Monta kertaa olen yrittänyt lopettaa suhteen mutta mies ei ole suostunut lähtemään. Nyt vihdoinkin näyttää siltä että lähtee. En jaksa enää kuunnella humalaisen soimaamista ja haukkumista kun tulen väsyneenä kotiin töistä. Hirvittävän raskaalta ja voimia vievältä tämä tuntuu. En ole kertonut asioistani kenellekkään kirjoitan nyt tänne että jotenkin mieleni keventyisi. Olen kyllä huojentunut erosta mutta, kun olen jo henkisesti raunioilla valmiiksi niin tämä tuntuu raskaalta.
Vihdoinkin loppu
4
278
Vastaukset
- Yötätänne
Itsekin olin aikoinaan alkoholistin kanssa 10 vuotta yhdessä ja ymmärrän tunteesi. Hän on vienyt ne sun voimasi ja hyvä kun pääset vaan irti, niin voit jälleen jossain vaiheessa hymyillä elämälle ja kiittää siitä itseäsi, että sait uuden mahdollisuuden elämässä ja hän saa rauhassa rakastaa viinapulloaan ilman sinun motkotusta.
- Aivanturhaa
Moi,
olisi kiva kuulla tarina siitä, et kun mies tietää kaiken olevan loppu. Nouseminen pohjamudista ja samalla kuitenkin tiedostaen, et ei ole enää yhteistä tulevaisuutta.
Kummatkin pelastui, mutta rakkaus jätti molemmat.
Se ensitapaaminen, kun kumpikin halusi samaa elämältä.. - madacascar
Viisi vuotta se kesti, että sai lopulta ratkaisut tehtyä, nousuhumalaisen sönkkäämistä, kaljoittelua. Kyllä sitä vierestä kahtoneena alkoi itseltäkin pinna mennä, eikä varmaan ollut ihannekumppani minäkään. Yritettiin aina jatkaa vaan, vaikka vaikeita aikoja oli liian paljon. Raskasta se on repiä itsensä irti tutusta kuviosta ja lähtee rakentamaan omaa elämää taas alusta.
- hermotmenijosiinäajassa
pitkään kestitte, minulla oli voimia olla humalaisen kanssa vain puoli vuotta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371391
- 671205
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106808