Pirjo tässä hei, mutta sanokaa Pirre vaan.
Haluaisin siskoilta hieman neuvoja pienen ongelman ratkaisemiseksi.
Asiahan on niin että pitkän etsimisen jälkeen löysin kuin löysinkin oman ihanan karvaisen pakolaispojan.
Mutta yksi asia on noussut vähän ongelmaksi. Hän kun tuppaa tuhnuttelemaan ja eikä ihan vähänkään. Joskus haju on aika kauhea ja naapuritnaapurit ovat jo soittaneet poliisit paikalle hajun vuoksi. Luulivat että naapurin vanha mummo oli kuollut kun haisi niin pahalle ja mummoa ei oltu nähty aikoihin. No selvisi että mummo oli lähtenyt maailmanympäri risteilylle.
Mutta asiaan, miten voisin asiasta huomauttaa miehelle kun ei meillä ole muuta yhteistä kieltä kuin se rakkauden kieli, tiedättehän te mitä tarkoitan?
Olen yrittänyt Google kääntäjällä kommunikoida mutta hän ei ilmeisesti osaa lukea eikä kirjoittaa.
Mikä olisi avuksi?
Heips rakkaat siskot
7
172
Vastaukset
- Vaiettäihanpirjo
Huono provo taas kerran.
- kalexis
Vaikeaan tilanteeseen olet joutunut rakas Sika Pirjo. Tähän hätään en keksi nyt muuta neuvoa kuin järjästää tuuletus karvaranteiselle kulta munallesi.
Se tapahtuu näin. Osta riittävän pitkä pätkä, halkaisijaltaan 10 cm muoviputkea jonka toisen pään liimaat tukevasti karvaranteisen kultamunasi persuksiin ja putken toisen pään avoimesta ikkunasta ulos.
Tämä on tietenkin vain väliaikainen ratkaisu, mutta saanee kelvata siihen asti kunnes keksin paremman. - Sikapirjo
kalexis kirjoitti:
Vaikeaan tilanteeseen olet joutunut rakas Sika Pirjo. Tähän hätään en keksi nyt muuta neuvoa kuin järjästää tuuletus karvaranteiselle kulta munallesi.
Se tapahtuu näin. Osta riittävän pitkä pätkä, halkaisijaltaan 10 cm muoviputkea jonka toisen pään liimaat tukevasti karvaranteisen kultamunasi persuksiin ja putken toisen pään avoimesta ikkunasta ulos.
Tämä on tietenkin vain väliaikainen ratkaisu, mutta saanee kelvata siihen asti kunnes keksin paremman.Kiitos sisko Kalexis.
Yritimme jo mutta kun se putki oli ulkona ja tuuli niin se piti sellaista mölinää, vähän niinkuin australialainen diggeridoo.
Jotain muuta on keksittävä.
- Raaka-_-Watson
Eikö kukaan osaa auttaa Pirreä?
- raaka-sika-pierre
vai että sika-pirjo ... kyseessä sika-pierre ja haiseva sellainen persu-ukko
- tyhmäolet
Siellä tyhmä suominainen.
- Tyhmäolet
tyhmäolet kirjoitti:
Siellä tyhmä suominainen.
Ite oot varmaan oksettava suomiukko hahhahahaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271904
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561246Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521131Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet42837Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798