Ylistys iankaikkiselle Taivaan ja maan Herra, että vapautit minut todella vanhasta jo sodan jälkeisessä ajassa lapsena tapahtuneesta laiminlyönnistä koiraani vastaan. Sillä luonnollinen isäni sanoi minulle,että hoida sinä tästä lähtien koiran ruokinta, mutta enhän minä siihen kyennyt, koska asuimme itsekin suuressa köyhyydessä. Laitoin koiralleni jauhosta puuroa, mutta eihän sitä koira kyennyt syömään. Ja koira ilmeisesti kuoli nälkään. Ja aina kun aloitin rukouksen tuo asia alkoi vaivata. Mutta kun tunnustin asian vasta nyt Jumalan Pojan Jeesuksen nimessä Herralle. Niin tuo synti ei enää omaatuntoani vaivaa.
Jes 1:16-> ”Peseytykää, puhdistautukaa; pankaa pois pahat tekonne minun silmäini edestä, lakatkaa pahaa tekemästä. Oppikaa tekemään hyvää; harrastakaa oikeutta, ojentakaa väkivaltaista, hankkikaa orvolle oikeus, ajakaa lesken asiaa.
-Niin tulkaa, käykäämme oikeutta keskenämme, sanoo Herra. Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi; vaikka ne ovat purppuranpunaiset, tulevat ne villanvalkoisiksi.”
-1.Johanneksen kirje:
1:9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
Rukoukset kuullaan vaikka olisit avautunut ihan
yksinkin-
1
116
Vastaukset
- niinvapautuu
Hei Yksinkin.
Miten ihana asia että vapauduit vaivasta ja tulit kertomaan muillekin!
Saamme rohkeutta muutkin kertomuksestasi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku605006Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362279Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti622169- 2222153
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181363Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181218- 89966
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47943- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12869