Deittailisitteko 172cm/65kg miestä?

KysynVain

Olen 172/65, deittailisitteko tämän kokoista? Onko liian lyhyt ja laiha?

39

1350

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tottakai_

      Mikä laiha tuo nyt edes on? Ihan normaali ja juuri sopivan hoikka! Nykysin miesten "normaali" painon suhteen on pahasti vääristyny. Moni yli 20kg ylipainonenkin pitää itteensä "normaalina"!
      Eikä tuon pitunen ole edes mikään kovin lyhyt. Parhaat miehet itellä ollu juuri niitä lyhempiä.. ja ite oon 10cm keskimäärästä naisten pituutta pidempi, eli myös niitä miehiä pidempi! Usein lyhyet miehet on myös naamasta söpömpiä...

      • heräävalopää

        Jos moni on yli 20 kg ylipainoinen, niin sellainen ylipaino on sitten normaalia.


      • Valomiekat
        heräävalopää kirjoitti:

        Jos moni on yli 20 kg ylipainoinen, niin sellainen ylipaino on sitten normaalia.

        7 kg ylipaino on yleinen, mutta 20 kg ylipainoa ei ole myöskään hyväksyttävä normaalipainoisen painoksi.
        Valomiekat hyväksytään normaaleiksi välineiksi. Valomiekka on normaali varuste.


    • Totuuskomissioz

      En. Mut Mä olekin hetero.

    • n28hki

      Juu mielestäni noin 175 cm olisi optimaalinen pituus minulle 165 cm naiselle, kunhan on minimi 170cm se on ok! Nykyinen mies ketä tapailen on mielestäni jopa turhankin pitkä mutta luonne ja muut asiat merkkaavat enemmän kuin pituus 😊

    • Jeandream

      Luonne ja olemaus ratkaisee. Pidän kyllä itseäni pidemmistä miehistä. Olen itse juuri tuon pituinen, mutta onhan naisia, joille tuonpituinen mies on itseä pidempi. Sinussa ei myöskään taida olla lihasta. Kannaattaa vähän nostaa punttia, niin tulee sellaista miehistä rotevuutta, ettei tuuli vie mennessään. Se miehinen olemus on ainakin omaan silmääni miellyttävää ei sentit tai kilot suoraan.
      Ja hyvännäköinen, mutta idiootti mies, ei tule kauppoja.

      • rttt

        Olen mies, 172 cm 62 kg, ex-yleisurheilijana ja puntteja nostelemalla lihaksia on mutta ei 5 sentin rasvakerrosta. Näkemättä monikin nainen on sanonut että taidat olla langanlaiha, sitten kun on tavattu, usean naisen kädet on kiertänyt ylävartaloa tunnustellen..
        Mittasin juuri pikaisesti mitat alhaalta ylöspäin ja sain 90-71-100 housut jalassa, t-paita päällä.
        Naisia on ollut paljon ja aina lyhyempiä kuin minä, en viitsi olla pidemmälle naiselle häpeäpilkkuna olemalla lyhyempi mutta harvoin sellainen tilanne on tullut vastaankaan, ohitan aina pidemmät naiset ja erittäin harvinaista on että pidempi nainen olisi ollut kiinnostunut ja hyvä niin.

        Aloittajalle sanoisin että kyllä sellaisia naisia löytyy hyvin joille kelpaat kokosi puolesta.


      • Milton_idiotismiä

        Et voi olla tosissas :D :D Useiden naisten kädet kiertäny vartaloa tunnustellen ja oikein mitat ja kaikki ja silti et ole ketään naista ikinä päässy metriä lähemmäs. Pakko olla suomen kuuluisimman neitsythäröilijä Teemun tekstiä. Voi ziisös miten vajaata settiä!!!


      • hoikka28

        Mikä pönttö tämä milton on? Ihme tekstiä aivanku olis selvännäkijä, joku läski tietenkin :)))


      • miehet.nirsoja
        rttt kirjoitti:

        Olen mies, 172 cm 62 kg, ex-yleisurheilijana ja puntteja nostelemalla lihaksia on mutta ei 5 sentin rasvakerrosta. Näkemättä monikin nainen on sanonut että taidat olla langanlaiha, sitten kun on tavattu, usean naisen kädet on kiertänyt ylävartaloa tunnustellen..
        Mittasin juuri pikaisesti mitat alhaalta ylöspäin ja sain 90-71-100 housut jalassa, t-paita päällä.
        Naisia on ollut paljon ja aina lyhyempiä kuin minä, en viitsi olla pidemmälle naiselle häpeäpilkkuna olemalla lyhyempi mutta harvoin sellainen tilanne on tullut vastaankaan, ohitan aina pidemmät naiset ja erittäin harvinaista on että pidempi nainen olisi ollut kiinnostunut ja hyvä niin.

        Aloittajalle sanoisin että kyllä sellaisia naisia löytyy hyvin joille kelpaat kokosi puolesta.

        Vai häpeätkö kuitenkin itse sitä pidempää naista, vaikkei se kokis sun lyhyyttä mitenkään häpeällisenä..?


      • rttt

        Vai häpeätkö kuitenkin itse sitä pidempää naista, vaikkei se kokis sun lyhyyttä mitenkään häpeällisenä..?

        Ei sinne päinkään. Pitkäjalkainen nainen olisi todella hot, kelpaisi mainiosti mutta en ole koskaan viitsinyt edes yrittää. Ihmettelen mitä pitkät miehet näkee lyhyissä naisissa kun pidempiäkin laatusäärisiä saisivat helposti?


    • Pravda2

      No kyllä hän läskistyy ajan myötä niin kuin runsaat 80% suomalaismiehistä on tehnyt.

    • Mikä ettei jos on muuten kiva.

    • Miestenmiehekäs

      Minä 188 ja 165 kiloo !

    • onnellinenvaikkaiso

      Olen itse 154 cm/ 49kg ja etsinyt juuri sun kokoisia. Nyt vain sattui kohdalle 181cm / 92kg joka mukava, varakas, komea ja täysin hullaantunut musta... tuntuu että olen naapurin kaalimaalla, eli pitkien naisten apajilla ja jokun pieni mies jää ilman hyvää naista... no joskus se vain menee näin...

    • 188

      Kävelykeppiä en naisekseni ottaisi. Sitä ihmettelen monesti miksi jollain pitkällä miehellä on jopa 20 - 30cm lyhyempi nainen. Voi tietysti olla että on pieni pili tai joku muu heikkous.

    • afrikanurho

      Höpöhöpö herra 188
      Olen itse 185cm ja noin 80kg urheilullisella kropalla.
      Naisia on ollut ja tulee olemaan, lyhin on ollut sellainen 155cm minivenus ja 30 cm pituus ero ei todellakaan haitannut. Samoin olen nähnyt todella kauniita saamelaisnaisia jotka ovat kuin nukkeja, pieniä, siroja ja kauniita vaikka lyhyitä ovatkin.

      Naisissa kiiinnostun ulkonäöstä ja luonteesta, koko ei ole niin tärkeä ominaisuua.

    • 188

      On totta että tosi kauniita ovat lyhyetkin ja muutenkin hyviä. Minun eka oli 152cm tosi hyvä. Halusin vain pitempiä lapsia kuin hän. Niinhän ne yleensä saa että jos lyhyt äiti lyhyet yleensä poikalapset ja tytöt pituudessa tulee isäänsä pitkiä. Pari naapuriani on hyviä esimerkkejä juuri tästä. Poika jo armeijassa ja ei kasva enää 168cm äitinsä 153. Tytöt tulleet isäänsä oikeen mannekiinin mitoissa yli 170 cm jo nyt vaikka 15 vasta toinen.
      Jokainen saa itse tietysti päättää mitä haluaa;)

      • "Niinhän ne yleensä saa että jos lyhyt äiti lyhyet yleensä poikalapset ja tytöt pituudessa tulee isäänsä pitkiä."

        Aika käsittämätön lause ja TÄYSIN ilman totuuspohjaa.


    • afrikanurho

      Jaa, äitini 159cm isäni 180cm minä 185 siskoni 173 cm
      Olen luullut että pituus yleensäkin tulee parantuneesta ravinnosta ja pojat on yleensä isäänsä pidempiä, kuten tyttäret äitiään

      • HoitSukkanainen

        Kääpiöt eivät ole saaneet proteiinia. Kasvksilla ei kasva.


    • Laatua1234

      Suomalaista ei kannata deittaila, huono itsetunto ja rumia miehiä..pätemisen tarve ja surkeita asuntolainaa säntillisesti maksavia idootteja, naiset diggaaa miehistä jotka on pahoja poikia...niitä ei Suomesta löydy, insinööriä insinöörin päälle..

    • Tyytyväinenoon

      Deittailen sinun kokoista miestä. En kyl painoa ole kysynyt, mut varmaan tuota luokkaa. Ite oon 171/59. Oon seukannut lyhyemmänkin kanssa.

    • Normaalipainonalarajalla

      Et sinä vielä ole edes laiha. Itsekin normaalipainoinen mies vielä 171cm/56kg. Painoindeksi antaa hyvää tietoa siitä onko normaalipainoinen. Tietysti lihasmassa on kaksi kertaa rasvakudosta tiiviimpää. Enkä kans hukkaa edes aikaa pidempiin naisiin. Pitkät miehet sais kyllä jättää lyhkäset naiset vähä lyhkäsimmille miehille. Ärsyttää kun tiedän parin jossa mies on 195cm ja nainen 150cm

    • athen

      EN!

    • Finasia

      Kannattaa tapailla aasialaista, niin ei tule kummallekaan mitään komplekseja. Luonnekin on kultaisempi mitä suomittareilla :)
      Lennä paikan päälle seuraavalla lomalla löytäen omasi <3

    • Tuttavapiirissäni on pari naista, jotka suoraan sanovat, että 180 cm on alaraja miehen pituudelle. Toinen naisista on 165 cm ja toinen 163 cm. Suurin osa tuntemistani naisista on sellaisia, jotka ovat sitä mieltä, että miehen on oltava pidempi kuin naisen.

      On myös yksi nainen, joka on naimisissa itseään lyhyemmän miehen kanssa.

      • Jernström

        Omat tuttuni pitävät liian pitkinä hujoppeina. Pää on tuulella vaarassa.


      • lyhyillepitkää

        Minun tuttavapiirissä lyhyet naiset kohkaavat eniten sitä, että miehen pitää ehdottomasti olla pitkä (yli 180cm). Tuttavapiirini pitkät naiset 170-183cm ei taas ole niin noponuukia miesten pituudesta, ovat itse asiassa kaikki sanoneet etteivät hirveän pitkistä miehistä edes pidä, vaan mies saisi olla ennemmin kompaktimpi, ei kirahvimainen. Olen 170cm ja olen deittaillut myös itseni pituisia miehiä, mihin lyhyet ystävättäreni eivät missään nimessä suostuisi.


    • 3582

      Lyhyet naiset kai kuvittelevat kompensoivansa sillä lyhyyttään. suuri pituusero näyttää aina koomiselta. Aina tulee mieleen että ei mikään välkkypää voi mies olla noissa tapauksissa, tosin ei nainenkaan kun haluaa olla kävelykeppinä.

    • Kyllä miehellä pitää olla kokoa ja näköä :).
      Mieluiten 190/100! Ja ikää sopivasti. Ei mitään poikasia.

      • 45yuio

        Tottakai kun itsekin olet kai 100 kg.


    • Helenasofia

      Ihan sopivan kokoinen, mitä kummaa naiset täällä kirjoittelee, että pitää olla sitä ja tätä. Olen itse jo iäkäs nainen ja minun elämäni miehet ovat jo kuolleet. - Se on muuten ovela tauti tämä rakkaus ensi silmäyksellä, siinä ei ulkonäöllä ole suurtakaan merkitystä! Niin vaatimattoman näköiset miehet kuin naisetkin vaan yksinkertaisesti rakastuvat toisiinsa ja kaikki ulkonäköjutut unohtuvat. - Hyvä niin, se vain on ihme juttu, että tosi rakkaus ei hakemalla löydy välttämättä, se voi iskeä vielä vanhempanakin. Monta kertaa vielä niin, että pariskunnat ovat jotenkin toistensa näköisiä, kaksi tummaa ja hoikkaa tai vaaleita hieman pullukoita ja ihan tavallisen näköisiä. - Katselkaahan ympärillenne, kannattaa!

    • semuuttaakaiken

      Minä kyllä deittalisin, jos tuo ensimmäinen luku tarkoittaa älykkyysosamäärää ja tuo toinen luku ei tarkoita ikää/syntymävuotta.

    • marilyn20

      MInä menisin naimisiinkin, kun ensimmäinen luku tarkoittaisi miljoonia varallisuutta ja jälkimmäinen ikää.

      Oon ite 20v ja 150 cm ja 45 kg.

    • Pikkumiehendeittielämä

      Noh, olen itse myös 172 cm pitkä mies ja kun menen treffeille vaikkapa johonkin baariin, niin aina siinä ympärillä parveilee niitä ns. normaalipituisia minua päätä pidempiä miehiä. Hyvä fiilis treffeillä, kun kumppani luo ohitseni pitkiä katseita niihin komistuksiin. Lienee sanomattakin selvää, että menestykseni treffimarkkinoilla on surkeaa. Kaikki naiset, jotka ovat suostuneet tapailemaan minua ovat olleet jollain tavalla friikkejä tai muuten epätoivoisia.

      Olen itse kuitenkin ihan normaaliälyinen, luonteeltani mukava, naisia huomioonottava ja romanttinenkin. Seksiä kanssani ovat kaikki kehuneet. Mutta naiset haluavat itselleen miehen, joka pärjää ulkoisesti vertailtaessa miehiä tyttökavereiden kanssa ja muutenkin. Äidille ja sukulaisille halutaan esitellä pitkä ja komea vävyehdokas eikä mitään pygmiä, jonka yli kävellään kaupan ovella. Ihan sama, mitä sen pitkän komistuksen päässä liikkuu tai on liikkumatta. Yleensä pitkien miesten ei edes tarvitse erityisesti huomioida naisen tarpeita, koska saavat naisen huomion pelkästään ulkoisilla avuillaan. Ja jonkinlaista turvallisuuden tunnettahan naiset pitkistä miehistä myös etsivät.

      Nykypäivänä naisen rooli on muuttunut maskuliinisemmaksi. Naiset työskentelevät johtavissa asemissa ja harrastavat fyysisempiä lajeja, kuin ennenvanhaan jotain naisvoimistelua. Jotta nykynaiset tuntisivat itsensä feminiinisiksi miesten seurassa, pitää miesten olla extra maskuliinisia ja todellisia A-tyyppejä. Hetken aikaa muodissa olleet pullantuoksuiset pehmomiehet ja metroseksuaalit menivät nopeasti ohi, kun naiset huomasivat suosivansa Waltteri Torikan karikatyyrejä. Hipsterimuoti kasvatti Waltterin jykevään leukaan vielä moses-parran ja naisten nykykriteerit saivat muotonsa. Ja mitä kovempiäänisesti "Waltteri" puhuu, sen parempi riippumatta siitä mitä sanoo. Myös avokätinen rahankäyttö ja johtajauroksen asema kaveriporukassaan ovat naisten suosimia ominaisuuksia. Mutta nämäkin ominaisuudet käännetään lyhyen lännän pikkumiehen toteuttamina junttiudeksi ja noloksi. "Mikä se pikkumies luulee olevansa, kun elvistelee rahoillaan."

      Naiset häpeävät pikkumiesten iskuyrityksiä, koska kuvittelevat pikkumiehen valikoineen heidät epätoivoissaan. Eihän kukaan halua olla epätoivoisen iskuyrityksen kohteena, ei edes pikkumies. Kun pitkä ja komea mies lähestyy naista, nainen ajattelee että tuo mies valitsi hänet, vaikka saisi kenet tahansa naisen. Niinpä nainen haluaa tulla pitkän ja komean miehen iskemäksi, koska se kohottaa naisen itsetuntoa. Yhteensopivuudella ei tässä asiassa ole mitään merkitystä, siksi usein näkee todella lyhyillä naisilla todella pitkiä miehiä kumppaneina.

      • onniinvaikeaa

        Heh. Kyllä on surkuttelua. Nuoremmat kuten yltä, joita ikäkään ei ainakaan haittaa, saattavat inhota kyseistä hipsterimuotia kuten huvittavia hujoppejakin.
        Ehkä olet ollut tutustumassa liian pitkiin tai luonteenlaadultaan vääriin naisiin, kun ylipäänsä tuollaiset sivuseikat mietityttää.
        Päinvastoin tänäänkin TV:ssä nuori nainen osasi arvostella nuorten ylimielisyyttä ja kypsymättömyyttä.


      • itseajattelennäin

        Ei se pidä paikkaansa, pituus ei ole miehen tärkein ominaisuus. Sitä on vaikea selittää, mutta enemmän merkitsee se että tuntee samankaltaisuutta henkisesti, joku toisen ihmisen ajattelutavassa koskettaa omaa tapaa ajatella.


      • eorptpuu

        Älä mene baariin treffeille :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe