Kokemuksia Tinderistä naisnäkökulmasta

oma.mielipide

Tavallisen siistinnäköisen koulutetun parisuhdetta etsivän naisen ei kannata liittyä Tinderiin, koska miehet etsivät Tinderissä vain seksiseuraa.

Tyypilliset tapaukset Tinderissä ovat
1. Miehet jotka kysyvät heti seksiseuraa. Profiilissani lukee, etten etsi seksiseuraa, ei siis lukutaitoisia miehiä.
2. Lopettavat keskustelun heti muutaman viestin jälkeen, eivätkä keskity mihinkään.
3. Huijaavat olevansa kiinnostuneita seurustelusta, mutta etsivät vain seksiseuraa. Nämä tunnistaa yleensä siitä, että haluavat tavata nopeasti, ei kiinnosta keskustella, eivätkä keskustele mistään potentiaaliseen parisuhteeseen liittyvistä asioista.
4. Lääkäri- ja lakimiesmiehiä ei kannata tapailla Tinderissä. Kaikki ovat pelkkiä pelimiehiä. Kannattaa miettiä, jos koulutettu mies on sinkku 40-vuotiaana, niin sehän johtuu siitä, että hän ei kykene parisuhteeseen, vaan haluaa vain seksiseuraa. Kannattaa suhtautua epäilevästi, jos tällainen mies selittää, että seuraa on vaikea löytää.
5. Todella epäsosiaaliset miehet, jotka eivät saa mitään sanottua treffeilläkään, heillä ei ole mielipiteitä mistään, eikä mitään intohimon kohteita tai ne ovat hyvin rajoitettuja. Tasapainoista parisuhdetta tällaisen kanssa ei vaan saa, koska nämä ovat niitä mykkäkoulumiehiä, jotka loukkaantuvat joka asiasta, heitä ei kiinnosta toisten tunteet ja useilla on aleksitymia eli ei voi koskaan keskustella tunneasioista näiden kanssa, eivätkä he tunne mitään, eikä heillä ole kykyä analysoida omaa käytöstään tai sen vaikutusta muihin. Jos ujous johtuu pelkästään ujoudesta, niin silloin mies voi olla ihan helmikin.

Suosittelen naisille varovaisuutta Tinderissä, jos mielessä on parisuhde. Jos seksiseura kiinnostaa, niin siitä vaan.

29

6864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuuskomissiz

      Ongelma tässä on ettei nainen tajua tilanteen muuttuneen. Kun nainen oli 20 hän saattoi valita aivan toisella tavalla kuin mitä sama nainen voi valita huomattav asti vanhempana.

      Hyväksy tosiasiat ja laske rimaasi lähemmäs omaa tasoasi niin voit kelvata muuhunkin kuin kertakäyttöiseen kassien tyhjennykseen.

      • oma.mielipide

        Eihän tässä mistään tasoista ole kysymys, vaan samankaltaisuudesta ja Tinderistä ja miesten käyttäytymisestä siellä. Monille miehille seksintarve voittaa hyvät käytöstavat. Monilla ei myöskään ole käsitystä hyvistä käytöstavoista. Moni mies menee sekaisin kun luulee saavansa monta naista kuin karkkikaupassa, mutta useimmat eivät löydä Tinderistä yhtään mitään oman keskittymiskyvyttömyytensä takia.

        Ei älykäs nainen vaan voi valita selkeästi tyhmempää miestä puolisokseen, kun eihän sellaisen kanssa arki toimi. Suostuuko mies sitten tottelemaan älykästä puolisoaan, jos itseon tyhmempi? Ei mitään järkeä seurustella vääräntyyppisen miehen kanssa ehdoin tahdoin, koska ero tulee joka tapauksessa ja lapsien kasvattamisesta tulee täysin helvetti sosiaalisesti eriarvoisten kumppanien kanssa. Naiselle parempi vaihtoehto on olla yksin, jos kukaan mies ei kiinnosta. Ei tarvitse koskaan valita sitä huonotapaista tai alkoholisoitunutta miestä. Näiden kuuluukin olla yksin, etteivät aiheuta toisille kärsimystä. Suurin parisuhdeongelma Suomessa on, että miehissä on hyvin vähän alkoholittomia, älykkäitä, hoikkia ja hyvätapaisia miehiä. Tietenkin nämä viedään nopeasti, sehän on selvä, kun niin suurta osaa miehistä ei edes kiinnosta nämä asiat.

        Parisuhteessa kyse on kemioista. Jos ne eivät toimi, niin parisuhdetta ei synny.


      • Asiaaa

        Hyvä kommentti ! Asia on juurikin näin !


      • Totuuskomissioz
        oma.mielipide kirjoitti:

        Eihän tässä mistään tasoista ole kysymys, vaan samankaltaisuudesta ja Tinderistä ja miesten käyttäytymisestä siellä. Monille miehille seksintarve voittaa hyvät käytöstavat. Monilla ei myöskään ole käsitystä hyvistä käytöstavoista. Moni mies menee sekaisin kun luulee saavansa monta naista kuin karkkikaupassa, mutta useimmat eivät löydä Tinderistä yhtään mitään oman keskittymiskyvyttömyytensä takia.

        Ei älykäs nainen vaan voi valita selkeästi tyhmempää miestä puolisokseen, kun eihän sellaisen kanssa arki toimi. Suostuuko mies sitten tottelemaan älykästä puolisoaan, jos itseon tyhmempi? Ei mitään järkeä seurustella vääräntyyppisen miehen kanssa ehdoin tahdoin, koska ero tulee joka tapauksessa ja lapsien kasvattamisesta tulee täysin helvetti sosiaalisesti eriarvoisten kumppanien kanssa. Naiselle parempi vaihtoehto on olla yksin, jos kukaan mies ei kiinnosta. Ei tarvitse koskaan valita sitä huonotapaista tai alkoholisoitunutta miestä. Näiden kuuluukin olla yksin, etteivät aiheuta toisille kärsimystä. Suurin parisuhdeongelma Suomessa on, että miehissä on hyvin vähän alkoholittomia, älykkäitä, hoikkia ja hyvätapaisia miehiä. Tietenkin nämä viedään nopeasti, sehän on selvä, kun niin suurta osaa miehistä ei edes kiinnosta nämä asiat.

        Parisuhteessa kyse on kemioista. Jos ne eivät toimi, niin parisuhdetta ei synny.

        Et ymmärtänyt lukemaasi.

        Heti kun tajuat omat mahdollisuutesi (siis sen ettei mummoikäisille löydy hyviä samanikäisinä miehiä koska ne saavat parempaakin) ja asetat kuvion sen mukaan, voit onnistua.

        Nyt elät vielä jossain ihme harhoissa.


    • turhautunut.tinder.mies

      En pysty miehenä ollenkaan samaistumaan.
      Olen tinderissä etsimässä vain loppuelämän parisuhdetta tavoitteena saada lapsiakin.
      Jos törmää pelkästään seksiä vailla oleviin niin kannattaisi vähän miettiä että millä perustein valitsee miehiä, meitä hyviä ja kunnollisia miehiä on varmasti siellä paljon mutta tunnumme olevan juuri he keitä naiset ei halua parisuhteeseen.
      Itsellä on ollut ongelmana naisten ällistyttävä passiivisuus. Minä aloitan aina keskustelut ja minä pidän yllä keskusteluita 100%. Jos en jatka asioiden kysymistä niin keskustelut kuolee 100%.
      Minä ehdotan treffiaktiviteettia ja päivää ja nainen vastaa vain että tuo ei käy ja tuo ei käy eikä tee minkäänlaista vastaehdotusta. Tekosyitä toisen perään..

      • Oma.mielipide

        En tiedä, minkälainen olet, mutta kunnollinen mies sinulle voi olla täysin eri asia mikä se on naisille. Et voi vaan kuvailla itseäsi hyvänä ja kunnollisena miehenä, koska nehän eivät kuvaa yhtään mitään.

        Näillä joillakin palstoilla on näitä omasta mielestään kilttimiehiä, jotka ovat niitä negatiivisia angstisia nuoria miehiä. Monella voi vielä olla ylipainoa ja urheiluharrastuksia vieroksutaan, vaikka kunnollinen mies huolehtii myös terveydestään painostaan ja ulkonäöstään. Kun sekä ylipaino, alkoholi että tupakka tappavat, niin miksi kunnollisuuteen riittäisi tupakoimaton, mutta ylipainoinen mies? Miten ylipainoinen mies kasvattaa lapsensa? Niin, lihavaksi tietenkin opettamalla väärät ruokailutavat ja kuka nainen haluaa omia lapsiaan sairaaksi. Näistä asioista ei paljon puhuta, koska miehillä on se käsitys, että miehen ei tarvitse panostaa ulkonäköönsä.


      • turhautunut.tinder.mies
        Oma.mielipide kirjoitti:

        En tiedä, minkälainen olet, mutta kunnollinen mies sinulle voi olla täysin eri asia mikä se on naisille. Et voi vaan kuvailla itseäsi hyvänä ja kunnollisena miehenä, koska nehän eivät kuvaa yhtään mitään.

        Näillä joillakin palstoilla on näitä omasta mielestään kilttimiehiä, jotka ovat niitä negatiivisia angstisia nuoria miehiä. Monella voi vielä olla ylipainoa ja urheiluharrastuksia vieroksutaan, vaikka kunnollinen mies huolehtii myös terveydestään painostaan ja ulkonäöstään. Kun sekä ylipaino, alkoholi että tupakka tappavat, niin miksi kunnollisuuteen riittäisi tupakoimaton, mutta ylipainoinen mies? Miten ylipainoinen mies kasvattaa lapsensa? Niin, lihavaksi tietenkin opettamalla väärät ruokailutavat ja kuka nainen haluaa omia lapsiaan sairaaksi. Näistä asioista ei paljon puhuta, koska miehillä on se käsitys, että miehen ei tarvitse panostaa ulkonäköönsä.

        Nyt haukut täysin väärää puuta. Liikun 6 kertaa viikossa ja fysiatrin mielestä mulla on atleettinen ruumiinrakenne.
        Huolehdin muutenkin ulkonäöstäni ja pukeutumisesta ja hyvästä hygieniasta myös.
        Kuvailtu on myös naisten toimesta hyväsydämiseksi, luotettavaksi, huomaavaiseksi.


      • Anonyymi
        turhautunut.tinder.mies kirjoitti:

        Nyt haukut täysin väärää puuta. Liikun 6 kertaa viikossa ja fysiatrin mielestä mulla on atleettinen ruumiinrakenne.
        Huolehdin muutenkin ulkonäöstäni ja pukeutumisesta ja hyvästä hygieniasta myös.
        Kuvailtu on myös naisten toimesta hyväsydämiseksi, luotettavaksi, huomaavaiseksi.

        Valehtelet


    • kiitoskokemustenjakamise

      Kiitos aloittajalle. Onneksi en ole Tinderissä, en siis edes FB:ssa. Mutta toisaalta uskon turhautunutta miestä, koska varmasti siellä on kivojakin miehiä. Sama tuolla nettideittipuolella, varmasti on myös mukavia, samanhenkisiä jne. Esimerkiksi itse pidän liikunnasta ja ulkoilusta, niin uskon että sieltä se oikeanlainen löytyy, jos on löytyäkseen - ulkoa siis. Koska jo 23 v parisuhdetta takana, niin uuteen suhteeseen menee harkiten ihan eri tavalla, mutta saattaapi olla, että sitä keskustelutaitoista, syvästi tuntevaa miestä, joka osaisi sitoutua vain yhteen naiseen ja suhteeseen, jossa antaisimme tilaa myös toisillemme siihen ihan omaan olemiseen, ei varmaan riitä minulle.

    • n28hki

      Olen ollut reilun vuoden tinderissä ja totta on, että suurinosa siellä ei etsi mitään vakavaa. Totta on myös, että usea ystäväni on löytänyt sieltä vakavan suhteen. Myös minä olen löytänyt sieltä henkilön ketä tapailen ja olemmekin sopineet ettemme tapaile nyt muita vaan katsomme mihin suhde etenee 😊 mies on lähempänä 40 oleva yrittäjä ja hän on todella huomioonottavainen ja vaikuttaa kunnolliselta. Meillä on tosi hauskaa yhdessä myös makuuhuoneen ulkopuolella.

    • Exdeittailija

      Suurin osa ihmisistä, jotka etsivät seuraa netistä, ovat ikisinkku ja. Eläneet vuositolkulla yksin, varsinkin miehistä löytyy täysin parisuhdekokemattomia, vaikka ikä huitelee neljässäkympissä.

      Kyllä nämä ikisinkutkin varmasti haluaisivat löytää loppuelämän kumppanin, mutta heiltä puuttuu se taito sen saavuttamiseksi. Huonot keskustelutaidot, ujous, epäsosiaalisuus, epävarmuus....osa heistä ei varmaan edes usko saavansa enää oikeaa suhdetta joten kerjäävät edes seksiä. Ymmärtänette naiset, miten kuivaa on poikamiehen seksielämä. Jos et tosielämässä, eli baarissa osaa/uskalla iskeä naista, et sinä sitä seksiä mistään saa. Naiset eivät tee aloitteita.

      Mutta tietenkin niin tinderissä kuin muillakin netin deittisivuilla on muitakin kuin ikisinkku ja. Aloittajan mukaan kaikki miehet etsivät pelkkää seksiä, täysin paskapuhetta. Jos nainen saa miehiltä pelkkiä kaksimielisiä ehdotuksia, vika on naisessa itsessään, hänen profiilissaan jokin viittaa siihen, että on vain munan perässä.
      Eräälläkin naisella on ollut profiili viimeiset kymmenen vuotta suomi24ssä ja profiilitekstissään hän avautuu kuinka kaikki miehet "katoavat" ekojen treffien jälkeen tai saavat paniikkikohtauksen. Hölmökin tajuaa, että vika ei ole niissä miehissä vaan siinä naisessa, joko ulkonäössä tai luonteessa.

      Suoraan sanottuna vituttaa tämä naisten ainainen valitus siitä , kuinka muka kaikki miehet ovat vain pillun perässä. Itse aika ajoin pidän profiilia, olen lähettänyt pitkiä aloiteviestejä useille kymmenille ellen sadoille naisille. Etsin naista siis tosimielellä, mikä ilmenee profiilista. Yleisin lopputulos: nainen lukee viestini, vierailee profiilissani eikä vastaa yhtään mitään. Hyvin yleistä myös ettei nainen lue koko viestiä. Itse he eivät vaivaudu tekemään edes netissä aloitteita. Sitten nämä prinsessat vielä kehtaavat väittää kuinka kaikki vaan etsivät seksiä.

      Kerrottaneen vielä, että toki olen joskus saanut jonkinlaista viestien vaihtoa aikaiseksi naisten kanssa, mutta kun naiset kertovat taustastaan ja elämäntilanteestaan, minulle tulee fiilis, etten halua edes tutustua heihin. Ovat niin tuuliajolla elämässään, että löisin käteni vain paskaan, parempi olla yksin. Mutta vaikka minä en heitä huoli, kyllä he arvatenkin saavat juosta treffeillä kyllästymiseen asti pillunsa ansiosta.

      Lopuksi; en koskaan lakkaa ihmettelemästä, miten maailmassa voi olla jokin näin toimimaton asia kuin nettideittailu!

    • sinkkuna123

      Wau, hyvä aloitus ja voisi olla pitkälti omaa tekstiäni. Liityin Tinderiin loppukesästä ja olen vaihtanut kuulumisia viesteinä useamman miehen kanssa. Treffeillä kävin fiksun tuntuisen tyypin kera, mutta kahden viikon viestittely ja tutustuminen ei johtanut mihinkään, livenä ei vaan tullut muuta kuin kivaa juttuseuraa yhdeksi illaksi, ei siis uutta tapaamista.
      Yhden kanssa kirjoiteltiin myös ja tavattiin. Mies oli heti seksiä kärttämässä, vaikka olin selvästi sanonut, etten hae seksiseuraa, vaan suhdetta. Lähetti myös kuvan miehisestä elimestään ja olin jo lopettaa yhteydenpidon. Pyyteli sitten anteeksi. Viestiteltiin vielä ja tavattiin uudestaan , seksiäkin oli. Ylläripylläri, siihen loppui kiinnostus. Eli valehteleva, kaksinaamainen mies.
      Kirjoittelin sitten parin miehen kanssa, toinen haki satunnaista seuraa, toinen harrasteseuraa.
      Jos itse haen vakavaa suhdetta, ei ole Tinderissä ollut yhtään sinne päinkään.
      Nuo sekisnvonkaajat ovat olleet jotain amis-tasoa, äkkirikkaita hienoine autoineen. Niillä ilmeisesti saadaan naisia kuin kärpäsiä p*skan äärelle. Ja jos profiilikuvassa on auto/prätkä tai vaikkapa iso kala, niin jatkettahan ne ovat jollekin.
      On varmaan totta, että hyvät miehet ovat parisuhteessa. Ja nuo pillupyydystäjät tuskin koskaan saavat riittävän hyvää naista rinnalleen. Ja naisena en edes haluaisi miestä, joka selannut kymmeniä naisia.

      • tuliukko

        Yksi ihmeellinen asia on se, että kun Suomessa on hyvin vähän, ehkä maksimissaan muutama nainen, joissa on mitään parisuhdepotentiaalia, niin silti jokaikinen eukko haluaa yrittää pokata miehen parisuhteeseen. Tuo on todella rasittavaa. Sellainen rennosti ottaminen ja hauskanpitäminen on hankalaa, kun pitäisi olla muka jotain parisuhdetta. Totuus on vain se, että suurin osa naisista soveltuu vain sellaiseen, että henkilön kanssa käy leffassa tai safkalla tai jotain vastaavaa.

        Kaikista hävyttömintä on se, että jotkut sairaanhoitajat tai opettajat tulevat pokailemaan. Miksei ne pokaile miessairaanhoitajia? En mäkään kattelee kuin sellaisia, jotka ovat opiskelleet Helsingin kauppakorkeakoulussa tai Hankenilla.


      • Tekniikalle.elänyt

        Kyllä minä vain olisin onnesta soikeana jos minua tulisi sairaanhoitaja tai opettaja pokailemaan! Olen muutamaa sellaista yrittänyt, mutta eivät vaivaudu edes vastaamaan. Ja oma koulutukseni lienee samaa tasoa kuten sosiaalinen ympäristöni, mutta kun se ei vain riitä! Pituuttakin pitäisi olla 20 cm lisää. Ja huvila ja vene ja ja ja...


    • miesviha

      3. Huijaavat olevansa kiinnostuneita seurustelusta, mutta etsivät vain seksiseuraa. Nämä tunnistaa yleensä siitä, että haluavat tavata nopeasti, ei kiinnosta keskustella, eivätkä keskustele mistään potentiaaliseen parisuhteeseen liittyvistä asioista

      Tämä on niin totta. Nainen kiintyy mieheen , mies vain hetkellisen seksin perässä. Ei osaa edes puhua, millaista suhdetta hakee, tulee vaan monegrrusta tyyliin ei ole kukaan tullut hakemaan kotoa. Eli ei ole oikeasti edes kiinnostunut itse naisesta, vaan omien halujen tyydyttämisestä.

      • Igihohoo

        Tästä en ole samaa mieltä. Haluan tavata nopeasti mutta etsin vain parisuhdetta. En ymmärrä miksi pitäisi vaihtaa viestejä pitkään kun kasvokkain vasta näkee onko kemiaa. Kaikki puhuminen ennen sitä on turhaa.


    • isotanukka

      Miksi pitää aina olla niin kauhean vakavissaan. Naisilla ei tunnu olevan kuin joko-tai vaihtoehdot, joissa "joko" on se että pannaan tovin aikaa ja sitten se loppuu kokonaan. Ja "tai" sitten taas se että mennään naimisiin, tehdään x määrä muksuja ja ollaan yhdessä yhdessä aina. Mullakin muutama nk. fuckbuddy on pistänyt pelin poikki muutaman kuukauden jälkeen, kun heidän mielestään vaihtoehtoina oli ainoastaan joko vakavoittaa suhde tai sitten lopettaa se kokonaan. En mä pysy kärryillä.

    • naisen.aivot

      Naistuttujeni kertomusten perusteella siellä nimenomaan hakevat sekä naiset että miehet VAIN seksiseuraa.

    • domininantti

      Tinder on seksisivusto. Sovin miehen kanssa treffit ja alkoi heti vongata. Narisi, kun tuli pitlästä matkasta ja ei saa pillua. Ikää 50v.

      • ijfoiwjgoiwejeo

        sovin naisen kanssa treffit ja kun oltiin keritty istuu 2 tuntia niin hän täräytti että on ollut 2 kk ihastunut toiseen tyyppiin!!. ei siinä mitään kun hänellä oli ihan täys oikeus siihen mutta miksi helvetissä ei kertonut mulle sitä sitten ja kaikki viikkojen kirjoittelut meni ihan hukkaan!. ajoin 250 km hänen luokseen!!.


    • liibalaabaaaa

      Aloitus olisi kuin itsestäni lähtevää. Miehet ovat taantuneita, seksin perässä kulkijaa. Ellei mies osaa jutella aiheesta kuin aiheesta ja ole kiinnostunut puhumaan myös tunteista, kehittämään itseään ja ole elämäntavoiltaan terve, on täysin mahdotonta viettää kanssani edes yhtä iltaa. Ja moni mies luulee vielä olevansa hyväksin panemaan, kun on se yksi 20v suhde takana. Joo-o. Onko edes sitä yhtä saanut tyydytettyä. Sitten muutama irtosuhde ja oillaankin niin miehistä.

    • Tinderistäloppuelämäksi

      Minulla on aivan päinvastaista kokemusta!

      Olen 48v nainen, akateemisesti koulutettu, seksikkääksi kehuttu, urheilen säännöllisesti ja kroppa kuulemma 20v kunnossa (toki tiedän että paikoin painovoima tehnyt tehtävänsä, mutta kumminkin...)

      Olen käynyt noin 20 treffit ja vain yksi haki vain seksiseuraa. Itse joskus toivonut että olisi nopeamminkin edennyt sänkyyn jotta tietäisi "yhteensopivuuden" ja häkeltynyt miten miehet haluavat tutustua tarkemmin. Tosin liki aina päättyy siihen että mies kertoo pallon olevan minulla ja juttu jääkin sitten yhteen tapaamiseen.

      Summasummarum: Itse olen löytänyt sieltä neuloja heinäsuovasta (99% saa ruksia) ja niistä valinnut parhaat toiselle kierrokselle. Kolmannelle tai sitä pidemmälle on päässyt 1,5 v aikana 3 miestä. Kaikki kolme löytyy myös verokalenterista, ovat upeita miehiä ja haluavat loppuelämän suhdetta. Nyt vain pitäisi valita kenen kanssa kun ovat kaikki niin ihania.

      • Harhoissako

        Elä haaveissasi ; )


      • Tinderistäloppuelämäksi
        Harhoissako kirjoitti:

        Elä haaveissasi ; )

        Siltä itsestäkin välillä tuntuu :) Elän todella unelmaelämää ja olen siitä hyvin kiitollinen :)

        Toivoisin, että nuoretkin ymmärtäisi miten tärkeää on pitää itsensä kunnossa henkisesti ja fyysisesti, jotta pääsee vanhemmallakin iällä nauttimaan elämästä täysin rinnoin.


    • unnukka2

      Olen mieluummin sinkku kuin lähden sopimaan treffejä tuntemattoman kanssa. Ei oikeesti ole intoa tuollaiseen, saati sopia seksitreffit jonkun outouden kanssa.

    • åpoiuytr

      Kun noin 80% naisista klikkaa niitä noin 5-10% miehiä niin siinä pikkuporukassa ei ole "tarvetta" parisuhteelle kun pelkkää seksiäkin on tarjolla riittämiin. Elämä on epäreilua ei mahda mitään ja Tinderin tapaiset lelut tekevät tälle pienehkölle elittille nopeasti selväksi sen että kysyntä ylittää tarjonnan hänen kohdallaan

      • fdgdfgdfgfdgfd

        Noin se menee ja tuo selittää naisten oudot ongelmat.
        Aika usein kuulee että naiset valittaa että eivät halua yhden yön juttuja tai että mies jätti nopeasti tai kohteli huonosti.
        Ei tavismiehellä olisi todellakaan varaa kohdella naisia noin, vain niillä 5% parhaimmistolla on varaa käyttäytyä noin.
        Jos otan itseni esimerkiksi niin minä yritän löytää tinderistä vain parisuhteen mutta minä olen liian huonotasoinen naisille joten en parisuhteeseen pääse.
        Naiset sanoo tahtovansa parisuhteen mutta eivät kerro sitä että siihen kelpaa vain se paras 5%


      • Tinderistäloppuelämäksi

        Sama toisinpäin... itse "kelpuutan" noin 1% matchiksi, saan paljon superlikejä joista suuri osaa saa valitettavasti ruksia (tosin nykyinen seurustelukumppani positiivinen poikkeus :)

        Kaikki treffaamani ovat halunneet jatkaa kanssani, mutta olen liki kaikille joutunut ilmoittamaan ettei omalta puoleltani valitettavasti ole haluja jatkolle...

        Tiedän että saisin kenet haluan ja minusta ihan hassua jos joku suuttuu etten heitä valitse... hyviäkin vaihtoehtoja vain on niin hurjan paljon...

        Siksi voin hyvistä/ihanista valita sen jolla on tarjota eniten...


      • Anonyymi
        Tinderistäloppuelämäksi kirjoitti:

        Sama toisinpäin... itse "kelpuutan" noin 1% matchiksi, saan paljon superlikejä joista suuri osaa saa valitettavasti ruksia (tosin nykyinen seurustelukumppani positiivinen poikkeus :)

        Kaikki treffaamani ovat halunneet jatkaa kanssani, mutta olen liki kaikille joutunut ilmoittamaan ettei omalta puoleltani valitettavasti ole haluja jatkolle...

        Tiedän että saisin kenet haluan ja minusta ihan hassua jos joku suuttuu etten heitä valitse... hyviäkin vaihtoehtoja vain on niin hurjan paljon...

        Siksi voin hyvistä/ihanista valita sen jolla on tarjota eniten...

        Tunnetko että Jumala on luonut SINUT täydelliseksi???
        Ja että olet ainut täydellinen yksilö.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2250
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1761
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      160
      1620
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe