Oikeastaan pitäisi olla närkästynyt Juuson vötkyilystä mutta enpä taida jaksaa kun aika hauska tuo juttu:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005409618.html
Juuso valitsi tiensä jo nuorena:
"Tiesin sen jo peruskoulussa. Tiesin myös, että Suomessa on mahdollista elää pelkkien tukien varassa, jos haluaa. Syynä siihen on ollut ihan silkka laiskuus. En ole koskaan halunnut herätä aamuisin ja lähteä töihin. Sellainen ei ole koskaan ollut meikäläisen elämää, hän kertoo Ilta-Sanomille."
Naisista varmaan raivostuttava tuollainen kaveri :
"Ei työtä, ei haaveita, ei pyrkimyksiä päästä johonkin tiettyyn pisteeseen elämässä. Juuson elämä saattaa kuulostaa lohduttomalta, mutta hän vakuuttaa, että on itse valinnut työttömyytensä. "
"– Luonne on vain aina ollut sellainen. Koulussakaan ei koskaan huvittanut keskittyä mihinkään, kun tiesin, etten koskaan haluaisi mennä töihin."
"Minulla ei ole mitään päämäärää tai tavoitteita. Ei vaan nappaa työtä tekevän ihmisen elämä ollenkaan. Ihan hyvin menee, en valita. "
Ihan hyvin sanottu:
"Toisinaan Juusollekin sanotaan päin naamaa, että tämä voisi mennä töihin ja lopettaa toisten kustannuksella ja verovaroilla elämisen.
Hänen mielestään sellaiset kommentit ovat huvittavia.
– Kerran vastasin yhdellekin palautteen antajalle, että ”ala sinä sitten paiskimaan entistä kovemmin töitä, jos se on niin hauskaa”. "
Yhteiskunnallisesti voisi olla hyväkin asia että kaikki kiltit & kunnolliset miehet seuraisivat Juuson viitoittamaa linjaa vaikkapa vuoden-parin verran. Se saattaisi alkaa korjaamaan tätä nykyisen kaltaista sairasta tilannetta jossa kiltit & kunnolliset mukisematta paahtaa töitä ja rahoittavat naisten pillunjakopolitiikkaa ja lasten tehtailua jännämiehille. Jos yksikään kiltti & kunnollinen ei suostuisi hyväksikäytettäväksi vaan sen sijaan alkaisi saamapuolelle järjestelmä ennepitkää romahtaisi ja naisten olisi pakko alkaa suosimaan sellaisia miehiä joilla on haluja & kykyjä pitää perheestään huolta. Kiltit &kunnolliset miehet voisivat siinä vaiheessa alkaa palailemaan työelämään kun olisi varmaa että pillupalkkiota alkaa tippumaan normaalilla työteliäisyydellä eikä tarvitse olla mikään lentokapteenin lupakirjan omaava huippukirurgi tai väkivaltainen ammattirikollinen saadakseen sitä.
Juuso 31, MGTOW
15
171
Vastaukset 15
- lihavihatipunen
Juupa juu. Kuka on sanonut, että työnteon pitäisi olla hauskaa? Kyllä minäkin jäisin kotiin jos pystyisin. Ei pysty. Paskaa duunia suht pienellä palkalla. Onneksi olen sentään valtion suojatyö paikassa niin ei ihan heti joudu pois. Tai joku vuos kyllä oli puhetta lomautuksista. Liiasta väestä päästään eroon luonnollisen poistuman kautta eikä palkata uusia tilalle.
Ei muillakaan mitään tavoitteita ole muuta kuin selvitä hengissä päivästä toiseen. Olen ollut työttömänäkin mutta silloinkin kävin välillä jossain työllisyyskoulutuksissa. Ne oli ihan hyödyllisiä. Työttömyyttä ei pidemmän päälle jaksa vaikka saakin nukkua aamulla niin pitkään kuin haluaa. En ole aamuihminen mutta onneksi on liukuva työaika. Välil kyl on pakko vääntäytyä klo 8 työpaikalle.
Toisaalta on hyvä, että nuo "juusot" pysyvät kotona koska nehän olis saikulla kuitenkin "ku on niin rankkaa".En minäkään halua yhtään Juusoa työkaverikseni.
Sen verran olen eri mieltä, että täytyy työstä jotain hyvää saada irti, muutakin kuin palkkaa. Mulla on muutama huippuihana työkaveri, joiden vuoksi haluan mennä töihin. Ja työkin on välillä miellyttävää, aika paljon se on ihmisistä kiinni. Vaikka kokonaisuutteen kuuluu paljon ihan täyttä sontaa, hyvät puolet pitää sen kuitenkin siedettävänä.- lihavihatipunen
LinerT.2 kirjoitti:
En minäkään halua yhtään Juusoa työkaverikseni.
Sen verran olen eri mieltä, että täytyy työstä jotain hyvää saada irti, muutakin kuin palkkaa. Mulla on muutama huippuihana työkaveri, joiden vuoksi haluan mennä töihin. Ja työkin on välillä miellyttävää, aika paljon se on ihmisistä kiinni. Vaikka kokonaisuutteen kuuluu paljon ihan täyttä sontaa, hyvät puolet pitää sen kuitenkin siedettävänä.No juu, annoin vähän liian ankean kuvan työopaikastani. Muillakin on onneksi pääosin kivoja työkavereita. Ja välillä myös miespuolisia "silmäkarkkeja". Ja joskus jopa pidän työtehtävistäni...ne on kuitenkin melko vaihtelevia.
- Wwu
Ja mikähän ääni kellossa olisi, jos kyseessä olisikin Jaana 31v ? Saati Ahmed 31v ?
Ongelma on siinä että Jaanasta muutamine jännmilehille pierittyine lapsineen (kulut yhteiskunnalle min. 5000/kk tai Ahmedista, kulut yhteikunnalle min. 5000/kk ei tehdä noita juttuja niin niitä ei voi linkittää, jokatapauksessa tuo Juuso tulee huomattavasti halvemmaksi kuin nuo edellämainitut, sitten tietysti jos lisääntyisi olisi Juusokin kallis pieti ja pitäisi närkästyä.
Linerille:
Niinpä, mistäpä luulet että johtuu tuo "linja"? Katsos kun on ihan valtakunnatasolla huomattu ettei rahat yksinkertaisesti riitä hyysätä kaikkia sosiaalipummeja matutuskulut jättieläkkeet EU niin tottakai pitää alkaa valjastamaan jokin ryhmä syylliseksi ja osittin ehkä tuottavaan työhön. No tuskinpa se laiskojen nuorten miesten työllistäminen kovin paljon valtion kassaa parantaa mutta tärkeää on ainakin löytää selketä syylliset kansan silmiin, sitten ne ei tajua syyttää poliitikkoja niistä oikeista taakoista kansantaloudelle.Älä unta näe. Se yksi marjanviljelihän innoissaan otti "syyrian" "pakolaisia" töihin heti kun ne tuli. ei pojat viihtyneet paskahommissa. Tai sitten se niiden joku työpaja jonka piti kutoa mattoja, kaatui alkuunsa kun ei tullutkaan viiden tonnin tuloja per koo, tietenkin ilmaisen asumisen ja ylöspidon päälle. Jos näet joskus matun "paskahommissa" muista että sile maksetaan täsmälleen sama palkkka kuin suomalaiselle mutta se suomalainen maksaa asumisensa ja muut kulunsa itse.
Harmaaritari kirjoitti:
Älä unta näe. Se yksi marjanviljelihän innoissaan otti "syyrian" "pakolaisia" töihin heti kun ne tuli. ei pojat viihtyneet paskahommissa. Tai sitten se niiden joku työpaja jonka piti kutoa mattoja, kaatui alkuunsa kun ei tullutkaan viiden tonnin tuloja per koo, tietenkin ilmaisen asumisen ja ylöspidon päälle. Jos näet joskus matun "paskahommissa" muista että sile maksetaan täsmälleen sama palkkka kuin suomalaiselle mutta se suomalainen maksaa asumisensa ja muut kulunsa itse.
Samat tuet on kaikilla sen jälkeen kun turvapaikkahakemus on hyväksytty, niin suomalaisella lusmulla kuin ulkolaisella halpatyövoimalla.
Aika monelle matulle muuten maksetaan jotain tukityöpalkkaa. Tekosyynä kielitaidottomuus. Sunhan kannattaisi perustaa yritys ja palkata sinne noita matuja euron tuntipalkalla. Suomalaisethan ei sellaiseen diiliin suostu. Tuota tehdään jo Saksassa, talous nousuun oujee!- muuta.keniaan
Matut näyttelee ihan mitä vain saadakseen turvapaikan. Näyttelevät homoja, kääntyvät kristinuskoon, yrittävät päästä kenen tahansa kanssa avioon, näyttelevät olevansa hyviä työntekijöitä ja ihan mitä vain että saisivat täältä elintasolaispaikan. Suomen kansa ei ole edelleenkään velvollinen pitämään kaikista sellaisista maailman ihmisistä huolen jotka onnistuvat tänne valheellisin tai muuten väärin perustein tunkeutumaan. Matut voi tehdä mainitsemiasi hommia ihan kotimaassaan tai lähialueilla joissa on samanlainen kulttuuri kuin heillä. Sitten ei enää kiinnostakaan, mistähän mahtaa jotua?
- ätminki
Suomessa töitä ei saa vaikka haluaisi tehdä töitä.Siksi minäkään en töitä tee.
- Naisasialooser11
Juuso on esimerkillinen mies, hän on tosiaan MGTOW myös töiden osalta. Miehellä on oikea asenne. Tarvitsisimme ehdottomasti lisää näitä Juusoja. Jokainen pillua saamaton mies voisi ottaa hänestä mallia, siitä lankeaisi yhteiskunnalle paitsi todella iso potti maksettavaksi niin se myös kuormittaisi virkamieskoneistoa ja rasittaisi yhteiskuntaa sitä kautta lisää. Eräänlainen taloudellinen betavallankumous.
HC-ATM kaverinikin luki hirveällä vaivalla itsensä dippinssiksi ja on vakituisessa työssä vaikka pilluun ei koskaan tule olemaan mitään mahdollisuuksia. Hänenkin pitäisi ehdottomasti evätä työpanoksensa yhteiskunnalta.- 6gnn47
No tämä HC-ATM kaverisi on vielä nuori pojanrimpula. Kunhan hän pääsee kypsään 50-70 vuoden ikään, niin sitä pillua alkaa tulemaan hänellekin, koska mies komistuu vanhetessaan. Sitä ennen on useita vuosia aikaa kerätä rahaa ja varallisuutta hyväpalkkaisesta työstä.
- Eityöläinen
Olen jo vuosia toteuttanut tätä ideologiaa. Siksi on parempi vain elää tuilla kuin tehdä itsari.
- Totuuss
Juuso on vähän kuin minä. Ei minulla ole mitään haaveita elämässä enkä pyrki mihinkään eikä ole mitään tavotteita elämässä. Ei nappaa tehdä mitään koska en naistakaan saisi jos olisin ahkera työntekijä.
- IkiYksinMies-77
Minullakaan ei ole mitään tavoitteita eikä unelmiakaan enää. Tiedän, että mitä unelmia minulla joskus olikaan, niitä en koskaan pysty toteuttamaa. Käyn töissä, että pysyisin järjissäni. Siellä on minun sosiaalinen elämä ja elantoni myös. Lomat ovat siksi aika raskasta aikaa. Yksin pääosin, ellen sitten käy vanhempia tapaamassa. Muutoin aina itsekseen. Minulla kun ei ole sosiaalisia verkostoja, eikä tule olemaankaan. Naiset eivät koskaan voi kiinnostua tällaisesta lapsivanhuksesta, joka minusta on jo tullut (40v). Omanikäiseni naiset taas eivät kiinnosta, koska ovat suurimmaksi osaksi ylipainoisia ja yksinhuoltajia sekä muutenkin valovuosia elämänkokemukseltaan rikkaampia. En koskaan ole heidän kanssaan samalla taajuudella. Olen korkeintaan varhaisaikuisuuden tasolla itse.
Yksin siis elän elämäni aina. Sen olen pikkuhiljaa tajunnut. Juuson kohdalla voin sanoa, että onneksi olkoon jos noin pystyt elämään. Ymmärrän sen, että mikään ei kiinnosta tässä maailmassa. Ei työnteko, ei naiset ei mikään. Maailma on paska paikka ja kaikki tuntuu olevan turhaa. Siispä tsemppiä elämääsi!
Niille, jotka haukkuvat Juusoa yhteiskunnan elätiksi, niin mitä sitten? Itse olen tyytyväinen siihen että verojen jälkeen (josta maksetaan Juusonkin elämä) minulle jää tarpeeksi oman elämäni ylläpitämiseen. En ole asuntoa ostanut, ei ole ajokorttia/autoa, asun vuokralla ja olen velaton. Pärjään ok ja äskettäin olen viimein alkanut säästämäänkin muutaman satasen kuussa. 10 vuodessa ollaan jo kymmenissä tuhansissa euroissa säätössä jos hyvin käy. Ei siis haittaa minua lainkaan, vaikka veroistani osa menee Juusonkin elättämiseen. Elämme Suomessa, jossa tämä on mahdollista. Hienoa tämä!
Tsemppiä Juusolle sekä kaikille muillekin yksinäisille seksittömyydessä eläville sinkuille. Voimia! Eletään ilman naisen tai lapsien tuomaa vastuuta (orjuutta) ja ollaan iloisia vapaudestamme!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471023
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha114972Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät63758PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.49547- 42519
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33501- 63473
- 22427
- 13411
Ulla Appelsin: Sari Essayahin kohtelu vs Nasima
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012205897.html Mutta vaikuttaa siltä, että kun kyse on kristinuskosta, samat säännöt157375