Tavallisen siistinnäköisen koulutetun parisuhdetta etsivän naisen ei kannata liittyä Tinderiin, koska miehet etsivät Tinderissä vain seksiseuraa.
Tyypilliset tapaukset Tinderissä ovat
1. Miehet jotka kysyvät heti seksiseuraa. Profiilissani lukee, etten etsi seksiseuraa, ei siis lukutaitoisia miehiä.
2. Lopettavat keskustelun heti muutaman viestin jälkeen, eivätkä keskity mihinkään.
3. Huijaavat olevansa kiinnostuneita seurustelusta, mutta etsivät vain seksiseuraa. Nämä tunnistaa yleensä siitä, että haluavat tavata nopeasti, ei kiinnosta keskustella, eivätkä keskustele mistään potentiaaliseen parisuhteeseen liittyvistä asioista.
4. Lääkäri- ja lakimiesmiehiä ei kannata tapailla Tinderissä. Kaikki ovat pelkkiä pelimiehiä. Kannattaa miettiä, jos koulutettu mies on sinkku 40-vuotiaana, niin sehän johtuu siitä, että hän ei kykene parisuhteeseen, vaan haluaa vain seksiseuraa. Kannattaa suhtautua epäilevästi, jos tällainen mies selittää, että seuraa on vaikea löytää.
5. Todella epäsosiaaliset miehet, jotka eivät saa mitään sanottua treffeilläkään, heillä ei ole mielipiteitä mistään, eikä mitään intohimon kohteita tai ne ovat hyvin rajoitettuja. Tasapainoista parisuhdetta tällaisen kanssa ei vaan saa, koska nämä ovat niitä mykkäkoulumiehiä, jotka loukkaantuvat joka asiasta, heitä ei kiinnosta toisten tunteet ja useilla on aleksitymia eli ei voi koskaan keskustella tunneasioista näiden kanssa, eivätkä he tunne mitään, eikä heillä ole kykyä analysoida omaa käytöstään tai sen vaikutusta muihin. Jos ujous johtuu pelkästään ujoudesta, niin silloin mies voi olla ihan helmikin.
Suosittelen naisille varovaisuutta Tinderissä, jos mielessä on parisuhde. Jos seksiseura kiinnostaa, niin siitä vaan.
Kokemuksia Tinderistä naisnäkökulmasta
108
8216
Vastaukset
- Totuuskomissiz
Ongelma tässä on ettei nainen tajua tilanteen muuttuneen. Kun nainen oli 20 hän saattoi valita aivan toisella tavalla kuin mitä sama nainen voi valita huomattav asti vanhempana.
Hyväksy tosiasiat ja laske rimaasi lähemmäs omaa tasoasi niin voit kelvata muuhunkin kuin kertakäyttöiseen kassien tyhjennykseen.- oma.mielipide
Eihän tässä mistään tasoista ole kysymys, vaan samankaltaisuudesta ja Tinderistä ja miesten käyttäytymisestä siellä. Monille miehille seksintarve voittaa hyvät käytöstavat. Monilla ei myöskään ole käsitystä hyvistä käytöstavoista. Moni mies menee sekaisin kun luulee saavansa monta naista kuin karkkikaupassa, mutta useimmat eivät löydä Tinderistä yhtään mitään oman keskittymiskyvyttömyytensä takia.
Ei älykäs nainen vaan voi valita selkeästi tyhmempää miestä puolisokseen, kun eihän sellaisen kanssa arki toimi. Suostuuko mies sitten tottelemaan älykästä puolisoaan, jos itseon tyhmempi? Ei mitään järkeä seurustella vääräntyyppisen miehen kanssa ehdoin tahdoin, koska ero tulee joka tapauksessa ja lapsien kasvattamisesta tulee täysin helvetti sosiaalisesti eriarvoisten kumppanien kanssa. Naiselle parempi vaihtoehto on olla yksin, jos kukaan mies ei kiinnosta. Ei tarvitse koskaan valita sitä huonotapaista tai alkoholisoitunutta miestä. Näiden kuuluukin olla yksin, etteivät aiheuta toisille kärsimystä. Suurin parisuhdeongelma Suomessa on, että miehissä on hyvin vähän alkoholittomia, älykkäitä, hoikkia ja hyvätapaisia miehiä. Tietenkin nämä viedään nopeasti, sehän on selvä, kun niin suurta osaa miehistä ei edes kiinnosta nämä asiat.
Parisuhteessa kyse on kemioista. Jos ne eivät toimi, niin parisuhdetta ei synny. - Asiaaa
Hyvä kommentti ! Asia on juurikin näin !
- Totuuskomissioz
oma.mielipide kirjoitti:
Eihän tässä mistään tasoista ole kysymys, vaan samankaltaisuudesta ja Tinderistä ja miesten käyttäytymisestä siellä. Monille miehille seksintarve voittaa hyvät käytöstavat. Monilla ei myöskään ole käsitystä hyvistä käytöstavoista. Moni mies menee sekaisin kun luulee saavansa monta naista kuin karkkikaupassa, mutta useimmat eivät löydä Tinderistä yhtään mitään oman keskittymiskyvyttömyytensä takia.
Ei älykäs nainen vaan voi valita selkeästi tyhmempää miestä puolisokseen, kun eihän sellaisen kanssa arki toimi. Suostuuko mies sitten tottelemaan älykästä puolisoaan, jos itseon tyhmempi? Ei mitään järkeä seurustella vääräntyyppisen miehen kanssa ehdoin tahdoin, koska ero tulee joka tapauksessa ja lapsien kasvattamisesta tulee täysin helvetti sosiaalisesti eriarvoisten kumppanien kanssa. Naiselle parempi vaihtoehto on olla yksin, jos kukaan mies ei kiinnosta. Ei tarvitse koskaan valita sitä huonotapaista tai alkoholisoitunutta miestä. Näiden kuuluukin olla yksin, etteivät aiheuta toisille kärsimystä. Suurin parisuhdeongelma Suomessa on, että miehissä on hyvin vähän alkoholittomia, älykkäitä, hoikkia ja hyvätapaisia miehiä. Tietenkin nämä viedään nopeasti, sehän on selvä, kun niin suurta osaa miehistä ei edes kiinnosta nämä asiat.
Parisuhteessa kyse on kemioista. Jos ne eivät toimi, niin parisuhdetta ei synny.Et ymmärtänyt lukemaasi.
Heti kun tajuat omat mahdollisuutesi (siis sen ettei mummoikäisille löydy hyviä samanikäisinä miehiä koska ne saavat parempaakin) ja asetat kuvion sen mukaan, voit onnistua.
Nyt elät vielä jossain ihme harhoissa.
- turhautunut.tinder.mies
En pysty miehenä ollenkaan samaistumaan.
Olen tinderissä etsimässä vain loppuelämän parisuhdetta tavoitteena saada lapsiakin.
Jos törmää pelkästään seksiä vailla oleviin niin kannattaisi vähän miettiä että millä perustein valitsee miehiä, meitä hyviä ja kunnollisia miehiä on varmasti siellä paljon mutta tunnumme olevan juuri he keitä naiset ei halua parisuhteeseen.
Itsellä on ollut ongelmana naisten ällistyttävä passiivisuus. Minä aloitan aina keskustelut ja minä pidän yllä keskusteluita 100%. Jos en jatka asioiden kysymistä niin keskustelut kuolee 100%.
Minä ehdotan treffiaktiviteettia ja päivää ja nainen vastaa vain että tuo ei käy ja tuo ei käy eikä tee minkäänlaista vastaehdotusta. Tekosyitä toisen perään..- Oma.mielipide
En tiedä, minkälainen olet, mutta kunnollinen mies sinulle voi olla täysin eri asia mikä se on naisille. Et voi vaan kuvailla itseäsi hyvänä ja kunnollisena miehenä, koska nehän eivät kuvaa yhtään mitään.
Näillä joillakin palstoilla on näitä omasta mielestään kilttimiehiä, jotka ovat niitä negatiivisia angstisia nuoria miehiä. Monella voi vielä olla ylipainoa ja urheiluharrastuksia vieroksutaan, vaikka kunnollinen mies huolehtii myös terveydestään painostaan ja ulkonäöstään. Kun sekä ylipaino, alkoholi että tupakka tappavat, niin miksi kunnollisuuteen riittäisi tupakoimaton, mutta ylipainoinen mies? Miten ylipainoinen mies kasvattaa lapsensa? Niin, lihavaksi tietenkin opettamalla väärät ruokailutavat ja kuka nainen haluaa omia lapsiaan sairaaksi. Näistä asioista ei paljon puhuta, koska miehillä on se käsitys, että miehen ei tarvitse panostaa ulkonäköönsä. - turhautunut.tinder.mies
Oma.mielipide kirjoitti:
En tiedä, minkälainen olet, mutta kunnollinen mies sinulle voi olla täysin eri asia mikä se on naisille. Et voi vaan kuvailla itseäsi hyvänä ja kunnollisena miehenä, koska nehän eivät kuvaa yhtään mitään.
Näillä joillakin palstoilla on näitä omasta mielestään kilttimiehiä, jotka ovat niitä negatiivisia angstisia nuoria miehiä. Monella voi vielä olla ylipainoa ja urheiluharrastuksia vieroksutaan, vaikka kunnollinen mies huolehtii myös terveydestään painostaan ja ulkonäöstään. Kun sekä ylipaino, alkoholi että tupakka tappavat, niin miksi kunnollisuuteen riittäisi tupakoimaton, mutta ylipainoinen mies? Miten ylipainoinen mies kasvattaa lapsensa? Niin, lihavaksi tietenkin opettamalla väärät ruokailutavat ja kuka nainen haluaa omia lapsiaan sairaaksi. Näistä asioista ei paljon puhuta, koska miehillä on se käsitys, että miehen ei tarvitse panostaa ulkonäköönsä.Nyt haukut täysin väärää puuta. Liikun 6 kertaa viikossa ja fysiatrin mielestä mulla on atleettinen ruumiinrakenne.
Huolehdin muutenkin ulkonäöstäni ja pukeutumisesta ja hyvästä hygieniasta myös.
Kuvailtu on myös naisten toimesta hyväsydämiseksi, luotettavaksi, huomaavaiseksi. - Anonyymi
turhautunut.tinder.mies kirjoitti:
Nyt haukut täysin väärää puuta. Liikun 6 kertaa viikossa ja fysiatrin mielestä mulla on atleettinen ruumiinrakenne.
Huolehdin muutenkin ulkonäöstäni ja pukeutumisesta ja hyvästä hygieniasta myös.
Kuvailtu on myös naisten toimesta hyväsydämiseksi, luotettavaksi, huomaavaiseksi.Valehtelet
- kiitoskokemustenjakamise
Kiitos aloittajalle. Onneksi en ole Tinderissä, en siis edes FB:ssa. Mutta toisaalta uskon turhautunutta miestä, koska varmasti siellä on kivojakin miehiä. Sama tuolla nettideittipuolella, varmasti on myös mukavia, samanhenkisiä jne. Esimerkiksi itse pidän liikunnasta ja ulkoilusta, niin uskon että sieltä se oikeanlainen löytyy, jos on löytyäkseen - ulkoa siis. Koska jo 23 v parisuhdetta takana, niin uuteen suhteeseen menee harkiten ihan eri tavalla, mutta saattaapi olla, että sitä keskustelutaitoista, syvästi tuntevaa miestä, joka osaisi sitoutua vain yhteen naiseen ja suhteeseen, jossa antaisimme tilaa myös toisillemme siihen ihan omaan olemiseen, ei varmaan riitä minulle.
- n28hki
Olen ollut reilun vuoden tinderissä ja totta on, että suurinosa siellä ei etsi mitään vakavaa. Totta on myös, että usea ystäväni on löytänyt sieltä vakavan suhteen. Myös minä olen löytänyt sieltä henkilön ketä tapailen ja olemmekin sopineet ettemme tapaile nyt muita vaan katsomme mihin suhde etenee 😊 mies on lähempänä 40 oleva yrittäjä ja hän on todella huomioonottavainen ja vaikuttaa kunnolliselta. Meillä on tosi hauskaa yhdessä myös makuuhuoneen ulkopuolella.
- Exdeittailija
Suurin osa ihmisistä, jotka etsivät seuraa netistä, ovat ikisinkku ja. Eläneet vuositolkulla yksin, varsinkin miehistä löytyy täysin parisuhdekokemattomia, vaikka ikä huitelee neljässäkympissä.
Kyllä nämä ikisinkutkin varmasti haluaisivat löytää loppuelämän kumppanin, mutta heiltä puuttuu se taito sen saavuttamiseksi. Huonot keskustelutaidot, ujous, epäsosiaalisuus, epävarmuus....osa heistä ei varmaan edes usko saavansa enää oikeaa suhdetta joten kerjäävät edes seksiä. Ymmärtänette naiset, miten kuivaa on poikamiehen seksielämä. Jos et tosielämässä, eli baarissa osaa/uskalla iskeä naista, et sinä sitä seksiä mistään saa. Naiset eivät tee aloitteita.
Mutta tietenkin niin tinderissä kuin muillakin netin deittisivuilla on muitakin kuin ikisinkku ja. Aloittajan mukaan kaikki miehet etsivät pelkkää seksiä, täysin paskapuhetta. Jos nainen saa miehiltä pelkkiä kaksimielisiä ehdotuksia, vika on naisessa itsessään, hänen profiilissaan jokin viittaa siihen, että on vain munan perässä.
Eräälläkin naisella on ollut profiili viimeiset kymmenen vuotta suomi24ssä ja profiilitekstissään hän avautuu kuinka kaikki miehet "katoavat" ekojen treffien jälkeen tai saavat paniikkikohtauksen. Hölmökin tajuaa, että vika ei ole niissä miehissä vaan siinä naisessa, joko ulkonäössä tai luonteessa.
Suoraan sanottuna vituttaa tämä naisten ainainen valitus siitä , kuinka muka kaikki miehet ovat vain pillun perässä. Itse aika ajoin pidän profiilia, olen lähettänyt pitkiä aloiteviestejä useille kymmenille ellen sadoille naisille. Etsin naista siis tosimielellä, mikä ilmenee profiilista. Yleisin lopputulos: nainen lukee viestini, vierailee profiilissani eikä vastaa yhtään mitään. Hyvin yleistä myös ettei nainen lue koko viestiä. Itse he eivät vaivaudu tekemään edes netissä aloitteita. Sitten nämä prinsessat vielä kehtaavat väittää kuinka kaikki vaan etsivät seksiä.
Kerrottaneen vielä, että toki olen joskus saanut jonkinlaista viestien vaihtoa aikaiseksi naisten kanssa, mutta kun naiset kertovat taustastaan ja elämäntilanteestaan, minulle tulee fiilis, etten halua edes tutustua heihin. Ovat niin tuuliajolla elämässään, että löisin käteni vain paskaan, parempi olla yksin. Mutta vaikka minä en heitä huoli, kyllä he arvatenkin saavat juosta treffeillä kyllästymiseen asti pillunsa ansiosta.
Lopuksi; en koskaan lakkaa ihmettelemästä, miten maailmassa voi olla jokin näin toimimaton asia kuin nettideittailu! - sinkkuna123
Wau, hyvä aloitus ja voisi olla pitkälti omaa tekstiäni. Liityin Tinderiin loppukesästä ja olen vaihtanut kuulumisia viesteinä useamman miehen kanssa. Treffeillä kävin fiksun tuntuisen tyypin kera, mutta kahden viikon viestittely ja tutustuminen ei johtanut mihinkään, livenä ei vaan tullut muuta kuin kivaa juttuseuraa yhdeksi illaksi, ei siis uutta tapaamista.
Yhden kanssa kirjoiteltiin myös ja tavattiin. Mies oli heti seksiä kärttämässä, vaikka olin selvästi sanonut, etten hae seksiseuraa, vaan suhdetta. Lähetti myös kuvan miehisestä elimestään ja olin jo lopettaa yhteydenpidon. Pyyteli sitten anteeksi. Viestiteltiin vielä ja tavattiin uudestaan , seksiäkin oli. Ylläripylläri, siihen loppui kiinnostus. Eli valehteleva, kaksinaamainen mies.
Kirjoittelin sitten parin miehen kanssa, toinen haki satunnaista seuraa, toinen harrasteseuraa.
Jos itse haen vakavaa suhdetta, ei ole Tinderissä ollut yhtään sinne päinkään.
Nuo sekisnvonkaajat ovat olleet jotain amis-tasoa, äkkirikkaita hienoine autoineen. Niillä ilmeisesti saadaan naisia kuin kärpäsiä p*skan äärelle. Ja jos profiilikuvassa on auto/prätkä tai vaikkapa iso kala, niin jatkettahan ne ovat jollekin.
On varmaan totta, että hyvät miehet ovat parisuhteessa. Ja nuo pillupyydystäjät tuskin koskaan saavat riittävän hyvää naista rinnalleen. Ja naisena en edes haluaisi miestä, joka selannut kymmeniä naisia.- tuliukko
Yksi ihmeellinen asia on se, että kun Suomessa on hyvin vähän, ehkä maksimissaan muutama nainen, joissa on mitään parisuhdepotentiaalia, niin silti jokaikinen eukko haluaa yrittää pokata miehen parisuhteeseen. Tuo on todella rasittavaa. Sellainen rennosti ottaminen ja hauskanpitäminen on hankalaa, kun pitäisi olla muka jotain parisuhdetta. Totuus on vain se, että suurin osa naisista soveltuu vain sellaiseen, että henkilön kanssa käy leffassa tai safkalla tai jotain vastaavaa.
Kaikista hävyttömintä on se, että jotkut sairaanhoitajat tai opettajat tulevat pokailemaan. Miksei ne pokaile miessairaanhoitajia? En mäkään kattelee kuin sellaisia, jotka ovat opiskelleet Helsingin kauppakorkeakoulussa tai Hankenilla. - Tekniikalle.elänyt
Kyllä minä vain olisin onnesta soikeana jos minua tulisi sairaanhoitaja tai opettaja pokailemaan! Olen muutamaa sellaista yrittänyt, mutta eivät vaivaudu edes vastaamaan. Ja oma koulutukseni lienee samaa tasoa kuten sosiaalinen ympäristöni, mutta kun se ei vain riitä! Pituuttakin pitäisi olla 20 cm lisää. Ja huvila ja vene ja ja ja...
- miesviha
3. Huijaavat olevansa kiinnostuneita seurustelusta, mutta etsivät vain seksiseuraa. Nämä tunnistaa yleensä siitä, että haluavat tavata nopeasti, ei kiinnosta keskustella, eivätkä keskustele mistään potentiaaliseen parisuhteeseen liittyvistä asioista
Tämä on niin totta. Nainen kiintyy mieheen , mies vain hetkellisen seksin perässä. Ei osaa edes puhua, millaista suhdetta hakee, tulee vaan monegrrusta tyyliin ei ole kukaan tullut hakemaan kotoa. Eli ei ole oikeasti edes kiinnostunut itse naisesta, vaan omien halujen tyydyttämisestä.- Igihohoo
Tästä en ole samaa mieltä. Haluan tavata nopeasti mutta etsin vain parisuhdetta. En ymmärrä miksi pitäisi vaihtaa viestejä pitkään kun kasvokkain vasta näkee onko kemiaa. Kaikki puhuminen ennen sitä on turhaa.
- isotanukka
Miksi pitää aina olla niin kauhean vakavissaan. Naisilla ei tunnu olevan kuin joko-tai vaihtoehdot, joissa "joko" on se että pannaan tovin aikaa ja sitten se loppuu kokonaan. Ja "tai" sitten taas se että mennään naimisiin, tehdään x määrä muksuja ja ollaan yhdessä yhdessä aina. Mullakin muutama nk. fuckbuddy on pistänyt pelin poikki muutaman kuukauden jälkeen, kun heidän mielestään vaihtoehtoina oli ainoastaan joko vakavoittaa suhde tai sitten lopettaa se kokonaan. En mä pysy kärryillä.
- naisen.aivot
Naistuttujeni kertomusten perusteella siellä nimenomaan hakevat sekä naiset että miehet VAIN seksiseuraa.
- domininantti
Tinder on seksisivusto. Sovin miehen kanssa treffit ja alkoi heti vongata. Narisi, kun tuli pitlästä matkasta ja ei saa pillua. Ikää 50v.
- ijfoiwjgoiwejeo
sovin naisen kanssa treffit ja kun oltiin keritty istuu 2 tuntia niin hän täräytti että on ollut 2 kk ihastunut toiseen tyyppiin!!. ei siinä mitään kun hänellä oli ihan täys oikeus siihen mutta miksi helvetissä ei kertonut mulle sitä sitten ja kaikki viikkojen kirjoittelut meni ihan hukkaan!. ajoin 250 km hänen luokseen!!.
- liibalaabaaaa
Aloitus olisi kuin itsestäni lähtevää. Miehet ovat taantuneita, seksin perässä kulkijaa. Ellei mies osaa jutella aiheesta kuin aiheesta ja ole kiinnostunut puhumaan myös tunteista, kehittämään itseään ja ole elämäntavoiltaan terve, on täysin mahdotonta viettää kanssani edes yhtä iltaa. Ja moni mies luulee vielä olevansa hyväksin panemaan, kun on se yksi 20v suhde takana. Joo-o. Onko edes sitä yhtä saanut tyydytettyä. Sitten muutama irtosuhde ja oillaankin niin miehistä.
- Tinderistäloppuelämäksi
Minulla on aivan päinvastaista kokemusta!
Olen 48v nainen, akateemisesti koulutettu, seksikkääksi kehuttu, urheilen säännöllisesti ja kroppa kuulemma 20v kunnossa (toki tiedän että paikoin painovoima tehnyt tehtävänsä, mutta kumminkin...)
Olen käynyt noin 20 treffit ja vain yksi haki vain seksiseuraa. Itse joskus toivonut että olisi nopeamminkin edennyt sänkyyn jotta tietäisi "yhteensopivuuden" ja häkeltynyt miten miehet haluavat tutustua tarkemmin. Tosin liki aina päättyy siihen että mies kertoo pallon olevan minulla ja juttu jääkin sitten yhteen tapaamiseen.
Summasummarum: Itse olen löytänyt sieltä neuloja heinäsuovasta (99% saa ruksia) ja niistä valinnut parhaat toiselle kierrokselle. Kolmannelle tai sitä pidemmälle on päässyt 1,5 v aikana 3 miestä. Kaikki kolme löytyy myös verokalenterista, ovat upeita miehiä ja haluavat loppuelämän suhdetta. Nyt vain pitäisi valita kenen kanssa kun ovat kaikki niin ihania.- Harhoissako
Elä haaveissasi ; )
- Tinderistäloppuelämäksi
Harhoissako kirjoitti:
Elä haaveissasi ; )
Siltä itsestäkin välillä tuntuu :) Elän todella unelmaelämää ja olen siitä hyvin kiitollinen :)
Toivoisin, että nuoretkin ymmärtäisi miten tärkeää on pitää itsensä kunnossa henkisesti ja fyysisesti, jotta pääsee vanhemmallakin iällä nauttimaan elämästä täysin rinnoin.
- unnukka2
Olen mieluummin sinkku kuin lähden sopimaan treffejä tuntemattoman kanssa. Ei oikeesti ole intoa tuollaiseen, saati sopia seksitreffit jonkun outouden kanssa.
- åpoiuytr
Kun noin 80% naisista klikkaa niitä noin 5-10% miehiä niin siinä pikkuporukassa ei ole "tarvetta" parisuhteelle kun pelkkää seksiäkin on tarjolla riittämiin. Elämä on epäreilua ei mahda mitään ja Tinderin tapaiset lelut tekevät tälle pienehkölle elittille nopeasti selväksi sen että kysyntä ylittää tarjonnan hänen kohdallaan
- fdgdfgdfgfdgfd
Noin se menee ja tuo selittää naisten oudot ongelmat.
Aika usein kuulee että naiset valittaa että eivät halua yhden yön juttuja tai että mies jätti nopeasti tai kohteli huonosti.
Ei tavismiehellä olisi todellakaan varaa kohdella naisia noin, vain niillä 5% parhaimmistolla on varaa käyttäytyä noin.
Jos otan itseni esimerkiksi niin minä yritän löytää tinderistä vain parisuhteen mutta minä olen liian huonotasoinen naisille joten en parisuhteeseen pääse.
Naiset sanoo tahtovansa parisuhteen mutta eivät kerro sitä että siihen kelpaa vain se paras 5% - Tinderistäloppuelämäksi
Sama toisinpäin... itse "kelpuutan" noin 1% matchiksi, saan paljon superlikejä joista suuri osaa saa valitettavasti ruksia (tosin nykyinen seurustelukumppani positiivinen poikkeus :)
Kaikki treffaamani ovat halunneet jatkaa kanssani, mutta olen liki kaikille joutunut ilmoittamaan ettei omalta puoleltani valitettavasti ole haluja jatkolle...
Tiedän että saisin kenet haluan ja minusta ihan hassua jos joku suuttuu etten heitä valitse... hyviäkin vaihtoehtoja vain on niin hurjan paljon...
Siksi voin hyvistä/ihanista valita sen jolla on tarjota eniten... - Anonyymi
Tinderistäloppuelämäksi kirjoitti:
Sama toisinpäin... itse "kelpuutan" noin 1% matchiksi, saan paljon superlikejä joista suuri osaa saa valitettavasti ruksia (tosin nykyinen seurustelukumppani positiivinen poikkeus :)
Kaikki treffaamani ovat halunneet jatkaa kanssani, mutta olen liki kaikille joutunut ilmoittamaan ettei omalta puoleltani valitettavasti ole haluja jatkolle...
Tiedän että saisin kenet haluan ja minusta ihan hassua jos joku suuttuu etten heitä valitse... hyviäkin vaihtoehtoja vain on niin hurjan paljon...
Siksi voin hyvistä/ihanista valita sen jolla on tarjota eniten...Tunnetko että Jumala on luonut SINUT täydelliseksi???
Ja että olet ainut täydellinen yksilö.
- Anonyymi
Jos ottaa maksullisen Tinderin, kuka näkyy tiliotteessa maksun Saajana ?
- Anonyymi
Pelottaako, että vaimo huomaa?
- Anonyymi
Riippuu kortista mutta usein EU:ssa "Tinder Services LLC."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelottaako, että vaimo huomaa?
Vaimolla on tilini käyttöoikeus, kyllä hän huomaa
- Anonyymi
Tavisnaisilla on Tinderissä useita tuhansia tykkäyksiä, niin en ihan jaksa uskoa tuota, että kaikki miehet etsivät seksiseuraa. Eiköhän siellä ole hyviäkin miehiä, mutta ne ei naisia ulkonäkönsä takia kiinnosta.
Naiset iskevät kyntensä sekä hampaansa niihin komeimpiin uroksiin ja vollottavat sitten kun miehet etsivät vain seksiseuraa.
Jo siis ihan tavisnaisilla on useita tuhansia tykkäyksiä, joista komeimmat operoidaan mätsihaaremiin.- Anonyymi
Höpö höpö. Kuvaat tuossa tapaa jolla itse toimisit jos sinulla olisi mahdollisuus valita satojen toinen toistaan kauniimpien naisten joukosta kenet vain.
Menisit treffeille parhaimmanäköisten kanssa j hrrstaisit seksiä ja seuraavana päivänä olisit pettynyt ja loukkaantunut kun se nainen ei välittäisikään tavata uudestaan. Projisoit omia toimintatapojasi naisiin.
Se että sinä siinä tilanteessa toimisit noin ei tarkoita että naiset toimivat noin.
Kun nettideitille mennään useiden epäreaalikontaktien jälkeen, niin siellä varmistutaan että 1) vastakappale on myös IRL sitä miltä näytti netissä, ja että 2) onko myös IRL sitä kipinää ja kemiaa jota netin kautta tuntui olleen. Ja jos kummatkin varmistukset on plussalla, niin mennään hetekalle yhdessä selvittämään kannattaako jatkaa/edetä. Se ei ole "vain seksiä".
- Anonyymi
1. On totta.
2. Kyllä se on monille komeille miehille vaan seksiä, koska komeilla miehillä on naisia joka sormelle eli siis he voivat käyttää naisia vaan tarpeisiinsa. Joidenkin naisten voi olla vaikea käsittää tätä ja että mies voi olla niinkin julma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. On totta.
2. Kyllä se on monille komeille miehille vaan seksiä, koska komeilla miehillä on naisia joka sormelle eli siis he voivat käyttää naisia vaan tarpeisiinsa. Joidenkin naisten voi olla vaikea käsittää tätä ja että mies voi olla niinkin julma.Jokaisella naisella joka ei ole susuruma kymmenen miestä joka sormelle joten yksikään nainen ei me tietyn komean miehen varassa. Kauniilla naisella on kymmenen komeaa miestä joka sormelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokaisella naisella joka ei ole susuruma kymmenen miestä joka sormelle joten yksikään nainen ei me tietyn komean miehen varassa. Kauniilla naisella on kymmenen komeaa miestä joka sormelle.
Aivan oikein. Yksikään tavisnainen ei ole yksittäisen komean miehen varassa kun tavisnaisilla on mätsihaaremissa useita kymmeniä komeita miehiä, kiitos komeiden miesten antamien seksitykkäysten.
Esim. yksittäisellä tavisnaisella voi olla 20 itseään tasokkaampaa miestä mätsihaaremissa, mutta kuinka moni näistä miehistä haluaa parisuhteen tavisnaisen kanssa? Ehkä vain 10-15%.
Jos tavisnainen mätsäisi tasoisiaan tavismiehiä, niin kuinka moni näistä tavismiehistä haluaisi parisuhteen tavisnaisen kanssa? Ehkä 80-95%. Anonyymi kirjoitti:
Jokaisella naisella joka ei ole susuruma kymmenen miestä joka sormelle joten yksikään nainen ei me tietyn komean miehen varassa. Kauniilla naisella on kymmenen komeaa miestä joka sormelle.
Mikä osuus naisista on kaunottaria? Ehkä 0,2 prosentia.
- Anonyymi
Rotupakaramies kirjoitti:
Mikä osuus naisista on kaunottaria? Ehkä 0,2 prosentia.
Mikä osa miehistä on komeita? Ehkä 0, 005%.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä osa miehistä on komeita? Ehkä 0, 005%.
Todella pieni osuus on kumpiakin, kaunottaria ja komistuksia. Mutta naisen kauneus on erittäin merkittävä seikka parisuhteen muodostuksessa, kun taas miehen komeus on hyvin pienessä roolissa. Tämä asia tiedetään aivan varmasti, siitä on valtava määrä toisiaan tukevia tutkimuksia, eikä se siitä kaakattamalla miksikään muutu, vaikka kaakattaisi päivittäin.
Anonyymi kirjoitti:
1. On totta.
2. Kyllä se on monille komeille miehille vaan seksiä, koska komeilla miehillä on naisia joka sormelle eli siis he voivat käyttää naisia vaan tarpeisiinsa. Joidenkin naisten voi olla vaikea käsittää tätä ja että mies voi olla niinkin julma."2. Kyllä se on monille komeille miehille vaan seksiä"
Mies ei peuhaa yksinään, harva kaunotar puuhastelee nk. "pelkän seksin" takia.
- Anonyymi
Kun noin 90% naisista klikkaa niitä noin 5-10% miehiä niin siinä pikkuporukassa ei ole "tarvetta" parisuhteelle kun pelkkää seksiäkin on tarjolla riittämiin. Elämä on epäreilua ei mahda mitään ja Tinderin tapaiset lelut tekevät eliittimiehille nopeasti selväksi sen että kysyntä ylittää tarjonnan.
- Anonyymi
Huomaa, että sulla ei ole mitään käsitystä mitä Tinder on nuorille miehille. 5% miehistä saa tuhansia mätsejä kun suurin osa saa kymmeniä mätsejä tai ei saa mätsejä ollenkaan. Miehistä varmaan noin 20-30% jää Tinderissä 0-5 mätsiin.
Naisista rumimmatkin saa satoja mätsejä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaa, että sulla ei ole mitään käsitystä mitä Tinder on nuorille miehille. 5% miehistä saa tuhansia mätsejä kun suurin osa saa kymmeniä mätsejä tai ei saa mätsejä ollenkaan. Miehistä varmaan noin 20-30% jää Tinderissä 0-5 mätsiin.
Naisista rumimmatkin saa satoja mätsejä.Sekoitat nyt mätsit ja tykkäykset. Jollain oikein suositulla naisella tai miehellä voi olla tuhansia tykkäyksiä. Kenelläkään ei ole tuhansia mätsejä, ei varsinkaan sellaisella jolla on varaa valita. Hän ei taatusti ole pyyhkinyt itse tuhansia ihmisiä oikealle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisista rumimmatkin saa satoja mätsejä.Ai että rummillakin naisilla on ihan satoja? Eli että naiset pyyhkivät satoja miehiä oikealle? Miksi he niin tekisivät?
En ole ruma vaan kaunis nainen. Minulla on 12 mätsiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että rummillakin naisilla on ihan satoja? Eli että naiset pyyhkivät satoja miehiä oikealle? Miksi he niin tekisivät?
En ole ruma vaan kaunis nainen. Minulla on 12 mätsiä.Kyllä jokaisella rumalla naisella on Tinderissä tuhansia tykkäyksiä kun pitää Tinderiä vaikka kuukauden ajan tai pidempään. HUOM: tykkäyksiä, ei mätsejä. Kauniimmalla naisella on taatusti enemmän tykkäyksiä kuin rumalla, mutta se on kokonaan toinen juttu se.
Kaikki rumat naiset eivät välttämättä operoi tuhansista tykkäyksistä tuhansia miehiä mätsihaaremiin, mutta osa voi hyvinkin operoida ja olen nähnyt ihan omin silmin y-laudalla kun porukka on leveillyt tuhansilla mätseillä. Yksi näistä oli ruma nainen. Sitten olen nähnyt komeilla feikkiprofiileilla tuhansia mätsejä ja myös miehillä, jotka ovat olleet liikkeellä ihan omalla aidolla profiilillaan: tuhansia mätsejä.
Tuon lisäksi olen tehnyt testejä komeiden miesten ja tavisnaisten feikkiprofiileilla jotka on tukeneet havaintojani. Molemmat saivat lyhyessä ajassa paljon tykkäyksiä, mutta tavisnainen sai jo puolen tunnin jälkeen 99+ tykkäystä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jokaisella rumalla naisella on Tinderissä tuhansia tykkäyksiä kun pitää Tinderiä vaikka kuukauden ajan tai pidempään. HUOM: tykkäyksiä, ei mätsejä. Kauniimmalla naisella on taatusti enemmän tykkäyksiä kuin rumalla, mutta se on kokonaan toinen juttu se.
Kaikki rumat naiset eivät välttämättä operoi tuhansista tykkäyksistä tuhansia miehiä mätsihaaremiin, mutta osa voi hyvinkin operoida ja olen nähnyt ihan omin silmin y-laudalla kun porukka on leveillyt tuhansilla mätseillä. Yksi näistä oli ruma nainen. Sitten olen nähnyt komeilla feikkiprofiileilla tuhansia mätsejä ja myös miehillä, jotka ovat olleet liikkeellä ihan omalla aidolla profiilillaan: tuhansia mätsejä.
Tuon lisäksi olen tehnyt testejä komeiden miesten ja tavisnaisten feikkiprofiileilla jotka on tukeneet havaintojani. Molemmat saivat lyhyessä ajassa paljon tykkäyksiä, mutta tavisnainen sai jo puolen tunnin jälkeen 99 tykkäystä.Ehkä jossain PKS alueella kaunis nainen voi saada paljon tykkäyksiä, jos sielläkin etsii laajalta alueelta, eli mukaan tulee Viro, Tukholma ja kauempanakin asuvat miehet.
Maakunnissa tilanne on aivan erilainen. Täällä ei ole kuin muutama kymmen miestä koko Tinderissä. 😅
Ja vaikka jokainen rotan peräpään näköinen tai/ ja heikkolahjainen mies antaisi naiselle tykkäyksen, mitä se nainen niistä hyötyy? Puolet miehistä on noita, ja lopuista puolet ihan ala-arvoista sakkia, varattuja, narkkeja ym. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä jossain PKS alueella kaunis nainen voi saada paljon tykkäyksiä, jos sielläkin etsii laajalta alueelta, eli mukaan tulee Viro, Tukholma ja kauempanakin asuvat miehet.
Maakunnissa tilanne on aivan erilainen. Täällä ei ole kuin muutama kymmen miestä koko Tinderissä. 😅
Ja vaikka jokainen rotan peräpään näköinen tai/ ja heikkolahjainen mies antaisi naiselle tykkäyksen, mitä se nainen niistä hyötyy? Puolet miehistä on noita, ja lopuista puolet ihan ala-arvoista sakkia, varattuja, narkkeja ym.Turhaan täällä lässytät. Sen kun voi jokainen ihan itse testaa vaikka kuvattomalla naisen profiililla. Riittää kun on nainen, niin saa tuhansia tykkäyksiä missä päin suomea tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan täällä lässytät. Sen kun voi jokainen ihan itse testaa vaikka kuvattomalla naisen profiililla. Riittää kun on nainen, niin saa tuhansia tykkäyksiä missä päin suomea tahansa.
Turhaan itse jankutat tätä. Olen nainen, ulkonäöltäni ok, enkä todellakaan saa "tuhansia" tykkäyksiä. Matcheja on ollut vain muutama , eivätkä ne johda mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan itse jankutat tätä. Olen nainen, ulkonäöltäni ok, enkä todellakaan saa "tuhansia" tykkäyksiä. Matcheja on ollut vain muutama , eivätkä ne johda mihinkään.
Jos et saa naisena tuhansia tykkäyksiä, niin et ole vähintään tavis tai sitten asut jossain tuppukylässä ja etäisyytesi on säädetty 0-10km.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan täällä lässytät. Sen kun voi jokainen ihan itse testaa vaikka kuvattomalla naisen profiililla. Riittää kun on nainen, niin saa tuhansia tykkäyksiä missä päin suomea tahansa.
Aivan, mutta kyse olikin siitä että eräs kirjoittaja sekoitti mätsit ja tykkäykset.
- Anonyymi
Tinderissä tavisnainen sai 3282 tykkäystä vuorokaudessa:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/989a878d-1f09-44d4-afdc-62138bf4ad47- Anonyymi
Mikä juoni porukalla on kun he pyrkivät kieltämään naisten tuhannet tykkäykset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä juoni porukalla on kun he pyrkivät kieltämään naisten tuhannet tykkäykset?
Ei kukaan ole kiistänyt naisten tuhansia tykkäyksiä. Kiistämme vain den ettäniillä tukkäyksillä olisi jotain arvoa ja merkitystä. Ei niillä ole. Niillä voi heittää vesilintua. Suurin osa tykkäyksistä tulee narkkareilta, mielenyterveysongelmaisilta, syrjäytyneiltä ja muilta reppanoilta. Pitäisikö niistä muka olla imarreltu?
Koettakaa nyt käsittää ettei määrällä ole mitään merkitystä, pelkästään laadulla. Tunkilla on tuhansia kärpäsiä pörräämistä ympärillä. Pitäisikö niistäkin olla kiitollinen? - Anonyymi
Entä sitten? Tykkäävät ovat niitä jotka pyyhkivät jokaisen naisen oikealle. Suuri osa narkkareita, alkoholisteja, elämöntapatyöttömiä, peräkammarinpoikia, lukutaidottomia älyllisesti 20-vuotiaan tasolle jämähtäneitä. Miksi naisen pitäisi olla kiitollinen ja imarreltu ääliöiden mielenkiinnosta? Paskakärpäsiä riittää, ne ovat vain häiriöksi.
- Anonyymi
Vai niin. Entä mihin tavisnainen tarvitsi noita 3282:ta tykkäystä? Oliko hänellä niille käyttöä?
- Anonyymi
Itse olen päälle 50 v mies. Kun tulin aikuiseksi, niin ihminen piti kohdata face to face. Kauppiksessa opin markkinoinnissa ihmisen antamasta ensivaikutuksesta ja sen merkityksestä toiseen. Kun kohtaat uuden ihmisen randomisti on saamasi ensivaikuksen merkitys valtava ja sen muokkaaminen on todella vaikea. Kun tapaat itsellesi mieluisan ihmisen livessä on ihan täysin mahdollista tulla kusetetuksi. Mä en ymmärrä mihin perustuu ihmisten hyväuskoisuus löytää jotain parempaa netin kautta. Sama kusettaja voi tulla vastaan myös netin kautta. Tiedän, että on asioita joissa on hyväksyttävä asioita ja on asioita joissa ei ole kompromisseja. Katsokaa tuo sarjakusettajaut. Onko kaikki oikeasti kultaa mikä kiiltää! ”Miljoonan” hankkeet alle 30-v ikäsellä tai hiton hyvä talousosaaminen ja kliineys on todella asia jota kannattaa varoa. Voi vittu kuinka tyhmiä te olette. Minä olen yksin omien asioitten takia. Ollut yksin aina. Minulla ei ole miljoonaa enkä mene siipeilemään tai ota ketään siipelemään. Ihmiset luovat netissä ihmeen ja etsivät sellaista jota ei ole.
- Anonyymi
Selität miten ihmisestä saa realistisen käsityksen vain tapaamalla kasvotusten. Se on totta.
Mutta logiikkasi ontuu: sillä perusteella väität ettei netistä löydä ketään.
Mutta siinähän nimenomaan tähdätään treffeille! Netissä tutustutaan ja viestitellään, ja sitten tutustutaan ja sitten mennään treffeille ja tavataan kasvotusten. Missä on ongelma?
Erona entisaikaan on vain se, että nykyään nettideittailun ansiosta jo ensi kertaa tavatessa kumpikin tietää toisesta jo jotain. Ennen ei tiedetty yhtikäs mitään, ei edes sitä onko tuo toinen vapaa ja jos on, niin etsiikö hän kumppania vai haluaako hän ehkä pysyäkin vapaana. Kyllä siinä oli iso kynnys mennä juttelemaan. Oli aika noloa saada kuulla olevansa iskemässä nainisissa olevaa ihmistä. Tai periaatteellista ikisinkkua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selität miten ihmisestä saa realistisen käsityksen vain tapaamalla kasvotusten. Se on totta.
Mutta logiikkasi ontuu: sillä perusteella väität ettei netistä löydä ketään.
Mutta siinähän nimenomaan tähdätään treffeille! Netissä tutustutaan ja viestitellään, ja sitten tutustutaan ja sitten mennään treffeille ja tavataan kasvotusten. Missä on ongelma?
Erona entisaikaan on vain se, että nykyään nettideittailun ansiosta jo ensi kertaa tavatessa kumpikin tietää toisesta jo jotain. Ennen ei tiedetty yhtikäs mitään, ei edes sitä onko tuo toinen vapaa ja jos on, niin etsiikö hän kumppania vai haluaako hän ehkä pysyäkin vapaana. Kyllä siinä oli iso kynnys mennä juttelemaan. Oli aika noloa saada kuulla olevansa iskemässä nainisissa olevaa ihmistä. Tai periaatteellista ikisinkkua.Lisäys omaan kommenttiini.
Siis itse tiedän sen mille tuntuu kun naisella on asiaa! On oikeastaan 3,5 kokemusta.
1. Tullaan iholla ja heitetään tehtävä jonkin vitsin muodossa.
2. Sanotaan suoraan mitä on asiaa.
3. Ei sanota mitään. Odotetaan että vastapuoli itse tekee jonkin tyhmän liikkeen.
Mä olen sanonut, että nainen on aina vahvemmilla. Mutta se oli sanomani, että netti on typerä paikka kohdata koska ihminen voi luoda itsestään aivan millaisen kuvan kuin haluaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys omaan kommenttiini.
Siis itse tiedän sen mille tuntuu kun naisella on asiaa! On oikeastaan 3,5 kokemusta.
1. Tullaan iholla ja heitetään tehtävä jonkin vitsin muodossa.
2. Sanotaan suoraan mitä on asiaa.
3. Ei sanota mitään. Odotetaan että vastapuoli itse tekee jonkin tyhmän liikkeen.
Mä olen sanonut, että nainen on aina vahvemmilla. Mutta se oli sanomani, että netti on typerä paikka kohdata koska ihminen voi luoda itsestään aivan millaisen kuvan kuin haluaa.”Mutta se oli sanomani, että netti on typerä paikka kohdata koska ihminen voi luoda itsestään aivan millaisen kuvan kuin haluaa. ”
Niin voi, mutta totuus selviää tavatessa. Ja tapaamiseenhan siinä tähdätään.
- Anonyymi
Tuhansia tykkäyksiä naisilla, mutta sehän siinä on kun tavisnaiset kertovat miesten olevan aina jotenkin "viallisia" eli eivät voi silloin tykkää tuosta ja tuosta..
Sitten tavisnaiset itse kuvittelevat olevansa komeille mallimiehille jotain jumalan lahjoja, vaikka komeiden mallimiesten mätsihaaremit täyttyvät toinen toistaan kauniimmista naisista ja näillä mallimiehillä muuten on varaa valita. - Anonyymi
""Miksi naisen pitäisi olla kiitollinen ja imarreltu ääliöiden mielenkiinnosta?""
Jos nenä on kuin Pinokkiolla, niin mitä voi odottaa? Kysymys kuuluukin miksi komeiden mallimiesten pitäisi olla kiitollisia ja imarreltuja tavisnaisten tykkäyksistä? Miksi? Miksi, koska paljon paremmankin näköistä naista on saatavilla? Jos haluat oikeuttaa itsellesi mallimiehen niin oikeuta, mutta muista, että taistelette tuulimyllyjä vastaan. Niitä mallimiehiä ei riitä kaikille naisille. Sen jälkeen syytätte naisten kielellä kaikkia miehiä seksiä etsiviksi sikapossuiksi kun ette ole saaneet halumianne miehiä parisuhteeseen ja vaikka itse tykkäätte vain pienestä miesjoukosta.- Anonyymi
”Kysymys kuuluukin miksi komeiden mallimiesten pitäisi olla kiitollisia ja imarreltuja tavisnaisten tykkäyksistä? Miksi?”
No ei mistään syystä. Eivätkä he olekaan.
Kysymys on kyllä aiheeton. Kukaan nainen ei ole ikinä tällä palstalla sanonut että mallimiesten pitäisi olla kiitollisia ja imarreltuja tavisnaisen tykkäyksistä. Sen palstaprinssit ovat sitä mieltä että naisten pitäisi olla kiitollisia ja imarteltuja miesten tykkäyksistä.
Tosiaan. Miksi ihmeessä mallimiehet välittäisivät naisten tykkäyksistä kun he ovat homoja? He haluavat tykkäyksiä miehiltä. Joten antakaa palaa, palstaprinssit! Tässä on tilaisuutensa! - Anonyymi
Onpa sinulla kummallisia väitteitä. Ai että kun homomies ei kiinnostu minusta niin katkeroidu ja väitän miehiä isoiksi?
Kuule, en minä niin tyhmä ole. Totta kai tajuan että mallimiehet ovat 90-prosenttisesti homoja. Ja arvaan mitä! Minä en kiinnostu homomiehistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa sinulla kummallisia väitteitä. Ai että kun homomies ei kiinnostu minusta niin katkeroidu ja väitän miehiä isoiksi?
Kuule, en minä niin tyhmä ole. Totta kai tajuan että mallimiehet ovat 90-prosenttisesti homoja. Ja arvaan mitä! Minä en kiinnostu homomiehistä.Mistä lähtien komeus on korreloinut homouden kanssa?
Naisten tykkäykset menevät pienelle miesjoukolle eli siis komeimmistolle ja eivät nuo miehet näkyisi naisille jos he olisivat homoja.
Vähän sama kuin inttäisin, että kaikki tavisnaiset jotka eivät tykkää tavismiehistä, ovat lesboja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Kysymys kuuluukin miksi komeiden mallimiesten pitäisi olla kiitollisia ja imarreltuja tavisnaisten tykkäyksistä? Miksi?”
No ei mistään syystä. Eivätkä he olekaan.
Kysymys on kyllä aiheeton. Kukaan nainen ei ole ikinä tällä palstalla sanonut että mallimiesten pitäisi olla kiitollisia ja imarreltuja tavisnaisen tykkäyksistä. Sen palstaprinssit ovat sitä mieltä että naisten pitäisi olla kiitollisia ja imarteltuja miesten tykkäyksistä.
Tosiaan. Miksi ihmeessä mallimiehet välittäisivät naisten tykkäyksistä kun he ovat homoja? He haluavat tykkäyksiä miehiltä. Joten antakaa palaa, palstaprinssit! Tässä on tilaisuutensa!Nenä kuin Pinokkiolla ja patsastelu se vaan jatkuu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä lähtien komeus on korreloinut homouden kanssa?
Naisten tykkäykset menevät pienelle miesjoukolle eli siis komeimmistolle ja eivät nuo miehet näkyisi naisille jos he olisivat homoja.
Vähän sama kuin inttäisin, että kaikki tavisnaiset jotka eivät tykkää tavismiehistä, ovat lesboja.Puhuit mallimiehistä eli miesmalleista. Siis hyvännäköisistä miehistä jotka tienaavat leipänsä mallin hommissa. Kyllä he ovat suurimmaksi osaksi homoja. Samoin kuin miestanssijat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nenä kuin Pinokkiolla ja patsastelu se vaan jatkuu!
Minä siis valehtelin kun sanoin että mallimiehet eivät ole imarreltuja ja kiitollisia tavisnaisten tykkäyksistä? Eli sinä väität että he ehdottomasti ovat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nenä kuin Pinokkiolla ja patsastelu se vaan jatkuu!
Niinhän se sinulla jatkuu. Jatkuu varmaan vielä sittenkin kun olet treffeillä komean homomallimiehen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se sinulla jatkuu. Jatkuu varmaan vielä sittenkin kun olet treffeillä komean homomallimiehen kanssa.
Sielllä treffeillä kannattaisi ehkä kuitenkin pitää vähän matalampaa profiilia. Kaikki homomiehet eivät tykkää patsastelusta. Voit miellyttää homomallimiestä ulkoisella olemuksellaan, mutta jos jäät kiinni valehtelusta tai jos kaiken aikaa nostat omaa egoasi patsasteluksi, mallimiehen kiinnostus ehkä lopahtaa. Vaikka oletkin hänen mielestään nätti poitsu.
Toisaalta voi olla että mallimiehen seurassa käyttäydyt eri tavalla kuin täällä. Ehkä olet siellä aivan eri ihminen. Ehkä halusi päästä hänen suosioonsa on niin vahva että maltat olla patsastelematta ja käyttäydyt treffeillä oikein miellyttävästi ja hillitysti. Monasti nätillä homomallimiehellä on hyvä vaikutus patsastelevat palstaprinssiin, ja jos niin on, niin silloin kaikki on hyvin,
Onnea treffeille! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä lähtien komeus on korreloinut homouden kanssa?
Vähän sama kuin inttäisin, että kaikki tavisnaiset jotka eivät tykkää tavismiehistä, ovat lesboja.Naisten tykkäykset menevät pienelle miesjoukolle eli siis komeimmistolle”
Tutkimusten mukaan naisten tykkäykset todellakin menevät pienelle miesjoukolle, mutta tutkimuksissa EI todeta että se pieni miesjoukko = komeimmista.
Ja mistä miehet muka tietävät millainen mies on naisen mielestä komea?
Heteromiesten ja heteronaisten mielipiteet siitä millainen mies on komea poikkeavat paljon toisistaan. Vähän väliä täälläkin joku palstaprinssi (oletettavasti hetero) linkittää johonkin mieheen jota väittää komeaksi. Ja naiset ovat ihan eri mieltä: ei tuo ole komea vaan tavis ja jopa ruma.
- Anonyymi
Palstaprinssit ovat pakkomielteisen kiinnostuneita mallimiehistä. He eivät juuri muusta puhukaan.
- Anonyymi
Entä sitten? Mitä pahaa siinä on? Palstaprinssit saavat olla niin innoissaan komeista mallimiehistä kuin ikinä tahtovat. Ei kuulu muille. Ei homous ole rikos eikä sairaus.
- Anonyymi
Nainen on pelimiehille tarkoitetussa irtosuhdesovelluksessa, eikä käsitä miksi pelimiehet eivät sitoudu.
Komeimmat pelimiehet saa kaikki naiset. Ei näiden miesten tarvitse sitoutua, eikä siinä karusellissa taida yksi nainen enää koskaan riittääkään. - Anonyymi
Mutta oikeutus toimii aina, kuten aloittajankin viestissä kun hän ei saa niitä himotuimpia komeita miehiä avioliiton satamaan.
Miettikää, että naisilla on Tinderin kaltaisissa sovelluksissa tuhansia tykkäyksiä ja silti he jaksavat vollottaa miten eivät saa miehiä rengastettua.- Anonyymi
Missä kohtaa aloittaja sanoo haluavansa naimisiin miehen kanssa jota ei eduskunnalla tunne? Missä kohtaa hän sanoo ylipäänsä haluavansa naimisiin? Tutkimusten mukaan tällä hetkellä miehet haaveilevat avioitumisesta. Naiset eivät.
- Anonyymi
Älähän projisoi omia haaveitasi naisiin. Itse taidat haaveilla naimisiin menosta homomallimiehen kanssa. Olisiko ihanaa kun mallimies pujottaisi sormuksen sormeesi?
- Anonyymi
Miehet swaippaa Tinderissä oikealle 50-99%, naiset vain 5%. Modernille naiselle realismi on sama asia kuin tyytyminen, eikä väliä vaikka itse olisi korkeintaan keskiverto..
Kyseessä on se sama tuttu ilmiö eli hypergamia. Kyseessä on universaali ilmiö länsimaissa:
Jos mikään ongelma johtuisi näin räikeästi yksin miehistä, heidät olisi jo pakkotoimin ja todella ankarin massakontrollikampanjoin pakotettu muuttamaan se..
Jostain syystä feministit, jotka siis ajavat kaikkien tasa-arvoa: eivät puhu miesten kumppanin puutteesta johtuvasta lapsettomuudesta tai miesten seksuaalisesta yksinäisyydestä..- Anonyymi
Naiset svaippaa vähemmän koska miehiä on niin hirveän paljon. Tuosta 5%:ssakin on liikaa. Pitäisikö svaipata oikealle niin monta miestä ettei mitenkään maailmassa ehdi viestitellä puolienkaan kanssa? Pitääkö svaipata oikealle sellaisia jotka eivät kiinnosta? Miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset svaippaa vähemmän koska miehiä on niin hirveän paljon. Tuosta 5%:ssakin on liikaa. Pitäisikö svaipata oikealle niin monta miestä ettei mitenkään maailmassa ehdi viestitellä puolienkaan kanssa? Pitääkö svaipata oikealle sellaisia jotka eivät kiinnosta? Miksi?
Miehet svaippaa enemmän oikealle myös siksi että miesten pimperoriipouvuus on huomattavasti yleisempää kuin naisten munariipouvuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet svaippaa enemmän oikealle myös siksi että miesten pimperoriipouvuus on huomattavasti yleisempää kuin naisten munariipouvuus.
Ja kuten jo moneen kertaan sanottu, niin sinä ihan oikeasti luulet, että niitä miehiä pienen pienestä miesjoukosta riittää kaikille naisille (no sänkyyn ehkä) ja että nämä komeat miehet ovat jotenkin riippuvaisia Tinderistä. Voiko tuota kutsua oikeuttamiseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuten jo moneen kertaan sanottu, niin sinä ihan oikeasti luulet, että niitä miehiä pienen pienestä miesjoukosta riittää kaikille naisille (no sänkyyn ehkä) ja että nämä komeat miehet ovat jotenkin riippuvaisia Tinderistä. Voiko tuota kutsua oikeuttamiseksi?
En luule yhtään mitään.
Sekä olet se joka luulee olemattomia. Sinä luulet että miehen saaminen on naiselle pakkomielle. Ei ole. Jos olisi, nainen ei olisi nirso vaan huolisi vähän huonommankin miehen.
Se että nainen pyyhkii oikealle sen 5-10 % johtuu juuri siitä ettei naiselle ole mikään katastrofi vaikka hän ei ketään saisikaan. Tämä on se asia jota sinä ja kaltaisesi ette tajua.
Pyyhin oikealle vain ne joista olen kiinnostunut. Muulla tavoin toimiminen olisi järjenvastaista. Ehkä saan mätsin, ehkä en. Jos saan mätsin, ehkä pääsen treffeille, ehkä en. Jos pääsen treffeille, ehkä meillä synkkaa ja jatkoa seuraa, ehkä ei.
Niin tai näin, en todellakaan näe mitään syytä pyyhkiä oikealle miestä joka ei kiinnosta. Ajatuskin treffeistä vastenmielisen miehen kanssa oksettaa.
Olen mieluummin yksin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En luule yhtään mitään.
Sekä olet se joka luulee olemattomia. Sinä luulet että miehen saaminen on naiselle pakkomielle. Ei ole. Jos olisi, nainen ei olisi nirso vaan huolisi vähän huonommankin miehen.
Se että nainen pyyhkii oikealle sen 5-10 % johtuu juuri siitä ettei naiselle ole mikään katastrofi vaikka hän ei ketään saisikaan. Tämä on se asia jota sinä ja kaltaisesi ette tajua.
Pyyhin oikealle vain ne joista olen kiinnostunut. Muulla tavoin toimiminen olisi järjenvastaista. Ehkä saan mätsin, ehkä en. Jos saan mätsin, ehkä pääsen treffeille, ehkä en. Jos pääsen treffeille, ehkä meillä synkkaa ja jatkoa seuraa, ehkä ei.
Niin tai näin, en todellakaan näe mitään syytä pyyhkiä oikealle miestä joka ei kiinnosta. Ajatuskin treffeistä vastenmielisen miehen kanssa oksettaa.
Olen mieluummin yksin.""Sinä luulet että miehen saaminen on naiselle pakkomielle.""
Komean miehen saaminen on naisille pakkomielle, mutta kun niitä ei riitä kaikille naisille, niin yhteinen hyvä usein jaetaan ja ollaan orastavissa suhteissa, jotka lopulta kariutuvat kun käy selväksi, että komea mies on pyörittänyt useampaa naista samaan aikaan tai sitten naiset ovat sinkkuina tahtomattaan. He haluaisivat miehen ja suurin osa jopa lapsiakin. Esim. viikko sitten oli tutkimus, josta juuri selvisi sinkkujen olevan sinkkuina tahtomattaan.
Vaikka syntyvyys on laskenut, niin edelleen ihmisillä on toive parisuhteesta ja perheestä. Ei ne ole mihinkään muuttunut. Ainoastaan kumppanin saaminen on vaikeutunut, jonka takia ihmiset eivät voi toteuttaa unelmiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
""Sinä luulet että miehen saaminen on naiselle pakkomielle.""
Komean miehen saaminen on naisille pakkomielle, mutta kun niitä ei riitä kaikille naisille, niin yhteinen hyvä usein jaetaan ja ollaan orastavissa suhteissa, jotka lopulta kariutuvat kun käy selväksi, että komea mies on pyörittänyt useampaa naista samaan aikaan tai sitten naiset ovat sinkkuina tahtomattaan. He haluaisivat miehen ja suurin osa jopa lapsiakin. Esim. viikko sitten oli tutkimus, josta juuri selvisi sinkkujen olevan sinkkuina tahtomattaan.
Vaikka syntyvyys on laskenut, niin edelleen ihmisillä on toive parisuhteesta ja perheestä. Ei ne ole mihinkään muuttunut. Ainoastaan kumppanin saaminen on vaikeutunut, jonka takia ihmiset eivät voi toteuttaa unelmiaan."Sinkkuna elävistä suurin osa, 80 prosenttia, toivoisi löytävänsä parisuhteen."
https://www.voice.fi/ilmiot/a-233784 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sinkkuna elävistä suurin osa, 80 prosenttia, toivoisi löytävänsä parisuhteen."
https://www.voice.fi/ilmiot/a-233784Kyllä. Siis toivoo.
Toivominen ei ole yhtä kuin pakkomielle.
Kun ihminen toivoo löytävänsä parisuhteen, hänellä on mielikuva siitä millaisen suhteen ja kumppanin hän tahtoisi saada. Toiveena on kumppani jonka kanssa on sekä fyysistä vetovoimaa että voimakas henkinen yhteys. Ainakin millaista hän ei tahdo. Jos ei löydy ketään jonka kanssa suhde voisi olla lähellekään sitä mitä hän toivoo, hän hyväksyy tilanteen. Hän valitsee mieluummin sinkkuudesta kuin puolivillaisen suhteen joka ei anna mitään, Useimmilla toivotulla naisilla se menee näin.
Pakkomielle on sitä että elämä ei tunnu elämisen arvoiselta ilman parisuhdetta. Mieluummin ruma, typerä ja ilkeä kumppani kuin ei kumppania ollenkaan.
Se joka etsii kumppania pakkomielteisesti etsii ihmistä joka täyttäisi hänen tyhjyytensä. Se joka toivoo kumppania, etsii ihmistä jonka kanssa kumpikin voisi jakaa omaa sisäistä rikkauttaan.
Miehillä se kumppanin etsiminen on turhan usein nimenomaan pakkomielteistä, naisilla harvemmin. Pakkomielteisesti kumppania etsivän on vaikea löytää ketään koska hänestä henkii epätoivo ja riippuvuus. Muille tulee sellainen oli että tuo takertuu kuin iilimato. Hänellä itsellään ei ole tarjottava yhtään mitään, hän vain vaatii toiselta. Tee minut onnelliseksi, anna minulle syy elää, pelasta minut! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka syntyvyys on laskenut, niin edelleen ihmisillä on toive parisuhteesta ja perheestä. Ei ne ole mihinkään muuttunut. Ainoastaan kumppanin saaminen on vaikeutunut, jonka takia ihmiset eivät voi toteuttaa unelmiaan.Komean tai minkäänlaisen miehen saaminen on harvoin naiselle pakkomielle. On niitäkin naisia joille se on, mutta heitä on harvassa.
Sitä paitsi sinä et miehenä tiedä minkä näköinen mies on naisen silmissä komea. Siinä asiassa on naistenkin kesken aikamoisia näkemyseroja. Ei kaikilla naisilla ole samanlainen miesmaku. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka syntyvyys on laskenut, niin edelleen ihmisillä on toive parisuhteesta ja perheestä. Ei ne ole mihinkään muuttunut. Ainoastaan kumppanin saaminen on vaikeutunut, jonka takia ihmiset eivät voi toteuttaa unelmiaan.”Komean miehen saaminen on naisille pakkomielle, mutta kun niitä ei riitä kaikille naisille, niin yhteinen hyvä usein jaetaan ja ollaan orastavissa suhteissa”
Pari kysymystä.
1. Oletko nähnyt itse omin silmin tällaista tapahtuvan? Tunnetko naisia jotka elävät tai ovat eläneet näin?
2. Etkö todellakaan tunne ainuttakaan pariskuntaa jossa mies on tavis tai ruma? Eikö esim. naapurissa asu pariskuntia, ja onko se miespuolinen joka kerta komea? Eikö yhdelläkään kaverillasi tai sukulaisellasi ole vaimoa tai tyttöystävää? Ovatko vanhempasi edelleen yhdessä? Onko oma isäsi superkomea?
- Anonyymi
Roikutaan tinderissä hakemassa parisuhdetta. Hahhahaaa... osto ja myyntipalsta, ei muuta. Eikö enää osata hakea, edes sitä seksiseuraa elävästä elämästä? Kaveri deittas muutama vuosi sitten, kahvilla siellä täällä milloin missäkin. Mietiskelin, että tuolla kahvin kittaamisella tulee vain vatsahaava, ei muuta. No ei löytynyt ketään eikä onneksi saanut sitä vatsahaavaakaan.
- Anonyymi
Sinä siis olet löytänyt parisuhteen vanhanaikaisilla menetelmillä ilman nettideittailua?
- Anonyymi
""Oletko nähnyt itse omin silmin tällaista tapahtuvan? Tunnetko naisia jotka elävät tai ovat eläneet näin?""
Olen nähnyt ja olen nähnyt myös tilastotietoa kenelle naisten tykkäykset menevät. En ole sokea. Minulla on silmät päässä ja osaan laskea yhteen 1+1.- Anonyymi
Mitä tulee tuohon "etkö ole nähnyt naisella koskaan tavismiestä", niin olen kyllä nähnyt ja olen nähnyt myös iäkkäitä ja paatuneita kaljamahoja. Mitä sitten? Kun tässä puhutaan pariutumisesta ja syntyvyydestä, niin puhutaan pariutumisesta nuorten keskuudessa.
Vaikka menenkin kauppaan ja näen siellä nuorella Tiina tavisnaisella nuoren Tauno tavismiehen, niin ei voida vetää mutkia suoriksi ja todeta kaikkien tavisnaisten huolivan tavismiestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tulee tuohon "etkö ole nähnyt naisella koskaan tavismiestä", niin olen kyllä nähnyt ja olen nähnyt myös iäkkäitä ja paatuneita kaljamahoja. Mitä sitten? Kun tässä puhutaan pariutumisesta ja syntyvyydestä, niin puhutaan pariutumisesta nuorten keskuudessa.
Vaikka menenkin kauppaan ja näen siellä nuorella Tiina tavisnaisella nuoren Tauno tavismiehen, niin ei voida vetää mutkia suoriksi ja todeta kaikkien tavisnaisten huolivan tavismiestä.Se on kumma miten otetaan joku yksittäinen esimerkki eli kun nähdään tavismiehellä tavisnainen. Kaikki tavismiehet saavat tavisnaisen!
Näinhän asia ei ole. Naisten tykkäykset kohdistuvat pienempään miesjoukkoon juuri siksi, koska miehiä on niin paljon ja miehiä on paljon sen takia, koska miehet jakavat seksitykkäyksiä eli kelpuuttavat naisia seksiin mikä saa naiset luulemaan liikoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka menenkin kauppaan ja näen siellä nuorella Tiina tavisnaisella nuoren Tauno tavismiehen, niin ei voida vetää mutkia suoriksi ja todeta kaikkien tavisnaisten huolivan tavismiestä.”Vaikka menenkin kauppaan ja näen siellä nuorella Tiina tavisnaisella nuoren Tauno tavismiehen, niin ei voida vetää mutkia suoriksi ja todeta kaikkien tavisnaisten huolivan tavismiestä. ”
Olet siis nähnyt tavisnaisen jolla on tavismies. Näet tuollaista pariskuntia päivittäin ihan tavallisella kauppareissulla, vaikka toisaalta väität että sellaiset parisuhteet ovat harvinaisia.
Kysyinkin oletko nähnyt sitä ilmiötä josta kerroit ja jonka väität olevan hyvin yleinen: komealla nuorella miehellä on vähintään kaksi tyttöystävää?
Vai oletko nähnyt vain harvinaisia ja epätavallisia parisuhteita (tavismies ja tavisnainen) mutta et koskaan sitä tavallista ja yleistä parisuhdetta (komea mies jolla on monta tyttöystävää)?
Minä nimittäin en ole koskaan nähnyt komealla miehellä useampaa naista. Olen nähnyt vaikka kuinka monta tavismiestä tavisnaisensa kanssa mutta ikinä en ole nähnyt komeaa miestä kahden naisen kanssa. Enkä edes tiedä ketään komeaa miestä jolla olisi kaksi tai useampi tyttöystävä.
Miten kukaan ei tunne näitä tapauksia jos ne ovat niin yleisiä ja tavanomaisia? - Anonyymi
Tilastoista en kysynyt mitään. Kysyin omista havainnoistasi. Oletko ITSE nähnyt komean miehen kahden naisen kanssa? Tai tiedätkö jonkun komean miehen jolla on kaksi tyttöystävää (vaikka et olisikaan nähnyt häntä yhtä aikaa kummankin kanssa)?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka menenkin kauppaan ja näen siellä nuorella Tiina tavisnaisella nuoren Tauno tavismiehen, niin ei voida vetää mutkia suoriksi ja todeta kaikkien tavisnaisten huolivan tavismiestä.Olet nähnyt Tiina Taviksen poikaystävänsä Tauno Taviksen kanssa.
Et ole nähnyt Kalle Komistusta tyttöystäviensä Ulla Umpirakastuneen, Hillevi Hullaantuneen ja Inkeri Ihastuneen kanssa.
Kuitenkin väität että pariskunta Tauno Tavis ja Tiina Tavis on harvinainen poikkeus ja polygaminen nelikko Kalle Komistus, Hillevi Hullaantunut ja ja Inkeri Ihastunut on yleinen ilmiö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet nähnyt Tiina Taviksen poikaystävänsä Tauno Taviksen kanssa.
Et ole nähnyt Kalle Komistusta tyttöystäviensä Ulla Umpirakastuneen, Hillevi Hullaantuneen ja Inkeri Ihastuneen kanssa.
Kuitenkin väität että pariskunta Tauno Tavis ja Tiina Tavis on harvinainen poikkeus ja polygaminen nelikko Kalle Komistus, Hillevi Hullaantunut ja ja Inkeri Ihastunut on yleinen ilmiö.Tunnen vaikka kuinka monta pariskuntaa ja vaikka mini ikäistä. En tiedä yhtä ainutta pariskuntaa jossa mies olisi silmiinpistävän komea. Itse asiassa tiedän tasan yhden pariskunnan jossa mies on suht komea ja nainenkin hyvin kaunis. Kaikissa muissa pareissa mies on tavis.
Silti pitää uskoa Pyhää Palstatotuutta jonka mukaan tavismies ei saa parisuhdetta. Pitää uskoa kun palstaprinssit sanovat niin. Ei pidä uskoa omia silmiään.
- Anonyymi
Harvinaisen ja epätavallisen pariskunnan (tavismies ja tavisnainen) tuntee siitä että sellaisia asuu joka korttelissa ja niitä näkee jokaisella kauppareissulla, sekä siitä että kaikkien tuttavapiiriin kuuluu sellaisia pariskuntia.
Tavallisen ja yleisen suhdemuodon (komea mies jolla on vähintään kaksi tyttöystävää) tuntee siitä ettei sellaisia kukaan ole nähnyt missään. Joku on tosin lukenut netistä että se on yleistä ja tavallista. Joku toinen on itse ajatellut että kyllä se on yleistä ja tavallista. Mutta kukaan ei ole itse nähnyt eikä kukaan tunne sellaisia suhteita. - Anonyymi
""Kysyinkin oletko nähnyt sitä ilmiötä josta kerroit ja jonka väität olevan hyvin yleinen: komealla nuorella miehellä on vähintään kaksi tyttöystävää?""
Eiköhän ne komeat miehet ole yhden naisen kanssa kerrallaan, vaikka heillä onkin haaremi täynnä naisia.- Anonyymi
Palstaprinssit puhuvat ryhmäseksistä.
- Anonyymi
Eiköhän ne komeat miehet ole yhden naisen kanssa kerrallaan, vaikka heillä onkin haaremi täynnä naisia.”
Oletettavasti näin.
Joten täsmentävä kysymys: oletko nähnyt saman komean miehen peräkkäisinä iltoina ja aina eri naisen kanssa, ja nimenomaan niin intiimistä ettei ko. naista voi mitenkään luulla siskoksi tai serkkusi? Tai tiedätkö jonkun komistuksen jolla on monta tyttöystävää?
- Anonyymi
""Harvinaisen ja epätavallisen pariskunnan (tavismies ja tavisnainen) tuntee siitä että sellaisia asuu joka korttelissa ja niitä näkee jokaisella kauppareissulla, sekä siitä että kaikkien tuttavapiiriin kuuluu sellaisia pariskuntia.""
Ja silti meillä on Suomessa enemmän parisuhdettomia ja lapsettomia miehiä kuin parisuhdettomia ja lapsettomia naisia. Eräässä podcastissakin eräs asiantuntija kertoi yhä useampien miesten siittävän useita naisia kun samaan aikaan lapsettomien miesten joukko kasvaa eli miesten tulevaisuus on kuolla lapsettomina kun taas naisten tulevaisuus on yh-äitiys kun heidän ex komistus siittää jo seuraavaa kaunokaista.- Anonyymi
Sinulla ei mene jakeluun että yh-äitiys on ihan oikeaa äitiyttä ja yh-perhe on normaali oikea perhe eikä mikään onnettomuus ja epäkohta. Olen elänyt perhe-elämää miehen ja lapsen kanssa. Eton jälkeen elämä helpottui ja perheen ilmapiiri parani. Mies on pelkkä siittäjä.
Monet nauset valitsevat yh-äitiyden juuri siksi että mies on perheessä pelkkä ongelma, haitta, riesa ja rasite. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei mene jakeluun että yh-äitiys on ihan oikeaa äitiyttä ja yh-perhe on normaali oikea perhe eikä mikään onnettomuus ja epäkohta. Olen elänyt perhe-elämää miehen ja lapsen kanssa. Eton jälkeen elämä helpottui ja perheen ilmapiiri parani. Mies on pelkkä siittäjä.
Monet nauset valitsevat yh-äitiyden juuri siksi että mies on perheessä pelkkä ongelma, haitta, riesa ja rasite.Olit varmaan valinnut mieheksesi ja lapsesi isäksi jonkin jännämiehen. Silloin mies on juuri ongelma, haitta ja riesa. Tyhmästä päästä kärsivät kaikki, sanotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olit varmaan valinnut mieheksesi ja lapsesi isäksi jonkin jännämiehen. Silloin mies on juuri ongelma, haitta ja riesa. Tyhmästä päästä kärsivät kaikki, sanotaan.
Mies oli tavis. Pituutta 170cm, hörökorvat, varhain kaljuuntuvaa miestyyppiäni, kasvojen iho pienillä kuopilla kun nuorena piti puristella finnejä poskista. Onneksi lapsi on äitinsä näköinen eli kaunis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olit varmaan valinnut mieheksesi ja lapsesi isäksi jonkin jännämiehen. Silloin mies on juuri ongelma, haitta ja riesa. Tyhmästä päästä kärsivät kaikki, sanotaan.
Pyhä Palstatotuus on että miehen luonne riippuu ulkonäöstä. Kaikki hyvännäköiset miehet ovat pahoja ja rumat ja tavikset ovat hyviä.
- Anonyymi
Miksi miesten pitäisi saada lapsia kun ei jaksa lapsiaan hoitaa?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi882381Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap202285Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen191868Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663761512- 1051487
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1601256Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2571052- 70981
- 78919
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha174903