Nettideittailun pettymysten kerho.

Huijaustaaaaaa

Laitetaan tähän ketjuun mitä kaikkia pettymyksiä on tullut eteen jopa potutukseen saakka nettideittailussa. Nyt niitä myös epätavallisempia tapauksia kuin katoamiset, ei vastata edes hyviin viesteihin, (varatut) seksi vonkaajat, ällöt fetismit jne. Eli nyt tosiaan niitä epätavallisempia tapauksia tähän ketjuun...

Tutustuin erääseen naiseen jolla ei ollut lapsia eikä halua (tiedot profiilissa). Live tapaamisella kävikin ilmi että kyllä hän on aina lapsia halunnut mutta kun ikä on noin 45v niin ei niitä käytännössä voi enään saada. Suunnitteli kuitenkin ottavansa noin 5v lapsia hoitoon viikonloppuisin. Samalla jäi kiinni siitä että oli ilmoittanut ikänsä parilla vuodella nuoremmaksi mitä profiilissa ikä luki eli valehteli ikänsä. Itselleni on tärkeää ettei enään lapsia haluta... ei edes harkita, joten koin itseni huijatuksi koska olin ilmolittanut sen valikoissa että sanallisesti hyvin selkeästi eli vain aikuisten kesken toimivaa parisuhdetta olin etsimässä. Onneksi molemmat meistä tuumasi ettei kannattanut tutustumista jatkaa sillä olisi ollut iso riski että olisi halunnut kuitenkin yrittää viime metreillä, koska puhui myös että jos lapsen tekisi niin ei hän siihen yhtälöön miestä kaipaisi. Ja vaikkei olisi omaa lasta yrittänyt enään viime metreillä niin ihan varmaan olisi vaatinut minuakin sitten ottamaan osaa vieraiden lasten hoitamiseen "avustajan roolissa" kun aikaa olisi kulunut. Muutenkin hänen puheistaan tuli välillä tunne että nyt venytetään totuutta omaksi eduksi.

22

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyuop

      No ei ole paha juttu jos pari vuotta ikä heittää, mitä tuosta.
      Olitko "ilmolittanut" asian hieman epäselvästi niin ettei nainen ymmärtänyt profiilitekstiäsi?

    • silkkiperhonen1

      Pahinta huijausta on saada nainen kiintymään itseensä piirityksen jälkeen ja sitten tehdäänkin vanhanaikaiset.

    • kaikkeasitä.._

      Mulla nyt ei mitään pahoja pettymyksiä varsinaisesti ole takana, mutta omituisia tyyppejä ja omituisia treffejä kyllä. Esim. viimeisimpänä, kävin syömässä erään miehen kanssa, joka heti ensimmäisenä ravintolaan saavuttuamme ilmoitti, mitä EHDOTTOMASTI EN saa tilata!! Sillä hän ei voinut sietää mm. kalan ja vuohenjuuston hajua, niin minäkään en saanut niitä sitten syödä! :D Tämän hän vieläpä ilmoitti tyyliin "EHDOTTOMASTI ET SAA", ei siis kohteliaasti kysynyt, että sopisko jos et näitä ruoka-aineita tilaisi. No minä en voi kuvitella suhdetta tyypin kanssa, jolle jonkun deittikumppanin ruokavalinnat ovat noin ehdoton asia. En mäkään sanele, mitä joku muu saa syödä! Tiedä mitä muita ehdottomuuksia hänellä on elämässään.

      • Tuulalle.terveisiä

        Ja minun naiskaverini pöyristyi vihreisä sukistani!
        Harmittaa, se nainen olisi ollut hyvän näköinen ja kokoinen nymfomaani ja muutenkin mukavan oloinen, vaan en osannut toimia oikein kun on se sosiaalisen kanssakäymisen oppiminen jäänyt minulla liikaa heikommalle...


    • kokemuksia2

      Mies joka esitti nettiprofiiliensa perusteella muka "hauskaa" ja reilua ihmistiä, tosiasia oli ilkeämielinen ja pettävä pelimies joka ei ollut edes hauska.

      Mies joka esitti olevansa sivistynyt ja kouluttautunut ihminen. Valehteli että tyttöystävä jätti hänet ja hän etsi muka vakavaa normaalia suhdetta. Paljastui sarjadeittailijaksi joka ei etsinyt mitään vakavaa ja kärsii sitoutumiskammosta joten hän halusikin jäädä yksin.
      Helpompaa olisi rehellisyys ja turha teeskentely pois.

      • keskisuomii

        Kokemus tuosta, että mies on hauska ja rehellinen profiilissaan. Olikin naisia taloudellisesti huijannut poliisin tuttu ja hauskuutta ei kyllä ilmennyt millään muotoa.


    • Mitäteinväärin

      Erehdyin kysymään naiselta,että millainen asunto hänellä on? Ja suutahti siitä? No kattoo miten se tästä etenee pyysin kyllä anteeksi häneltä.

      • Tätä_mieltä

        Hän mitä ilmeisemmin tulkitsi sen, että olet jo suunnittelemassa muuttoa hänen luokseen. :D Mene ja tiedä..


      • Mitäteinväärin

        öö okei no en ihan sen takia kysynyt, mut itseasiassa hyvä pointti, mut aika herkästi kyl tulkitsi väärin kysymyksen...


    • Välilä nainen tulee treffipaikalle ja esittelyn jälkeen toteaa ettei meillä ole kemiaa ja häipyy. Näin on käynyt kuvallisten ja kuvattomien kanssa. Itsellä aina ollut tuore kuva profiilissa. Ennen se harmitti kun ensin ajaa vajaan tunnin treffipaikalle ja sitten saa itsekseen kittailla kahvit kitusiin. Siihen auttoi kun muutti ajatusmailman sellaiseksi että meni kaupunkiin muille asioille ja siinä samalla kävi treffeillä. Ei mennyt reissu hukkaan.

      Epätavallisin taitaa olla profiilissa liikunnalliseksi itsensä luokitellut nainen joka halusi välttämättä kulkea hissillä kun ei jaksanut kävellä portaita. Siinä vähän yritin kysellä josko oli vaan joku salilla tullut jumi tai ei ollut kunnolla palautunut aerobisesta suorituksesta. Kävi sitten ilmi että termi liikunnallinen tarkoitti meillä ihan eri asioita.

      • Jep. Mulla oli treffeillä myös liikunnallinen nainen, joka pienellä kävelyllä Porkkalanniemellä huohotti ja hikoili kuin kuolemaa tehden.


    • kusipääseoli

      Yltiökiinnostunut mies, joka haki vakavaa suhdetta, mutta katosikin johonkin.

      • Tulpaton.Mopo

        Siis haki Pimppaa, sai, ja totesi, että kovin on väljäksi ajettu?


    • Liiikuntaaa

      Nainen kertoi kyllä kohtuu tutustumisen jälkeen että hänellä on nivelsairaus joten ei oikein pysty aerobic tason suorituksiin. Kysyin että liikkuuko hän muuten sujuvasti arjessa, niin vastasi kyllä. Parin treffin jälkeen kävi melko nopeasti ilmi ettei kovin pitkiä matkoja pystynyt kävelemään mihin normaalisti ihmiset pystyvät vallan hyvin. Kulki paljon autolla ja autossa oli myös yksi kyynärsauva (kävelykeppi), joten aloinkin ymmärtämään paremmin miksi hän puhui viihtyvänsä paljon kotona. ;) Minulle tuli tunne että tässä joutuu 40v ryhtymään lähivuosina pienimuotoiseksi omaishoitajaksi joka ei vain valitettavasti ole minun juttuni.

    • piipiiipoo

      En kyllä ymmärrrä sitä, että häivytään saman tien kun nähdään toinen ja sanotaan että ei ole kemiaa. Tuollaiset törpöt joutaakin häipymään. Eri asia, jos treffikaveri on esim. vahvassa humalassa. Kyllä hyviin käytöstapoihin kuuluu, että juodaan ne kahvit ja vaihdetaan kuulumiset. Sen jälkeen kuulostellaan miltä toinen vaikutti. Se on totta, että jos ei syty kipinää, ei väkisin kannata aloittaa mitään suhdetta.
      Itseäni harmittaa, kun treffasin parikin mukvaa miestä jokin kuukausi sitten, mutta juteltuamme ymmärsin että kumpikin oli aika rikki vielä erostaan. Toinen jopa kyynelehti kesken kaiken entisen perään. Tuntui pahalta. En halunnut alkaa laastariksi kummallekkaan. Eli yksin ollaan vieläkin.

      • Ätmi.Öö

        Minkäs ikäinen olet?
        Minun erostani 20 vuotta enkä laastareita tarvitse!


    • Juinjusti

      Mun kohdalla nettideiteissä ei ole ollut juuri mitään kiinnostusta tullut.edes "ei kiitos " viestejä.pääsin deitille yhden naisen kaa joka lähetti vanhan kuvan ja jolla oli skidejä mutta hän oli muuten kiva.

    • nytmuuelämäkuinmiehet

      Kokemuksia kahden vuoden ajalta:
      -komea ja kiltti mies. Ei tullut mitään fiilistä ja en halunnut tavata uudestaan. Mies vielä ehdotteli tapaamista, mutta sanoin tilanteen olevan mikä on eli ei tullut tunnetta.

      -fiksu, hyvässä asemassa oleva mies, erosta noin vuosi. Viesteissä kertoi, ettei käytä alkoa ja on liikunnallinen. Sovittiin kävelylenkki ja mies ei pysynyt likimainkaan vauhdissani, pelkäsin saavan jonkun slaagin. Oli myös parin päivän mökkireissu takana ja kertoili makoiluistaan rannalla sammuneena. Uskovainen mies.

      -yrittäjä, älykäs, hyvä kirjoittaja. Käytiin kahvilla, oli hermoraunio ja itkuinen. Sanoi minun tarvitsevan vahvan miehen. Totta, ainakin häneen verrattuna.

      -mies älykäs, hyvä juttelija, viikkojen puhelut. Ajattelein, että wau, tässä. Hyvin meni joku viikko, mutta mies paljastui mustasukkaiseksi, vahti minua, sai raivareita (ei fyys.) Paljastui alkoholistiksi, vei myös rahaa ja lääkkeitä. Mutta ei elämääni. Heitn siis ulos elämästäni.

      -viimeinen. Mies piiritti 6vkoa, puhe oli suhteesta. Kun mentiin lopulta petiin, olikin miehen tavoite saatu.

      Ja seksiä oli siisn näissä kahdessa viimeisessä vain.

      • Komeamies22

        Hait siis vain hyvässä asemassa olevia miehiä, varakkaita, komeita, älykkäitä ym. Ei siis tavallista miestä.
        Itse kun olin yrittäjänä yli 10 v sitten, olin kokoajan kireänä, aika ärtyinen ja kiireinen, hermostuin helposti. Älykäs toki ja hyvä kirjoittamaan silloinkin.
        Nyt kun hyvässä palkkatyössä vieraalla, ei huolen häivää ja vieläkin olen komea :)


    • maailmaonihmeellinen

      Mies kertoi nimensä, laitoin hakuun ja paljastu vankilakundiksi. Petossyyte.

    • Mitäteinväärin

      Jep toinen osapuoli piti 3 päivän hiljaiselon kunnes sain vastauksen häneltä. Ennen kuitenkin jokapäivä laitettu viestiä, nyt sitten pyysin häntä kahville katsoo mitä vastaa vai loppuuko kiinnostus...

    • Pikku-myyyy

      Ihanan miehen löysin deitti sivuilta. Rakastuin ja niin hänkin. Mutta muutamia kertoja hänet yllättänyt deittailemassa *sinkkuna*.......että tämmöttis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2850
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2410
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2180
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1992
    5. 167
      1828
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe