Aina kun nousen aamuisin sängystä istumaan niin meinaa tulla oksennus, ei kuitenkaan tule kuin räkälimppi. Olen 65v mies.
Oksettava olo aamuisin
6
245
Vastaukset
- Winter0
Hei, onko sinulla aamuisin menoja tai töitä tms.? Vai voisitko nukkua pidempään tai pötköttää sängyssä? Itselläni on välillä huono olo aamulla muttei ikinä viikonloppuisin kun ei tarvitse nousta niin aikaisin. Ja kyllä se huono olo sitten lähtee kuitenkin.
- ertfyfugihojhkjl
Aamupahoinvointihan liittyy raskauteen.
- Gfghjj
Voi olla vain happovaivoja eli happamia röyhtäisyjä. Kannattaa miettiä, mitä edellisenä iltana on syönyt ja juonut. Apteekista löytyy apua.
Jos on jatkunut pitkään ilman selvää syytä, tai on vatsa- tai rintakipuja, kannattaa toki käydä lääkärillä. - auttaa.painonhallinnassa
Ainakin iltasyöjillä tuota tapahtuu. Kun opettelin vahvan aamiaisen käytännön niin olo on aamulla paljon pirteämpi. Klo 18 jälkeen syön vain hedelmiä tai pakastemarjoja.
- yököttää
Ilmiö on rauhoittunut itsekseen, epäsäännöllisen säännöllistä se oli viikon tai kahden välein.
- hyvä.teps
Yököttävään oloon imeskele muutama karkea suolarae. Niin mä teen. J se tepsii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917485- 373977
- 453520
- 2362814
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402662- 452492
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292289Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202248- 451972