Tämäkö fitness-malli?

fitness-naisten-diggaaja

https://www.is.fi/viihde/art-2000005417090.html

Meinasin pudottaa silmäni, kun luin tekstin fitness-malli? Onko tämä joku vitsi? Tuolla naisella on mummon vartalo etenkin vatsan seutuvilta. Ei kinä uskoisi että on vasta 29. Arvioisin ilman naamaa että noin kuuskytvuotias ei-itsestään-huolehtiva perusmummo.

Ja että luullaan että on silkonit muka? Lihavilla on usein isot rinnat. Ei nuo tuohon vartaloon nähden ole isot. On mummoilla usein rintamusta.

27

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tärkeintä on positiivinen kehonkuva. Hänellä on transfitnessvartalo ja tuntee itsensä fitnessmalliksi ja se riittäköön.

    • Ulkonäkö-on-kemia

      Saa kutsua itseään malliksi jos haluaa. Rumat naiset kutsuu itseään kauniiksi koska eivät voi katsoa totuutta silmiin eli peilistä eivät voi katsoa.

      • tavisss

        Mulle on ihan sama sanotaanko minua rumaksi. Olen mikä olen. Jos joku kehittää siitä itselleen ongelman niin se on voivoi.


    • huuumoriiii

      Hyvä kroppa kuusikymppiseksi.

    • Ei tuo kyllä mikään fitness malli ole... Ihan normi nainen.

      Tekis mieli upottaa naama noiden ryntäiden väliin. :p

      • nyt-tarkkuutta

        Vaan muistaakseni olet sanonut, että naisella pitää olla hyvä iso muodokas perse. Tuolla ei ole, vaan vartalo yksi tasapaksu jätti makkarapötkö.. Ainoastaan rintoja voi kutsua muodoiksi.


      • nyt-tarkkuutta kirjoitti:

        Vaan muistaakseni olet sanonut, että naisella pitää olla hyvä iso muodokas perse. Tuolla ei ole, vaan vartalo yksi tasapaksu jätti makkarapötkö.. Ainoastaan rintoja voi kutsua muodoiksi.

        Ei tuosta nää.. pitäs nähä sivuprofiili kuva.


    • Kaikkihan me ollaan malleja, erilaisia malleja.

      • Pointsit_sulle

        Hyvä kommentti. Jokainen on uniikki.


    • Älä ny viiti olla noin jyrkkä. Itsekin kyllä ajattelin neidon jotakuinkin olevan ikäiseni. Kropan perusteella, mutta näin sitä voi ihmisistä erehtyä, siksi onkin hyvä kun on suu mukana irl ja sisälukutaito jonkinlainen. :)

      Ja ihmisiä on niin monen sorttisia, ei ikä nykyään varsinaan aina näy kropasta. Loppujen lopuksi arvostelu on aika turhaa hommaa. Tarkemmin kun miettii.

      • Minäkin arvioin iän väärin. Lady ei ehkä ole vielä löytänyt omaa tyyliään, vääränlainen tyyli vanhentaa. Ja joku toisenlainen tyyli nuorentaa ;)

        Mun mielestäni vanhalta näyttäminen ei oo huono juttu, usein ihmettelen täällä monen vanhenemisen inhoa. Sairaalta näyttäminen olisi huonompi juttu, niissä on eroa.

        Kiva kun eri kokoiset uskaltautuvat kameran eteen, ja että niille on tilausta.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Minäkin arvioin iän väärin. Lady ei ehkä ole vielä löytänyt omaa tyyliään, vääränlainen tyyli vanhentaa. Ja joku toisenlainen tyyli nuorentaa ;)

        Mun mielestäni vanhalta näyttäminen ei oo huono juttu, usein ihmettelen täällä monen vanhenemisen inhoa. Sairaalta näyttäminen olisi huonompi juttu, niissä on eroa.

        Kiva kun eri kokoiset uskaltautuvat kameran eteen, ja että niille on tilausta.

        Joo, kyllä. Todentotta tyyli on jotenkin vanhemman naisen tyylinen. Tukka ja meikki tekee osuutensa.

        Huolestuttavampaa on näyttää sairaalle ja olla sairas, kun oletettua vanhemman näköinen. Kuitenkin kyse on vaan ihmisten oletuksista ja mielikuvista, miten hahmottelee minkäkin ikäisen ulkonäön ja tyylin.

        Olis tylsää, jos kaikki ois saman muotin mukaan ja vain tietyn näköiset saisi liikkua päiväsaikaan tai olla kuvattavana. 🙂

        Ihan kun sekin ettei hoikka ole synonyymi kauniille tai pullukka rumalle, eikä toisinpäinkään. Kaikissa kokoluokissa on sekäettä mitä ihmisiä olen katsellut.

        Rumia nään tosi tosi harvoin, enemmänkin näen ihmisiä jotka ei kiehdo mua, mutta nekään ei tarvi olla rumia. Ne vaan on neutraaleja.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Joo, kyllä. Todentotta tyyli on jotenkin vanhemman naisen tyylinen. Tukka ja meikki tekee osuutensa.

        Huolestuttavampaa on näyttää sairaalle ja olla sairas, kun oletettua vanhemman näköinen. Kuitenkin kyse on vaan ihmisten oletuksista ja mielikuvista, miten hahmottelee minkäkin ikäisen ulkonäön ja tyylin.

        Olis tylsää, jos kaikki ois saman muotin mukaan ja vain tietyn näköiset saisi liikkua päiväsaikaan tai olla kuvattavana. 🙂

        Ihan kun sekin ettei hoikka ole synonyymi kauniille tai pullukka rumalle, eikä toisinpäinkään. Kaikissa kokoluokissa on sekäettä mitä ihmisiä olen katsellut.

        Rumia nään tosi tosi harvoin, enemmänkin näen ihmisiä jotka ei kiehdo mua, mutta nekään ei tarvi olla rumia. Ne vaan on neutraaleja.

        Mun kohtaamiani "rumia" yhdistää kaikkia ilkeä tai ylimielinen luonne. Rumat kohtelevat toisia ihmisiä huonosti.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Mun kohtaamiani "rumia" yhdistää kaikkia ilkeä tai ylimielinen luonne. Rumat kohtelevat toisia ihmisiä huonosti.

        Nimenomaan näin juuri, se rumuus on enemmänkin henkistä kun fyysistä. Vaikka myönnän, että joku itsensä kauttaaltaan tatuoinut tai lävistänyt näyttää mun silmään överille. Ja voisin sanoa, että suorastaan rumalle.

        Mun makuun ammuttu pahasti yli. Ja just yleensäkin se rumuus ei ole synnynnäisiä juttuja ulkonäössä, vaan tekemällä tehtyjä.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Nimenomaan näin juuri, se rumuus on enemmänkin henkistä kun fyysistä. Vaikka myönnän, että joku itsensä kauttaaltaan tatuoinut tai lävistänyt näyttää mun silmään överille. Ja voisin sanoa, että suorastaan rumalle.

        Mun makuun ammuttu pahasti yli. Ja just yleensäkin se rumuus ei ole synnynnäisiä juttuja ulkonäössä, vaan tekemällä tehtyjä.

        Tai joku ylibodattu roinarin kroppa. Joku venäläinen nainen oli just iltiksessä(?) tms. hölöhölö lehti. Mutta oli kyllä niin överi kroppa, että voin sanoa että mun silmään ruma.


      • Nicitönnä
        muhkee_muhku kirjoitti:

        Tai joku ylibodattu roinarin kroppa. Joku venäläinen nainen oli just iltiksessä(?) tms. hölöhölö lehti. Mutta oli kyllä niin överi kroppa, että voin sanoa että mun silmään ruma.

        Nataliya Kuznetsova oli tää megahirmu.


      • Lähinnä tämmönen saa tuntemaan, että onpa ruman näköistä. Ihmiset itsessään ei ole rumia, mutta noiden toimenpiteiden jälkeen ei näytä hyvälle. Ehkä mautonta linkitellä näitä kuvia, mutta jääköön tähän yhteen kertaan. Että en hurskastele, kyllä minäkin jotain sentään rumana pidän.

        https://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/3z/6rr/trxe/71448/1410352238.jpg

        https://static.naamapalmu.com/files/4r/big/0cgvmf8b.jpg

        https://im.mtv.fi/image/307906/landscape16_9/1024/576/6f93c8fd414bfc7a4af607bdd66f0a7c/TP/1207489.jpg

        http://tattoo-journal.com/wp-content/uploads/2015/07/face-tattoo-018.jpg


      • wanhaämmä
        muhkee_muhku kirjoitti:

        Lähinnä tämmönen saa tuntemaan, että onpa ruman näköistä. Ihmiset itsessään ei ole rumia, mutta noiden toimenpiteiden jälkeen ei näytä hyvälle. Ehkä mautonta linkitellä näitä kuvia, mutta jääköön tähän yhteen kertaan. Että en hurskastele, kyllä minäkin jotain sentään rumana pidän.

        https://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/3z/6rr/trxe/71448/1410352238.jpg

        https://static.naamapalmu.com/files/4r/big/0cgvmf8b.jpg

        https://im.mtv.fi/image/307906/landscape16_9/1024/576/6f93c8fd414bfc7a4af607bdd66f0a7c/TP/1207489.jpg

        http://tattoo-journal.com/wp-content/uploads/2015/07/face-tattoo-018.jpg

        "Ihmiset itsessään ei ole rumia, mutta noiden toimenpiteiden jälkeen ei näytä hyvälle." Silleen minäkin ajattelen,

        Miten tuo ekassa kuvassa oleva tyyppi syö? DBI-tulppilla reijät umpeen siksi aikaa..


    • lola.on.fitness

      kyllä on ja seksikkäämpi kuin janni hussi mutta kumpikaan ei ole niin timmi vartaloltaan kuin lola odusoga tai maria sid niin lola on aito fitness malli

    • PaklattuPlösö

      Onko fatness uusi fitness! Taitaa olla aika huomionhakuinen nauta, jos on "munkeistaan" saanut osakseen häirintää. Oma kehonkieli ja käytöshän sen pitkälle määrittelee miten sinua kohdellaan.

      • hyväkökäytös

        Miten sinua kohdellaan? Olet saanut traumoja nautaäitisi kohdeltua sinua huonosti.


    • Mielenkiinnostakysyn

      En kirjoittele koskaan täällä, joskus luen juttujanne mielenkiinnosta. Olen miettinyt tuota toisten arvostelemista ja mollaamista kirjoituksissa täällä, ikään kuin kaikki ihmiset olisivat avointa riistää haukkua ja mollata. Lisäksi kirjoituksissa vilisee eläimen tasolla oleva peittelemätön viettimaailma. En ymmärrä tuollaista tapaa toimia. Eikö se ole vähän raukkamaista ja alkeellista?
      Onko teillä niin huono itsetunto, että saatte kiksejä muiden alaspainamisesta?

      • Et kai koita painaa meitä alas? ;(


      • Mielenkiinnostakysyn
        LinerT.2 kirjoitti:

        Et kai koita painaa meitä alas? ;(

        Totean vain asioita lukemani perusteella. Ymmärrät varmasti, että sitä tämä anti tässä ketjussa ja muuallakin täällä paikka painoin on. Ihmisten esineellistämistä. Se, että painaako mielipiteeni sinua alas, on sinuun itseesi liittyvä asia. Toivoisin lähinnä, että ihmiset voisivat miettiä kommentointiaan ja sen laatua. Sinällään näppärä veto sinulta, laatia kysymys noin. Vastaus kysymykseesi on kyllä ja ei.


    • Tuos ei oo fitnestä kun tiukat trikoot, en kylläkään mikään aisantuntija ole

      • trolli

        " On ihana nähdä, että ihmiset eivät ajattele, että tarvitsisi olla langanlaiha. Jotkut ovat luonnostaan laihempia ja jotkut muodokkaampia. Onneksi nykyään käsitetään paremmin, että tärkeämpää on terve suhtautuminen itseensä ja omaan kehoon."

        -Mä komppaan tuota mielipidettä, koska...
        on huomattavasti parempi kuin aliravittu aneeminen sairasteleva langanlaiha, fitnes!


    • Joni871

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe