiinni, tahtooko keskustella kypsästi ja tuoda jotain uutta aikaisemmin sanottuun.

Aika suppeaksi se keskustelu jää, jos kaikki vaan nyökyttelevät, että näinhän se on. Joko keskustelu loppuu siihen tai siirrytään toiseen aiheeseen, joka herättää enemmän mielipiteitä. En kyllä sanoisi epäkypsän keskustelun olevan hedelmällisenpää, eihän se etene mihinkään vaan jankkaa paikallaan.

• m-i-e-z
        elämänpeli1 kirjoitti:

Aika suppeaksi se keskustelu jää, jos kaikki vaan nyökyttelevät, että näinhän se on. Joko keskustelu loppuu siihen tai siirrytään toiseen aiheeseen, joka herättää enemmän mielipiteitä. En kyllä sanoisi epäkypsän keskustelun olevan hedelmällisenpää, eihän se etene mihinkään vaan jankkaa paikallaan.

Eikö epäkyspä keskustelu ole hedelmällisempää? Ainakin se palkitsee epäkypsän/epäkypsät keskustelijat. Jotenkin heikossa maaperässä oleva epäkypsä sana kukkii sadoittain ja kypsä ei lähde kasvamaan ollenkaan. Esimerkiksi lälläslää paisuu kuin kakkutaikina, kun taas televisiosarja ei.
        Se epäkypsä keskustelu, mikä ei palkitse sinua, eikä ole mielestäsi hedelmällisempää, palkitsee jonkun muun/muut ja tuottaa heille hedelmää.

Keskustelun jäädessä suppeaksi, on joko aihe tai siihen osallistuvat keskustelijat suppeita. Keskusteluun osallistuminen ei vaadi oikeastaan mielipidettä itse aiheesta. Mikäli kaikkien mielestä Star Trek on hyvä sci-fi sarja, riittää siitä keskusteltavaa heidän kesken satoja tunteja. Mikäli kaikki vielä komppaa, että James Tiberius Kirk oli ainoa oikea kapteeni uss enterpriselle, jää siitäkin keskusteltavaa 7-9 tuotantokautta ja kymmenkunta elokuvaa. Mikäli kyseessä olisi Brittiläinen televisiosarja, olisi aluksen etuliite hms ja kapteenina varmasti Hyacinth Bucket jolle Montgomery toisi teetä, kun tähtivuorokausi olisi kutakuinkin klo 1700. Kun joku asia menee, näinhän se on, siihen voi lisätä näinkin se voisi olla, jolloin siihen saa lisää ulottuvuutta. Näin tapahtui, näinkin olisi voinut tapahtua. Suppeaksi jäämisellä on aina syy-yhteys keskustelijan haluihin, valintoihin ja kykyihin.

• m-i-e-z kirjoitti:

Eikö epäkyspä keskustelu ole hedelmällisempää? Ainakin se palkitsee epäkypsän/epäkypsät keskustelijat. Jotenkin heikossa maaperässä oleva epäkypsä sana kukkii sadoittain ja kypsä ei lähde kasvamaan ollenkaan. Esimerkiksi lälläslää paisuu kuin kakkutaikina, kun taas televisiosarja ei.
        Se epäkypsä keskustelu, mikä ei palkitse sinua, eikä ole mielestäsi hedelmällisempää, palkitsee jonkun muun/muut ja tuottaa heille hedelmää.

Keskustelun jäädessä suppeaksi, on joko aihe tai siihen osallistuvat keskustelijat suppeita. Keskusteluun osallistuminen ei vaadi oikeastaan mielipidettä itse aiheesta. Mikäli kaikkien mielestä Star Trek on hyvä sci-fi sarja, riittää siitä keskusteltavaa heidän kesken satoja tunteja. Mikäli kaikki vielä komppaa, että James Tiberius Kirk oli ainoa oikea kapteeni uss enterpriselle, jää siitäkin keskusteltavaa 7-9 tuotantokautta ja kymmenkunta elokuvaa. Mikäli kyseessä olisi Brittiläinen televisiosarja, olisi aluksen etuliite hms ja kapteenina varmasti Hyacinth Bucket jolle Montgomery toisi teetä, kun tähtivuorokausi olisi kutakuinkin klo 1700. Kun joku asia menee, näinhän se on, siihen voi lisätä näinkin se voisi olla, jolloin siihen saa lisää ulottuvuutta. Näin tapahtui, näinkin olisi voinut tapahtua. Suppeaksi jäämisellä on aina syy-yhteys keskustelijan haluihin, valintoihin ja kykyihin.

Epäkypsät keskustelijat keskustelevat epäkypsästi, mutta se on heille varmasti hyvä keskustelu ja palkitsee. Mikä minun mielestäni on hyvä tai huono keskustelu, on taas minun oma mielipiteeni. Kun kaikki keskustelijat ovat samalla tasolla, tyhmyys pääsee oikein kukkimaan kunnolla ja älykäs keskustelu taas etenee jouhevasti. Älykkäällä keskustelulla tarkoitan sitä, että muiden mielipiteet kuunnellaan ja niistä keskustellaan vauhkoontumatta.

Jos haluaa osallistua Star Trek keskusteluun, siihen tarvitaan mielipide. Itse en kyseistä sarjaa ole katsonut joten keskustelu on mielestäni joutava, en osallistu, koska minulla ei ole siitä mitään sanottavaa. Keskustelun aiheen pitää olla jollakin tasolla kiinnostava tai koskettaa minua, että lähtisin siihen mukaan.

• m-i-e-z
        elämänpeli1 kirjoitti:

Epäkypsät keskustelijat keskustelevat epäkypsästi, mutta se on heille varmasti hyvä keskustelu ja palkitsee. Mikä minun mielestäni on hyvä tai huono keskustelu, on taas minun oma mielipiteeni. Kun kaikki keskustelijat ovat samalla tasolla, tyhmyys pääsee oikein kukkimaan kunnolla ja älykäs keskustelu taas etenee jouhevasti. Älykkäällä keskustelulla tarkoitan sitä, että muiden mielipiteet kuunnellaan ja niistä keskustellaan vauhkoontumatta.

Jos haluaa osallistua Star Trek keskusteluun, siihen tarvitaan mielipide. Itse en kyseistä sarjaa ole katsonut joten keskustelu on mielestäni joutava, en osallistu, koska minulla ei ole siitä mitään sanottavaa. Keskustelun aiheen pitää olla jollakin tasolla kiinnostava tai koskettaa minua, että lähtisin siihen mukaan.

Samaa mieltä älykkäästä keskustelusta, toisen yksilön mielipiteisiin, väitteisiin ja asioihin pitää osata suhtautua.

Keskusteluun osallistumiseen ei välttämättä tarvita mielipidettä, riittää jonkinlainen näkemys, eikä näkemyksen, saati sen mielipiteen tarvitse olla oma. Nähdyltä/kuullulta näkemykseltä/mielipiteeltä voi aiheuttaa lisää keskustelua. Voi esittää väittämän ilman, että henkilökohtaisesti olisi sitä mieltä.
        Keskustelusta löytyy myös ajanvietteenä käytävä vaihtoehto, jonka tarkoitus on yllätykseksi ajankulutus, ilman sen ihmeellisempää tai hedelmällisempää sisältöä.

Se on totta, että keskustelun tulee olla jollakin tasolla kiinnostavaa ja/tai koskettava (tai sillä jotain annettavaa), että siihen voi osallistua.

• Teknodonna

Riitely on hauskaa.

Riitely on myös osa sosiaalista kanssakäymistä, jossa mitataan erilaisia määreitä kovistellaan mieltä liikkeelle kotisohvaltaan. Riitely on periaatteessa päivittämistä.

(naurua)

• turkulainen.mies

Dark on vammainen neitsyt setä.

• kaisanoasaa

Naiset ei osaa riidella. Ne osaa vaa haukkua ätmejä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2267
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1146
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      115
      1036
    4. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      49
      1025
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      999
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      957
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      13
      918
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      910
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      898
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      50
      856
    Aihe