ekoilla treffeillä kumpi ns määrää

naiset.vikisee

sinä vai treffi kumppani esim haluat syömään grilliin ja treffi kumppani taas kahville niin kumpaan menette niin näkeekö siitä kumpi vie ja kumpi vikisee

54

466

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen39vee

      No eikö grilliltä saa myös kahvia? Mutta en mä oikeasti usko, että aikuisten treffeillä tulisi tuollaista ongelmaa - eihän siinä pointtina ole se, mitä syödään tai juodaan, vaan toiseen tutustuminen.

      • "Mutta en mä oikeasti usko, että aikuisten treffeillä tulisi tuollaista ongelmaa"

        Yleensä treffeillä toinen osapuoli on nainen.... että se niistä ongelmattomista aikuisten treffeistä.


      • super-atm kirjoitti:

        "Mutta en mä oikeasti usko, että aikuisten treffeillä tulisi tuollaista ongelmaa"

        Yleensä treffeillä toinen osapuoli on nainen.... että se niistä ongelmattomista aikuisten treffeistä.

        Ainahan voi alkaa tapailemaan vain miehiä. ☺️

        On sitten aikavaa ja miehekästä.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Ainahan voi alkaa tapailemaan vain miehiä. ☺️

        On sitten aikavaa ja miehekästä.

        Arvasin että joku vajaaälyinen, kuten sinä, kommentoi tuolla tavalla.

        Ainahan sinä voit pysyä pois tältä palstalta, koska et ole sinkku.


    • Jos ahdistaa tuollaiset, niin eikö vois skypessä nähdä? Saa itse olla vaikka paskahuussissa...

    • Totuuss

      Mies määrää koska mies joutuu kutenkin maksamaan.

      • Nainen39vee

        Mun tuntemat ihmiset ovat kyllä maksaneet itse omat ostoksensa treffeillä.


      • lihavihatipunen

        Kyllä minäkin muistelen ihan itse maksaneeni treffeillä yleensä. Viime treffeistä on aikaa.. Joskus maksoin miehenkin juomiset/syömiset ku sillä oli lompakko "unohtunut".


      • pop98
        Nainen39vee kirjoitti:

        Mun tuntemat ihmiset ovat kyllä maksaneet itse omat ostoksensa treffeillä.

        " Mun tuntemat ihmiset ovat kyllä maksaneet itse omat ostoksensa treffeillä. "

        -Entä jos nainen ei tee elettäkään maksaakseen oman osuutensa, kun tarjoilija kysyy miten maksu? noin käynyt useamman kerran, vai onko niin että jos mies on ruma, hän saa maksaa koska naista ei mies oikeasti kiinnosta? Jännämiehillehän naiset maksaa ihan kaiken.


      • Nainen39vee
        pop98 kirjoitti:

        " Mun tuntemat ihmiset ovat kyllä maksaneet itse omat ostoksensa treffeillä. "

        -Entä jos nainen ei tee elettäkään maksaakseen oman osuutensa, kun tarjoilija kysyy miten maksu? noin käynyt useamman kerran, vai onko niin että jos mies on ruma, hän saa maksaa koska naista ei mies oikeasti kiinnosta? Jännämiehillehän naiset maksaa ihan kaiken.

        No, jos itse olisin treffeillä naisen kanssa, joka selvästi yrittäisi luistaa maksusta leikkimällä kuuromykkää siinä vaiheessa, sanoisin ihan periaatteesta, että lasku tulee erikseen. Ajattelisin myös, että mikäli tämä on toiselle joku ongelma, hän ei varmaankaan olisi oikeanlainen kumppani minulle. Koska vaikka voisin itse muuten maksaakin, niin tuo olisi silti naiselta moukkamaista käytöstä - siis yrittää puoliväkisin maksattaa toisella. Ja joo, tiedän että varmaan sellaisiakin löytyy, mutta ainakin itse jättäisin ne tapaukset väliin.

        Oikeastihan noissa tilanteissa sen, joka mahdollisesti haluaa tarjota, kuuluisi sanoa asia heti - mutta fiksumpaa olisi sanoa toiselle jo aiemmin, että voi tarjota, jotta tuossa kohtaa ei tule mitään säätöä.

        Aika moni myös haluaa ehdottomasti maksaa itse varsinkin ekoilla treffeillä. Näin itsekin. Toki myöhemmillä treffeillä on ihan ok, että minä voin välillä tarjota ja hän voi välillä tarjota minulle.


      • Nainen39vee kirjoitti:

        No, jos itse olisin treffeillä naisen kanssa, joka selvästi yrittäisi luistaa maksusta leikkimällä kuuromykkää siinä vaiheessa, sanoisin ihan periaatteesta, että lasku tulee erikseen. Ajattelisin myös, että mikäli tämä on toiselle joku ongelma, hän ei varmaankaan olisi oikeanlainen kumppani minulle. Koska vaikka voisin itse muuten maksaakin, niin tuo olisi silti naiselta moukkamaista käytöstä - siis yrittää puoliväkisin maksattaa toisella. Ja joo, tiedän että varmaan sellaisiakin löytyy, mutta ainakin itse jättäisin ne tapaukset väliin.

        Oikeastihan noissa tilanteissa sen, joka mahdollisesti haluaa tarjota, kuuluisi sanoa asia heti - mutta fiksumpaa olisi sanoa toiselle jo aiemmin, että voi tarjota, jotta tuossa kohtaa ei tule mitään säätöä.

        Aika moni myös haluaa ehdottomasti maksaa itse varsinkin ekoilla treffeillä. Näin itsekin. Toki myöhemmillä treffeillä on ihan ok, että minä voin välillä tarjota ja hän voi välillä tarjota minulle.

        Helpointahan se on, kun molemmat maksavat omat ostoksensa, ei tule mitään vääntöä. Tästäkin joku saa ongelman aikaan, mutta minulle on itsestäänselvyys, että omat menot hoidetaan itse oltiin sitten treffeillä tai parisuhteessa. Tosin parisuhteessa minä voin tarjota nyt, tarjoo sinä seuraavalla kerralla toimii joidenkin kanssa. Ehkä minä vaan olen niin pihi etten halua ketään ylläpitää, muutama loinen on tullut tavattua kuitenkin.


    • lihavihatipunen

      Jos menee grilliin, on ns. kuumat deitit.

    • Itse ehdottaisin, että siinä tapauksessa mennään ensin kahville ja sitten grillille siinä tapauksessa, että grilli oli neidin ehdotus. Muussa tapauksessa kunnon ravintolaan.

    • pop98

      Mulle nainen sanoi, kun ehdotin treffejä, ettei halua mihinkään tavalliseen, ravintolaan, kahville tai kävelylle tms. Pitää olla jotain todella erityistä.
      Tyypillinen Tinder hemmoteltu narsisti nainen, oli itse ruma ja vaatii mieheltä paljon.
      Eipä tarvinu miettiä että lähtisinkö..

    • JooKysy

      Ei sillä ole merkitystä. Itse menisin sinne, mitä daami haluaa. Voihan sitä käydä molemmissa niin on paremmin aikaa tutustua. Vaikka itse en oikein ymmärrä tuollaista kun voi kutsua kotiinkin jos on kiinnostusta, enkä jaksa tuntemattomia ihmisiä tapailla.

      Mistä tulikin mieleeni eräs tapaus noihin muiden juttuihin liittyen. Olin menossa ravintolapöytään istumaan parin puolitutun naisen seuraan. Minulle sanottiin, että saan istua jos tarjoan juomat. Vähän ärsyynnyin ja menin naapuripöytään nuoremman ja kauniimman naisen seuraksi. Hänen kanssaan sitten pelailtiin ja harrastettiin villiä seksiä koko yö. Mitä opin? Tai kukaan? Ei mitään.

    • misspönttöuuni

      Ei aina sotkettais näitä ruokahommia rehvilöihin. Kun vaarassa on, että äijä saa ruokamyrkytyksen. Kuitenkin yrittäisin nimittäin kompromissina ite sitten vääntää itämaista kimchiä ylilämpimään kaalinlehteen. Ihan yksinkertaisesti parasta olisi hypätä lentokoneesta.
      Juu siitä vaan luukusta, ja kiljua kurkkutorvi suorana. Ei Kanarian reittilennolta vaan mentäis vetämään laskuvarjohyppy. Ei sitten enää maassa muut asiat turhia jännittäis kun enimmät on kopisteltu taivaan tuuliin. Hyvä siitä tulis.

      • misspönttöuuni

        Hmm...mut se maksaa kyllä enemmän kun nakkimakkara grillillä. Molemmat maksas omansa.


      • No jos kylmiltään pitäis hypätä laskuvarjohyppy, niin ei ihan kimschiä vääntäis, eikä kaalinlehteen vaan punttiin.


      • misspönttöuuni
        Dissident kirjoitti:

        No jos kylmiltään pitäis hypätä laskuvarjohyppy, niin ei ihan kimschiä vääntäis, eikä kaalinlehteen vaan punttiin.

        :D Nyt nauraa lattialla selällään :D Kerran se kirpasee :D (en saa nyt naurua loppumaan).


      • misspönttöuuni
        misspönttöuuni kirjoitti:

        :D Nyt nauraa lattialla selällään :D Kerran se kirpasee :D (en saa nyt naurua loppumaan).

        Niin ja ei sitä tarvitse kylmiltään tehdä. Pari haaraperushyppyä maissa ja pieni lukkopaini. Juoksurundi urheilukentän ympäri. Valjaat kiinni (voi panna silmätkin) ja let's go. Ei se ole sen kummempaa kuin vuoristoradan alamäessä. Saa huutaa, että kitapurje lepattaa :)

        Ihmiset tekee rehveistä ihan liian vaikeita, kun voi mennä näinkin helpolla.


      • eibenjihyppyäkään
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin ja ei sitä tarvitse kylmiltään tehdä. Pari haaraperushyppyä maissa ja pieni lukkopaini. Juoksurundi urheilukentän ympäri. Valjaat kiinni (voi panna silmätkin) ja let's go. Ei se ole sen kummempaa kuin vuoristoradan alamäessä. Saa huutaa, että kitapurje lepattaa :)

        Ihmiset tekee rehveistä ihan liian vaikeita, kun voi mennä näinkin helpolla.

        Jos joku ehdottaisi mulle laskuvarjohyppyä, korkeanpaikan kammosta kärsivälle, niin mitä luulet tapahtuvan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin ja ei sitä tarvitse kylmiltään tehdä. Pari haaraperushyppyä maissa ja pieni lukkopaini. Juoksurundi urheilukentän ympäri. Valjaat kiinni (voi panna silmätkin) ja let's go. Ei se ole sen kummempaa kuin vuoristoradan alamäessä. Saa huutaa, että kitapurje lepattaa :)

        Ihmiset tekee rehveistä ihan liian vaikeita, kun voi mennä näinkin helpolla.

        Nooh....saattaisit itsekin parkua, jos huomaisit, että meni rinkka ja laskuvarjo sekaisin...


      • Wuuw
        Dissident kirjoitti:

        Nooh....saattaisit itsekin parkua, jos huomaisit, että meni rinkka ja laskuvarjo sekaisin...

        Tuosta tulikin mieleen, että kuumailmapallotreffit.. Ei ehkä ensimmäisellä kerralla, kun ei ihan ilmaista ole, mutta toisella kerralla..


      • Wuuw kirjoitti:

        Tuosta tulikin mieleen, että kuumailmapallotreffit.. Ei ehkä ensimmäisellä kerralla, kun ei ihan ilmaista ole, mutta toisella kerralla..

        Onkse sit jo ilmasta?

        No mä kipaisin just käydä ekstemporeetreffeillä ihan idyllisessä kahvilassa. Sit saatoi kotiin naisen ja hetken istuttuani siinä pitikin jo liitää... nakerot kyllästy shoppaamiseen!!! Just silloin, kun oisivat voineet ryllätä kaupoissa tuskaansa. Dääm... no uusiks joku toinen kerta.


      • Wuuw
        Dissident kirjoitti:

        Onkse sit jo ilmasta?

        No mä kipaisin just käydä ekstemporeetreffeillä ihan idyllisessä kahvilassa. Sit saatoi kotiin naisen ja hetken istuttuani siinä pitikin jo liitää... nakerot kyllästy shoppaamiseen!!! Just silloin, kun oisivat voineet ryllätä kaupoissa tuskaansa. Dääm... no uusiks joku toinen kerta.

        Jos hoidat hommat hyvin putkeen, niin sanotusti, niin saattaahan se sulle tosiaan sitten olla ilmasta, ja jos ei ihan ilmasta, niin ilmassa kuitenkin..

        Orava, mun nenän edessä kökkii orava. Syö lintujen ruokaa..on tässä ikkunalasi kyllä välissä. Hassun näköstä kun roikkuu takajaloilla, niin että valkonen maha loistaa ..entisajan nahkarahaa.


      • Wuuw kirjoitti:

        Jos hoidat hommat hyvin putkeen, niin sanotusti, niin saattaahan se sulle tosiaan sitten olla ilmasta, ja jos ei ihan ilmasta, niin ilmassa kuitenkin..

        Orava, mun nenän edessä kökkii orava. Syö lintujen ruokaa..on tässä ikkunalasi kyllä välissä. Hassun näköstä kun roikkuu takajaloilla, niin että valkonen maha loistaa ..entisajan nahkarahaa.

        Orkkuorava!


      • Wuuw
        Dissident kirjoitti:

        Orkkuorava!

        Juu, eiköhän se pallokyyti sillä hoidu. (kirjoitin ensin pallikyyti ). No niin 😊


      • Wuuw kirjoitti:

        Juu, eiköhän se pallokyyti sillä hoidu. (kirjoitin ensin pallikyyti ). No niin 😊

        Eläpäs nyt sotke lisää mun hienoista leijuntaa...tai ei tää leijuntaa ole....oli vaan ihan helkutin mukava naisihminen...jumankauta. Läppä lenti ja oli niin tuttavallinen tapaaminen.

        Nyt voisit tulla kajauttamaan sillä bitchslapilla tään hymyn persiiseen... ei voi palstailla jos tuntuu hyvältä...


      • Wuuw
        Dissident kirjoitti:

        Eläpäs nyt sotke lisää mun hienoista leijuntaa...tai ei tää leijuntaa ole....oli vaan ihan helkutin mukava naisihminen...jumankauta. Läppä lenti ja oli niin tuttavallinen tapaaminen.

        Nyt voisit tulla kajauttamaan sillä bitchslapilla tään hymyn persiiseen... ei voi palstailla jos tuntuu hyvältä...

        Onnee sulle ja sun uudelle ihastukselle. Ja mä vaan tässä oravista omituisia pölötän, kun toinen leijuu pilvissä ja ihan ilman mitään kuumailmapalloja.
        ☘🍀☘Onnenapiloita ja yksi onnenapina kanssa 🙉 Ole hyvä.


      • Wuuw kirjoitti:

        Onnee sulle ja sun uudelle ihastukselle. Ja mä vaan tässä oravista omituisia pölötän, kun toinen leijuu pilvissä ja ihan ilman mitään kuumailmapalloja.
        ☘🍀☘Onnenapiloita ja yksi onnenapina kanssa 🙉 Ole hyvä.

        No koitan olla intoutumatta. Saa olla hyvä fiilis, mutta kunhan nyt malttais mielensä, niin ei ainakaan tyris hyvästi alkanutta tutustuttteluahässäkkäjudanssia. Tiiätsää?

        Kotiuduttiin just suurkaupunkiturneelta. Muksut katos kun pieru saharaan ja mä jäin lämmittämään torppaa ja ajatuksissani törmäilen seiniin ja käyn vessassa miettii, että mitä mä täällä teen... että tällästä...


      • Wuuw
        Dissident kirjoitti:

        No koitan olla intoutumatta. Saa olla hyvä fiilis, mutta kunhan nyt malttais mielensä, niin ei ainakaan tyris hyvästi alkanutta tutustuttteluahässäkkäjudanssia. Tiiätsää?

        Kotiuduttiin just suurkaupunkiturneelta. Muksut katos kun pieru saharaan ja mä jäin lämmittämään torppaa ja ajatuksissani törmäilen seiniin ja käyn vessassa miettii, että mitä mä täällä teen... että tällästä...

        Juu, tai en mä oikeen muista. Mutta tule sitten kertomaan meille miten kävi, kutsutko meidät häihin.. sehän oliskin..kuvittele. Ai mutta taisin hypätä tässä vähän asioitten edelle..

        👋😡 tuossa bitchslap..Herätys!

        Parisuhteen arkea: mies kävi äsken apteekista hakemassa lääkärin määräämän kierukan, niin apteekkari alkoi sille selostamaan, että siellä on sitten käyttöohjeet paketissa..ja nautitaan ..kohdunsisäisesti...jepjep. Siis tää ei ollut vitsi.


      • Wuuw kirjoitti:

        Juu, tai en mä oikeen muista. Mutta tule sitten kertomaan meille miten kävi, kutsutko meidät häihin.. sehän oliskin..kuvittele. Ai mutta taisin hypätä tässä vähän asioitten edelle..

        👋😡 tuossa bitchslap..Herätys!

        Parisuhteen arkea: mies kävi äsken apteekista hakemassa lääkärin määräämän kierukan, niin apteekkari alkoi sille selostamaan, että siellä on sitten käyttöohjeet paketissa..ja nautitaan ..kohdunsisäisesti...jepjep. Siis tää ei ollut vitsi.

        No jos nyt ne toka treffit ooteltas ainakin...

        Auts! Kiitti....kai?

        Noooo...tuota....sen vois joku muu asennella jookokookos? Ei edes zipilää päästetä sitä zädämöimään...että kiikutat ittes ja sen kierukkavaraosan valtuutettuun huoltoliikkeeseen ja siellä jos ne sen laittais...


      • Wuuw
        Dissident kirjoitti:

        No jos nyt ne toka treffit ooteltas ainakin...

        Auts! Kiitti....kai?

        Noooo...tuota....sen vois joku muu asennella jookokookos? Ei edes zipilää päästetä sitä zädämöimään...että kiikutat ittes ja sen kierukkavaraosan valtuutettuun huoltoliikkeeseen ja siellä jos ne sen laittais...

        Sekin siinä oli hassua, että apteekkari ei tiennyt ettei sitä itse mennä vaihtelemaan, ei ne mitään autonrenkaita ole.

        Leffoissahan aina vetästään pikku släpsit, jos joku alkaa haahuilemaan, tai panikoimaan.
        Omaks hyväks, omaks hyväks.
        Ole hyvä.

        Emmerdale jatkuu..


      • Wuuw kirjoitti:

        Sekin siinä oli hassua, että apteekkari ei tiennyt ettei sitä itse mennä vaihtelemaan, ei ne mitään autonrenkaita ole.

        Leffoissahan aina vetästään pikku släpsit, jos joku alkaa haahuilemaan, tai panikoimaan.
        Omaks hyväks, omaks hyväks.
        Ole hyvä.

        Emmerdale jatkuu..

        Niin. No miehelles vieläpä selitettynä... ois ukkos sanonut, että odota! Ja kaivanut kännyn esille. Videotallennus päälle ja sit sanois, että kerroppa uusiks ohjeet...

        Joo. Napakasti kahta puolta niin että pää vaan kääntyilee slapsien tahtiin...

        Niinpä tietysti... vieläkös siinä on ne dinglet tai jotkut mitkä on laitapuolen sakkia?


      • Wuuw
        Dissident kirjoitti:

        Niin. No miehelles vieläpä selitettynä... ois ukkos sanonut, että odota! Ja kaivanut kännyn esille. Videotallennus päälle ja sit sanois, että kerroppa uusiks ohjeet...

        Joo. Napakasti kahta puolta niin että pää vaan kääntyilee slapsien tahtiin...

        Niinpä tietysti... vieläkös siinä on ne dinglet tai jotkut mitkä on laitapuolen sakkia?

        Tottakai dingdongit on mukana, just tekivät kivan timanttihuijauksen. Se on kiva sarja, kun siinä on eri yhteisluokkia ja eri ikäisiä ihmisolentoja naamatkin on ihan tavallisia.


      • Wuuw
        Wuuw kirjoitti:

        Tottakai dingdongit on mukana, just tekivät kivan timanttihuijauksen. Se on kiva sarja, kun siinä on eri yhteisluokkia ja eri ikäisiä ihmisolentoja naamatkin on ihan tavallisia.

        Sama kuin kysyis onko kaunareissa vielä forrestereita, tai onko salkkareissa vielä taalasmaita. Hassua, en edes katso noita srjoja, mutta silti tuli nimet kuin hihnalta.


      • Wuuw kirjoitti:

        Sama kuin kysyis onko kaunareissa vielä forrestereita, tai onko salkkareissa vielä taalasmaita. Hassua, en edes katso noita srjoja, mutta silti tuli nimet kuin hihnalta.

        Joo. Ja sama sarja kuin sarja, niin pari jaksoa katsos, niin ois taas kartalla...

        En tiedä vieläkö mutsi jännää emmerdalee...se kuulemma piti maisemista?

        Mutta mä lehden huuhtoo munat...saunaan. Just laskin vakuutuksia kaks tuntia ristiinrastiin...yäk ja hyi. Nyt loppu älynkäyttö...kukkuu!


      • Wuuw
        Dissident kirjoitti:

        Joo. Ja sama sarja kuin sarja, niin pari jaksoa katsos, niin ois taas kartalla...

        En tiedä vieläkö mutsi jännää emmerdalee...se kuulemma piti maisemista?

        Mutta mä lehden huuhtoo munat...saunaan. Just laskin vakuutuksia kaks tuntia ristiinrastiin...yäk ja hyi. Nyt loppu älynkäyttö...kukkuu!

        Niin, ne sarjat on vähän kuin nää palstat..


      • Wuuw kirjoitti:

        Niin, ne sarjat on vähän kuin nää palstat..

        Sekoja...tietän....


      • Wuuw
        Dissident kirjoitti:

        Sekoja...tietän....

        Niin, ja vaikka pari vuotta jättää väliin, niin heti pääsee juoneen kiinni.

        Nyt hampipesu ja iltapisu.


      • Wuuw kirjoitti:

        Niin, ja vaikka pari vuotta jättää väliin, niin heti pääsee juoneen kiinni.

        Nyt hampipesu ja iltapisu.

        No tarkasti nyt, ettet sekoita niitä....


      • misspönttöuuni
        eibenjihyppyäkään kirjoitti:

        Jos joku ehdottaisi mulle laskuvarjohyppyä, korkeanpaikan kammosta kärsivälle, niin mitä luulet tapahtuvan.

        No annapa kun kuvailen: Pistäisit varmaan vastaan kuin pieni eläin, ja sinut ois miehissä /naisissa pakko raahata koneeseen. Mutta varmaa ois, että niille treffeille mentäisiin :D


      • misspönttöuuni
        Dissident kirjoitti:

        Nooh....saattaisit itsekin parkua, jos huomaisit, että meni rinkka ja laskuvarjo sekaisin...

        Hän vääntää nyt vitsiä siellä joo joo, ruusunpunaiset hyppylasit silmillään :D Oishan se tietysti näky kun siellä nokipannukahvipurut tupruais ympäriinsä, vedät narusta niin rävähtääkin, pentele, jotoksen keltainen teltta siihen :D


      • misspönttöuuni
        Wuuw kirjoitti:

        Tuosta tulikin mieleen, että kuumailmapallotreffit.. Ei ehkä ensimmäisellä kerralla, kun ei ihan ilmaista ole, mutta toisella kerralla..

        Kuumailmapallo on liian hidas. Se vaan lilluu ja killuu siellä, ja joku setä on aina hanikoissa eikä ite pääse vetelemään naruja... Haluu mennä täysillä päätyyn.


    • Teknodonna

      Mjaa

      Kumma juttu, mutta tossa sun aloituksessasi on heti kämmenellä sekä hampparu että sana treffi. Itse istuin Herttoniemessä Treffi nimisessä bistrossa hampparilla treffiseurani kanssa. Erona perusmäkkiin, niin tämä hieno putiikki toimii avokeittiö -tyylillä. Eli safka duunataan siinä näkösällä ja ihan elävällä tulella. Porukkaa on laidasta laitaan. Ihan huippumesta niinkin kämäsessä kulmassa kuin Hertsikka on.

      Gourmet - tason hipomista.

      👍😁

    • kaisanoasaa

      Jos mies pyytää naista treffeille niin mies määrää minne mennään. Ja mies maksaa koska haluaa kuitenkin pillua.

      • lihavihatipunen

        Mies voi maksaa ja haluta mutta nainen ei ole velvollinen antamaan. Juuri tuon takia en silti yleensä halua, että minulle tarjotaan, etten jää "velkaa".


    • Wuuw

      Voishan sitä ehdottaa mitä vain, mutta lähtisin vain kaljalle. Tai puistoon piknikille, tai rannalle, etenkin nyt kun on näin ihana ilma. Vähän extremeä.. Jokin kilisevä ja koliseva kahvila ei nappais yhtään.

      • deekutreffit

        Paras yhdistelmä noista: kaljalle puistoon!


    • Normimies38

      Eihän treffeillä kukaan määrää. Mies ehdottaa treffejä jonnekkin ja mies tarjoutuu maksamaan jolloin nainen voi sanoa että maksaa omansa. Jos sitä heti alkaa määräilee niin ei varmaan toisia treffejä tule.

    • "sinä vai treffi kumppani esim haluat syömään grilliin ja treffi kumppani taas kahville niin kumpaan menette niin näkeekö siitä kumpi vie ja kumpi vikisee"

      Jos noin niin minä kai sitten menen grillille ja treffikumppani kahville, kai sitä nyt pitää suunnilleen samaan paikkaan haluta ilman määräilyäkin. Mennään sitten joskus toiste treffeille sitten kun halutaan samaan paikkaan.

      • Nainen39vee

        Eikö treffeillä ole pointtina tavata se toinen ihminen? Paikat, kahvit, grilliruuat yms. ovat siinä vain rekvisiittaa - koska jotainhan sitä pitää siinä samalla tehdä.


      • Nainen39vee kirjoitti:

        Eikö treffeillä ole pointtina tavata se toinen ihminen? Paikat, kahvit, grilliruuat yms. ovat siinä vain rekvisiittaa - koska jotainhan sitä pitää siinä samalla tehdä.

        No joo, totta, mutta jos heti alkuun noin hankalaksi menee kuin aloitus antaa ymmärtää eli että asiasta joutuisi ihan neuvottelemaan niin eiköhän se sitten ole sama kummankin mennä ihan minne itse haluaa. Ainakin jos kuvittelen tilanteen että itsepäisesti olisin haluamassa grillille, normaalisti ei kumpikaan (itsepäinen tai grilli) osu mutta jos ja se toinen olisi samanlainen jäärä niin kyllä pitäisin parhaana kummankin mennä ihan minne itse haluaa ja unohtaa ne treffit.

        Itse jostreffailisin niin kuvittelisin että menisi jotenkin niin että kysyisin minne toinen haluaa ja jos se sanoo paikan niin "ok, selvä" mutta jos ämpyilee ehdottaisin sitten varmaankin jotain kahvi/ruokapaikkaa josta saa pientä purtavaa tai kutsuisin luokseni kahville.


    • EnsinKahville

      ....Ja sitte nakkikioskille jatkoille? Onko sillä oikesti väliä missä ne ekat treffit vietetää? Kävellen puistossa vai kapakassa istuen kunhan kumpikin osapuoli tuntee että on hyvä olla. Jos näin ei käy niin sit on ehkäpä toisien treffien aika....jonkun toisen kanssa. Tuo kysymys kumpi vie ja kumpi vikisee on alunperinkin väärä. Pelisäännöt pittää olla selvät mutta molemmille osapuolille reilut...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1499
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      66
      1398
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      34
      1363
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe