Uskossa Jeesukseen

Kivipelto133

Ja langennut niin lukuisia kertoja juoppouden syntiin seksuaaliseen syntiin.
Kielen syntiin
Rakkaudettomuuden syntiin.
Lista on loputon.
Minä viheliäinen ihminen..kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista..huusi Paavalikin.
Ja sitten huudahtaa..mutta kiitos Jumalalle ..Jeesus Kristus on minut pelastanut.
Synti riippuu minussa kiinni.
Olen rikkonut niin paljon Jumalaa .itseäni ja lähimmäisiäni vastaan.
Vieläkö Herra jaksaa pitää minua lapsenaan?

11

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LähettiläsA

Et taida olla vapaa orjuudesta. Paavalikin kertoi olevansa suurin syntinen ennen tehtyjen tekojen takia, vaikka hän oli jo lopettanut syntisten tekojen tekemisen. Moni on saanut harhaan johtavaa opetusta siten, että on alkanut uskoa Paavalin olleen Jeesuksen tapaamisen jälkeenkin suurin syntinen ja siksi moni jatkaa synnin tekemistä luulleen armon riittävän.
      Tee parannus. Jumala antaa voiman tulla Jumalan lapseksi.

• UskossaJeesukseeen

No ni. Tässä on nyt sitä itteään helluntaiuskoa. Perkele lohduttamassa katuvaa syntistä.

Aloittajalle sanon, että me emme pelastu ansiosta, vaan armosta. Kelpaat Jeesukselle syntisenä. Jeesus ei pelasta vanhurskaita vaan syntisiä. Pelastus tarkoittaa sitä, että Hän hoitaa kaiken pelastustyön sinun puolestasi, olet Hänen työpöydällään. Et ole tilivelvollinen muille ihmisille synneistäsi, tilitä ne Jeesukselle / Isälle Jumalalle. Kyllä nopeasti on fariseukset neuvomassa, että annas kun näytän sinulle tuon ja tuon synnin.

Me olemme langennut ihmiskunta ja olemme ihmisiä kuolemaamme asti. Kannamme hirvittävää syntitaakkaa mukanamme, mutta sen ei pidä liikaa ahdistaa. Siitä tulee kuitenkin aina olla tietoinen, se pitää nöyränä. Älä kuitenkaan tuijota syntejäsi. Rukoile Jumalalta, että Hän puhdistaa sinua, että Hän oman tahtonsa mukaan puhdistaa ja vaikuttaa sinussa muutosta, sellaista pyhitystä jota Hän Itse tahtoo. Älä yritä neuvoa Jumalaa, että pyhitä minua tässä ja tässä. Ole sinä hiljaa ja anna Jumalan toimia ja hyväksy Hänen tekonsa sellaisina kuin Hän ne tekee.

Aito pyhityksemme tapahtuukin uskonmaailmassamme, ei ensisijaisesti ulkoisissa teoissamme. "Jumala vanhurskauttaa jumalattoman." Kun tämän lauseen käsittää, ei tiedä miten päin istuisi.

"Jumala vanhurskauttaa jumalattoman." Sillä vain jumalaton tarvitsee Jumalaa ja vanhurskautta ja ihmiselle tämä on mahdotonta. Älä siis stressaa itseäsi "parannuksenteoilla" (joita ulkokullatut opettavat), vaan ole rauhassa mitä olet ja jätä koko pelastushomma Jeesukselle. Ällistyt kun alat huomata merkillisiä tapahtumia elämässäsi!

Kaikkein arvokkain lahja sinulla jo onkin, tätä ei perkele sinulle osoita: olet rehellinen ja nöyrä Jumalan edessä. Paholainen kiusaa sinua, piikittelemällä sellaisista asioista jotka koet synneiksi ja joiden edessä olet voimaton. Et sinä voi tehdä tekojenparannusta! Et voi. Jos voisit, et tarvitsisi Jeesusta. Hän on Pelastajasi! Syntisten Pelastaja, Vapahtaja! Sinun ei tarvitse ensin pelastaa itse itseäsi jolloin muka vasta kelpaisit Jumalalle. Jeesus Itse tekee pelastustyönsä sinussa kokonaan.

(Hengenmaailmassasi:) Ota nenästä kiinni ja loikkaa uskon varassa tyhjyyteen. Jätä uskossa kaikki omat tekosi taaksesi. Hyvät ja pahat tekosi. Tee parannus tekojenvanhurskautuksen harhasta, luota uskonvanhurskautukseen! Soon menoa nyt! Ja huomaat että olet saanut siivet. Uskon siivet, lahjana Jeesukselta.

Kiitä nyt Jeesusta siitä, että Hän on Vapahtajasi, niistä nenäsi ja keitä vaikka kahvia.
      .

• varatulee

Sinähän kepeästi pyrit lähmmäistä nukuttamaan synninuneen. Tuoon hyvin yleistä suomalaisissa lahkoissa.

• Lahjavanhurskautettu
        varatulee kirjoitti:

Sinähän kepeästi pyrit lähmmäistä nukuttamaan synninuneen. Tuoon hyvin yleistä suomalaisissa lahkoissa.

Kirjoitukseni ei edusta mitään lahko-oppia. Jos itse tuntisit kristinuskon oppisuuntauksia, huomaisit heti teologiset taustavaikutteet suoraa Raamatun sanaa tukien.

Mihinkään synninuneen en ketään tuudittele, päinvastoin: huomaamaan ihmisen itsensä toivottoman tilan ja antamaan kunnian yksin Jeesukselle, Pelastajalle.

Et itse taida todella uskoa Jeesukseen kun selvästikin luotat ihmisen omiin tekojenvanhurskautuksiin, ohi Kristuksen sovitustyön.

Olet itse tuudittautunut omavanhurskautesi uneen, joka kieltää Kristuksen.
        .

• Kivipelto1334

Kiiitos ystävä näistä lohdutuksen opettavaisista sanoista..siunausta sinulle.

• SyntinenLahjaVanhurskas
        Kivipelto1334 kirjoitti:

Kiiitos ystävä näistä lohdutuksen opettavaisista sanoista..siunausta sinulle.

Sitä samaa, sitä samaa sinulle.

• uskovainen_

"Kaikkein arvokkain lahja sinulla jo onkin, tätä ei perkele sinulle osoita: olet rehellinen ja nöyrä Jumalan edessä. Paholainen kiusaa sinua, piikittelemällä sellaisista asioista jotka koet synneiksi ja joiden edessä olet voimaton. Et sinä voi tehdä tekojenparannusta! Et voi. Jos voisit, et tarvitsisi Jeesusta. Hän on Pelastajasi! Syntisten Pelastaja, Vapahtaja! Sinun ei tarvitse ensin pelastaa itse itseäsi jolloin muka vasta kelpaisit Jumalalle. Jeesus Itse tekee pelastustyönsä sinussa kokonaan."

Jeesus käskee Sanassaan TEKEMÄÄN PARANNUKSEN (alla lisää Jeesuksen seuraamisesta ja Pyhässä Hengessä elämisestä). Unohdit mainita, että uskova voi myös kieltää Jeesuksen seuraamalla itseään ja valitsemalla synnin harjoittamisen. Et sano syntiä synniksi vaan pyrit tuudittamaan ihmisen hyväksymään sen, että joskus voisi muka harjoittaa syntiä. Sinun kaunopuheesi kuulostavat suloiselta, mutta et puhu Raamatun totuutta.

Aloittaja, tee parannus ja seuraa Jeesusta. Anna Hänen hallita elämääsi ja tottele Häntä. Elä Pyhässä Hengessä ja totuudessa. Älä usko "kauniita puheita" vaan usko Jumalan Sanaa ja pysy siinä. Jos ihminen ei tee parannusta, hän ei ole näkevä iankaikkista elämää. Tämä on fakta. Jos siis ihminen valitsee synnin tien, hän ei ole näkevä iankaikkista elämää. Seuraa siis Jeesusta ja anna Hänen tehdä tahtonsa sinussa. Etsi Herran tahtoa.

Mark. 1:15 ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".

1. Kor. 6:9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
        10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.

Gal. 5:19 Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
        20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
        21 kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.

Ilm. 22:15 Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

Hepr. 10:26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,
        27 vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.
        28 Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman:
        29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!

• kiitostotuudesta
        uskovainen_ kirjoitti:

"Kaikkein arvokkain lahja sinulla jo onkin, tätä ei perkele sinulle osoita: olet rehellinen ja nöyrä Jumalan edessä. Paholainen kiusaa sinua, piikittelemällä sellaisista asioista jotka koet synneiksi ja joiden edessä olet voimaton. Et sinä voi tehdä tekojenparannusta! Et voi. Jos voisit, et tarvitsisi Jeesusta. Hän on Pelastajasi! Syntisten Pelastaja, Vapahtaja! Sinun ei tarvitse ensin pelastaa itse itseäsi jolloin muka vasta kelpaisit Jumalalle. Jeesus Itse tekee pelastustyönsä sinussa kokonaan."

Jeesus käskee Sanassaan TEKEMÄÄN PARANNUKSEN (alla lisää Jeesuksen seuraamisesta ja Pyhässä Hengessä elämisestä). Unohdit mainita, että uskova voi myös kieltää Jeesuksen seuraamalla itseään ja valitsemalla synnin harjoittamisen. Et sano syntiä synniksi vaan pyrit tuudittamaan ihmisen hyväksymään sen, että joskus voisi muka harjoittaa syntiä. Sinun kaunopuheesi kuulostavat suloiselta, mutta et puhu Raamatun totuutta.

Aloittaja, tee parannus ja seuraa Jeesusta. Anna Hänen hallita elämääsi ja tottele Häntä. Elä Pyhässä Hengessä ja totuudessa. Älä usko "kauniita puheita" vaan usko Jumalan Sanaa ja pysy siinä. Jos ihminen ei tee parannusta, hän ei ole näkevä iankaikkista elämää. Tämä on fakta. Jos siis ihminen valitsee synnin tien, hän ei ole näkevä iankaikkista elämää. Seuraa siis Jeesusta ja anna Hänen tehdä tahtonsa sinussa. Etsi Herran tahtoa.

Mark. 1:15 ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".

1. Kor. 6:9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
        10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.

Gal. 5:19 Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
        20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
        21 kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.

Ilm. 22:15 Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

Hepr. 10:26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,
        27 vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.
        28 Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman:
        29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!

Tuo viestisi pitäisi kaikkien lukea. Siinä on oikea sanoma. Kiitos

• Tiriläinen
        Lahjavanhurskautettu kirjoitti:

Kirjoitukseni ei edusta mitään lahko-oppia. Jos itse tuntisit kristinuskon oppisuuntauksia, huomaisit heti teologiset taustavaikutteet suoraa Raamatun sanaa tukien.

Mihinkään synninuneen en ketään tuudittele, päinvastoin: huomaamaan ihmisen itsensä toivottoman tilan ja antamaan kunnian yksin Jeesukselle, Pelastajalle.

Et itse taida todella uskoa Jeesukseen kun selvästikin luotat ihmisen omiin tekojenvanhurskautuksiin, ohi Kristuksen sovitustyön.

Olet itse tuudittautunut omavanhurskautesi uneen, joka kieltää Kristuksen.
        .

Mistä sinä olet tuollaisen opin saanut? Miksi sinä johdat ihmistä, joka suree syntisyyttään jatkamaan synnin tekemistä? Kuten täällä on kirjoitettu, niin sinä tuuditat syntistä synnin syvään uneen puhumalla hänelle korvasyyhyyn. Mukavahan se on kuulla, että ei tarvitse tai voi tehdä parannusta vaan senkun jatkaa entiseen tapaan. Tuo on vaurioittavaa opetusta.
        Varokaa tuollaista hapatusta.

• luterilaiselle.llle.lle

Siinäpä puhuu oikea Luterilainen, joka uskoo Lutterin pelastavan, mutta jättää Jumalan pelastustyön ja vanhurskauden, sekä Jumalan kansan vaelluksen hälläväliksi.

Et ole lukenut Sanaa. Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sano epäpyhäksi.

Se nyt riittänee lapsikasteperinnäisoppipappiluterilaiselleainaisestisyntiselleomalihaisellemuotouskovaisellesillevaivaisellematomatkamiesmaallejollepapitovatvälimiehiäei.vahurskauttava Herra, ja Ylimmäinen pappimme, sijaisemme Jeesus.

• Kiitos Jumalalle että löytyy sellaisia vielä kun sinä Uskovainen joka kehoittaa ja ohjaa syntinen uskova oikean suuntaan ja nataa ohje Tee Parannus. Tuokin kirjoitus oli todella hyvä ---> LähettiläsA
      17.10.2017 7:48
      Uusi
      Et taida olla vapaa orjuudesta. Paavalikin kertoi olevansa suurin syntinen ennen tehtyjen tekojen takia, vaikka hän oli jo lopettanut syntisten tekojen tekemisen. Moni on saanut harhaan johtavaa opetusta siten, että on alkanut uskoa Paavalin olleen Jeesuksen tapaamisen jälkeenkin suurin syntinen ja siksi moni jatkaa synnin tekemistä luulleen armon riittävän.
      Tee parannus. Jumala antaa voiman tulla Jumalan lapseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      88
      4385
    2. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      198
      3594
    3. 202
      2971
    4. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      70
      2803
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      55
      2704
    6. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      80
      1289
    7. 60
      1236
    8. Aitolehti Capital

HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      1062
    9. MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka

Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t
      Maailman menoa
      120
      973
    10. Missä kuussa

Rakkaasi on syntynyt?
      Ikävä
      60
      968
    Aihe