Seinäjoella sairaalat suljettu. Vammaispalvelut lopetettu. Invataksit historiaa. Enkeli laskeutunut Seinäjoen helluntaiseurakunnan katolle. Kolehti kerätään traktorin etukauhalla.
Seinäjoella ihmeitä ihmeiden perään
16
264
Vastaukset
- Munmersu
Ja Markku Kurella uus Mersu!
- sekoboltsit
Taidatte olla päästänne sekaisin ?
Minua harmittaisi enemmän jos Jumalan palvelija ajaisi vanhalla -70 luvun ruostevolvolla, tai pahimmassa tapauksessa vanhalla ruostuneella ladalla. Harmittais varsinkin siinä tapauksessa jos minulla itselläni olisi uudenpi ja parempi auto.
- Baijerista
Eipä taida uusi olla vaan käytettynä saksasta tuotu tutun autokauppiaan toimesta.
- Nurmoonjoki
Myös lentokoneita on lähtenyt ...liput loppuun myyty..ulkomailta katsomaan Seinäjoen herätystä!!
- jauhoonenon
Nurmoolainen puolijauhoonen.
- Nurmoonjoki
Imankos niin ruuhkaista ollut!
- Munmersu
Ja Patrik kadonnut täyttämään Timon profetiiaa!
- Tolkutonta.menoa
Huumoriksi tämä avaus lienee tarkoitettu, vaan on tässä vakavakin puolensa. Nimittäin näinhän se olisi, jos "pastorien" puheita olisi uskominen. Totuus on kuitenkin karu. Puheissa ja lupauksissa ei ole totuutta pienintäkään hitusta.
Ja siltikin tälläinen peli jatkuu samanlaisena milloin missäkin päin Suomea. Että osaa olla ihminen tyhmä! - kopioitu
https://akiane.com/wp-content/uploads/2016/09/Prince-Of-Peace-1-300x300.jpg
Hän on Seinäjoenkin pelastava - En.välitä.jeesuksesta
Tulee mieleen kertomukset hölmöläisistä joita tervejärkinen jujutti hyh hyh näin se on, onneksi olen tervejärkinen uskon vain todellisiin en kuvitelluihin.
Osuva aloitus !
- Rankkasateet.lähetti
Eikä ollut
- tulitehoa
Kyllä S-joella on yksi totinen ihme.
Kuinka seinäjokiset voivat vuodesta toiseen olla näin tyhmiä, että rahoittavat huijareita. - Sopiihan.se
Täällä yksi tahtoo tulla osinkoille kauhatraktorin saaliista, edes yksi kuormallinen kahisevaa minulle,
>>Kyllä S-joella on yksi totinen ihme.
Kuinka seinäjokiset voivat vuodesta toiseen olla näin tyhmiä, että rahoittavat huijareita. <<
Tällaista se on karismaattisissa piireissä ympäri maailma , ihan se sama meininki..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744266
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans923990Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572478Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672357Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412054- 1241966
- 491929
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541698- 561682
- 661592