Sinkkumiehet, millaisella ulkonäöllä liikenteessä

neitiflirtti

Mitäs on pojilla päällä ja onko pilke silmäkulmassa? Partaa vai ei?

Missäs ootte tänään liikenteessä?

28

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mustat svetarihousut, siniset adidaksen koripallokengät, sininen t-paita ja mulla on iso parta..

      • Ja halko silmässä, ei pilke. :)


    • Miksi tää kuulostaa Pertti-sedältä? ;D

      • Ei kaikki sentäs liity minuun.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Ei kaikki sentäs liity minuun.

        Katos kummaa, kun kuitenkin oot heti paikalla ;D


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Katos kummaa, kun kuitenkin oot heti paikalla ;D

        Olin eilenkin iltasella, eiköhän siitä sunkin mielikuvitus päässyt laukalle.

        Eilen olin kahden vaiheillä lähdenkö baariin, mutta päätin kirjoitella palstalle. Hiljaista kyllä oli.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Olin eilenkin iltasella, eiköhän siitä sunkin mielikuvitus päässyt laukalle.

        Eilen olin kahden vaiheillä lähdenkö baariin, mutta päätin kirjoitella palstalle. Hiljaista kyllä oli.

        Sori nyt vaan, mutta sä olet ihka ainoa joka näkee palstan noin kuin tuossa aloituksessa taas oli.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Sori nyt vaan, mutta sä olet ihka ainoa joka näkee palstan noin kuin tuossa aloituksessa taas oli.

        Joku kopioi minua.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Joku kopioi minua.

        Ilman muuta.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Ilman muuta.

        On kiva että kopioidaan, mutta kivointa on se että tyyli tunnistetaan laajemmaltikin.


      • neitiflirtti
        A.Palstamäki kirjoitti:

        On kiva että kopioidaan, mutta kivointa on se että tyyli tunnistetaan laajemmaltikin.

        Ei oo positiivinen tyyli pelkästään pertin oikeus! Saa harjoittaa muutkin ja sais harjoittaa enemmänkin!


      • neitiflirtti kirjoitti:

        Ei oo positiivinen tyyli pelkästään pertin oikeus! Saa harjoittaa muutkin ja sais harjoittaa enemmänkin!

        Onhan täällä positiivista keskustelua, ainakin enemmän kuin mitä oli synkimpinä hetkinä.


    • Mustat farkut, musta takki, lippis. Partaa on sellanen sänki mikä jää hiustenleikkuukoneen jäljiltä. Tänään liikun vielä kaupassa ja jääkiekkoa pelaamassa

    • .. Pitäis käydä ainakin kaupassa.. Ja sit ehkä.. Tulee laitettua PauselleTää.. *Keksi tähän joku sana*.. Muailma.. ;D

      .. TurvaLuokituksenne ei riitä siihen, että voin paljastaa tämän Enempiä.. ;D.. Nyt on jo lähellä, ettei tullut kerrottua liikoja ja vaarannettua Tehtävien vaatimaa TäydellisenSulavaaSulautumista.. ;D

      .. Mut joo.. HymyäHuuleen sanos Vaeltelija, kun SuonSilmäkkeeseen Uppoi.. =)

      • Pelkäätkö että joku vois saada LäPäTiLäPäti HimPulaPimPulaSta jotain tolkkua? ;P (!)


    • Farkut, maiharit, öljykangastakki. Olen aika vähäkarvainen, paitsi tukka on kyllä päässä. Tänään en enää liiku missään. Täyslepo. Sinkkuudesta niin tiedä.

      • Olen aina pitänyt sinua naisena


      • pujotteIija kirjoitti:

        Olen aina pitänyt sinua naisena

        Eptälä ole nasia.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Eptälä ole nasia.

        Nyt meni kyllä yöunet


      • kyllänäinon
        LinerT.2 kirjoitti:

        Eptälä ole nasia.

        Selvästi olet nainen, sekaannut miesten asioihin, ja aiheutat yöunien menetyksen.


      • Buhahaha
        pujotteIija kirjoitti:

        Olen aina pitänyt sinua naisena

        Tuskin aloittajakaan on, joten leikitään nyt sitten urakalla vastakkaista sukupuolta...


      • neitiflirtti_
        Buhahaha kirjoitti:

        Tuskin aloittajakaan on, joten leikitään nyt sitten urakalla vastakkaista sukupuolta...

        Ätmit on niin suojauksiinsa käpertyneitä et heti jos joku tulee flirttailemaan, niin aletaan syyttää mieheksi.


    • Parin päivän sänki taitaa rehottaa. Nyt verkkarit ja t-paita kun tuli tehtyä salin jälkeen vähän putkirullausta. Kohta kuoriudun lopuistakin vaatteista ja menen saunaan.

      Pilkkeitä ei nyt niin paljoa ole että näköä haittaisi.

    • Munaotus

      Mustat kengät, mustat farkut, ruskee talvitakki. Kävin 5 aikaan kaljalla kaverin kanssa ja siihen tulu joku nainen juttelee, olisin saanut pillua mutta en huolinut koska oli kaverin kanssa juttua kalastuksesta.

      • Ei yksikään mies lähde muutenkaan panemaan 5 aikaan iltapäivällä itseään tyrkyttävää naista, tuohan on itsestään selvää.

        Tullainen nainen on pilalla, eikä hän vedä vertoja perhokalastukselle.


      • uskontovoihyvin
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Ei yksikään mies lähde muutenkaan panemaan 5 aikaan iltapäivällä itseään tyrkyttävää naista, tuohan on itsestään selvää.

        Tullainen nainen on pilalla, eikä hän vedä vertoja perhokalastukselle.

        Ätmille jokainen nainen on pilalla ja siitä täytyy muistuttaa ätmiveljiä palstalla monta kertaa päivässä.


    • Tummansiniset strech-farkut, peltipaita, tukka sekaisin, parta reuhottaa ja punaiset silmät... Ja juu..en oo krapulassa...Ihan vaan junnuturnauksessa. Niin ja töissä nuokun...

    • Buhahaha

      En ole liikenteessä missään, joten mitä väliä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe