MUN MIELIPIDE

Tanssityttö-80

10

489

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eisaapettäätyperänä

      Samaa olen sanonut myös yrittänyt ukkoni kakkoselle ilmoittaa asiasta. Mutta aina se saa ukon uudelleen kotiinsa revättäen vittunsa sen eteen. Ja ukko lankeaa. Sanoin jo että nussi sitten vaikka kiellät asian. Mutta en hyväksy asiaa. Monta kertaa joutunut erolla uhkaamaan ja itkee ja vannoo ettei nussi sitä. Kun kysyn miksi pitää yhteyttä siihen sanoi että ei uskalla sille sanoa päin naamaa ettei halua vaan pelkää sen ex:sää. Sillä on kuulemma asioita joita haluaa käydä sen kanssa läpi. On kuulemma tapellut sen kanssa. Ja yrittänyt sievästi jättää. Mutta edelleen vaan ottaa yhteyttä. Kun kysyin ettei vaan itse ole yhteyttä ottanut ja vedättää sitä niin ei ole hän aina vastaa. Varatun hämmentäjä voisi todella jättää rauhaan. Kysy ukolta hyväksynkö yhteydenpidon "salassa" kun taas vaadin puhelimen tarkastuksen. Eikö se kehdannut sitäkään sulle sanoa? Kovasti se poistelee tietojasi jopa numeron poistaa. Minä palautan ja haen viestit. Soita on tärkeää! Mitä helvettiä tärkeää sinulla pitäisi enään olla? Se sun ex on kyllä vaarallinen kuultu on mitä on tehnyt Emmekä halua sitä kimppuumme. Hoitelee sinä se. Käsitän että pelkää todella kertoa sulle totuutta että jätät sen rauhaan. En minäkään halua sitä sun ex:sää riehumaan.

      • Expettäjä

        Jos parisuhteessa jokin puuttuu niin pettäminen vain pahentaa tilannetta. Aina sinne kotia palaa toisen luota ja kivi sydämmessä.


    • Tanssityttö-80
    • Tanssitytto-80
    • Tanssitytto-80
    • Protietäjä

      Kyllähän te naiset mielellään hallitsisitte miehen seksuaalisuutta ja kaikkea muutakin. Mutta ei tässä mailmassa ole pakko pelata millään naisten laatimilla pelisäännöillä. Ei miehen seksuaalisuutta voi kitkeä pois millään akkojen urputuksella ja hyvä niin.

      Kaikenlisäksi naiset itse oikeuttavat omat pettämisensä tarpeentullen ihan millä tahansa tekosyyllä.

      Vehkeitä pitää käyttää niin pitkään kun ne toimii. Olkoot akat tuosta mitä mieltä tahtovat.

    • kaikkeakoettu

      Jokainen tekee kuten parhaaksi näkee. En minäkään viitsinyt elää seksin puutteessa, eikä puhe auttanut joten aloin käymään vieraissa, Kaksi seksisuhdetta ja muutama yhden kerran juttu ei siinä ihmeempää, avoliittokin toimii paremmin kun ei pakota eikä ole kireä mieli, hitto vie nukkuukin paremmin kun on saanut kosteaa ja lämmintä naista.

    • Tanssitytto-80

      Minä en puhunut vain miesten pettämisestä, vaan myös naisten. Kumpikaan ei ole yhtään sen hyväksyttävämpää!!

    • eimenetämitään

      Aivan oikein, sun mielipiteesi älä tyrkytä sitä muille. Jokaisen henk. koht. ratkaisu mitä tekee, niin sen on oltava, omasta lähtökohdasta ei kenenkään muun.

    • Tanssityttö-80

      En ole missään kohtaa tuominnut asiaa, ja kyllä ymmärrän, että olemme vain ihmisiä, ja näinkin voi ihmisille käydä, varsinkin pitkässä suhteessa. Tottakai jokainen tekee itse ratkaisunsa. Yritän vain sanoa, että pettäminen ei kannata. Yleensä uskoakseni se kuitenkin vain mutkistaa asioita, ja tuskin auttaa ongelmiin. Kyllä ne olisi parasta hoitaa ilman pettämisiä. Usein kyse on vain siitä, että ruoho on muka vihreämpää aidan takana, mutta ei sitten lopulta ole kuitenkaan. Kaikissa suhteissa tulee kuitenkin jossain vaiheessa ongelmia. Ongelmanratkaisutaidot olisivat tärkeitä. Niitä oikeastaan pitäisi opettaa jo koulussa, tai sitten voi mennä ammattiauttajalle tai ottaa eron, ennenkuin pettää. Eihän minua tietenkään ole pakko kuunnella, mutta tuskin neuvoni kovin väärä silti on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe