Rukoukset kuullaan vaikka olisit avautunut ihan

yksinkin-

Ylistys iankaikkiselle Taivaan ja maan Herra, että vapautit minut todella vanhasta jo sodan jälkeisessä ajassa lapsena tapahtuneesta laiminlyönnistä koiraani vastaan. Sillä luonnollinen isäni sanoi minulle,että hoida sinä tästä lähtien koiran ruokinta, mutta enhän minä siihen kyennyt, koska asuimme itsekin suuressa köyhyydessä. Laitoin koiralleni jauhosta puuroa, mutta eihän sitä koira kyennyt syömään. Ja koira ilmeisesti kuoli nälkään. Ja aina kun aloitin rukouksen tuo asia alkoi vaivata. Mutta kun tunnustin asian vasta nyt Jumalan Pojan Jeesuksen nimessä Herralle. Niin tuo synti ei enää omaatuntoani vaivaa.
Jes 1:16-> ”Peseytykää, puhdistautukaa; pankaa pois pahat tekonne minun silmäini edestä, lakatkaa pahaa tekemästä. Oppikaa tekemään hyvää; harrastakaa oikeutta, ojentakaa väkivaltaista, hankkikaa orvolle oikeus, ajakaa lesken asiaa.
-Niin tulkaa, käykäämme oikeutta keskenämme, sanoo Herra. Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi; vaikka ne ovat purppuranpunaiset, tulevat ne villanvalkoisiksi.”
-1.Johanneksen kirje:
1:9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

1

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinvapautuu

Hei Yksinkin.

Miten ihana asia että vapauduit vaivasta ja tulit kertomaan muillekin!
      Saamme rohkeutta muutkin kertomuksestasi!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      272
      3362
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      21
      1853
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      28
      1517
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1401
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      137
      1048
    6. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1004
    7. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      64
      859
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      86
      766
    9. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      697
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      51
      676
    Aihe